globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350i
25.10.2011 v 20:06
zrar borci tak sem se rozhodl postavit vstřiování paliva místo klasického karburátoru. na motor Jawa 350 typ 638 bude použita škrtící klapka z 1.6 octavky a mikrokontroler bude řídit časy a délky vstřiku vzhledem k otevření škrtící klapky. Lambda sonda nebude protože se rychle zasere olejem takže bez zpětné vazby.

tak sem zvědavej z koho tady co vypadne

Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M

Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

Jawa 350i

25.10.2011 v 20:13 | Nahoru | #1
jsem zvedav na vysledek

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 20:14 | Nahoru | #2
to asi každý kdo si to přečte

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:19 | Nahoru | #3

VITEK_M píše: to asi každý kdo si to přečte

jinak prijde me ze zacinaji byt v mode ruzny turba, kompresory (TSI), vypinani valcu, rekuperace brzdne energie,start stop systemy,hybridy, filtry pevnych castic, prime vstrikovani
zkus o tom tez popremyslet

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:29 | Nahoru | #4
VITEK_M> Nechci ti kazit nadšení, ale myslím si své

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 20:39 | Nahoru | #5
myslet mužete až to pak postavim tak budete čučet

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 20:41 | Nahoru | #6
hmm osobně bych použil vstřiky, klapku atd... už z nějaký motky. Zapálko pak plně programovatelný třeba od Ignitechu.
Navíc by ti kluci z ignitechu poradili jak na to. Pokud tomu nerozumíš tak tahle hurá akce nemá jako samodomo akce podle mě šanci. Dobře naladit vstřik a zapalování není zase tak jednoduchý. Obvzlášť u motoru který na to není stavěný.

Jinak mě celkem zajímá... jak budeš řešit přidávání oleje do paliva? Hnát to vstřikama... to je zvěrstvo, asi by to moc dlouho nedali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:46 | Nahoru | #7
Begy> Na co ignitech. já si to programovatelný zapalování postavim naprogramuju. to samý s dobou a množstvím vstřiku paliva.. vstřikováni bude řízené druhým mikročipem olej pojede skrz vstřiky normalně, toho se vůbec nebojim ..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 20:53 | Nahoru | #8
Jakej ocekavas efekt? Je to 2T takze to bude stejne jen vstrikovat pod pista a az potom to pujde do kompresniho prostoru.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:54 | Nahoru | #9

VITEK_M píše: myslet mužete až to pak postavim tak budete čučet



Na 100% to nedotáhneš ani do funkčnosti srovnatelné s karbcem.

A i kdyby si to v nejbujnější fantazii dotáhl do aspoň částečně funkčního stavu, tak by jsme čuměli jako na co? Na zhyzděnou třindu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:55 | Nahoru | #10
Áca1> efekt? přesné dávkování paliva pod píst, nastavitelná možnost ladění skoro všeho co se chodu motoru týká

Jawa 350i

25.10.2011 v 20:57 | Nahoru | #11
zajímavé

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:57 | Nahoru | #12

VITEK_M píše: efekt? přesné dávkování paliva pod píst, nastavitelná možnost ladění skoro všeho co se chodu motoru týká



Na jawě jo? Kde má každý válec i jiný objem? O plnění a výfuku se ani nezmiňuju..

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:57 | Nahoru | #13
c.j.> tak to se uvidí jestli to bude nebo nebude fungovat. zhyzděná třinda to je jen tvuj subjektivní dojem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 20:58 | Nahoru | #14
OK dobře
takže počítám že řídit se pomocí váhy vzduchu asi nebudeš, ostatně asi by to u "efektivity" tohohle motoru nemělo smysl. Takže to bude čistě řízeno polohou škrtící klapky.
Origo zapálko půjde pryč a místo něj zůstane jen "čidlo" polohy kliky.
Protože chytit se časováním vstřiků k origo zapálku by asi dělalo víc neplechu než užitek.

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:00 | Nahoru | #15
Begy> jak pravíš tak to nějak bude už mám namalovaný jakýsi schéma a program na řízení předstihu. to vstřikování bude opravdu bez zpětné vazby takže normálně optozávory atd atd....

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:01 | Nahoru | #16
Ze by dalsi prukopnik slepych ulicek? On totiz to nekdo musi osahat a potom svetu rict: Tudy neee,pratele......

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:03 | Nahoru | #17
Áca1> ale prd. jsi uplně vedle toto bude opravdu funkční. ve škole nás něco naučili ničeho se nebojim a ve škole je spousta odborníků k dispozici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:04 | Nahoru | #18

Áca1 píše: Ze by dalsi prukopnik slepych ulicek? On totiz to nekdo musi osahat a potom svetu rict: Tudy neee,pratele......



hele zima je dlouhá a krutá. Pořád lepší si takhle hrát než se nudit nebo fetovat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:05 | Nahoru | #19
Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:07 | Nahoru | #20
To nakopes stejne,uz jen proto,ze je to dvoutakt.Ale nebylo by jednodussi to zkusit nejdriv na jednohrnci? Tako MZ 250 to natrela 350 ani nemrkla....A to poladeni by bylo jednodussi...Soude teda podle nastavovani predstihu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:09 | Nahoru | #21
Áca1> no pálit do jednoho nebo do 2 válcu je jen otázka pár řádku v C++ takže pro mě nou problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:12 | Nahoru | #22
VITEK_M> no celkem ti fandim,ale takoveychto pokusu o "nabušení" třipadej jawkinson už bylo,ale i když nejakym zazrakem zní vymačkneš 70 šemíků zbytek motorky vč převodovky a spojky se z toho pos**e

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:13 | Nahoru | #23
to asi jo

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:13 | Nahoru | #24
... nic jdu předělat gsx na diesel... tudy cesta nevede...

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:16 | Nahoru | #25
HornisGSX> zkus to jestli si na to troufáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:16 | Nahoru | #26

VITEK_M píše: Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci



tak na to jsem zvědavej
myslim že to by chtělo spíš zásah do samotnýho motoru než jen úpravu směsi. Odlehčit kliku, vyleštit kanálky atd... prostě aby to šlo víc do otáček. Ale i tak je myslim strop bude někde kolem 30 koní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:18 | Nahoru | #27
Begy> jel sem na jawě, která byla překopaná a měla 45 koní točila 6000 otáček.. lehká klika kanály hlava vejfuky, spojka jiná, primár vyřazen - nahrazen soukolím atd atd

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:21 | Nahoru | #28
no jsem zvědav jak to dopadne... ale čoveče růžově to nevidím myslím, že vyhoříš poměrně brzo i když ti to nepřeju... a propo jak chceš vyřešit podávání oleje přes palivový vstřikovač? popiš to trošičku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:23 | Nahoru | #29

VITEK_M píše: Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci



Tak to fandím dvounásob To jako jen tím vstřikováním zvýšíš výkon na 300%, jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:24 | Nahoru | #30

VITEK_M píše: jel sem na jawě, která byla překopaná a měla 45 koní točila 6000 otáček..



Další kravina, aby jawa měla 45 koní, tak by musela točit 9000 rpm, protože 6000 točí normálně..
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist