mám GSXR 750 K5 a jednou za měsíc zajedem do Brna na okruh se trochu vybláznit. S motorkou jsem
spokojený akorát jediná věc mě trápí a tou je přední brzda. Po pár kolech začne brzdová páčka mít delší chod. Už jsem vyměnil kapalinu za Motul RBF 600, hadice už po několikáté odvzdušnil dole i nahoře ale bez uspěchu. Páčka stále po několika kolech "vyměkne"!! Napadli mě samozřejmě i panceřové hadice které nemám, ale proč R1 bez pancéřek funguje na jedničku a GSXR ne?? Nebo dát nějaké jiné destičky?? Ale pokud ano tak jaké a aby fungovali i v civilním ježdění kde se moc neohřejou.
Díky za radu
Honza
2 reakcí na tento příspěvek Brzdy - suzuki GSXR
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - suzuki GSXR
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - suzuki GSXR
radialni a klasika je jen rozdil v tom jak je "zprevodovanej" pohyb packy na ten pohyb pistu... ale furt je to taky jen pist ve valci....
neprisel si na to v cem muze bejt u pump zakopanej pes?
BTW s tou ISR - psal jsem tam znova, a porad nic, kaslou na me... a do statu se mi volat moc nechce....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - suzuki GSXR
Zakopanej pes muze byt v prisavani maleho mnozstvi vzduchu do soustavy kolem pistku pri zvysene zatezi, casto opakovane razantni mackani a pousteni + vibrace + teplota...resultat je takovy ze seriova pumpa se propadne a Brembo ne.
Naposledy editováno 21.05.2009 11:32:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - suzuki GSXR
612h>Dawe02> s tímhle problémem se potýkají všechny gsxr nebo jen to moje a pár vyjímek? S tím nasátím vzduchu nahoře u pumpy si to schválně pohlídám. 8.června jedem na okruh tak schválně to potom zkusím nahoře odvzdušnit znovu a uvidíme jestli nějaká bublinka vyleze nebo ne. Dík za typ Dawee
jak to pozoruju tak je to u gixxer plosne se objevujici ...
Dawe02>assassin> hele assassine mne to zduraznovat nemusis, ale je jasne ze teorie je jistym zpusobem zjednoduseny popis skutecnosti - a ta mluvi jednoznacne. Pumpu uz neshanej, pustil jsem velky peniz do Brembo 19RCS a uz tam zustane
Zakopanej pes muze byt v prisavani maleho mnozstvi vzduchu do soustavy kolem pistku pri zvysene zatezi, casto opakovane razantni mackani a pousteni + vibrace + teplota...resultat je takovy ze seriova pumpa se propadne a Brembo ne.
jasny, jasny, jen mi obcas slozite jevy u jednoduchych soustav nejdou na rozum:)
pumpu shanim dal.. jen ted uz jenom jednu:) me se ta ISR libi.. akorat me netlaci cas, na to jezdeni po okreskach mi staci jak to brzdi i ted:)
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - suzuki GSXR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - suzuki GSXR
málem jsem ho koupil v březnu, ale pak jsem si to rozmyslel, odmiloval se od ní a řekl si že mi ta moje K5 stačí -krom tej brzdy nemá chybu.