globalmoto_kveten





Téma: Přestavby aut pro závody
 
11.12.2012 v 19:35
Vím jak sem sám scháněl inspiraci a nápady. Navíc ted je čas se v tom vrtat tak směle do toho:

Naposledy editováno 11.12.2012 19:36:14
Předchozí
1 2
Následující

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:37 | Nahoru | #1
jaký auta a jaký závody?......celkem širokej pojem

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:38 | Nahoru | #2
tom-kubajz.rajce.idnes.cz/VW_T5/

ráno nafotím něco ještě, zajímali by mě zkušenosti s bufikem? Jak kdo je spokojenej?

Naposledy editováno 11.12.2012 19:45:39

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:40 | Nahoru | #3
ahááá,trochu jiná přestavba,než jsem měl na mysli ...už mlčím

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:41 | Nahoru | #4
ba né, je spousta variant jak to uvnitř přizpusobit aby z obyč auta bylo zázemí pro spaní přepravu motorky a všeho toho bordelu

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:52 | Nahoru | #5

(reakce na) Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:54 | Nahoru | #6
Kubajz438> no já měl na mysli že chytáš závodní auto a auto na závody

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:54 | Nahoru | #7
s plynovym bufikem mam jen ty nejlepsi zkusenosti....v zime k nezaplaceni a je to nezavysle hlavne...pokud chrapes nekde v zime

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:55 | Nahoru | #8
Mam bufika ve vitu a ac vnem chrapu jenom vlete, tak bufik je super na zimni jezdeni a hlavne ne to ze rano nemusis nic nahazovat, zmcknes dalkovej ovladac a kdyz za 5 minut vlezes do auta mas tam teplo ale novy webasto je docela darda, kdyby si kupoval nejaky stasi mam zcela nahodou elektroniku a svicku do dzw5

Naposledy editováno 11.12.2012 19:55:48

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 19:56 | Nahoru | #9

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 20:01 | Nahoru | #10
právě že já mám už jedno a sem z těch oprav už unavenej docela, bud to se to zasere za dva mesíce používání a nebo si to vymyslí nějakou jinou závadu, mám starý Ateso Breze kdybych vedel jaká je to devka tak bych koupil neco lepšího

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 20:05 | Nahoru | #11
Bufíka mám naftu horkovzduch, auto bez něj bych už nechtěl, mám pod sedačkou pro něj přidanou trakční baterku. Ty tam máš příhřev motoru?

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 20:09 | Nahoru | #12
přihřev je jeden bufik ten origo co pomáhá ohřívat vodu to nemá samostatný ovládání a k nemu domontovanej horkovzduch Ateso a to je ta mrcha navíc má ohormný nároky na dokonale nabytou baterku čímž mě nasírá když ráno ho čidlo vypne protože baterka má už jen 11,8 V a je dotopeno. Sice to má svou logiku aby šlo auto nastartovat ale je to dost na knop a vypíná zbytečně brzo takže musím mít pořád super baterku očištěný kontakty a ták

další hromada vecí se dá sehnat tady pánové:

www.karavan.cz/

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:00 | Nahoru | #13
Asi máš páteční kus. Spoustu lidí kolem mě má Atesa a fungují bezchybně.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:03 | Nahoru | #14
jako opravdu? už sem ho mel několikrát na servisu, popř sem ho i sám rozebral a prostě vysokej nárok na super baterku a jednou za dva měsíce ho je třeba vyčistit prostě zustalo. Takže nevím no, když funguje tak je to pecka samozřejmě ale.

(reakce na) Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:05 | Nahoru | #15
Kubajz438> ty jo ty drobne doplnky tam maji pekne cenove osolene.kurty kupuji u nas za 50kc tam maji pres stovku a kybl na vytirani 10L taky pres stovku to je mazec:D jinak my mame karavan a nedam na to dopustit na festaky atd uz jedine s karavanem vyhoda je ten prostor.bordel das do auta a v karavanu mas krasny byt:D 1+ kk s koupelnou:D

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:11 | Nahoru | #16
Kluci,když je tu řeč o tom Atesu,mám jedno v garáži,nemá někdo z vás teda šajnu o schématu zapojení? Respektive jenom ty hlavní dráty na hlavním svazku,kterej je kterej,jako kterej na spínačku a kterej na podsvětlení přístrojovky myslim? Kupoval jsem ho onehdá nový,montoval mi to prodejce,pak jsem dodávku prodával,tak jsem ho rychle vyndal a nepoznamenal jsem si kterej ten drát kam přijde.A hledal jsem a nikde na netu nenašel.

(reakce na) Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:14 | Nahoru | #17
Kubajz438> Čas od času se čistí všechno. Ateso Brezee III i Eberspracher čistím tak jednou za rok až dva. U Eberspracheru sem měnil akorát ventilátor, Ateso OK, ale je o 5 let mladší. Jinak mě Ateso vypíná cca. při 10,5V. Nemáš problém někde na cestě? Špatné kabely, přechoďák na konektorech... Může tam být dost velký úbytek napětí. Chtělo by to změřit přímo na topení za běhu.

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:24 | Nahoru | #18
když v tomle elektru nejsem moc kovanej, mám breze první generace myslím

(reakce na) Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:27 | Nahoru | #19

koval píše: Kluci,když je tu řeč o tom Atesu,mám jedno v garáži,nemá někdo z vás teda šajnu o schématu zapojení? Respektive jenom ty hlavní dráty na hlavním svazku,kterej je kterej,jako kterej na spínačku a kterej na podsvětlení přístrojovky myslim? Kupoval jsem ho onehdá nový,montoval mi to prodejce,pak jsem dodávku prodával,tak jsem ho rychle vyndal a nepoznamenal jsem si kterej ten drát kam přijde.A hledal jsem a nikde na netu nenašel.

Napiš na Autosip.cz

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 21:54 | Nahoru | #20
Dík,zkusim to. Spíš jsem si teda myslel že takhle firma zabývající se tím podobný informace nesděluje a řekne ti ať to přivezeš že to namontujou.Jako v česku je to obvyklý postup. Ale zkusil jsem teda napsat.

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 22:09 | Nahoru | #21
Kubajz i ten příhřev se dá předělat na nezávislé topení s dálkou, Atesa první generace byli docela problematický, pár známých je mělo v Aviích.
Kovale kdyby jsi tam neuspěl tak ti můžu dát tel. na autoelektrikáře co to umí zapojit.

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 22:19 | Nahoru | #22
já vím no ale víš co, když už to topení mám, tak nechci kupovat to samostatný ovládání na ten přihřev. Navíc ten má jednu nevýhodu, vodu v motoru ohřeje tak na 70 stupnu a to asi jen na dve hodiny, dýl to jet nevydrží, protože to vlastně jede klasický auťácký topení a to by me tu baterku sežralo asik

Přestavby aut pro závody

11.12.2012 v 22:29 | Nahoru | #23
Já vím, příhřev mám taky jenom jako příhřev, dej si ještě jednu baterku pod sedačku- na topení, ideálně trakční.

Přestavby aut pro závody

12.12.2012 v 07:26 | Nahoru | #24
Pracuji ve vývoje nezávislých topení Brano (byvalé Ateso).
Jsem schopný poradit pokud máte s topením problémy.
Jinak servisní stránka Brano (Ateso) Breeze

Naposledy editováno 12.12.2012 07:26:23

Přestavby aut pro závody

12.12.2012 v 15:39 | Nahoru | #25
bury-dik,super že si stáhnu pro jistotu servisní manuál,ale prosim tě muj problém že po několikanásobným projetí 51 stránek tam i zpět toho manuálu pořád nevim co je zelenej a co žlutej drát asi jsem idiot nebo nevim

Přestavby aut pro závody

12.12.2012 v 18:03 | Nahoru | #26
Na straně 39 máš elektrické schéma.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 00:37 | Nahoru | #27
Je mně jasné, že spousta odpovědí bude ve smyslu "v takovém autě se to nevyplatí", nicméně uvažuju o "dobastlení" Webasta do Punta SX. Motor se tam sice neohřívá zrovna pomalu, ale když parkuju na zahradě pod jabloní, tak i při současných teplotách by se "bufík" hodil víc, než dost. U varianty 55SX (motor 1108ccm SPI, rok cca 1998) je pod kapotou docela dost místa, takže dle mého soudu Evo 4 by se tam mělo bez problémů vejít. Pokud je čerpadlo jeho součástí (popř. přiložené jako samostatná jednotka), měly by snad stačit dva T-kusy na hadice vedoucí k radiátoru (odtud by se ohřátá kapalina dostala i do motoru). S elektrikou rovněž nebude problém, vůz má naštěstí instalaci klasicky a jednoduše řešenou (bez procesorových jednotek a sběrnic), takže ani spínání ventilátoru by nebylo problémem. V podstatě největší pakárnou by bylo protažení drátu k ovládání ventilátoru skrz průchodku z motorového prostoru dovnitř vozu.

Jinak je samozřejmě "dětskou nemocí", že bufík "žere" baterku. Lepší by bylo, kdyby to byla plnohotnodná turbína na způsob turbohřídelového motoru, s vlastním alternátorem, nicméně s tím jsem se zatím nesetkal.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 07:36 | Nahoru | #28
Podle mě se vyplatí do všeho Jinak záleží jak dlouhé trasy jezdiš. Pokud do 20km, tak bych volil raději teplovzduch.

(reakce na) Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 09:56 | Nahoru | #29
Jinak je samozřejmě "dětskou nemocí", že bufík "žere" baterku. Lepší by bylo, kdyby to byla plnohotnodná turbína na způsob turbohřídelového motoru, s vlastním alternátorem, nicméně s tím jsem se zatím nesetkal. [/quote]

neni problem v bytesi maj takovych APU dost. Jen mam obavu,ze by jsi si za ty penize postavil barak

Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 09:58 | Nahoru | #30
jsem rad ,ze mi to jezdi

moje prestavba spociva v tom,ze do lozneho prostoru hodim matraci a jedu !!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist