Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 04.01.2010 22:01:42
2 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
RUTAN>půjde určitě o nějakou technickou závadu, pochybuju, že by něco takového pustili na trh. Dual u velkých mašin fungoval docela dobře, měl akorát dvě nevýhody, trochu to narovnávalo při brždění v náklonu a hlavně se s tím NEDALO GUMOVAT :)
ne trochu ale docela dost



na skůtru jsem s tím nejel. ani v zimě.
na vfr a x11 mi to nedělalo problém ani na dešti. možná to mělo i nějaký bwm - mívají trochu podobný systém - na kterým jsem jel.
nevím, kolikapístkový je přední kotouč u ps a jak je to s poměrem počtu pístků nebo regulací puštěnýho tlaku do brzdiče), ale na velkých motorkách "zadkem" ovládáš jeden pístek ze tří vpředu (pokud pamatuju, už je to pár let). takže předek v podstatě jen přibržďuje - v zatáčce se ti motorka ani nezačne rovnat, neulítne ti předek na mokru, atp.
samozřejmě na sníh, led, sport a podobné příležitosti je to špatně, ale málokdy se mi stane, že jedu na motorce po sněhu (enduro nepočítám)
3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
11Newmi>nevim jakou máte zkušenost s dualem třeba na VFR, ale na X11 rozhodně nemam pocit, že by to v zatáčce mašinu rovnalo, já to v zatáčkách používám úplně běžně a je na to spoleh, gumovat s tim samozřejmě nejde
Opacna zkusenost...

No, asi bych koupil jiné hadice. Pancéřáky se třeba dělají buď jednoduché, kde cbs vlastně obejdeš, nebo normální, kde cbs zůstane zachováno.
Teď budu objednávat panceřové hadice na X11 a aby cbs zůstalo funkční, je těch hadic asi osm kousků.
Nějak jinak, nějakým "šikovným" zásahem odstavit cbs, bych asi radši nezkoušel.
Na ledu nejezdím, ale mě zase cbs pokaždé podržel, voda ani smetí nijak nevadilo, docela bych se podíval na tu vaší jízdu, asi to mohla bejt sranda

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
badcip>mám na varederu a úplná spokojenost jen se hůř odvzdušňujou brzdy
Tak to ams recht ze kdyz nevis jak na to tak je to omrd

3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

Naposledy editováno 05.01.2010 21:30:26
babajezi>Pánové, nebavíme se tady o ježdění v létě a max. v dešti! Bavíme se o ježdění v zimě na sněhu a náledí. Když si přebrzdím zadek tak se nic neděje. Když se mi ale zablokuje předek tak s tím nic udělat nejde a jdu na tlamu. V zimě jezdím fakt celej život a na všem možným co má dvě kola. S tímhle to ale vážně nejde!Možná je to špatně seřízené ale tomu nevěřím. Měl jsem ten vynález odkapotovanej a prostě je tam na vahadlu lano který mi za ten předek vezme ať dělám co dělám a nijak seřídit to nejde. Jen se mění úhel vahadla. Jednoduše uštípnout to bohužel nejde .Kromě toho, že jsem naprosto nepochopil smysl týhle hovadiny, tak jsem bohužel taky nepochopil jak s tím jezdit po kluzkým povrchu.
Odpojit na hulvata to nejde?
babajezi>Pánové, nebavíme se tady o ježdění v létě a max. v dešti! Bavíme se o ježdění v zimě na sněhu a náledí. Když si přebrzdím zadek tak se nic neděje. Když se mi ale zablokuje předek tak s tím nic udělat nejde a jdu na tlamu. V zimě jezdím fakt celej život a na všem možným co má dvě kola. S tímhle to ale vážně nejde!Možná je to špatně seřízené ale tomu nevěřím. Měl jsem ten vynález odkapotovanej a prostě je tam na vahadlu lano který mi za ten předek vezme ať dělám co dělám a nijak seřídit to nejde. Jen se mění úhel vahadla. Jednoduše uštípnout to bohužel nejde .Kromě toho, že jsem naprosto nepochopil smysl týhle hovadiny, tak jsem bohužel taky nepochopil jak s tím jezdit po kluzkým povrchu.
jedině asi celý vykuchat a nahradit to normální pumpou a lankovou na zadek...
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

edit - jestli je to jen drát, tak přeštípnout

Naposledy editováno 04.01.2010 22:32:09
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
Jestli potřebuje jezdit na sněhu a je to tak špatný, tak prostě prodat koupit něco jiného :\
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
babajezi>Pánové, nebavíme se tady o ježdění v létě a max. v dešti! Bavíme se o ježdění v zimě na sněhu a náledí. Když si přebrzdím zadek tak se nic neděje. Když se mi ale zablokuje předek tak s tím nic udělat nejde a jdu na tlamu. V zimě jezdím fakt celej život a na všem možným co má dvě kola. S tímhle to ale vážně nejde!Možná je to špatně seřízené ale tomu nevěřím. Měl jsem ten vynález odkapotovanej a prostě je tam na vahadlu lano který mi za ten předek vezme ať dělám co dělám a nijak seřídit to nejde. Jen se mění úhel vahadla. Jednoduše uštípnout to bohužel nejde .Kromě toho, že jsem naprosto nepochopil smysl týhle hovadiny, tak jsem bohužel taky nepochopil jak s tím jezdit po kluzkým povrchu.
no tak pokud s tím jezdíš po ledu, tak světe div se, bude to klouzat:) S tím asi konstruktéři jakéhokoliv výrobce příliš nepočítají, protože po ledu na motorce jezdí fakt málokdo. Když brzdí obě kola, tak se ti logicky na skůtru dřív zablokuje předek, protože nemá takový přítlak jako zadní kolo. Na velké motorce to je jinak, rozložení váhy je jiné
RUTAN>no tak pokud s tím jezdíš po ledu, tak světe div se, bude to klouzat:) S tím asi konstruktéři jakéhokoliv výrobce příliš nepočítají, protože po ledu na motorce jezdí fakt málokdo. Když brzdí obě kola, tak se ti logicky na skůtru dřív zablokuje předek, protože nemá takový přítlak jako zadní kolo. Na velké motorce to je jinak, rozložení váhy je jiné
proto mám vysunutý stupny spolujezdce a poses hodně ala naháč, pomůže to ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
To není jen o sněhu - představ si, že jsi messenger(nebo jezdíš) ve velkém městě, na zemi kostky, koleje, šílený liják - a na tomto bordelu je zadní brzda často jediný způsob jak efektivně (a pěkným driftem) zastavit.... No a pokud to na Hondě funguje, tak jak to funkuje, tak je to nejrychlejší způsob, jak si nabít držku.
Když jezdim na Tenere za deště po kostkách (navíc na enduro drapákách), tak taky brzdím zadkem fest a předkem jen dobržďuju, podle toho, jak to klouže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
máš pravdu s tím těžištěm - o to větší je ale důvod brzdit na skůtru i zadkem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 1 | 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus |
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 2 | 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein |
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 | pakoc78 | 8 | 4.10.2022 v 21:15 pakoc78 |
Servisní interval Honda PS 125 | Mishellad | 2 | 12.8.2014 v 20:07 max03 |
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 | petrjares | 12 | 17.9.2013 v 14:58 petrjares |