globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
Ahoj všem, potřebuju poradit. Mám teď Transalpa 650 a uvažuju o DL 650. Transalpovi jsem už trošku našel limity a občas bych si přál pár koní navíc. V strom má o 10 kw víc, váha stejná. Zajímá mě, jestli máte někdo zkušenost s oběma motorkama, jestli bude přechod výraznější rozdíl. Chci jezdit okolo komína a jednou ročně na dovolenou. Jezdím solo a navíc mám 70 kg. Proto se nechci prát s litrovým Stromem. Už je pro mě zbytečně těžký a v podstatě zbytečně silný. TA už mi přijde trošku slabý, bude malý V strom rozdíl?? Terén nejezdim. díky všem
Předchozí
1 2
Následující

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 20:18 | Nahoru | #1
tak zkus začít jezdit teren a třeba přijdeš uplně na něco jiného

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 20:25 | Nahoru | #2
Strom je samozrejme silnejsi, jde o to jestli tak jak by sis predstavoval . Pořád je to motorka která se nejlépe cítí v povolených rychlostech...Ale pokud preferujes na okresku před terénem, bude to asi dobrá volba...

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 20:27 | Nahoru | #3
taky si nemyslím, že by to nějak lítalo oproti alpa.. u alpa máš navíc + ten terén

2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 20:41 | Nahoru | #4
moje odpověď zní ne!
je to ale jen můj názor jsem na tom stejně a příští rok půjdu do něčeho z trojlístku nebo čtyř? lístku Varan-Strom-CapoNord,Kawa KLW-1000. Z mého pohledu je DL.650 zbytečný přestupní mezikrok k litru. Pokud chceš kompromisy a necítíš se na velkou mrchu ptej se a hledej info o Yamaze TDM-900. Ikyž je to spíše silnice.

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 20:44 | Nahoru | #5
Další věc je ovšem že Strom je pohodlnější a konstrukčně novější

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 20:45 | Nahoru | #6
w.o.l.f.> Souhlas

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:05 | Nahoru | #7
To wolf - jako máš pravdu, stejně k litru jednou dojdu. Měl jsem možnost zkusit párkrát Horneta 900 a samozřejmě bomba motor. V podstatě si mi dal svůj názor přesně na to, co jsem se ptal - není to zbytečný mezikrok? No možná jo...

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:05 | Nahoru | #8
Souhlas,pokud jsi čistý silniční jezdec a přesto chceš něco jako Enduro,koukni na tu TDM.Je to výkonově někde mezi.Měl jsem ji taky v "zaměřovači".

1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:09 | Nahoru | #9
Taky jsem po ní koukal. Ale prostě to srdíčko mě táhne víc do designu cestovního endura.... TDM nevypadá špatně, ale není to endurko.... Jde taky o to, že budu na jaře stavět barák, tak jsem chtěl teď něco, co by mi ještě pár let vydrželo, protože peníze teď půjdou do baráku....Litr je dražší a teď pro mě asi zbytečnej. Jde o to, jestli si na něj počkat na TA nebo to měnit za malýho stroma... kolega mi říkal, že to rozdíl je. Asi si budu muset zkusit pojezdit na stromovi, to mi odpoví na všechno.... Jezdili jste někdo obě mašiny?

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:27 | Nahoru | #10
Talp> malý strom je vyšší o 2cm jak Alp a větší strom asi o 3-4cm hrubě řečeno, hmotnost neřeš, ber litra u starších motorek se ceny obou verzí smazávají, koukni na mobile-de. jináč zase můj názor-začal jsem jezdit ve dvojko s manželkou a výkon navíc potřebuju hlavně při předjetí kamionu, abych nemusel furt řadit v kopcovitým terénu, jezdím s partou kde mají většinou litra a víc endura nebo +750 silnice. Tedy je občas honím a furt musím řadit. Pokud jedu s někým přibližně výkonově stejně silným (zřídka)-je to o.k. tak asi tak. Jinak kupuj na podzim až lidi budou mít po dovolených, alpa prodáš docela v pohodě je to universál, tak zas nespěchej ať netratíš. no ňák jsem se rozepsal, howg

2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:32 | Nahoru | #11
wolf - díky za názor vlčáku ) Budu to řešit na podzim a do té doby se projedu na malým stromovi a podívám se, kolik stojí ten litřík.... ) Nic mě netlačí, Talp je v garáži a když tam ještě zůstane, taky dobře....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:43 | Nahoru | #12
Talp> Prakticky nikdo neodpověděl na tvoji otázku-"sedlal-porovnával někdo TA se Stromem(Stromama)"?Docela by mě to taky zajímalo,občas koketuju se stejnou myšlenkou jako ty.

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:44 | Nahoru | #13
Pokud nejezdis teren, tak je pro tebe lepsi TDM900. Jednak to poridis i o neco levneji nez Stroma 650 a za druhe ti to da 86 koni a mnohem vyssi kroutak. Sedis na tom vzprimene jako na Stromovi a na silnici budes hbity jako had. Ja to mam vybaveny pneumatikami Metzeler Tourance a tedy ani lehci teren neni problem.
Zkus se na ni nekde svezt a uvidis

Naposledy editováno 12.08.2009 21:44:44

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:47 | Nahoru | #14
Talp> máš PM

1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:50 | Nahoru | #15
To wolf: PM??? Co tím myslíš??

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 21:57 | Nahoru | #16
Malp> Teda nedá se asi přímo říci sedlal ale pár km jsem na alpovi najel...Ale víceméně se ztotžnuju s Wolfem. Tedy pokud bych vybíral mezi těmato dvěma, beru Stroma. Ale přesedlávat asi nemá moc cenu. Je to teda čistě osobní pocit . Jak jsem psal výše, Strom je pohodlnější, silnější a novější...taky podle mě líp jde do zatáček...ale jinak je dost podobný..

Edit: překlepy

Naposledy editováno 12.08.2009 22:01:20

1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #17
To Tom81 - čili jestli ti dobře rozumim, říkáš něco v tomto smyslu: ten efekt z přesedlání nebude takový, aby vynahradil prodej, nákup, přepisy, atd. Je lepší rovnou na litr.... chápu tě správně??

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 22:06 | Nahoru | #18
Talp> Přesně tak bych to řekl

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 22:09 | Nahoru | #19
Díky za názor, potřeboval jsem někoho, kdo se projel na obojím.... Už mám předdomluvenou zkušební jízdu na malém stromovi, pak to rozlousknu.... Díky všem, jestli máte někdo jiný nebo i stejný názor, prosím pište.....díky

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 22:09 | Nahoru | #20

Talp>To wolf: PM??? Co tím myslíš??



myslim, ze mas zpravu, ale ruku do ohne za to nedam, vpravo nahore sviti cervene.
hele ja motku nemam, ale TA to je to co chci do budoucna, ted je priorita barak, ale pak TA, proste neco co bych snad mohl v klidu zvladnout - nic najete, cerstve papiry

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 22:45 | Nahoru | #21
Čau tuhle výměnu mám za sebou a vřele doporučuji,ale tím nechci alpa vůbec hanit,loni mě dovezl do Estonska a nebyl žádný problém .
Na stromu oceňuji trohu lepší pohodlí , menší spotřebu , lepší plexi , motor , větší nádrž , více místa pod sedlem a další různé doplňky . Jo podotýkám že se měl starší typ 600
Asi bych doporučil menší projíždku . Nemáš to daleko . cinkni a můžem se domluvit .
čau Míra 605215257

1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 23:27 | Nahoru | #22
Nechci tady trousit nějaký velký moudra. Já kdybych chtěl tzv. cestovní enduro, tak volím starší Varadero. Je to litr, táhne jako kráva, za štítem to nefouká, sedačka jako křeslo, vzpřímený posaz a duální brzdový systém v základu ! ! ! ! ! Jenom ta váha... do terénu to prostě není, ale to asi stejně nehledáš. Tak rok a půl zpátky jsem to dost sledoval a starší karburátorový kusy už byly tenkrát za super cenu.
Nikdy jsem nikde od nikoho neslyšel na varana žádnou stížnost, na webu najdeš víc informací.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 23:35 | Nahoru | #23
MartinGS500> pokud Varana tak verzi SD-02, tedy +2003.

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

12.8.2009 v 23:58 | Nahoru | #24
w.o.l.f.> to znamená stříkačku a šestikvalt (nižší spotřeba, lepší průběh výkonu), je to tak ? Varana mám hluboko v srdci. Asi si ho nikdy nedopřeju, je to ale pro mě vrchol. Nic hezčího není....

[img]

Naposledy editováno 12.08.2009 23:59:06

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 09:35 | Nahoru | #25
Safra tady se člověk dozví věcí.
Mám zkušenost se všemi diskutovanými motorkami, tak připojím svůj názor.

TA650 x DL650:
Pokud uvažuješ pouze silniční využití tak malej stromík je tak o 1 až 2 třídy lepší a to úplně ve všem
- motor: těch cca 15 koní + šestikvalt je sakra rozdíl, lze říci TA nejede skoro vůbec na DL se už docela dá
- ovladatelnost: nádhera a ještě jednou nádhera tady je fakt malej stromík naprosto geniální (v téhle disciplíně ho porazí jen Versys od kawy), německý srovnávák Alpen masters (aneb která mašina je do Apl nejlepší) vyhrál 2x a tvrdím že naprosto zaslouženě
- pohodli - křeslo místo sedačky, velmi účinná mega kapotáž
- brzdy, spotřeba...

DL 1000:
- je až neuvěřitelné jak pár malých změn (větší rozvor, větší hmotnost...) projeví na ovladatelnosti, parádní "bicyklová" hravost 650 je bohužel pryč, motor je samo silák
- pokud chceš brázdit Evropu křížem krážem po kvalitních silnicích je litr lepší, na kolem komínovky po okreskách je 650 nepřekonatelná (tolik pohodlí a zároveň hravosti nenabídne žádná jiná)

TDM 900:
- není pravé cenduro, spíž nafouklá cestovně-sportovní mašina typu fazer, s cendury má společný jen pohodový posez,
- ochrana proti větru o dost nižší než u DL
- motor: na 2V velmi kultivovaný (bezvibrační) ale čtyřvál to není, docela úsporný
- sedlo menší a tvrdší než u DL
- ovladatelnost: lepší než u DL 1000, ale na DL 650 nemá

Závěr: Rozhodně stojí vyměnit Alpíka na malýho Sromíka

PS: A jak jedou velký cendura?

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 09:35 | Nahoru | #26
Trans je nuda, je slabej a mě se nelíbí. Stroma jsem jel v litru, paráda. kámoš má malýho Stroma a nedá na něj dopustit. Myslím si, že Strom je o moc lepší stroj.

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 09:48 | Nahoru | #27
co se motoru týče tak Transalp jede hodně solidně dole. od nějakých 2 tisíc pěkně tahá ale hodně brzo umírá. zatímco Strom je do 3-4 tisíc takovej tupej. né že by kuckal ale neběží tak hladce. pak ale začne táhnout až do omezovače.
jinak s tím pohodlím, ochranou před větrem, automobilovým světlem, asi i tužším rámem atd je Strom na cestování lepčejší. při jízdě solo můžeš toho litra možná i oželet. ostatně podle měření z různých časáků má DL650 podobný zrychlení i pružný jako třeba varadero.

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 10:56 | Nahoru | #28
No, je samozrejme jasne ze strom je nejlepsi . Ale na druhou stranu odpoved na tuhle otazku bude vzdy subjektivni. Proste si to musis projet a rozhodnout sam

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 11:04 | Nahoru | #29
Klucí, díky Vám všem. Jsou to pro mě opravdu cenné rady....Mám předběžně domluvené svezení na malém Stromíkovi a pak se rozhodnu, ale jsem spíš nakloněný pro změnu.... TA je výborná motorka a budu jí doporučovat, ale Stromík je dle všeho lepší, proč ho teda nevyměnit...Díky všem, klidně pište dál, rád si to všechno přečtu...

2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 13:08 | Nahoru | #30
Ahoj,
jezdil jsem na všech možných motorkách a měl i Horneta 600, SV1000S. Nakonec jsem za jeden den zkoušel cca 10motorek u kamaráda co prodává mašiny a vybíral co je nej motorka co se týká pohodlí, motoru, iniverzálnosti atd. Byl v tom i ten Transalp, DL650, DL1000,TDM850, VARAN1000 + třeba KAWA ZR7, GSXR1000 atd. což ty nechceš. Musím říct, že nejlepší co jsem za ten den vyzkoušel byl DL1000 a tuto motorku jsem si taky hned koupil. Je to moje 3 motorka za rok a zatím nejlepší. Cestování super, zábava super, ovladatelnost bomba je to jako kolo pro děcka jen se to nezdá na první pohled, ale jak se rozjedeš, tak je to paráda. DL650 je slabota pokud jedeš ve dvou a nedej bože jěště naloženej a máš předjíždět, tak seš v prdeli .Pokud máš už něco odjeto na transalpu, tak běž do DL1000, ten tě při předjíždění v plné náloži(ve dvou i s bagáží) vystřelí z praku už od nízkých otáček, takže nemusíš nic dělat jen otočit heftem a seš v trapu a toto ti neudělá ani DL650, TDM a ani Varan. Varan je spíše cestovnější a není tak ovladatelnej. Pokud budeš potřebovat ještě nějaké info, tak napiš.
jinak si vyber dle svého uvážení a gusta
čau
Myšák
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 Včera v 03:36 2stroke
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio


TOPlist