1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?
Fidži>Čtyřvály musíš točit, dvouválce jdou víc odspodu. Je to o osobní preferenci, já radši 4V Jinak s poruchovostí by se obecně nědalo říct, že je něco lepší.
to jsi řekl naopak ne?
oro>Fidži>Čtyřvály musíš točit, dvouválce jdou víc odspodu. Je to o osobní preferenci, já radši 4V Jinak s poruchovostí by se obecně nědalo říct, že je něco lepší.
to jsi řekl naopak ne?
vím jak to asi myslel ale napsal to blbě. Dvouválce jedou líp ve středních otáčkách, čili čtyřválec je lépe použitelnější (necuká) od nižsích otáček než dvouválec. čtyřválce musíš točit, s tím souhlasím
2 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?
dvě kola
dva válce
kulatý světlo
to je ta magie :)
1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?
1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?
Dolík ....>Jj, dvouválce sou jebky lol
Dolajs , abys nedostal na usta !
1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?
TomAce97>pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...
jak je myslena ta tvoje veta: "4valec i vic vydrzi..." ???
nejak nepochopuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?
Xbike>TomAce97>pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...
jak je myslena ta tvoje veta: "4valec i vic vydrzi..." ???
nejak nepochopuji
To znamená že kdyby jsi měl čtyři koule , vydržíš dýl :o
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?
1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?
Že bych se pak konečně dojel podívat na buchláky?
_max_>Xbike>TomAce97>pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...
jak je myslena ta tvoje veta: "4valec i vic vydrzi..." ???
nejak nepochopuji
To znamená že kdyby jsi měl čtyři koule , vydržíš dýl :o
s těma koulema nevím, ale asi na té delší výdrži u 4V asi něco bude....přece jen je namáhání motoru líp rozloženo (třeba na klikovce)...ale to je jen moje doměnka
obecne se řika že první motor, který je rozumný na vyážený chod a rozložení sil na klice je pětivalec a motory s větším počtem válců. Čím více valců tím se síly při chodu více rozloží a zmenší se tak rázy, které působí na kliku, tam má z výroby danejch nekolik těchto cyklů, pak jeji žívotnost končí. Proto jsou v americké motory takové držáky. Protože jsou to všechno 3,5 8valec a vic (myslím tím mnpř: u aut).Mají co nejmenši rázy. Npř: u fichla, při jedné otáčce se valec dvakrát zastaví, v HU a DU. Při každém takovém zastaveni na něho pusobí taková síla ( přibližni takova, jako by jste na něho uhodili 60 Kg palici, a to dvakrát za otáčku) taková síla se přenší na kliku a dělá na ní jev, asi takový jako je torzní tyč. Čím více Vácu přidáme tak tím zmeničíme tyto torzní kmity a díly motoru nejsou tolik namáhaný cyklickým namáhání. To by byla mýslím zodpovězená otázka životnosti.
" netvrdím ze 4 V vydrží víc, ale tvrdím že vdrží víc, pokud ho sám várobce ne ošidí, nebo mu někdo zvedal "výkon" tyto zásahy obecně z druho mocninou zkracují životnost."
Co se týče toho ze dvou val jde lépe od spoda, na tom taky něco bude, kdyz si představíme těleso ojnice a všechno co je na ni navešeno u dvouválce a u čtyř válce. Tak u čtyř válce musí motor roztačet mnohem větší hmotu než u dvouvalu, takze dvou val jde léle od spoda, Ale čtyř vál má větší setrvačnost motoru. Čož taky není na škodu.z motoru to dělá to že se pomaleji rozbíha, ale když už se rozběhne, tak ho nepřekvapí kopec.
"pro upravení pohledu na věc si představte, 600cm3 dvou vál (jaký mají průměr pístů) a 600 cm3 čtyř val (jaký bude mít průměr pístků. A jakou hmotu bude roztáčet.)