globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vražedné duální brzdy od Hondy !
4.1.2010 v 21:54
.

Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 12
Následující

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 21:56 | Nahoru | #1
ti pane nevím, mám PS125i v práci a kromě slabé přední brzdy a měkkých vidlic je to docela v poho...

mazi těma páčkama je takový kovový táhlo pokud se nepletu ne? u toho bych začal...

a hodně štěstí

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 21:57 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #3
Sakra a proc ja to neodendal z VFR? A nebo kluci z Blackbirdu? Jo aha, uz sme vsichni mrtvi

3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:01 | Nahoru | #4
Nepřijde ti to nějaký divný? Myslíš že jsou všichni ti inženýři a vývojáři v Hondě úplní kreténi?

Naposledy editováno 04.01.2010 22:01:42

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #5
čest, ještě že jsem se to dozvěděl včas, mam s X11 najeto teprve 70000km, hned dávám inzerát za 20táců, ať se toho zbavim

2 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #6
půjde určitě o nějakou technickou závadu, pochybuju, že by něco takového pustili na trh. Dual u velkých mašin fungoval docela dobře, měl akorát dvě nevýhody, trochu to narovnávalo při brždění v náklonu a hlavně se s tím NEDALO GUMOVAT :)

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:06 | Nahoru | #7
vonZahn> jo, sou to úplní.. tam ti. protože asi nečekali, že někdo bude jezdit na sluzavce.

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #8
A nebyla chyba někde jinde než v brzdách?

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #9

RUTAN>půjde určitě o nějakou technickou závadu, pochybuju, že by něco takového pustili na trh. Dual u velkých mašin fungoval docela dobře, měl akorát dvě nevýhody, trochu to narovnávalo při brždění v náklonu a hlavně se s tím NEDALO GUMOVAT :)


ne trochu ale docela dost A Gumovat s s tim da ale musis mit stary desky na zadku

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #10
RUTAN> ale jde to

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:11 | Nahoru | #11

na skůtru jsem s tím nejel. ani v zimě.
na vfr a x11 mi to nedělalo problém ani na dešti. možná to mělo i nějaký bwm - mívají trochu podobný systém - na kterým jsem jel.
nevím, kolikapístkový je přední kotouč u ps a jak je to s poměrem počtu pístků nebo regulací puštěnýho tlaku do brzdiče), ale na velkých motorkách "zadkem" ovládáš jeden pístek ze tří vpředu (pokud pamatuju, už je to pár let). takže předek v podstatě jen přibržďuje - v zatáčce se ti motorka ani nezačne rovnat, neulítne ti předek na mokru, atp.

samozřejmě na sníh, led, sport a podobné příležitosti je to špatně, ale málokdy se mi stane, že jedu na motorce po sněhu (enduro nepočítám)

3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #12
nevim jakou máte zkušenost s dualem třeba na VFR, ale na X11 rozhodně nemam pocit, že by to v zatáčce mašinu rovnalo, já to v zatáčkách používám úplně běžně a je na to spoleh, gumovat s tim samozřejmě nejde

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:13 | Nahoru | #13

11Newmi>nevim jakou máte zkušenost s dualem třeba na VFR, ale na X11 rozhodně nemam pocit, že by to v zatáčce mašinu rovnalo, já to v zatáčkách používám úplně běžně a je na to spoleh, gumovat s tim samozřejmě nejde


Opacna zkusenost...

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #14
Upsa, všichni s Hondou chcípneme áááá
No, asi bych koupil jiné hadice. Pancéřáky se třeba dělají buď jednoduché, kde cbs vlastně obejdeš, nebo normální, kde cbs zůstane zachováno.
Teď budu objednávat panceřové hadice na X11 a aby cbs zůstalo funkční, je těch hadic asi osm kousků.
Nějak jinak, nějakým "šikovným" zásahem odstavit cbs, bych asi radši nezkoušel.
Na ledu nejezdím, ale mě zase cbs pokaždé podržel, voda ani smetí nijak nevadilo, docela bych se podíval na tu vaší jízdu, asi to mohla bejt sranda

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #15

Mrzout>Sakra a proc ja to neodendal z VFR? A nebo kluci z Blackbirdu? Jo aha, uz sme vsichni mrtvi



tak tak... dual byla jedna z mala veci, ktera mi vyhovovala...

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #16
mám na varederu a úplná spokojenost jen se hůř odvzdušňujou brzdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #17

badcip>mám na varederu a úplná spokojenost jen se hůř odvzdušňujou brzdy


Tak to ams recht ze kdyz nevis jak na to tak je to omrd

3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:25 | Nahoru | #18


Naposledy editováno 05.01.2010 21:30:26

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #19
Já jsem to měl čest projet na Blackbirdu a špatný mi to vůbec nepřišlo, spíš naopak... Resp. tam to bylo opačně- když s epřibrzdilo přední, tak se přidala i zadní brzda, naopak ne.

Naposledy editováno 04.01.2010 22:27:33

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #20

babajezi>Pánové, nebavíme se tady o ježdění v létě a max. v dešti! Bavíme se o ježdění v zimě na sněhu a náledí. Když si přebrzdím zadek tak se nic neděje. Když se mi ale zablokuje předek tak s tím nic udělat nejde a jdu na tlamu. V zimě jezdím fakt celej život a na všem možným co má dvě kola. S tímhle to ale vážně nejde!Možná je to špatně seřízené ale tomu nevěřím. Měl jsem ten vynález odkapotovanej a prostě je tam na vahadlu lano který mi za ten předek vezme ať dělám co dělám a nijak seřídit to nejde. Jen se mění úhel vahadla. Jednoduše uštípnout to bohužel nejde .Kromě toho, že jsem naprosto nepochopil smysl týhle hovadiny, tak jsem bohužel taky nepochopil jak s tím jezdit po kluzkým povrchu.


Odpojit na hulvata to nejde?

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #21

babajezi>Pánové, nebavíme se tady o ježdění v létě a max. v dešti! Bavíme se o ježdění v zimě na sněhu a náledí. Když si přebrzdím zadek tak se nic neděje. Když se mi ale zablokuje předek tak s tím nic udělat nejde a jdu na tlamu. V zimě jezdím fakt celej život a na všem možným co má dvě kola. S tímhle to ale vážně nejde!Možná je to špatně seřízené ale tomu nevěřím. Měl jsem ten vynález odkapotovanej a prostě je tam na vahadlu lano který mi za ten předek vezme ať dělám co dělám a nijak seřídit to nejde. Jen se mění úhel vahadla. Jednoduše uštípnout to bohužel nejde .Kromě toho, že jsem naprosto nepochopil smysl týhle hovadiny, tak jsem bohužel taky nepochopil jak s tím jezdit po kluzkým povrchu.



jedině asi celý vykuchat a nahradit to normální pumpou a lankovou na zadek...

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #22


Naposledy editováno 05.01.2010 21:43:13

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:30 | Nahoru | #23
Ono to funguje i ze zadní brzdy na přední? Myslel jsem, že to jen díky brždění předkem stlačí pumpu i na zadku - ale obráceně??? Vzhledem k tomu, že skůtr je u spousty lidí celoroční záležitost je to pěkná volovina.

edit - jestli je to jen drát, tak přeštípnout

Naposledy editováno 04.01.2010 22:32:09

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:36 | Nahoru | #24


Naposledy editováno 05.01.2010 21:43:40

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:45 | Nahoru | #25
No cbs funguje normálně i ze zadní na přední, ale to lanko? To je teda vynález, to ti povím. Pochybuju, že ti někdo poradí...
Jestli potřebuje jezdit na sněhu a je to tak špatný, tak prostě prodat koupit něco jiného :\

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:47 | Nahoru | #26

babajezi>Pánové, nebavíme se tady o ježdění v létě a max. v dešti! Bavíme se o ježdění v zimě na sněhu a náledí. Když si přebrzdím zadek tak se nic neděje. Když se mi ale zablokuje předek tak s tím nic udělat nejde a jdu na tlamu. V zimě jezdím fakt celej život a na všem možným co má dvě kola. S tímhle to ale vážně nejde!Možná je to špatně seřízené ale tomu nevěřím. Měl jsem ten vynález odkapotovanej a prostě je tam na vahadlu lano který mi za ten předek vezme ať dělám co dělám a nijak seřídit to nejde. Jen se mění úhel vahadla. Jednoduše uštípnout to bohužel nejde .Kromě toho, že jsem naprosto nepochopil smysl týhle hovadiny, tak jsem bohužel taky nepochopil jak s tím jezdit po kluzkým povrchu.



no tak pokud s tím jezdíš po ledu, tak světe div se, bude to klouzat:) S tím asi konstruktéři jakéhokoliv výrobce příliš nepočítají, protože po ledu na motorce jezdí fakt málokdo. Když brzdí obě kola, tak se ti logicky na skůtru dřív zablokuje předek, protože nemá takový přítlak jako zadní kolo. Na velké motorce to je jinak, rozložení váhy je jiné

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:49 | Nahoru | #27

RUTAN>no tak pokud s tím jezdíš po ledu, tak světe div se, bude to klouzat:) S tím asi konstruktéři jakéhokoliv výrobce příliš nepočítají, protože po ledu na motorce jezdí fakt málokdo. Když brzdí obě kola, tak se ti logicky na skůtru dřív zablokuje předek, protože nemá takový přítlak jako zadní kolo. Na velké motorce to je jinak, rozložení váhy je jiné



proto mám vysunutý stupny spolujezdce a poses hodně ala naháč, pomůže to ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:51 | Nahoru | #28
Jimmy00>
To není jen o sněhu - představ si, že jsi messenger(nebo jezdíš) ve velkém městě, na zemi kostky, koleje, šílený liják - a na tomto bordelu je zadní brzda často jediný způsob jak efektivně (a pěkným driftem) zastavit.... No a pokud to na Hondě funguje, tak jak to funkuje, tak je to nejrychlejší způsob, jak si nabít držku.
Když jezdim na Tenere za deště po kostkách (navíc na enduro drapákách), tak taky brzdím zadkem fest a předkem jen dobržďuju, podle toho, jak to klouže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:53 | Nahoru | #29
RUTAN>
máš pravdu s tím těžištěm - o to větší je ale důvod brzdit na skůtru i zadkem.

vražedné duální brzdy od Hondy !

4.1.2010 v 22:55 | Nahoru | #30
tvl to me teda zajima, privez to k hypernove a ja to vyzkousim
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 12
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 1 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 2 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 pakoc78 8 4.10.2022 v 21:15 pakoc78
Servisní interval Honda PS 125 Mishellad 2 12.8.2014 v 20:07 max03
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 petrjares 12 17.9.2013 v 14:58 petrjares

TOPlist