Téma: Motárdy
 
14.9.2008 v 18:22
Zdarec má někdo na enduru i motárdová kola ??? Docela mě to láká,ale sehnad nějaké jeté na Yamahu to je nemožné!!! Všude jen na KTM,HUSKY nebo Husquarny na Yamahu WR nebo Yz nic. Co vy na to ???

Motárdy

14.9.2008 v 18:27 | Nahoru | #1
kup si novy...

Motárdy

14.9.2008 v 18:29 | Nahoru | #2
Ted šetřím na druhou moto a chcu právě enduro s dvojíma kolama. Takže říkáš že mám koupit KTM jo?

Motárdy

14.9.2008 v 18:44 | Nahoru | #3
no na ktm jsou na motoinzerci troje !!!

Motárdy

14.9.2008 v 18:51 | Nahoru | #4

LeosWR>no na ktm jsou na motoinzerci troje !!!



a ty by ti tam nešly? - já mam teď na předku kolo z KTM a vzadu z Husaberga.

Motárdy

14.9.2008 v 18:55 | Nahoru | #5
Co zkusit napřed jen nasadit ty pseudo motard pneu od Mitasu ať víš,jestli Tě to chytne.

Motárdy

14.9.2008 v 19:14 | Nahoru | #6
Jaky je na tom povezeni na 21 asi nic moc co ???

Motárdy

14.9.2008 v 19:18 | Nahoru | #7
nevim jmeno ale typek s tema mitaskama vyhral lonskej serial MCR supermoto proti vsem na 17kach takze asi se na tom jezdit da ale vypada to strasne

Motárdy

14.9.2008 v 19:19 | Nahoru | #8
LeosWR> čoveče z vlastní zkušenosti nevím,ale včera jsem koukal v Písku na Mitas free cup nebo jak se to jmenuje a takovej Potužák s velkejma kolama dobrý.

Motárdy

14.9.2008 v 19:29 | Nahoru | #9
no právě ten vzhled,ale mrknu na ty gumy ny netu.

Motárdy

14.9.2008 v 19:36 | Nahoru | #10
já jsem si to chtěl taky vyzkoušet, tak jsem si koupil liťáky z Aprilie RS. Brzdí to a drží to super, ale přestalo to jít na zadní a tak nějak se z toho stala slabá silniční motorka.
Takže sem je hned sundal a zbavuju se jich.
Jsou dopasovaný na DR-Z 400 a se zadkem je třeba si ještě pohrát (silnější gumu a vychytat připevnění jiný rozety)

[img] sem si říkal tak 4000

Motárdy

14.9.2008 v 21:51 | Nahoru | #11
Vespa> ty jo,tos na DRZ dopasoval 125 ráfy? tzn.110+140 není to nestabilní? to sou úplný kaničky na 17"

Motárdy

14.9.2008 v 21:54 | Nahoru | #12
Ty loukotě vypadaj taky zajímavě
Vespa> jakto že to nejde na zadní? si dal rychlejší převod?

Motárdy

14.9.2008 v 22:54 | Nahoru | #13
VašekRS> no je to nedotažený, ale jak sem psal, nebavilo mě na tom jezdit tak jsem to dál nevyvíjel :)
Problémy se stabilitou jsem nezaznamenal, dokonce se to ovládalo líp než TE410 na "pravých" motárdech. Ale to byl jen můj pocit, jsem zvyklej na drapáky takže mě cokoliv hladkýho přijde jako strašná raketa :)

Hujer> Jo, převod samo rychlejší, ale velkej podíl na tom mělo i to že motorka celkově sedí níž a přední kolo je těžší.
Předtím šla za tři v pohodě, s motárdama jen za 2

Motárdy

14.9.2008 v 23:25 | Nahoru | #14
Vespa> tak v případě DR-ka co tam ještě nesedí, docela mě to láká vyzkoušet, ale na tři mi to nejde ani teď, mám převod 14-44, měnil jsem jen přední pastorek z 15 na 14, E-čko má myslím vzadu 47 že?

Motárdy

15.9.2008 v 10:00 | Nahoru | #15
Já bych si jedny komplet osazené kola na WR 450 také vzal

Motárdy

15.9.2008 v 10:59 | Nahoru | #16
Možná budu prodávat svoji sadu SM kol a vím ještě o jedné sadě na WR, ale ta je racingová vč. 6-ti pístkového brzdiče a radiální pumpy.

[img]

Motárdy

15.9.2008 v 11:07 | Nahoru | #17
Toto je druhá racingová sada:

[img] obsahuje:

kola, kotouče, brzdič, přední brzdovou pumpu, závodní desky, přední SM blatník, rozety, kotouče, řetěz

Kontakt na kluka co to prodává: 602-716 326

Motárdy

15.9.2008 v 11:48 | Nahoru | #18

LeosWR>no na ktm jsou na motoinzerci troje !!!



kde? jak se dostanu na díly ?

Motárdy

15.9.2008 v 12:16 | Nahoru | #19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist