Téma: Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600
Zdravím všechny motorkáře co natrefi na tohle mé téma.Potřebuji trošku poradit.Chci si pořídit motorku na příští sezónu.Můj Canyon 500 by se měl do týdne prodat a já už přemýšlím nad jinou mašinkou.U nového stroje by mě záleželo hodně na tom,aby to byl držák a servis byl nenáročnej na peníze.Jezdím sem tam město,ale snažím se mu vyhýbat po polňačkách a panelových cestách v okolí.Ono to dobře funguje na čas a bezpečnost.Nemrcasím se proto v zácpách atd.Jinak jezdím i po dálnici a silnicích upravených.Rád si sjedu někam k rybníku a do přírody.
Mám chuť vyskoušet BMW gs650 (tady mě trošku vadí 1válec.Ten jsem doposud měl a myslím,že na plynulou jízdu je lepší ten 2vál).Další by byl Honda Transalp (zde nevím jak s motorem.Canyon má volnoběžku,která se po 20000 vyběhá a musí se měnit.Transalp ji prý má taky,ale kolik vydrží zde nevím.)No a pěknej by byl Strom od Suzuki v 600.Honda cbf600 je taky fajn , ale má prý stále karburátory.Ten Strom se mi zdá být moc silnioční a cbf600 uplně na silnic.Všechny tyto motorky myslím od roku výr.2000 a víš.Ne novárny - na to nemám peníze.Taky by mě zajímalo jalé jsou ceny dílů - hlavně ta honda.Pokud máte někdo vzkušenosti s některou z těchto motorek,tak napište do tohoto fóra ať vím víc.Třeba ještě víte o nějaké podobné motorce,o které já nemám zdání.
Dík za každou radu

1 reakcí na tento příspěvek Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 21:46 | Nahoru | #1
pokud Tě to táhne víc k terénu tak asi ten transalp, přečti si tu články s recenzemi zajdi na tady
nebo
tady
všechny mašiny mají + a - alp je s karbecama do roku 07 pak už stříkačka strom je stříkačka od jakživa. Honda má delší servisní intervaly, strom zas o trochu větší výkon. Musíš to zkusit.
BMW-jednobuch nevím o něm nic, dražší stroj, dražší dopňky a nejvíc asi do terénu.
M.j. kolik na to máš peněz je též důležitý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 22:29 | Nahoru | #2
w.o.l.f.> No chtěl bych to zmáknout tak do 80000Kč.V těch karburátorech bych u toho Transalpa neviděl až tak problém.Spíš by mě zajimala u něho ta volnoběžka - zda tam je a kolik vydrží.
Ten Strom se mě líbí dost,ale mám strach že to bude na mě moc veklká kráva a na ježdění po dědině u máti to moc nebude.Je to moc pěkný a výkon bych taky uvítal.Jde mi taky o to aby ta motorka něco vydržela.Myslím,že z těch výše uvedených bude nejkvalitnější to gs od BMW v 650,jenže je to 1vál.

tento je pěknej http://www.tipmoto....-dl-650-v-strom.html

Naposledy editováno 12.12.2009 22:47:35

(reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 22:53 | Nahoru | #3
Pavlusha> tranďák je jedna z nespolehlivějších a nenáročných motorek já mám najeto 38,5tkm a dělala se jen běžná údržba suzuki i strom mají docela dostupné díly, u BMW nevím musel kouknout na GS Forum počítej ale s tím, že dolňky jsou poměrně drahé.
sem
tam zjistíš co a jak, ale podle cenové relace co máš k dispozici bych to tipoval na alpa rok 2000-2003 strom 650 dělali od roku 04 a ceny jsou na bazarech od 90tisích navrch a to u většiny musíš zacálovat papíry, navíc jsou většinou holé v základu...
OT jinak kvůli přechodu na lita budu alpa 2005 prodávat kdyby něco tak mi písni PM pošlu odkaz

1 reakcí na tento příspěvek Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 23:07 | Nahoru | #4
mám sice Deauville, ale motor je stejný jak o na TransAlpu 650, takže si myslím že i servis by měl být stejný (až na řetěz/kardan), takže jestil můžu, tak jednou za 12 tis. km ji odvezu do servisu, zaplatím 4,5 tis. (komplet servis, olej, ventily, podtlaky, svíčky, náplně co jsou třeba a kontrola všeho), pak ještě destičky, jak se ojednou a samozřejmě gumy (ty i po 20 tis.km) a to je vše, jinak s motorkou vůbec nic nedělám, jen jezdím, jezdím a jezdím. A to jsem těch servisních cyklů už měl.... takže z toho motoru bych strach neměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 23:12 | Nahoru | #5
Roman2bk> jo, motor je úplně stejný ani skoro nevím že ho tam mám dnes u mě byl kolega velký stromař a divil se jak mám pod motorem sucho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 23:17 | Nahoru | #6
w.o.l.f.> mu chodí pod motor čůrat pes nebo kočka?

(reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

12.12.2009 v 23:26 | Nahoru | #7
Roman2bk> no nechci tu vychvalovat "náš" motor aby to nevypadalo, prostě se mu ztrácí olej venkem i vnitřkem, najeto na DL-1000 cca 75tkm spotřeba oleje od výměny k výměně (6tkm) cca 1,5l.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

13.12.2009 v 22:20 | Nahoru | #8
nějak to tu téma kleklo.....

kde jsou ty zástupy Suzukářů, kteří by Stroma obhájili?

(reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

13.12.2009 v 22:28 | Nahoru | #9
Roman2bk>

Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

13.12.2009 v 22:37 | Nahoru | #10
Tak jsem tady .
1.5l oleje za 6 tisic? To ma diru v karteru ne? Ja při najetých 40 tisic vůbec nic...Tolik nežere ani moje panelka

1 reakcí na tento příspěvek Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

14.12.2009 v 10:32 | Nahoru | #11
Řešil jsem nedávno podobný problém a nakonec jsem koupil Aprilia Pegso 650 Trail.2 roky stará, 8000 km, nepoškozená, cena 98 tis.Nemám ji dlouho, ale už jsem ji vyzkoušel v terénu i na silnici a - spokojenost.

(reakce na) Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

14.12.2009 v 21:09 | Nahoru | #12
idealista>
njn :\ ale kluk má limit 80tis.

Jakou z motorek vzít - GS650-Strom-Transalp-CBF600

28.12.2009 v 22:16 | Nahoru | #13
Tak jsem zradil endura.Naskytla se mi koupě Bandita z r.2007 za super cenu.Tak jsem šel do toho.Kdysi jsem zkoušel Yamahu XJR1300 a sedělo mi to.Tento bandit je tak trošku podobnej,akorát nebere tak od spodu.Je to jen 650 vodou chlazenej ve stříkačce.
pokud bych nevzal tohle,tak bych šel do toho stroma od Sůzy.
K těm Italům mam trošku odpor.Cagiva a Aprília jsou špatné začky aspoň na dodávání dílů.Dokud to jezdí tak good,ale jak něco odejde tak se dlouho čeká a kolikrát se jich člověk ani nedočká.Servisy se jim raděj vyhýbaj a prodejci radši nabízí číňany než Italy.Na Číňany maj dílů dost a Italky nejsou schopni servisovat ani v garančce (bez dílů to někdy nejde).
Díky za rady.Nakonec se ještě musím omluvit endurařům za zradu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 Včera v 11:37 Kubák
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 39 3.5.2024 v 11:20 Koudy01


TOPlist