Já sem koupil pitbika (čajnu) protože sem chtěl něco k Fazerovi na vyblbnutí do lesa a abych do toho nemusel furt sypat repasy ja nevim čeho všeho, tak sem chtěl něco maličkého nenáročného. Koždopádně se na tom jezdit dá a srandy je na tom kopec ale musí člověk počítat stím že je to jen takový polotovar a dost vecí musí člověk domyslet a dodělat
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec X Nová Čína
Naposledy editováno 26.09.2009 13:25:25
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec X Nová Čína
Milosek.m>koloega z prace se nechal pohecovat´a uz semmu menil 2pist behem rokuakorat ted i z vybdrusem za 4ku a co se tyce podvozku tak je to tragedie to radsi xt z roku 89 nez tyhle slupky 2010 za 20ku
JJ,je to šrot, prostě je to na prd, to bych snad radši i Zetku, ta aspoň jede
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec X Nová Čína
V mx je to jasný (nebo vlastně není páč čína má s MX motorkou stejný tak blatníky).
V enduru bych ještě váhal tam přecejnom bylo nemálo kousků co byly celkem nesmrtelný a daj se dneska koupit za pár korun.
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec X Nová Čína
Většinou postačí před smontováním porovnat naklepnutí ložisek a simerinků kol, projet zavitníkem znovu závity/oni je Číňané snad odlejvají , zalepit šrouby, okamžitě vylít půvoní olej, na kvalitní první dvě výměny provést po krátkých intervlech a podobné drobnosti.
Pak by měl Číňan poslouchat. My to tak udělali se 140ccm bráchovým Pit Bikem a nemáme problém.
Jinak co se týče "bývalé provincie Číny" tak vůbec bych se nebál pořídit si Hyosung. Taková 650 se dnes pohybuje u tříleté moto okolo 50t.kč a je to hodně dobrá motorka. Stejně jako fun/enduro RT 125 Karion a nebo RX.