Téma: Dunlop D211 ntec proti D211GP
 
15.9.2009 v 20:36
Ví někdo jaký rozdíl je v těchto gumách? A dokonce by někdo věděl neco o směsích 7614 a 6178 a jejich kombinaci? DAVE, Perňo a další (jezdil to i Zdenda Brabec)

Dunlop D211 ntec proti D211GP

16.9.2009 v 23:31 | Nahoru | #1
Ehm, abych řekl pravdu, tak jsem si myslel, že se D211 GP dělají jenom N-Tec. Tuhle technologii používá i Slick KR106 přední a KR108 zadní. Směsi jsou značeny stejně jako u slicků a je jich hodně, ikdyž se na rok 2009 snad lehce zredukovaly..??

Oboje je nejvyšší řada běžně dostupných závodních pneu na stocky a superbiky, nic lepšího se k nám smrtelníkům nemůže dostat a myslím, že jsou to zatím nejlepší pryže na trhu.

Jede to hodně rychlíků v AlpeAdrii i jinde (Meklau, Filla, Mikšovský, ...).
Zdenda Brabec, Óňas i já jsme na nich okamžitě jeli rychleji, než na Pirelli, takže i "hobbíci" by měli poznat rozdíl. Za sebe říkám, že lepší pneu jsem ještě nejel a moc mi vyhovujou. Směs mám raději trochu tvrdší a třeba přední medium 6680 funguje snad všude. Pokud chceš dát rychlej 10kol závod, pak zadní gumu měkčí, třeba 7704 nebo 7712, bude mít "grip", ale počítej s životností 1 závod a pak už jen takový to 15kolový dojetí tréninkově..

Tak ještě "inzerát" ...

Kdyby měl někdo zájem, mám 2 čerstvé nové sady DUNLOP D211 (120/70 + 200/55) směs medium 6680 na prodej za 8.500,- Kč sada. A další 2sady (120/70 + 190/55) za 8.400,- Kč sada.

Špičkové pneu a není potřeba "hýbat" s podvozkem, pokud je nastaven např. na Pirelli Diablo. V boji o titul MČR třídy Superstock 1000 na nich jel i T.Mikšovský a Michal Filla.

Zde tabulka směsí..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP

16.9.2009 v 23:49 | Nahoru | #2
2x vlo6eno to sam0 ..chybka

Naposledy editováno 17.09.2009 01:02:52

(reakce na) Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 07:14 | Nahoru | #3
Perňa #81> Super info, mám 2 zadní NTEC 7614 (takže soft) a k tomu jednu přední D211 GP 6178. Ta přední má jiné označení typu i směsi, je to vyzkoušené klukama slovákama na Erescupu, takže asi ok, jen jiné označení. Jako by nemohli na ty gumy napsat neco ve smyslu, pro rychlejší časy, mě a většině hobiků by to stačilo. Ale neměli bysme o čem přemýšlet . Máš pravdu, kdo je přezul tak v pannonii zrychlil, a tak i já celokariérní pirelák jsem se rozhodl vyzkoušet. Beru je na Hungáro, a vystřídám je s diablama, trochu mě mate ještě ten rožměr vzadu 200/55, ta guma je větší(vyšší i širší), takže asi lepší grip v náklonu a možná převod? A označení toho předku ještě musím vypátrat a co se týká tvojich sad, po vyzkoušení se asi dohodnem, shání se to jak za komančů
Dík moc za info, jsem zvědav, jestli se ozvou další piloti

Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 11:32 | Nahoru | #4
Potvrzuji Pernovo vyklad, mame zkusenosti sice jen s KR a to jen predky, neb zadky ze 250 nepasuji , ale ta guma je nesmrtelna a drzi skvele, o cemz svedci, ze nikdo z HKT na predek za dva roky neupadl
Jak rika Michal Filla KR nesundavas proto, ze je sjete, ale proto, ze uz tam je dlouho

Jen pozor na GP Racer, to je fakt shit guma

Naposledy editováno 17.09.2009 11:33:04

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 15:49 | Nahoru | #5
DanMagna Zdar chlape,jak se máte u vás v týmu,dneska jsem si na vás vzpoměl mačkám na brzdě CBR 1000 08 s HRC a co vy,jak vám to funguje?

(reakce na) Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 16:35 | Nahoru | #6
Murkin> Zdar, jde to, kdyz se to nese.., tak jedeme na bednu , bohuzel zatim je pomer 2xbedna a 3x bez bodu . Pocitej s nama pres zimu, budeme davat ten Bazzaz do te serie, co jsi nam delal, jinak uz jsme komplet Honda s jednou echt stock od KL Intermoto
Kolik ti to hazi s tim HRC, Koldas tam ma i s vyfukem a motorem peknych 192 semiku

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 16:49 | Nahoru | #7
motor je tak jak ho pan honda vyrobil a zatím máme 180 Ps ale ještě nejsem hotovej.Jak hodně se vám ty hondy hřejou?

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 16:51 | Nahoru | #8
192 Ps je pěkný,to tam nemá ani Bóža.

(reakce na) Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 18:02 | Nahoru | #9

Murkin>192 Ps je pěkný,to tam nemá ani Bóža.



Tak to s tou Tomášovou HRC moc nepřehánějte, ať mi moc příští sezónu neujíždí

Jinak ten snímač je OK, imbus tam jde v pohodě, omletý to jen vypadá, protože mi tam vlítnul kamínek a šprajcnule se tam, tak jsem ho musel "rozdrtit". Používal jsem ho jak v "tlačném", tak v "tažném" režimu..

A jak to je s YEC a R1 2008? Mám tam naladěnou "divočinu" od Ešnera (190PS), ale teď jezdím se základní "nulovou" mapou a nepozoruju rozdíl! A potvrdili mi to i u IV racingu, že na stockový motor nemá smysl na této elektronice cokoliv ladit, korekce probíhaj přímo z aktuálních info od čidel..

(reakce na) Dunlop D211 ntec proti D211GP

17.9.2009 v 19:24 | Nahoru | #10

Murkin>motor je tak jak ho pan honda vyrobil a zatím máme 180 Ps ale ještě nejsem hotovej.Jak hodně se vám ty hondy hřejou?



No zatim ok, ale nejeli jsme zatim nikde v horku, kazdopadne Jirka rikal, kdyz bude velky hic a bude se to hodne hrat, tak jet o 1000ot min, kazdopadne to chce kvalitni benzin, 95 je malo.

Dunlop D211 ntec proti D211GP

18.9.2009 v 08:32 | Nahoru | #11
Bych cekal ze to bude alespon profil 60 kdyz uz je to 200 a predek 75-80.... Ale jestli to jede dobre i se seriovym nastavenim a jsou lepsi nez Pirelky jak rikate tak do toho pujdu a zkusim jednu sadu pristi rok...

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP

18.9.2009 v 13:15 | Nahoru | #12
Perna-urcite je potreba to odladit,korekce od cidel probihaj,ale jen od zakladni (nabrzdene a nebo nulove)mapy.Kdyz budes chtit,tak se klidne nekdy zastav i s moto a muzeme obe mapy porovnat.

(reakce na) Dunlop D211 ntec proti D211GP

18.9.2009 v 18:10 | Nahoru | #13
Murkin> Tak tak, musím říct, když jsem měl na R6 08 YEC se základní mapou(nulovou) jela dobře a neměl jsem problém.U Filipenskýho sem to odbrzdil a řekl že základní mapa je ok a nechal to. Pak mi profesor Murkin vysvětlil že je to na piču, že to mám moc bohatý.Tak jsme se s Eruškou opět vydali k Filipenským, tentokrát jsme provedli 2 měření, 2x dokonce i klikli do mapy a o další bankovku se slečnou Němcovou sem byl chudší...nepočítám čas ani projetou naftu. Výsledek opět na piču. Tak sem se nakonec vydal do ladičského chrámu do Čelákovic ke strejdovi Murkinovi a ten tu moju raketu trápil na brzdě a světe div se, od té doby letí jako cííííp. Ač to dělám nerad, musím strejdu Murkina pochválit....

Asi mu ulomím za odměnu ouško z jednoho z pohárků

Naposledy editováno 18.09.2009 18:12:44

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D211 ntec proti D211GP

18.9.2009 v 19:28 | Nahoru | #14
Oňas-nic mi nelámej já jsem rád že to funguje a že jseš a všichni ostatní spokojení,vono kdyby to bylo tak jednoduchý,žese tam jen vpálí jednotka tak by jste ani nedostali přístup do mapy.Von taky každej motor není stejnej a proto se musejí udělat korekce v mapě to jinak nejde.A T.Holubcovi ten štůček v maďarsku po repasi letěl jak utrženej a musím říct že po té repasitje to zatím nejsilnější štoková R6 co jsem tady měl
Tak aŤ vám ty koně táhnou až je pořádně nakrmíte

(reakce na) Dunlop D211 ntec proti D211GP

18.9.2009 v 19:54 | Nahoru | #15
Murkin> Tož dáme jim ovsa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist