globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 09:20 | Nahoru | #4351

Biker_xx píše: Ono už to vyjde na stejno, jestli budeš kitovat, brousit a lakovat kryt nebo rovnou nádrž...



Kryt se preci jen opravuje mnohem snadneji.

Naposledy editováno 10.07.2011 09:21:06

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 09:37 | Nahoru | #4352
Carbon boční kryt nádrže Kawasaki ZX-6 R

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 10:41 | Nahoru | #4353

2LEKO píše: Carbon boční kryt nádrže Kawasaki ZX-6 R

diky moc za tip

4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 18:36 | Nahoru | #4354
Rakouskej traktor má "nerozbitnou" nádrž už v základu - plastovej lehonkej bazmek, kterej jde do kytek až po takový ráně, že by tam šla i ta plechová.. Při trošku menší ráně to ta plastová "odpruží" ..jen tedy 100m klouzání už nedala a prodřela se včetně slideru, co má tohle právě ošéfovat

Kryt bych neřešil.. Rozbiješ stejně kryt i nádrž, když dostane ránu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 18:40 | Nahoru | #4355

Perňa_81 píše: Rakouskej traktor má "nerozbitnou" nádrž už v základu - plastovej lehonkej bazmek, kterej jde do kytek až po takový ráně, že by tam šla i ta plechová.. Při trošku menší ráně to ta plastová "odpruží" ..jen tedy 100m klouzání už nedala a prodřela se včetně slideru, co má tohle právě ošéfovat

Kryt bych neřešil.. Rozbiješ stejně kryt i nádrž, když dostane ránu

no jako stejne az to budu prodavat tak to prodam s tim ze to bylo jete na okruhu takze nadrz se pak asi pripadne jen opravi.....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 19:14 | Nahoru | #4356

MichaelaZX636 píše: no jako stejne az to budu prodavat tak to prodam s tim ze to bylo jete na okruhu takze nadrz se pak asi pripadne jen opravi.....



...karbonové kryty jsou dražší než "ojetá" nepoškozená nádrž!
...ty kryty a ochrana je než proti deformaci spíše proti odření "kačírkem" a nějakým rýhám a odřeninám!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 21:33 | Nahoru | #4357
na moji GSX-R se kryt ani nedela.. mam tam kryt z gsx-r 1000 co skoro pasuje, akorat nadrz vypada tak na 25 litru .. kazdopadne kryt mam vicemene kvuli barvam.. po padu ted v brne sem zjistil, ze pri vetsim padu je tam stejne k nicemu, kryt tim narazem odletel a v nadrzi mam stejne krapet dolicek
[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 21:38 | Nahoru | #4358
Perňa_81> Tuhle nádrž ze silného plastu má i Aprilia z roku 2001. Na menší rány to může být dobré. Ale pokud ji prorazíš, tak ji na rozdíl od plechové neopravíš.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.7.2011 v 22:01 | Nahoru | #4359
Perňa_81> Ducna taky tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 08:29 | Nahoru | #4360

radi5 píše: Perňa_81> Tuhle nádrž ze silného plastu má i Aprilia z roku 2001. Na menší rány to může být dobré. Ale pokud ji prorazíš, tak ji na rozdíl od plechové neopravíš.



ale, kdopak ti povídal takovej nesmysl????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 16:20 | Nahoru | #4361

Perňa_81 píše: Rakouskej traktor má "nerozbitnou" nádrž už v základu - plastovej lehounkej bazmek, kterej jde do kytek až po takový ráně, že by tam šla i ta plechová...jen tedy 100m klouzání už nedala a prodřela se včetně slideru



to moje brambora teď "padla ze stojánku" a hned se na 3-4 metrech prodřel magnesiovej kryt altíku samo že ten hajzl oleum hned glo glo fučum

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 16:24 | Nahoru | #4362
oxygen> ..to víš, německá křehotinka zeslabená, odlehčená - hned se všechno zlomí, ohne, prodře a popraská. Ale jinak do tej doby to jede hezky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 16:32 | Nahoru | #4363

radi5 píše: Perňa_81> Tuhle nádrž ze silného plastu má i Aprilia z roku 2001. Na menší rány to může být dobré. Ale pokud ji prorazíš, tak ji na rozdíl od plechové neopravíš.



Moje měla díru a s úspěchem jsem ji zalepil "provizorně" dvousložkovým tekutým kovem.. A drží to už druhý rok Ani stříkat nebylo třeba, jebnul jsem tam karbonový kryt



(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 16:59 | Nahoru | #4364
Perňa_81> tomu se rika kvalitne odvedena prace s pridanou hodnotou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 17:05 | Nahoru | #4365

Perňa_81 píše: oxygen> ..to víš, německá křehotinka zeslabená, odlehčená - hned se všechno zlomí, ohne, prodře a popraská. Ale jinak do tej doby to jede hezky



jak to jede, už ani newim, páč letos už potřetí stojim!
brunhilda jedna rozmazlená, furt dělá fóry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 17:10 | Nahoru | #4366

oxygen píše: jak to jede, už ani newim, páč letos už potřetí stojim!
brunhilda jedna rozmazlená, furt dělá fóry



TenTOkrat TO snad neni jeji chyba ne ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 17:28 | Nahoru | #4367

Ozzy_ píše: TenTOkrat TO snad neni jeji chyba ne ?



to uz se ale pak od urcity chvile nepocita.. pak uz je to jen ze stala..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 20:06 | Nahoru | #4368
Nikotýn> Co je nesmysl? Že nejde zavařit ani zalepit plastová nádrž Aprilie?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 21:26 | Nahoru | #4369

oxygen píše: jak to jede, už ani newim, páč letos už potřetí stojim!
brunhilda jedna rozmazlená, furt dělá fóry



Koukám, že už nás Ducatisty v tý pověsti zdatně doháníte...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.7.2011 v 22:24 | Nahoru | #4370
múži se zeptat jakej máte kdo názor na metzeler racetek slick K2

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.7.2011 v 01:11 | Nahoru | #4371
poli46> za me super vydrz, dobry grip.. s touhle pneu jsem velice spokojenej

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.7.2011 v 01:31 | Nahoru | #4372
Perňa_81> Ahoj jestli potrebujes D211 jukni na web nebo se stav. Prisly vyjmecne ve vetsim poctu i hodne luxusni predky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.7.2011 v 22:11 | Nahoru | #4373

radi5 píše: Nikotýn> Co je nesmysl? Že nejde zavařit ani zalepit plastová nádrž Aprilie?


Já třeba jednu takovou vařenou vlastním a no problema. Neníliž pravda Nikotýne?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.7.2011 v 23:40 | Nahoru | #4374

špageta píše: Já třeba jednu takovou vařenou vlastním a no problema. Neníliž pravda Nikotýne?



tak, tak a já opravovanou plastovou na RC8 a taky pohodička

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2011 v 00:15 | Nahoru | #4375
čauky zmrzlináři, podloudně sem vsouvám minirecenzi novinky, třeba to bude někoho zaujímat a napoví to i o RSVčku - prostě dneska jsem si dal po lese terénní vložku s timhle endurem



a nabyl jsem dojmu, že ani v Mostě Brně Sosnový by se ta potvůrka neztratila

je to malý, ovladatelný a i rychlý jak ostrá šestka a má to opravdu vynikající brzdy (lepší, než moje brambora i káťa). pomalý a normální zatáčky supr, v rychlejch (přes 230) je ten naháč prostě nesvůj.
ale to aprilčí APRC bude na okruh fakticky bomba: rychlořazení funguje líp, než na bramboře, launch control se hodí (3 stupně), kontrola trakce v osmi stupních se dá bleskově přenastavovat za jízdy (třeba do každý zatáčky jinak) a 3-stupňová kontrola wheelie se taky na výjezdech ze zatáček hodí (páč jinak na kravinky je k prdu)...
3 režimy motoru jsou taky k prdu, jedinej T (track) má smysl
tahá to pořádně mezi 7-12 tisíci otáček, spodek tohle Včko (ani rsvčko) prostě nemá. ale i tak to je za mnohem menší peníz docela schopná konkurence pro spoustu sb litrů.
Tuono točí bohužel jen něco přes 12tis., rsvčko je na tom naštěstí mnohem líp (i když na bramboru s jejíma 14,2tis. nemá žádnej litr) a obě V4 pak mají sametovej omezovač.
bohužel žere jako kráva a fouká na tom při 240+ taky tak, njn prdel musí dozadu a hlava tělo řádný leháro - ale zase maximálka je tam cobydup.

už newim, co dodat, Perňo sorry za úlet

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2011 v 08:39 | Nahoru | #4376
oxygen>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2011 v 09:11 | Nahoru | #4377
oxygen> Kam ty na ty nejnovější stroje chodíš?? Jako Tuono bylo vždycky zajímavý a tohle se tváří hodně sportovně
Díky za postřehy, tvoje testy mají svou váhu - drsný, všemi kategoriemi protřelý, superbiker a road racer.

APRC je pěkně nabušená tranzistorama, jen co je fakt
Sakra, proč jsem tak "zamrzlej" a líbí se mi jen vykopávky, hlavně Honda SP2 nebo RVF. Aprilii, BMW ani novou ZX-10 bych si dobrovolně nepořídil. Ale povozil bych se, to jako jóó

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2011 v 09:14 | Nahoru | #4378
protože máš vkus čeče

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2011 v 14:44 | Nahoru | #4379
Perňa, Nikotýn - to jsou ti praví

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2011 v 16:55 | Nahoru | #4380

Perňa_81 píše: oxygen> Kam ty na ty nejnovější stroje chodíš?? Jako Tuono bylo vždycky zajímavý a tohle se tváří hodně sportovně



no, já občas vyjedu a k ňákýmu dýlerovi přijedu Mini Kůprem (to jako abych vypadal kůl a prachatej) a jdu si něco zajímavýho pučit

tondlencto Tuono už je fakt spíš okruhovka, páč na běžný ježdění měla lepší průběh motoru ta V2 jeho poslední generace. ale kdyby dali do tohodle novýho ten 1198 od ducati (+ještě aspoň malý kapotky), tak by z toho byl naprosto boží stroj - bych snad všechno prodal a skočil do něj

... možná i s tim slabym motorem z tý tvý rakouský oblíbený vykopávky že by Tuóňo ušlo!

Naposledy editováno 13.07.2011 16:58:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35804 Dnes v 07:08 Kubik19
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 Včera v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist