Mám problém s dobíjením, koupil jsem nové, ale i tak mi furt ukazuje málo :/ Nenastartovaná mi ukazuje 12.5V, když nastartuji tak taky.
Poprvé se to stalo když jsem jel domů, začaly mi padat ručičky na tachometru až se mi pak zastavila motorka úplně. Nešla nastartovat, jen naprázdno cvakalo startovací relé, myslel, jsem, že je to relátkem, tak jsem koupil nové, stejně tak i novou bateru, která stejně už potřebovala vyměnit (baterka Yuasa YTX9-BS), jel jsem to vyzkoušel a znova, padly ručičky a hotovo, koupil jsem teda i dobijení, ale stejně mám strach vyjet, aby mě to nikde nechalo :/
Nenastartovaná mi ukazuje 12,5V, když nastartuju taky 12,5V, baterka je nabitá naplno.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Dobijením
A neznamená:nový=dobrý!
Jak jsem psal:měřit,měřit,měřit!Je to složité ale zvládnutelné.Stačí multimetr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s Dobijením
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Dobijením
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Dobijením
Kamarád má taky stejnou ninju, zkusim mu tam dát ten svůj regulátor a uvidím kolik mu bude dávat.
boban01 píše: Vypust olej, odšroubuj dekl morotu, a hned uvidíš, jestli je altík v piči ... mě to dobíjelo furt 12,5, regler dobrej, dal sem ho na funkci moto a daval 15v, takze vlastne to nedobijelo vubec, pac to ukazovalo baterku ... měl sem spaleny civky na alternatoru, viz zde hýýr
Prosimtě nic nemontuj.Vem normálně ty tři dráty co ti jdou z alternátoru a proměř je všechny mezi sebou.Na volnoběh ti budou dávat cca 20V a při přidání plynu se ti to musí zvedat až někde do 100V.Pokud ti nebude nějaká fáze fungovat,tak je to jasný.Pokud bude vše Ok,koukni na kabely a na svorky co ti vedou k relátku a pak k baterce.Hlavně ale až to budeš měřit,tak ten altík odpoj od motorky tou svorkou a nastartuj jen na baterku.
Tornado_ETA píše: Zkusím přejít ty kabely a preventivně se kuknu i na ten alternétor.
Kamarád má taky stejnou ninju, zkusim mu tam dát ten svůj regulátor a uvidím kolik mu bude dávat.
Pokud máš novej regulátor tak je problém bu'dto v oxidaci kabelu nebo v altíku.Tak nejdřív změř altík a pak řeš kabely.
2 reakcí na tento příspěvek Problém s Dobijením
Tornado_ETA píše:
tak už asi vím čím tu bude, ale nevím proč to vzniklo :/ Nekoukal jsem se ještě na cívky, ale řkl bych, že taky budou trošku ožahlý. Ale čím to vzniklo, abych se vyvaroval další takovíhle nehodě?
Normální klasika a každej schopnější servismen jde v první řadě po tomhle konektoru.
Zde tečou velký proudy a časem tam prostě díky mírné oxidaci a únavě materiálu vznikne přechodový odpor, fastony se postupně zahřívají čím dál víc až se to rozteče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s Dobijením
Tornado_ETA píše:
tak už asi vím čím tu bude, ale nevím proč to vzniklo :/ Nekoukal jsem se ještě na cívky, ale řkl bych, že taky budou trošku ožahlý. Ale čím to vzniklo, abych se vyvaroval další takovíhle nehodě?
Vzniklo to tím,že máš špatnou kostru na baterku.Vyčisti všechny kontakty,celej komplet mínusovej drát a pak uložení u baterky.Jinak až tohle budeš dávat do kupy,tak si kup novou autosvorku a spoj to s tím.Hlavně to do sebe nepájej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s Dobijením
Pájet je nechci, ale bude stačit když je jenom spojim konektorama nebo je mám dávat i do tej plastový krabičky?
Tornado_ETA píše: StiefTomas> A to je kterej? Z altíku vedou 3, ale šechny žlutý, takže nevim jak je pak do sebe zapojit, dál pak vede tuším, žlutý, černý a červený, ale to už nevim přesně.
Pájet je nechci, ale bude stačit když je jenom spojim konektorama nebo je mám dávat i do tej plastový krabičky?
Mají stejnou barvu - žlutou - protože je jedno jak je zapojíš - jsou to tři fáze
Stačí fastony a přes každý natáhnout !nesmršťovací bužírku! to jen v případě, že to nebude v konektoru. Při demontáži a montáži je zase konektor pohodlnější.
Tornado_ETA píše: StiefTomas> A to je kterej? Z altíku vedou 3, ale šechny žlutý, takže nevim jak je pak do sebe zapojit, dál pak vede tuším, žlutý, černý a červený, ale to už nevim přesně.
Pájet je nechci, ale bude stačit když je jenom spojim konektorama nebo je mám dávat i do tej plastový krabičky?
Dej je určitě do do plastu.Ta smršťovačka je taky dobrá,ale auto konektor je pohodlnější.Jinak jak zapojíš ty tři žlutý je fuck.Je to třífázový altík.Jen hlavně nespleť plus a mínus.To by pak byl trošku průůůůser.Já osobně když jsem to dělal,tak jsem dráty dal do konektoru,zapájel cínem a ty konektroy jsem nastrkal do autosvorek a spojil.A musím zaklepat,sradík dává hned na volnoběh 14V.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |