http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=82999&fid=31
Plug & Play ATRE
S jeho montáží docela výrazně pokleslo cukání i u 650 .
1 reakcí na tento příspěvek moto cuka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto cuka
Tomboy píše: Je pravda,že když jsem si moto vezl domů,rozsvítila se kontrolka FI a v Suzuki mi řekli,že uložená chyba hlásila,že jsem měl zařazenou rychlost a svítil neutrál,prostě nějaký bordel.Takže od Assassina mi přijde nejpravděpodobnější příčina poruchy,dnes se asi vydám na konzultaci do Suzuki.Zatím díky a čekám na další zkušenosti.
Koukni se, jestli tam nědko na prase od TRE konektoru nenacpal 15k odpor. Na levé straně pod nádrží, konektor trojúhelníkového tvaru:Běžně se to dělá jako tuning, ale motorka pak správně nedetekuje zařazený neutrál a posílá tam na něj jinou mapu, než by správně měla.
TLko takhle cuka pomerne vyrazne, ja mam serizeno + GIPRO ATRE + premapovanou jednotku a celkem to i funguje.. da se na nizsi kvalty normalne jezdit od 2tis... 5/6 uz to chce aspon 3tis..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto cuka
jirin.sv píše: Koukni se, jestli tam nědko na prase od TRE konektoru nenacpal 15k odpor. Na levé straně pod nádrží, konektor trojúhelníkového tvaru:
Běžně se to dělá jako tuning, ale motorka pak správně nedetekuje zařazený neutrál a posílá tam na něj jinou mapu, než by správně měla.
zas to by nemelo blbnout i pri zarazenym kvaltu.. to spis vypada ze je to tam origo a cidlo blbne... je zality v nakym epoxidu ci co a jak se zahreje tak asi to pohne tema rezistorama-studenaky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto cuka
assassin píše: zas to by nemelo blbnout i pri zarazenym kvaltu.. to spis vypada ze je to tam origo a cidlo blbne... je zality v nakym epoxidu ci co a jak se zahreje tak asi to pohne tema rezistorama-studenaky...
Je to možné, ale je to celkem jednoduše ozkoušitelné – stačí si tam napíchnout voltmetr a měřit napětí.1st gear = 1.782v
2nd gear = 2.242v
3rd gear = 2.960v
4th gear = 3.630v
5th gear = 4.310v
6th gear = 4.660v
Neutral = 5.000v
jirin.sv píše: Je to možné, ale je to celkem jednoduše ozkoušitelné – stačí si tam napíchnout voltmetr a měřit napětí.
1st gear = 1.782v
2nd gear = 2.242v
3rd gear = 2.960v
4th gear = 3.630v
5th gear = 4.310v
6th gear = 4.660v
Neutral = 5.000v
jasny, jen ono je to nepravidelneho charakteru.. zastavis a nameris uz ok hodnoty... me obcas taky ukazuje ukazatel misto 5 a 6 nulu, proradim na 4ku a zpet a uz je to OK.... tzn tohle bych po zastaveni uz nenameril...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |