dovoluju si sem dat jeden z tech dalsich priblblejch porovnavacich dotazu
Rad bych si, az se mi podari nashromazdit sumicka potrebna, poridil svou prvni motorku. Vim, ze se ozve spousta hlasu, ze bych mel zacit na 5tikilem a ja s tim i souhlasim, ale preci jen merim cca 190 cm a vazim 100 kilo a vzhledem k tomu, ze bych velice rad a casto vozil i svoj drahou manzelku, tak se obavam, ze nejaky to cb 500, gs 500, ci er5 by mohlo byt dost malo. Proto rovnou pokukuju po "sedmpade". Ucarovali mi nahace a dva z nadpisu nejvic.
Protoze nejsem zastancem zadny znacky a obe se mi libi naprosto shodne, rad bych znal nazory tech z vas co nekdy meli s temito krasavci co docineni, nejlepe s obema. Nechci aby mi vyznavaci Suzuki psali "ber Inazumu" a vyznavaci Hondy "ber Sevenfifty"
Spis by me zajimalo v cem jsou mezi nimi rozdili. Ktera je vetsi, pohodlnejsi, vykonejsi, spotreba a vubec. I kdyz predpokladam, ze i v tomhle se asi od sebe prilis lisit nebudou.
Abych byl uprimny moje jasna volba je GSX 1400 r. 2004, ale to je jeste na nejakou dobu daleko za hranici snu. Proto volim tuhle kategorii, protoze si myslim, ze tahle motorka by mi mohla vydrzet i vic nez jednu sezonu. U 5tikila driv nebo pozdeji, a s mymi proporcemi spis driv, stejne zjistim, ze je to malo.
Predem diky vam vsem co pridate nazor, postreh, radu a vubec
P.S.: samozrejme, ze vim ze: "jedine R1pyco vole"
Naposledy editováno 08.07.2008 16:44:38
jinak
CB750 - 53kW/8500 , 215kg , 5 kvalt, pneu 120/70 a 150/70 17
GSX750 64kW/9500, 201kg , 6kvalt pneu 120/70 a 170/60 17
Naposledy editováno 24.06.2008 16:59:40
+jsem přidal Kawu Zephyr a Kawu ZR7(ta už je ale trošku jiná)
u tý Suziny bude asi výhodou šestikvalt, jinak mezi nima nevidim většího rozdílu
co se týče designu sou tyhle moto 1*
Nejel jsem ani na jedny ale sel bych do GSX.
otas1>Inazuma se k nam myslim nikdy oficialne nedovazela, proto jich moc neni a nebude takovej vyber jak u CB. Ikdyz zas nebudes mit tuctovou masinu. CB bude mit podle me i lepsi dostupnost ND. Co se spolehlivosti tyce jsou to oba drzaky.
Nejel jsem ani na jedny ale sel bych do GSX.
ono ani CB neni tak rozsirena motorka... a dilu je jeste min... neni jich tolik totalkovejch....
Par poznatku:
Rozdil v jizdnich vlastnostech je maly, kdyz to porovnas s modernima SS motorkama, tak se rozdily uz naprosto stiraji.
Sestka u SevenFifty chybet muze a nemusi, me nikdy nechybela.
Co dle meho vkusu diskvalifikovalo Inu byl jediny vyfuk... to neni prava klasika.
Vyhoda hydrostelu u SevenFifty uz zaznela, ale nutno rict ze kdyz se hydrostely ozvou, oprava taky levna neni. U Sevenfifty rado rezne vyf. potrubi v miste 4-2, nutno kazde dva roky sundat a natrit vhodnym naterem. Jine caste vady tahle charizmaticka motorka nema.
Kdyz ti nekdo bude vykladat jak SevenFifty nejede, tak to ber s rezervou, ten clovek to nejspis jenom neumi
je evidentni, ze ani s jednou se asi neda strelit vedle Pravda je, ze u Zumi se mi libi vetsi vykon, sestikvalt, ale co mne na ni opravdu strasne mrzi ten jeden vyfuk. Kvuli vzhledu teda, jestli to ma neco spolecnyho s vykonem, tomu nerozumim Proto taky moje favoritka GSX 1400 by mela byt max. r.v. 2004 a je jasny proc
No nic, jeste to ma dost casu, penize nejsou a az budou, tak se obe motky pohybujou za stejny prasule, tak ze mi proste pak asi nezbyde nic jinyho, nez je obe vyzkouset.
Ale vsem diky.
2 Bago - Diky za doporuceni Kawy, ale myslim, ze uz takhle mam hlavu dost zamotanou, jeste pribirat tretiho do hry
VlaHa>Svez se na obou a budeš mít hlavu hned rozmotanou,Cb je možná hezčí ale je to motorka pro dědka,takovej 4 válcovej choper
nemuzu souhlasit....
muze byt takova jako pises... ale nemusi... Dawe02 ji opravdu nepouziva jako choppera.
Takove skatulkovani mi svym charakterem pripomina diskriminaci, obzvlaste legracni to je, kdyz se jedes projet a mistri nededkove ti v zatackach na hypersuper megasportech prekazi.
(Motor 12 Bandit vzduchem, atd.) Jinak myslím, že obě jsou dobré a spolehlivé mašiny, ale CB mohu osobně doporučit, ba i nabídnout k prodeji - r.v. 96. Jezdil jsme na ní spokojeně skoro 6 let. Viz sekce bazar.