paolo_novy Přidat reklamu

Téma: moto cuka
10.5.2011 v 07:28
Zdravím,letos jsem si koupil vysněnou SV1000SZ.Ale radost velice rychle přešla.Start svčka je naprosto v pohodě,rozjezd a následná jízda taky(prudké zrychleni,brzdění motorem,klidná jízda),jakmile se ale projíždím delší dobu,začne moto při zařazeném pátém a šestém stupni a 4500 - 5500 ot/min cukat,je to pouze v případě,že jedu klidně a držím si dané otáčky,pokud přidám,nebo uberu plyn,moto je v pohodě,jakmile chci jet v klidu v těchto otáčkách,moto cuká.Pokud zastavím v momentě,kdy to cukalo,volnoběh mi lítá mezi 1200 - 1700 ot/min.Nehlásí mi to žádnou chybu a v Suzuki servisu nic nenašli ani na diagnostice ani na brzdě a ani při projížďce.Svčko jsem půjčil kamarádovi,který na něm jezdí několik let,aby mě řekl,jak se motor chová,ten mi řekl,že je naprosto boží,nicméně on nejel klidně,takže se mu to neprojevilo.Dost mi to trápí a rád bych se pobavil o této problematice,jestli má někdo zkušenost.Hlavně mi prosím nepište o průvanu a citlivém plynu,nejsem debil a pochybuju,že fouká pouze při výše uvedených podmínkách

moto cuka

10.5.2011 v 07:59 | Nahoru | #1
Takhle velký kolísání volnoběhu určitě není normální, něco tomu určitě bude, Jestli to chceš ladit sám doma tak začni svíčkama, potom synchronizace vstřiků atd atd až se jednoho krásnýho dne třeba prokoušeš k původu problému.

moto cuka

10.5.2011 v 09:14 | Nahoru | #2
Souhlas. Na TLR toto dělá hlavně svíčka zadního válce. Pak synchronizace klapek a taky to rády dělají falešný lufty, v tomto pořadí. Jednomu jsem musel nechat vyčistit vstřiky...

moto cuka

10.5.2011 v 09:29 | Nahoru | #3
Díky za tip,zkusím ty svíčky,to není tak strašná položka,minulý majitel s ní najezdil většinu KM první 2 roky a pak jen cca 1500 km za sezonu(asi 3 roky),což je velmi málo.

moto cuka

10.5.2011 v 09:34 | Nahoru | #4
peclive nastaveni klapek, kontrola nastaveni senzoru tps, u TL trochu pomuze montaz TRE - ale prave naopak kdyz to cuka vic na nizsi kvalty, na vyssi to byva OK a proto TRE dela ze si motorka mysli ze jede na 5/6ku tzn jestli ti to nahodou pri ohratem motoru nezacne blbnout senzor zarazeneho kvaltu- ze by si motorka misto 5/6 myslela ze jede na neutral... to by montaz TRE pomohla, videl bys jestli to nefunguje stejne i po tomhle .... muzes si to zbastlit, nebo bych ti ten obvod mohl i pujcit na zkousku:
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=82999&fid=31

moto cuka

10.5.2011 v 09:45 | Nahoru | #5
Ještě doplním Assassina, že ATRE je možné si objednat i na Suzuki.cz .

Plug & Play ATRE

S jeho montáží docela výrazně pokleslo cukání i u 650 .

1 reakcí na tento příspěvek moto cuka

10.5.2011 v 09:46 | Nahoru | #6
Je pravda,že když jsem si moto vezl domů,rozsvítila se kontrolka FI a v Suzuki mi řekli,že uložená chyba hlásila,že jsem měl zařazenou rychlost a svítil neutrál,prostě nějaký bordel.Takže od Assassina mi přijde nejpravděpodobnější příčina poruchy,dnes se asi vydám na konzultaci do Suzuki.Zatím díky a čekám na další zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto cuka

10.5.2011 v 09:51 | Nahoru | #7

Tomboy píše: Je pravda,že když jsem si moto vezl domů,rozsvítila se kontrolka FI a v Suzuki mi řekli,že uložená chyba hlásila,že jsem měl zařazenou rychlost a svítil neutrál,prostě nějaký bordel.Takže od Assassina mi přijde nejpravděpodobnější příčina poruchy,dnes se asi vydám na konzultaci do Suzuki.Zatím díky a čekám na další zkušenosti.

Koukni se, jestli tam nědko na prase od TRE konektoru nenacpal 15k odpor. Na levé straně pod nádrží, konektor trojúhelníkového tvaru:

Běžně se to dělá jako tuning, ale motorka pak správně nedetekuje zařazený neutrál a posílá tam na něj jinou mapu, než by správně měla.

moto cuka

10.5.2011 v 09:51 | Nahoru | #8
Tomboy: no to cidlo kvaltu umi docela blbnout az po tom co se to ohreje, dobre je to videt treba pokud mas ukazatel GIPRO ATRE kterej si bere "data" prave z toho senzoru a jak se to ohreje tak zacne ukazovat nesmysly....

TLko takhle cuka pomerne vyrazne, ja mam serizeno + GIPRO ATRE + premapovanou jednotku a celkem to i funguje.. da se na nizsi kvalty normalne jezdit od 2tis... 5/6 uz to chce aspon 3tis..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto cuka

10.5.2011 v 09:53 | Nahoru | #9

jirin.sv píše: Koukni se, jestli tam nědko na prase od TRE konektoru nenacpal 15k odpor. Na levé straně pod nádrží, konektor trojúhelníkového tvaru:

Běžně se to dělá jako tuning, ale motorka pak správně nedetekuje zařazený neutrál a posílá tam na něj jinou mapu, než by správně měla.



zas to by nemelo blbnout i pri zarazenym kvaltu.. to spis vypada ze je to tam origo a cidlo blbne... je zality v nakym epoxidu ci co a jak se zahreje tak asi to pohne tema rezistorama-studenaky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto cuka

10.5.2011 v 10:27 | Nahoru | #10

assassin píše: zas to by nemelo blbnout i pri zarazenym kvaltu.. to spis vypada ze je to tam origo a cidlo blbne... je zality v nakym epoxidu ci co a jak se zahreje tak asi to pohne tema rezistorama-studenaky...

Je to možné, ale je to celkem jednoduše ozkoušitelné – stačí si tam napíchnout voltmetr a měřit napětí.
1st gear = 1.782v
2nd gear = 2.242v
3rd gear = 2.960v
4th gear = 3.630v
5th gear = 4.310v
6th gear = 4.660v
Neutral = 5.000v

(reakce na) moto cuka

10.5.2011 v 10:40 | Nahoru | #11

jirin.sv píše: Je to možné, ale je to celkem jednoduše ozkoušitelné – stačí si tam napíchnout voltmetr a měřit napětí.
1st gear = 1.782v
2nd gear = 2.242v
3rd gear = 2.960v
4th gear = 3.630v
5th gear = 4.310v
6th gear = 4.660v
Neutral = 5.000v



jasny, jen ono je to nepravidelneho charakteru.. zastavis a nameris uz ok hodnoty... me obcas taky ukazuje ukazatel misto 5 a 6 nulu, proradim na 4ku a zpet a uz je to OK.... tzn tohle bych po zastaveni uz nenameril...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist