1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
2 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Alien>Moc síly měla hlavně ta Fabie v protisměru, rozpárala sem ji z boku a při tom si rozlámala ruku a urazila kus masa z holeně. Se sílou nebo váhou Tl to nemá nic společnýho, prostě blbá náhoda,dopadla bych tak i kdybych jela na SV, nebo na čemkoliv jinym, stanese no
dopadl jsem naprosto stejně. Ne maso pryč ale zlámaná stehenní kost, kotník a otevřený koleno... Auta nebrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Alien>Flyer> Tos někde vyčetl, nebo TL jezdíš? :\
No něco jsem na TL odjezdil, takže vlastní zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
rutan: jak sem psal vedle... klika je z padlyho motoru... takze prodavat to za nakou "trzni" cenu je riziko pro kupujiciho a to neni muj styl a za par penez je zase pro me jako pro TL silence lepsi kdyz se vali doma:)
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
u Ska bylo prehrivani znat diky tomu ze je tlumic blizko svodu... tzn kdyz si topil na okruhu tak se dokazal svod ohrat tak ze to melo vliv na tlumic, ale Sko ma prej mekci ram a pri tvrdem zachazeni je znat krouceni vlivem krouceni ramu...ale to myslim pozna clovek az kdyz zkusi tuzsi motorku... ja treba byl zvyklej na trubkovej ram GSX400E a brousil jsem vsim co mela o zem a po par letech jezdeni na TL kdyz presednu na GSX tak se to vlni jako had ze se stupackou k zemi ani nepriblizim...takze kdybych si zvyknul na R1, tak po presednuti na TLS bych asi rekl ze se ram vlni... ale ja to tak nepocituju.... ale na R ku treba uz je dal a ohrat to tak aby se zmenilo chovani tlumice jen jizdou.... to fakt nechapu...
ale jak rikam... na motorce s rotacakem sem jel jen na cizi a to jsem fakt nejel co to jde... a na sve mam jinej... sice mi rotacak lezi jeden v garazi... ale jen kvuli porovnani se mi to prestrojovat nechce:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Naposledy editováno 19.02.2008 11:30:12
Co byl na týhle mašině průser, tak bylo to, že první série byla bez tlumiče řízení. Ten si snadno odpojíte a pak uvidíte divy lol Tehdy to vzal nějakej novinář na okruh a vykostil se na tom. Samozřejmě nenapsal , že je votroubek a neumí jezdit, ale že ta motorka stojí za prd. a už se to s tim táhlo.... :\
Alien>Flyer> Sorry, ale to s tim rotačákem mi přijde trochu zcestný, ale jen názor, s Teletem brousim v zatáčkách stupačky, na okruhu taky nejsem nejpomalejší, ale že by mi rotačka někdy dělala problem, to sem zatim nepostřehla, ale asi fakt jezdíš jinou ligu, nebo já sem uplna blbka, která nepozná jestli se ji motorka vlní kvůli rotačáku
Já to srovnávám se SRADen 750 kterého teď mám, a tam je ten podvozek prostě o třídu lepší, na okruhu se sním dá jet vetší pila, jsou to motorky +- ze stejných let... a prostě mi připadlo, že te rotačák trocha zlobi...
assassin>flyer> cece tak to asi jezdis trosku jinej level nez ja ....
u Ska bylo prehrivani znat diky tomu ze je tlumic blizko svodu... tzn kdyz si topil na okruhu tak se dokazal svod ohrat tak ze to melo vliv na tlumic, ale Sko ma prej mekci ram a pri tvrdem zachazeni je znat krouceni vlivem krouceni ramu...ale to myslim pozna clovek az kdyz zkusi tuzsi motorku... ja treba byl zvyklej na trubkovej ram GSX400E a brousil jsem vsim co mela o zem a po par letech jezdeni na TL kdyz presednu na GSX tak se to vlni jako had ze se stupackou k zemi ani nepriblizim...takze kdybych si zvyknul na R1, tak po presednuti na TLS bych asi rekl ze se ram vlni... ale ja to tak nepocituju.... ale na R ku treba uz je dal a ohrat to tak aby se zmenilo chovani tlumice jen jizdou.... to fakt nechapu...
ale jak rikam... na motorce s rotacakem sem jel jen na cizi a to jsem fakt nejel co to jde... a na sve mam jinej... sice mi rotacak lezi jeden v garazi... ale jen kvuli porovnani se mi to prestrojovat nechce:)
Na TL-R jsem nikdy nejel, takže nevím jak se chová rotačák tam, každopádně podvozek by měl být lepší díky pevnějšímu rámu... ale zase ty kila navíc...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Naposledy editováno 19.02.2008 22:22:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |