1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru a vysoká spotřeba u Manic RS
Bohatost směsi - šroubek reguluje vzduch a nebo palivo.
Na vlastní seřízení to nemá vliv, jenom na to, aby seřizovač třeba věděl, co přidává či ubírá. Viz dále... .
Praktický či zjednodušený návod:
1. nastavit tzv. "základní" seřízení - bývá to obvykle povolení o 1 až dvě otáčky,
2. motor by měl na volnoběh vrčet a nechcípat, takže je dobré dorazem šoupěte či škrticí klapky ho nastavit o neco vyšší,
3. tím šroubkem bohatosti směsi pootáčením sem a zase zpátky najít tu správnů polohu a to se dělá tak, že s ním na jednu stranu točíš a motor by (měl) postupně zvyšovat otáčky a při dalším točení šrůfkem oním směrem by měl začat vrčet zřetelně nepravidelně,
4. tůto polohu si nejak zapamatuješ (o kolik si povolil či utáhl ze zákl. seřízení) a začneš motat šrůfkem na druhů stranu, až zase motor začne otáčky zvyšovat a potom začne jet zřetelně nepravidelně,
5. no a výchozí poloha je nekde mezi tema krajníma tarokujícíma polohama.
Seřízení se dá udělat eště tak, že od té tarokující polohy s tím zatočíš na druhů stranu enom tak, až začne motor vrčet pravidelně.
Takže se to dá udělat z "chudé" i "bohaté" strany a přitom poloha šroubku nemusí byt přesně uprostřed mezi temato polohama.
Jaké seřízení je "správnější" se pozná buď změřením emisí a nebo vyzkůšáním přechodů - motor musí bez zaváhání z volnoběhu přejít na vysoké otáčky.
Pokud se zachlastá, seřídím volnoběh z "chudé" strany a zkusím to.
Totéž platí aj obráceně.
Když je to furt špatné, chce se to pohrát s polohů jehly v šoupěti - pokud tam je...
No a když se to nepodaří, potupně to zavezu do servisu .
Jo, všecko se dělá při zahřátém motóru.
Odpovídající reakce na polohu šrůfku volnoběhu je pouze tehdy, je-li motor aj karbec mechanicky v dobrém stavu.
Zdenalbenal píše: Jestlis tam neco nepřehodil...
Bohatost směsi - šroubek reguluje vzduch a nebo palivo.
Na vlastní seřízení to nemá vliv, jenom na to, aby seřizovač třeba věděl, co přidává či ubírá. Viz dále... .
Praktický či zjednodušený návod:
1. nastavit tzv. "základní" seřízení - bývá to obvykle povolení o 1 až dvě otáčky,
2. motor by měl na volnoběh vrčet a nechcípat, takže je dobré dorazem šoupěte či škrticí klapky ho nastavit o neco vyšší,
3. tím šroubkem bohatosti směsi pootáčením sem a zase zpátky najít tu správnů polohu a to se dělá tak, že s ním na jednu stranu točíš a motor by (měl) postupně zvyšovat otáčky a při dalším točení šrůfkem oním směrem by měl začat vrčet zřetelně nepravidelně,
4. tůto polohu si nejak zapamatuješ (o kolik si povolil či utáhl ze zákl. seřízení) a začneš motat šrůfkem na druhů stranu, až zase motor začne otáčky zvyšovat a potom začne jet zřetelně nepravidelně,
5. no a výchozí poloha je nekde mezi tema krajníma tarokujícíma polohama.
Seřízení se dá udělat eště tak, že od té tarokující polohy s tím zatočíš na druhů stranu enom tak, až začne motor vrčet pravidelně.
Takže se to dá udělat z "chudé" i "bohaté" strany a přitom poloha šroubku nemusí byt přesně uprostřed mezi temato polohama.
Jaké seřízení je "správnější" se pozná buď změřením emisí a nebo vyzkůšáním přechodů - motor musí bez zaváhání z volnoběhu přejít na vysoké otáčky.
Pokud se zachlastá, seřídím volnoběh z "chudé" strany a zkusím to.
Totéž platí aj obráceně.
Když je to furt špatné, chce se to pohrát s polohů jehly v šoupěti - pokud tam je...
No a když se to nepodaří, potupně to zavezu do servisu .
Jo, všecko se dělá při zahřátém motóru.
Odpovídající reakce na polohu šrůfku volnoběhu je pouze tehdy, je-li motor aj karbec mechanicky v dobrém stavu.
podle mě bude v tomhle zakopanej pes
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kvilení z budíků za jízdy Zipp Manic | Pitrss23 | 7 | 28.7.2022 v 14:44 Anti |
Problikavaji kontrolky Zipp Manic | Kraken586 | 5 | 28.5.2020 v 23:57 Kraken586 |
Motorka střílí do výfuku a už nejde... Zipp Manic | Kraken586 | 5 | 27.3.2020 v 21:45 Kraken586 |
Stahovák magneta Zipp Manic | Kraken586 | 0 | 14.3.2020 v 20:50 Kraken586 |
Díly na zippa Zipp Manic | Kraken586 | 2 | 21.2.2020 v 05:41 callowsick |