globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poraďte mi prosím
6.2.2012 v 20:14
Prosím vás chci koupit Kawasaki ZXR 750 a pán mi k tomu napsal tohle:

(Asi špatný motor. Motor byl na generálce, ale pán co ho sestavoval odvedl asi špatnou práci. při nastrtování moto během krátké doby sežralo celý olej.Jinak do motoru bylo zainestováno 6 tis.Puvodní cena i s opravou měla být 12 tis, ale po problémech s motorem si Pán praci nepočítal a zaplatily se jen nové díly:Od té doby motorka stojí. jinak moto má platné doklady.)

Prosím mohl by mi někdo poradit jestli to má cenu a co s tím může být? Děkuji předem za jakoukoliv radu.

Naposledy editováno 06.02.2012 20:16:05
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #1
Tohle bych nebral ani zadarmo..

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 20:30 | Nahoru | #2
zkontrolovat servis origo , opravit , pak platit....

(reakce na) Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 20:31 | Nahoru | #3

c.j. píše: Tohle bych nebral ani zadarmo..


Já zadarmo ano .
Jinak to bude asi pěkná past. Generálka 4válcovýho motoru s materiálem za 6 tyček , to bych kurňa bral všema deseti i u mýho jednobuchu

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 20:32 | Nahoru | #4
Kup si něco pojízdnýho...poradit, co s tím může být, ti tady nikdo na základě pár vět nemůže. Já na tvém místě bych od ní rychle utekl-souhlasím s c.j.

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 20:35 | Nahoru | #5
nebrat

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 20:59 | Nahoru | #6
Může tě to nakonec vyjít na větší ranec než nějaká o dost novější motorka.Prd na to!!!

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 21:02 | Nahoru | #7
Je hezké že ti to aspoň řekl, ale nešel bych do toho...

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 21:28 | Nahoru | #8
Sešrotovat!

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 21:52 | Nahoru | #9
Sakra škoda že nemám momentálně čas, musím jít něco zařídit, ale co nejdřív sem napíšu pár slov do pranice

Poraďte mi prosím

6.2.2012 v 22:30 | Nahoru | #10
kup to, jestli je za málo peněz, bud se podaří opravit nebou koupiš druhou a máš hromadu dílů hezky poruce

Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 12:21 | Nahoru | #11
opravit jde skoro všechno. Ale za 6 tisíc nekoupí pomalu ani těsnění na ten motor takže kdo ví co tam je. Pokud nedělá někaý hrozný zvuky, bude to kroužkama. Stačí změřit tlaky.
Vzal bych ji za deset tyček a podle toho co bych narval do mootru bych doplácel zbytek.

Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 12:34 | Nahoru | #12
Hm, generálka ze 6 táců to je snad nějakej fór, generálka takovýho motoru je tak za 50 táců když budu počítat výbrus, šály, sada těsnění, repase hlavy, rozvoďák, olej, svíčky, nevím co ještě. Za 6 táců si myslím že to kleklo na klice a nějak se to spravilo a když dával písty zpět do válců tak už to bylo tak vyběhaný že si to nesedlo tak jak by člověk chtěl (oválné válce + oválné kroužky), vůbec nemusel odvézt špatnou práci jen to mělo být o 20 táců dražší, možná jen shořel na tom že opravoval extra vraždu. Osobně bych to nechtěl, v létě jsem v IT koukal na jednu pěknou v původním stavu za 1000e a chtělo se mi ji koupit.

Naposledy editováno 07.02.2012 12:37:13

Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 12:39 | Nahoru | #13
Vše je o ceně - preventivně se koukni za kolik se nechá sehnat funkční motor a pak řeš, zda se to riziko vyplatí. Samozřejmě jde i o to, jak vypadá zbytek motorky, jen na motor to nejezdí.
Pokud to neni přes celou čr tak vem někoho kdo dělá motory a zajeď tam, vypadá to, že prodávající nemá problém mluvit narovinu, což je dobře a takhle zjistíte nejvíc.
Jde taky o to, zda to neběželo nějakej čas bez oleje....

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 15:30 | Nahoru | #14
Takžééé Těžko říct co motoru je a záleží co s ním kdo dělal. Když mašina žere olej tak většinou je to tím že už netěsní kroužky ve válci. Takže určitě bych u toho daného motoru změřil tlaky což hodně vypoví o jeho kondici. Pokud budou OK(min.9 a víc atm.) tak válce,kroužky, písty jsou ještě použitelné. Druhá možnost když motor žere olej je že netěsní gufera na ventilech. Ale jak píšeš že motorka sežrela během krátké doby celý olej jelikož ho tam jsou pomalu 4litry! Tak mi to přijde spíš jestli nevytekl netěsnícím víkem nebo vanou apod.
Každopádně jak už tu mnozí psali u tohohle motoru za 6000Kč GO opravdu neuděláš, za to koupíš tak těsnící sadu na motor nebo ložiska na klika či gufera ventilů. Je to drahá sranda a dobře to vím, protože několik těch motorů už mě prošlo rukama včetne toho s mojí motorky.

Takový příklad ať si uděláš představu co tě čeká jestli takovou motorku koupíš. Předloni sem dělal jednomu klukovi GO motoru ZXR. Koupil motorku s tím že předchozí majitel skládal motor sám a něco v něm klepe. Druhý rozebraný motor dostal k tomu.
Po nastartování bylo jasné že je motor chycený na klice. A takle to vypadalo po rozebrání.

Prasklé víko zapalovaní, lezl z něj těsnící okroužek a nějaký šikula to zapatlal asi pro sichr dvěma druhy silikonu.


Zadřený klikový čep, takhle vypadali všechny 4 a hlavní čepy na tom nebyli o moc líp.


Příruba hlavy kterou je veden tlakově olej pro mazání vaček a vahadel.


A její prasklý úchyt.


Prasklá hvězdicová pružina antihopu(ano ZXR má antihopingovou spojku už od roku 91 ).


Zadřené ložisko klikové hřídele.


Takovýhle pohled se mi naskytl po sundání vany motoru




Tohle bylo v sacím koši !


Vydřené ojniční oka vlivem zadření ložisek klikové hřídele






Hlavní čepy klikové hřídele to měli taky za sebou!


Pár zalomených šroubů v bloku motoru a o zábavu bylo hned vystaráno, takže sem se fakt nenudil.


Prasklá horní vodící lišta rozvodového řetězu ve ventilovém víku.


Pán co skládal motor a byl asi opravdový profík, pod ventilové víko kde silikon vůbec nemá být(jen lehce pod půlměcíci těsnění) tak ho dal pro jistotu tři druhy


Tady je už klika po repasi nachystaná v bloku na montáž.




Písty po a před.


Blok po montáži ojnic a pístů.


Nové těsnění je samozřejmostí.


Zabroušení ventilů pomocí lapovací pasty.


Ventily a pružiny v mustru nachystané pro montáž do hlavy motoru.


Ventily po a před.


Zabroušená ventilová sedla.


Hlava po zabroušení sedel a srovnání.


Proběhla i preventivní výměna gufer ventilů.


Hlava připravená k montáži.




Nová horní vodící lišta rozvodového řetězu.


Nově lakovaná víka motoru.


A celkový pohled a hotový motor.






Určitě tě ale hlavně zajímá cena na kolik tahle sranda vyjde že? No na motoru se dělal repas klikové hřídele(komplet 4 ojniční čepy + 5 hlavních čepů) repase všech spodních ok ojnic, nová všechna kluzná ložiska kliky, nové těsnění pod hlavu, válce, víko spojky a olejovové vany, nový olej s filtrem, svíčky, pružina antihopu, vodící lišta rozvoďáku, vypínací tyčka spojky. Spoustu věcí co byli špatné sem opravil nebo sehnal s bouraček jako např. víko zapalování, ulomený držák víka co vede olej do hlavy sem navařil a vyfrézoval atd. atd. Celkem tahle stranda trvala přes 70hodin čisté práce a cenu máš zde:

Oprava klikové hřídele – 7200Kč
svíčky NGK CR9E – 4ks 1000Kč
olej Motul 5100 – 4l 1000Kč
olejový filtr HF 303 – 180Kč
chladící kapalina – 1l 160kč
Originál nové díly Kawasaki:
těsnění pod hlavu – 1101Kč
těsnění pod válce – 820Kč
pružina antihopingu – 316Kč
vypínací tyčka spojky – 543Kč
vodítko rozvodového řetězu – 458Kč
gufera ventilů – 16ks 3257Kč
Oprava závitu bloku – 100Kč
oprava víčka hlavy – 300Kč
víčko zapalování – 500Kč
ventilové podložky – 10ks 1000Kč
zarovnání hlavy motoru – 500Kč
palivový filtr – 40Kč
lak na víka motoru – 400Kč
spojovací materiál – 50Kč
těsnění vany motoru – 200Kč
těsnění víka řazení – 150kč
těsnění víka spojky – 200Kč
těsnění přepadu vany motoru – 50Kč
průchodky PAIR systému – 500Kč
těsnící podložka výpustného šroubu motoru – 20Kč
těsnění pod ventilové víko – 100Kč
příruby výfuku – 100Kč
Použité čističe, vazelína, silikon, závitové lepidlo, MoS2, Cu pasta ….. – 600Kč
Plus sem si ještě nějaké peníze vzal za náklady na cestovné a mobil co se kvůli tomu projezdil a provolal plus práce samozřejmě. Ale když si to spočítáš jen v materiálu tak cca 20000Kč.
Teď záleží co budeš mít na tom motoru všechno špatné a co vše bude potřeba dělat. Ale celkem za díly i za práci není problém se dostat i ktěm 50tácům kdyby byl třeba i výbrus. Ale tím tě od toho nechci odrazovat sem rád za každého člověka který se do něčeho takového pustí a zachrání motorku před šroťákem Jak tu někdo psal že sehnat do toho jiný funkční motor, tak se obávám že je to nemožné, u 20 let staré motorky sotva seženeš motor který bude v lepším stavu než ten podělaný. Schopné motory už sou jen v udržovaných motorkách o které se majitelé starají a ty to samozřejmě neprodají. Je to jen na tobě, jaké bys měl s motorkou plány do budoucna, jestli máš v plánu si ji nechat, tak bych klidně koupil i vrak a nastrkal do toho prachy, aspoň pak víš co v tom máš a máš 100% jistotu

Naposledy editováno 07.02.2012 16:09:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 17:55 | Nahoru | #15
mischa638> Nádherná práce, klobouk dolů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 18:14 | Nahoru | #16
c.j.> děkuji za pochvalu

Naposledy editováno 07.02.2012 18:16:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 19:18 | Nahoru | #17
mischa638> TAKY SE PŘIDÁM!
POKLONA MISTŘE!
MUSÍ TO BÝT KRÁSNÁ PRÁCE Z TAKOVÉHO VYBYDLENÉHO MOTORU SLOŽIT TOHO KRASAVCE NA POSLEDNÍ FOTCE! A SAMOTNÉ NATOČENÍ MOTORU SE MUSÍ ROVNAT TOTÁLNÍMU USPOKOJENÍ!

(reakce na) Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 19:30 | Nahoru | #18
Boss.trx850> Děkujííí
Kdybych neměl tak podělane pomalý net, tak bych hodil na youtube videjko jak to běželo po složení a hodil sem odkaz. Ale to by bylo tak na půl dne než by se mě to načetlo

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 20:19 | Nahoru | #19
70 hodin práce.. to kdyby si nechal člověk udělat normálně v servise, tak se nedoplatí..

(reakce na) Poraďte mi prosím

7.2.2012 v 20:50 | Nahoru | #20
mischa638> Jsi opravdu masér,to se musí nechat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

8.2.2012 v 11:40 | Nahoru | #21
c.j.> No to jo, by za práci myslím platil víc než za materiál
rybíz5> Díky za pochvalu

Poraďte mi prosím

10.2.2012 v 10:48 | Nahoru | #22
Je to TATO?

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím

27.3.2012 v 09:51 | Nahoru | #23
skvělá práce , seš fakt machr . Jednou se taky chci dostat k G.O mé ZXR , ale obávám se , že to opravdu sranda nebude .

(reakce na) Poraďte mi prosím

27.3.2012 v 14:14 | Nahoru | #24
biker243> Tak to pošli ke mě a máš po starosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

27.4.2012 v 18:06 | Nahoru | #25

mischa638 píše: c.j.> No to jo, by za práci myslím platil víc než za materiál
rybíz5> Díky za pochvalu



A u tebe nebylo vice za praci nez za material? I kdybys chtel jen 300Kc/hod tak je to 21000...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

26.6.2012 v 01:04 | Nahoru | #26
SirIndy> Docela si mě pobavil tím "jen 300Kč/h" Za těch 70hodin co sem nad tím strávil a to neberu kolik běhání kolem toho bylo prostě opravdu těch 70hodin je čistá práce s nářadím v ruce, tak sem si vzal tehdá 7000Kč! Za to dnes neuděláš pomalu ani motor na jawě Tak si vypočítej kolik sem si vzal Kč/h, hold sem lidumil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

26.6.2012 v 09:19 | Nahoru | #27

mischa638 píše: SirIndy> Docela si mě pobavil tím "jen 300Kč/h" Za těch 70hodin co sem nad tím strávil a to neberu kolik běhání kolem toho bylo prostě opravdu těch 70hodin je čistá práce s nářadím v ruce, tak sem si vzal tehdá 7000Kč! Za to dnes neuděláš pomalu ani motor na jawě Tak si vypočítej kolik sem si vzal Kč/h, hold sem lidumil



Skoda ze nemam takoveho lidumila nekde v okoli Jsem ted treba platil 3200Kč praci jenom za vycisteni brzdovych trmenu, serizeni karburatoru, vymenu vzduchoveho filtru a svicek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

26.6.2012 v 10:49 | Nahoru | #28
SirIndy> A to bylo na jaké motorce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím

26.6.2012 v 10:53 | Nahoru | #29

mischa638 píše: SirIndy> A to bylo na jaké motorce?



VTR 1000 F, prej s dobrym pristupem ke vsemu.

(reakce na) Poraďte mi prosím

26.6.2012 v 11:35 | Nahoru | #30
SirIndy> VTRko už sem kdysi taky dělal a přístup co si vzpomínám tam špatný nebyl a navíc tam sou dva karbce a ne 4 Teď ale záleží co si představit pod pojmem seřízení karburátorů, jestli ti dělali jen podtlaky nebo je měli komplet rozdělané a čistili je.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit ... [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZXR 750 Hovnotsuts 93 Včera v 22:02 Hovnotsuts
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába


TOPlist