paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s AF1 Futura 125
12.12.2009 v 14:31
Zravím....mám takový problem...mam Aprilii AF1 125 Futura r.v. 1990 (13,5kW) motor ROTAX 123.
Mam ten problém že když motorku vytočím na 7900ot/min tak se mi v tu chvílí otevře přívěra a motorka nejde vytočit nad 9800, někdy se podaří vytočit na 10 000 ale dal ani ťuk. Ono to začne kolisát cca o 1000 něco ve stylu omezovače. Mam podezření že je zanesený karburátor, že by tam byl nedostatek přinášení paliva a měl jsem podezření i na těsnění pod hlavou ale to je OOK. Jak jsem motorku koupil tak přívěra otevírala normálně nebyl s tím žáděn problém. Předstih i směs jsem nekontroloval ale jelikož motorka jela jak ma tak se do toho nevrtalo. NNemáte někdo skušenost s tímhle problemem? DIK MOC.


Naposledy editováno 12.12.2009 14:32:48

1 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

21.12.2009 v 23:36 | Nahoru | #31
celou zavodni sezonu asi 6 zavodu!
NEON,pokud nastavuješ směs jen na šroubku tak hodně štěsti ,jinak jak piše maras jak si to ohřal se taky radeji neptam

Naposledy editováno 21.12.2009 23:36:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

22.12.2009 v 14:19 | Nahoru | #32
aprilialibor> co je těžkeho na zahřátí motoru....ja mam motorku zahřatou během 2 minut....a pokud vim tak se směs šteluje utahovaním nebo povolováním šroubku a pak se sladí s volnoběhem...musi se s tím pohrat a vyštelovat tak aby nebyla směs ani bohata ani chuda...at se motor nedusi a at moc nežere.

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

22.12.2009 v 21:26 | Nahoru | #33
N.E.O.N> Jo 2 minuty...tak to je paráda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

22.12.2009 v 22:28 | Nahoru | #34
N.E.O.N> šroubem nastavuješ směs v prvni čtvrtině plynu,při plnem zatiženi rozhoduje tryska ale to ti asi nic neřika, jinak 2 minuty jsi to ohřival asi autogenem ne ? že se to tak rychle ohřalo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 01:25 | Nahoru | #35
aprilialibor> ty snad zahřivaš motku pul hodiny nebo co??? mi stačí si brnkat 2 minuty a motorka ma svou provozni teplotu tak nevim čo ti jebe....jestli ty to zahříváš pul hodiny tak máš asi vadně chlazení.....raději zkoukni termostat

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 01:41 | Nahoru | #36

N.E.O.N>aprilialibor> ty snad zahřivaš motku pul hodiny nebo co??? mi stačí si brnkat 2 minuty a motorka ma svou provozni teplotu tak nevim čo ti jebe....jestli ty to zahříváš pul hodiny tak máš asi vadně chlazení.....raději zkoukni termostat





Tak koukám jak dlouho máš dvoutakt...řekl bych že tak 3/4 roku nebo od jara a tímhle přístupem budeš další brečící hňup který bude psát že se 2T sere, protože udělat takovou prasárnu motoru po 2 minutách "zahřívání" a pak točení do max může jenom blb, který tomu rozumí asi jako progamer lopatě

2 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 09:38 | Nahoru | #37
zvlasti je ze nikdo neresite kde ta motorka treba stoji , me RSka stala ve vyhrate garazi , takze kdyz sem ji nastartoval , dostala se na provozni teplotu s funkcnim termostatem taky do 2-4 minut a nejesem zrovna z tech co by rvali ze se jim 2T sralo , kdyz sem ji koupil udelal sem kompletni rozborku motoru , vymenil co se mi nezdalo a to same na cele motorce , a jezdil na kvalitni olej a zahrival na provozni teplotu , v lete se mi zahrivala aji rychlej na sytic se teplota na provozku (cca 80°C) nez sem si oblekl bundu , helmu a rukavice , pak sem sundal sytic a mohl jsem vyrazit , jeste chvili jsem ji nechal prohrat poradne , takove 4 km a pak dostavala normalne za usi , timhle zpusobem sem na ni najezdil za sezonu 16 000 km a bez problemu , jediny jsem mel se spojkou a utrzenym lankem a za to ta motorka nemuze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 10:58 | Nahoru | #38
Béďa> V tom je ten rozdíl, jet ty 4km...na místě se ti ten motor neprohřeje...2T by se měl nastartovat, nechat chvíli běžet na místě a pak hned jet, protože ti pak zbytečně karbonuje výfuk, přívěra a kdoví co všechno tím pořádně nespáleným olejem

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 22:22 | Nahoru | #39
Béďa> myslim že mužu řict že jsme se shodli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 23:41 | Nahoru | #40

maras>Béďa> V tom je ten rozdíl, jet ty 4km...na místě se ti ten motor neprohřeje...2T by se měl nastartovat, nechat chvíli běžet na místě a pak hned jet, protože ti pak zbytečně karbonuje výfuk, přívěra a kdoví co všechno tím pořádně nespáleným olejem



ja sem pro zahřivat na mistě ale to je věc nazoru,taky když někde spěcham tok to jen lechce ohřeju a pak pomaličku jedu zbytečně to netočim

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

23.12.2009 v 23:48 | Nahoru | #41
aprilialibor> ono to maš jedno jestli stojiš nebo jedeš...je jasne že když jedeš tak maš vyšší otačky ale pokud nejsi debil tak to netočiš a navíc tě to ani nepustí (mě to nepustí nad 6000)...občas tak taky jezdim že motorku necham nastartovanou než si obleknu přílbu atd. a zavřu garaž a jedu což je otazka minuty než na motorku sedu a jedu...a točím to do těch 4500 ujedu kousek a motorka je zahřata.....nepatřím ani mezi ty co nonstop jezdí s otevřenou přívěrou s maximalníma možnýma otačkama .... malo kdy si otevřu řívěru....

1 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

24.12.2009 v 00:26 | Nahoru | #42
ja raději zahřeju prohřeju, a pak až do červeniho(od toho ta motorka je)

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

24.12.2009 v 22:12 | Nahoru | #43
aprilialibor> jestliže máš nazor takový že je motorka od toho aby se dojebávala vytáčením až do červeného pole tak ma tvoje motorka kvalitního majtele.....to už se ti projeví na kilometrech kolik jich najedeš než budeš muset udělat GO.....ale je věc každeho jak kdo jezdi....ja si toho važim.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

24.12.2009 v 23:14 | Nahoru | #44
hlavně ten motor podtačej furt na 4 tisice,mě třeba mašina nejede když ji netočim (nevim proč by se měla dojebavat vytačenim,maximalně rychlejši opotřebeni ,tak samo se ti dojebava i při nizkych otačkach ,jestli jsis koupil 125 2t abys ji točil do 5 tisic tak klobouk dolůůůů

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

24.12.2009 v 23:47 | Nahoru | #45
aprilialibor> ja když nemam motorku uplně zahřatou nemam problém jet na 4500ot/min aniž by se motor dusil...nejsem nijak těžka váha...jinak jezdím tak aby jel motor svižně aby se nedusil což je u mě nějakych 5500-6000 ale nesnaž se mi namlouvat že motor nedojebavaš vytačením do červeneho pole...to červene pole už značí da se říct že už motor vystavuješ většímu nátlaku tudiž vše dostává více zabrat at už ložiska i další příslušenství motoru na které mají vlím otáčky....ono když to točíš dam příklad do 9000 a když to točíš do 12 000 tak to je docela rozdíl....a jinak jestli je podle tebe motorka na to aby se točila do červeneho pole tak to je největší blbost jakou jsem slyšel!!!....motorka je od toho aby si člověk prožil tu jízdu a když už jde o nějaky adrenalin tak uřčitě neberu jako motorkaře takové sračky co jsou na rovince machři protože jedou 300km/h ale jako motorkařře beru ty co si tu jizdu vychutnávají a když chcou trochu adrenalinu tak nejedou 300 rovně což umí každy ale jezdí zatačky....tady na vesnici mívame motorkaře co mají silné motorky ale po rovince nam ujiždějí bo jsou machři...mají přece 6ti kila ale v zatačkach se boji a to je chvíle pro nas na 125kach.....ale určitě není motorka od toho aby se vytačela do červeneho pole....to je největší kravina!!!!

2 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

25.12.2009 v 00:07 | Nahoru | #46
moje ma maximalni vykon při 11 000 otaček a červene začina 10 800 jak chceš toho vykonu dosahnout(točiš do červeního ale ja už tě neřešim,debil at debilem zustane ),ta motorka je na to dělana ,určitě to na nějakych 6 tisic to mi skoro vubec nejede,nevytačim ji furt ale z křižovatky 2,3 rychlost podržim.je jasne že pokud jedu po prazdne cestě tak pojedu raději 6 rychlost, 6 tisic otaček ,než 4 a 10 tisic otaček ale ja už tu končim
ps: sleduj pořad otačkoměr abys si ji nedojebal v červenim ale pak se nediv jak někde napališ:-d

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

25.12.2009 v 11:42 | Nahoru | #47
aprilialibor> divej se na to co pišeš....jednou to točíš do červeneho pole jednou ne tak to fakt je pravda že debil debilem zůstane....ano ta motorka je stavěná na to aby to vydržela ale když ot točíš do 10 000 což není v červenym poli s rezervou cca 1000otaček a když to točíš a jsi v červenym poli tak to už je to rozmezí otaček kde už se ten motor pomalu přetižuje tudiž dochází k většímu opotřebení a většímu namáhání což vede k tomu že to v nejbližší době můžeš zadřít a nebo se ti v motoru něco na co mají vliv otačky rozsype....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

25.12.2009 v 11:43 | Nahoru | #48
aprilialibor> ja ti nebudu kecat do toho jak maš nebo nemaš jezdit ja už to tu uzavírám ale jenom vím že s moji přístupem s moji motorkou nalitám kurevsky více km než ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 11:09 | Nahoru | #49

N.E.O.N>aprilialibor> ja ti nebudu kecat do toho jak maš nebo nemaš jezdit ja už to tu uzavírám ale jenom vím že s moji přístupem s moji motorkou nalitám kurevsky více km než ty



hele rek sem ze si ji rad podržim do otaček (i do cerveniho), ale to neznamena ze to jedu furt!!!!!!!!!!!!!
jinak vic než ja určitě nenalitaš ,maximalně nakodrcáš

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 14:02 | Nahoru | #50
aprilialibor> nemužeš srovnavat moji motorku a svoji...sice je to stejna značka ale když tobě to začíná tahat od 6000 nahoru tak to je mi hodně divne ja nemam problem na 4 000 zabrat....a pří zahřívání nemam problem jet do 4500 až 5000....když nevíš jak moje jezdí a jak na ni jezdim ja tak nemel

Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 14:32 | Nahoru | #51
nemaš tam motor 4t ze sekačky na travu,ještě řekni ze ti taha od spodu? ,maš to asi nejake divne,mě to pod 8 skoro nejede,jede to třeba na 6 když točim 5tisic ale jede to ze jede-spiš se to vleče ,maš asi s toho podtačeni zanesenou přivěru ze ti to nejede ve vysokych

1 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 14:33 | Nahoru | #52
ja to chapu,ja kdyz koupil aprilii tak byl taky tak v šoku

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 19:57 | Nahoru | #53
aprilialibor> ja to nepodtáčím...jezdím s tím tak aby se moto nedusil ale je volně což je těch 6000 to jenom přídám a jedu....jestliže to tobě jede až od 8000 tak to maš asi ty nějak pojebane...ja nemam problem s tahem od nižších otáček....soudíš podle své kdybys měl možnost se projet na moji mluvil bys jinak...jak jedu tak to ani nemusím výtáčet abych měl otevřenou přívěru jen třeba do kopce abych tam měl rychlost rychleji ale jinak nemam problem točit to do 7000 - 8000 a jet na 6500 na 6ku kdy mi ten motor jede zcela lehce...jestliže soudiiš podle sve tak to chapu že když ty jedeš na 6000 tak ti to netahne...zkus si změřit kompresní tlaky...maš to nějaké líne

1 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 20:09 | Nahoru | #54
líne to maš mozna ty,mam v tom awrrow vyfuk,otevření saní, a liné to teda na 125 není ,ja taky muzu jet na 6 rychlost a točim 5-6 tisic a motor se nedusi a vpoho jede,ale ten vykon mam ve vyrchu maximalní(tim vyfukem je to ještě posílené,a je myslim blbost mít 2t a pouzivat ho v nizkych otackach!!!!!!!!!,možna maš něco z přivěrou

1 reakcí na tento příspěvek Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 20:09 | Nahoru | #55
Já se zase svezl na DT po dlouhe době co lítám na Gasovi a takhle línou mrdku sem dlouho neviděl ani nechcu vědět jak by jely 4T 125

Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 20:10 | Nahoru | #56
Jinak je snad jasný že většina laďěných výfuku tzv. ubere spodek, přidá vrch Aspoň u 125ccm...

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

26.12.2009 v 22:09 | Nahoru | #57
aprilialibor> s přívěrou nic nemam o tom jsem ani žadnou řeč nevedl...mi přívěra otevírá krásně...ale ty mi tu furt cpeš že mi přívěra nefunguje a že to dusím ale víš o tom hovno jak ja jezdim....k tomu má duvod i největší kokot aby to dusil a jel za vysokou spotřebu...mám kamoše co to na MZe na 5ku dusí bo jede 30 a pak si stěžuje že mu ti žere...ja neřikám že nikdy neotevřu přívěru..taky si to vytočím ale ne do červeneho pole, prostě jezsím tím stylem abych nejel pomalu jak mrdka, aby se motor nedusil ani nijak aby motor netrpěl a jedu prostě svižnou jizdou...motor si krásně šlape a ja se krásně projedu..

(reakce na) Problém s AF1 Futura 125

27.12.2009 v 13:08 | Nahoru | #58

maras>Já se zase svezl na DT po dlouhe době co lítám na Gasovi a takhle línou mrdku sem dlouho neviděl ani nechcu vědět jak by jely 4T 125



zrovna sem se dival do profilu -krasnej gas gas davam 10 b.

Problém s AF1 Futura 125

27.12.2009 v 13:15 | Nahoru | #59
Hádej od koho máš další desítku

Problém s AF1 Futura 125

28.12.2009 v 23:38 | Nahoru | #60
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Test [1, 2] Aprilia AF1 Futura 125 Motorkari.cz 41 29.6.2020 v 21:47 FILODENDRON
Aprilia AF1 125 Rotax - kolik oleje... Aprilia AF1 Futura 125 DOCTOR666 0 5.3.2019 v 19:49 DOCTOR666
Motorka na závody Dromy, popř Road ... Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Aprilia AF1 Futura 1... lamaldo 7 17.8.2018 v 00:53 lamaldo
Aprilia af1 futura 125 Aprilia AF1 Futura 125 jawapio 13 25.6.2018 v 00:19 mito7
Aprilia futura 125 11kw Aprilia AF1 Futura 125 Jawa1967 3 18.6.2018 v 09:24 sered


TOPlist