Zbledl jsem hned při výloze a čím jsem šel dál, tím bylo houšť!
Vesele se tam vystavovaly 09 modely ihned k odběru za ceny daleko nižší jak u nás stále 08! Dvoukomorové vidle a pár dalších vychytávek, no k zblití
Ceny motorek a dílů o třetinu nižší, to si nedělám srandu a služby na které asi ještě dlouho nebudeme zvyklí.
Asi tam udělám menší útratu...
KDE JE TA VYSNĚNÁ EVROPA A CO NAŠI PRODEJCI, JSME POŘÁD STÁDO DEBILŮ A NEBO SE NÁS KURZ KORUNY PROSTĚ NETÝKÁ??!!!!
BTW: Prodávám ani ne měsíc starou 530 EXC s 5 MTH! Cenu nabídněte! Předem děkuju a odpovím všem i bez fotky.
Naposledy editováno 04.07.2008 21:44:11
Ale někoho o tom přesvědčovat nemá cenu. Jen prostě po 55mth se u normálního motoru(bez vady) na podložkách nemá co hejbat! hauk
PetrTM>prackarr> haha, to jsme se zase pobavili.... . No nevím nevím jestli ty ventily nebudou taky trochu stylem jízdy, kolega tady má CRF 08, dost na ní letí a ventily měnili už po 40ti hodinách...sací zaklepaný, vejfukový z prevence . Jinak si teda tu motorku chválí, jen prej ten tlumič řízení tam vůbec není znát podle něj . No já to dneska budu řešit u KXF 450, tam je dle všech příznaků zaklepáno tvrdě.... . Jinak mírně ti musím dát zapravdu....ve slabé chvilce klukům Víťa Kuklík na tréninku prozradil že EXC530F je co do poruchovosti nejhorší motorka co kdy měl, proto taky ten návrat ke 300, zaobalený do "požadavků teamu"
Každý mluvíte o něčem jiném, neporovnávej CRF a CRF-X. Obě jsou Hondy, ale společného mají málo. Kamarád jezdí závody na CRF-X 250 a ventily se nepohly 145mth!! Jen mění ole a kontroluje.
Ad. ojnice HSQ: osobně jsem byl u jednoho případu.
KTM-Rudy>Londoner> To by bylo super- zeptej se, diky
tak to samo jde,vsechny papiry dostanes do ruky a prihlasis si to v cechach.
btw. vim ze sou tu samy KTM, ale kdyby nekdo chtel funglovku Tuono 1000R 2008 cerna barva,se spickovym alarmem a imob(£350),tak je na prodejne za £6.000 (asi 180.000kc)-jeste by to slo myslim trosku ukecat
maRRek>Troj11> obávám se, že se mýlíš, povinné ručení se vztahuje na stroj způsobilý k provozu na silničních komunikacích...tj. vybavený RZ, s platnou technickou kontrolou atd. Fichtl bez papírů nesplňuje tuhle podmínku a pojistná smlouva je neplatná.
hoší včera sem si dělal v autoškole test na nečisto a měl sem tam tuhle otázku...povinný ručení musíš mít i na pozemní komunikaci jako je polňačka,silnice,dálnice,lesní cesta i veřejně příštupnej areál...takže když má např někdo ještěrku ve stavebninách tak i na tu musí bejt povinný ručení...jediný povinný ručení nemusí bejt na komunikacích který nejsou veřejně přístupný...např vlastní zahrada a tak takže i fichtl co jezdí po polňačce a ta polňačka neni tvoje by ho měl mít a nebo bude flastr když mu s tim napálíš do traktoru a urveš světlo
Naposledy editováno 08.08.2008 15:06:18
bathed>takže, přátelé a kamarádi. Včera jsem teda dělal na 530 ventily. Bohužel už nejsou řešené šroubem, ale podložkama . To sice nutí člověka držet sadu podložek (cca. 3000kč) ale je to trend u všech značek... ... Na rozdíl od Yamahy a Suzuki a se ale dostanete ke všemu naprosto v pohodě. To šikmé víko je super!!! Navíc je tam geniálně udělané vyndání vahadel, bez zásahu do vačky, což je taky perfektní. Nezavazí ani chladiče. ale co je podstatné - po 55mth je všechno dokonale v toleranci! Žádné utažení!! Jsem nadšen!
Anis nemusel urvat držák nádrže na levé straně rámu??
Pak jsem musel něco přehlídnout...
Vytahovals ty dlouhé šrouby?
Ale nepřeslechl jsem povolenou matku na primáru, po 3 MTH! :o
530 argumentů>bathed>takže, přátelé a kamarádi. Včera jsem teda dělal na 530 ventily. Bohužel už nejsou řešené šroubem, ale podložkama . To sice nutí člověka držet sadu podložek (cca. 3000kč) ale je to trend u všech značek... ... Na rozdíl od Yamahy a Suzuki a se ale dostanete ke všemu naprosto v pohodě. To šikmé víko je super!!! Navíc je tam geniálně udělané vyndání vahadel, bez zásahu do vačky, což je taky perfektní. Nezavazí ani chladiče. ale co je podstatné - po 55mth je všechno dokonale v toleranci! Žádné utažení!! Jsem nadšen!
Anis nemusel urvat držák nádrže na levé straně rámu??
Pak jsem musel něco přehlídnout...
Vytahovals ty dlouhé šrouby?
Ale nepřeslechl jsem povolenou matku na primáru, po 3 MTH! :o
Nic jsem neurval - držák - silentblok stačí vyšroubovat. Nevím jaké šrouby myslíš. Matka primáru? - tak teď jsem se asi ztratil........
Prostě furt nechápu, na co jsme my Češi vlastně hrdí.
Naposledy editováno 10.08.2008 23:54:12
Abych mohl vytáhnout tyto šrouby:
[img] jsem (můj servisman) ulomit tuto tyčku:
[img] na primáru:
[img] já jsem měnil i podložky, ty pokud jsi to měl OK, tak's to vyndávat asi nemusel...
Naposledy editováno 10.08.2008 23:56:42
ale kdyz se najde...
http://cgi.ebay.co.u..._trksid=p3286.c0.m14
cena naprosto uzasna.....55 000 model 04
search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/HUSABERG/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-239-4294967017/advert.action
search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/HUSABERG/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-239-4294967017/advert.action
search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/HUSABERG/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-239-4294967017/advert.action
search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/HUSABERG/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-239-4294967017/advert.action
a nebo...
search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/HUSABERG/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-239-4294967017/search.action
Furt nekoupíš?
search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/KTM+EXC/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-239-4294966362-4294967106/search.action