Oboje je nejvyšší řada běžně dostupných závodních pneu na stocky a superbiky, nic lepšího se k nám smrtelníkům nemůže dostat a myslím, že jsou to zatím nejlepší pryže na trhu.
Jede to hodně rychlíků v AlpeAdrii i jinde (Meklau, Filla, Mikšovský, ...).
Zdenda Brabec, Óňas i já jsme na nich okamžitě jeli rychleji, než na Pirelli, takže i "hobbíci" by měli poznat rozdíl. Za sebe říkám, že lepší pneu jsem ještě nejel a moc mi vyhovujou. Směs mám raději trochu tvrdší a třeba přední medium 6680 funguje snad všude. Pokud chceš dát rychlej 10kol závod, pak zadní gumu měkčí, třeba 7704 nebo 7712, bude mít "grip", ale počítej s životností 1 závod a pak už jen takový to 15kolový dojetí tréninkově..
Tak ještě "inzerát" ...
Kdyby měl někdo zájem, mám 2 čerstvé nové sady DUNLOP D211 (120/70 + 200/55) směs medium 6680 na prodej za 8.500,- Kč sada. A další 2sady (120/70 + 190/55) za 8.400,- Kč sada.
Špičkové pneu a není potřeba "hýbat" s podvozkem, pokud je nastaven např. na Pirelli Diablo. V boji o titul MČR třídy Superstock 1000 na nich jel i T.Mikšovský a Michal Filla.
Zde tabulka směsí..
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP
Naposledy editováno 17.09.2009 01:02:52
Dík moc za info, jsem zvědav, jestli se ozvou další piloti
Jak rika Michal Filla KR nesundavas proto, ze je sjete, ale proto, ze uz tam je dlouho
Jen pozor na GP Racer, to je fakt shit guma
Naposledy editováno 17.09.2009 11:33:04
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP
Kolik ti to hazi s tim HRC, Koldas tam ma i s vyfukem a motorem peknych 192 semiku
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP
Murkin>192 Ps je pěkný,to tam nemá ani Bóža.
Tak to s tou Tomášovou HRC moc nepřehánějte, ať mi moc příští sezónu neujíždí
Jinak ten snímač je OK, imbus tam jde v pohodě, omletý to jen vypadá, protože mi tam vlítnul kamínek a šprajcnule se tam, tak jsem ho musel "rozdrtit". Používal jsem ho jak v "tlačném", tak v "tažném" režimu..
A jak to je s YEC a R1 2008? Mám tam naladěnou "divočinu" od Ešnera (190PS), ale teď jezdím se základní "nulovou" mapou a nepozoruju rozdíl! A potvrdili mi to i u IV racingu, že na stockový motor nemá smysl na této elektronice cokoliv ladit, korekce probíhaj přímo z aktuálních info od čidel..
Murkin>motor je tak jak ho pan honda vyrobil a zatím máme 180 Ps ale ještě nejsem hotovej.Jak hodně se vám ty hondy hřejou?
No zatim ok, ale nejeli jsme zatim nikde v horku, kazdopadne Jirka rikal, kdyz bude velky hic a bude se to hodne hrat, tak jet o 1000ot min, kazdopadne to chce kvalitni benzin, 95 je malo.
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP
Asi mu ulomím za odměnu ouško z jednoho z pohárků
Naposledy editováno 18.09.2009 18:12:44
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP
Tak aŤ vám ty koně táhnou až je pořádně nakrmíte