Oficiální text: "Řetězy precizního japonského výrobce EK (Enuma Chain) nejsou v ČR příliš známé. Jedná se však o nejkvalitnější řetězy na světě. V porovnání s ostatními výrobci tyto řetězy mají: silnější destičky, silnější čepy, lepší těsnění jednotlivých článků, nižší odpor jednotlivých článků, hlubší tvrzenou vrstvu. Výsledkem je, že tyto řetězy vykazují velmi vysokou životnost a minimální průtah - není třeba často napínat. Díky vykazované kvalitě se tyto precizní řetězy stávají mezi motocyklisty populární a lze říci "kdo jednou vyzkouší řetěz značky EK již nechce nic jiného". Tyto řetězy používá mnoho výrobců, závodních týmů. Zmínit lze např. Kawasaki, která řetězy EK montuje do všech vyrobených motocyklů. V ČR tyto řetězy používají například : Petr Pilát, Indi Dokoupil, cestovatel J.Šíma, mnoho dragsterových jezdců, plochodrážní motocykly Jawa,..."
Naposledy editováno 08.07.2012 07:53:28
1 reakcí na tento příspěvek Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
Napsat- je "nejlepší,co znám" by znělo věrohodněji.
Tvůj úvod vlákna dost smrdí reklamou.
Za kolik je prodáváš?
prackarr píše: Napsat o nějakém produktu,že je "nejlepší na světě",je dost odvážné tvrzení.
Napsat- je "nejlepší,co znám" by znělo věrohodněji.
Tvůj úvod vlákna dost smrdí reklamou.
Za kolik je prodáváš?
1 reakcí na tento příspěvek Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
Já na off roady používám X kroužek ČZ a na silnici DID.
Fungují skvěle.
EK neznám.
1 reakcí na tento příspěvek Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
Před tím jsem měl ČZ "O" kroužek , který jsem nemusel skoro dopínat, ale kvůli mému podcenění údržby mi při offu prasknul. Afam jsem koupil jen kvůli ceně, kdy se mi povedlo sehnat nový přes bazar za 800,-.
Teď jsem dal DID ZVM2 (sehnal jsem nový za 1050,- ) a mám trochu jiný očekávání
Negativ, "V porovnání s ostatními výrobci tyto řetězy mají: silnější destičky, silnější čepy, lepší těsnění jednotlivých článků, nižší odpor jednotlivých článků, hlubší tvrzenou vrstvu"
Hoď odkaz na technický údaje těch řetězů, můžeš je snadno porovnat s údaji jiných výrobců.
Pokud používají silnější čepy, budou zase možná slabší pouzdra, protože vnější průměr bude muset být +/- stejný, bo rozety mají zuby stejný.
Naposledy editováno 08.07.2012 12:20:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
Kamos na B12 s nejakou obyc radou DID za tu samou dobu a km co ja nepravidelny vytahani a ted behem 2-3t se vytah jak zvejkacka a je co se stylu jizdy tejka vysloveny pohodar. Ted si v kawe na Kladne nechal dat zlaty zzz ZK. Resil to tam s technikem a defacto se dozvedel jak jsem uved o odstavec nahore.
BTW. ... a co si to nechat predelat na remen ??
2 reakcí na tento příspěvek Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
kozojedy píše: Ahoj, na Shivera jsem nedávno dával řetězovou sadu s řetězem ČZ 525 SDZ a za 1200 km jsem lehce dopnul po ujetí cca 100 km a od té doby pořád OK. Zauvažoval bych nad českým výrobcem.
Myslim, ze na VTR mam ten samej, podle slov byvaleho majitele by mel mit najeto 13000km, takze mozna jeste vic, a zatim ho nebylo potreba dopinat.
kozojedy píše: Ahoj, na Shivera jsem nedávno dával řetězovou sadu s řetězem ČZ 525 SDZ a za 1200 km jsem lehce dopnul po ujetí cca 100 km a od té doby pořád OK. Zauvažoval bych nad českým výrobcem.
No tak priznam se, ze totiz uvazuji o nejake barevne variante EK retezu. To jsem u zadneho jineho vyrobce nevidel.Ale samozrejme hlavni kriterium je spolehlivost a kvalita.
2stroke píše: Janek> Vidíš to, mně se na staré 11stovce, co má přes 250 kg a výkon cca 130 HP, DID řetěz vytahal jak ponožka už asi po 13 000 km, 2000 km jsem ho ještě dojížděl, ale už to fakt nebylo ono, a to jsem čistil, mazal atd...teď mám ČZ X kroužek a dopnul jsem ho teď poprvé asi po 9000 km a ještě to nebylo ani třeba, pořád je jako nový...všechno jsou to stejně kecy v kleci, je to prostě spotřební materiál...
Omylem jsem dal ČZ palec dolů, už jsem to opravil . Nebýt mé špatné údržby (při offroudovým ježdění to chce mazat opravdu po každý vyjížďce), tak jsem ho měl ještě teď.
Ono je to o používání motocyklu. Když jsem měl ZRX 1100, což je poměrně slušná dělová koule , nevěděl jsem, co to řetěz nebo přední kolečko je. U KLX měním přední kolečko tak po 1000 - 1500 km, protože je prostě na sračky sjetý. Už má 3. , pokaždý od jinýho výrobce a výdrž +/- stejná.
Jinak ke kvalitě řetězů, pro mě jsou jednou z relevantních informací parametry řetězu.
ČZ s tloušťkou článků 2,4 mm bude prostě lepší, než DID, EK, Afam, ... s tloušťkou 2,2 a stejně tak i na opak. U řetězů myslím obvzlášť platí - kvalita = cena.
2 reakcí na tento příspěvek Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
Ted mám RK a kola CHT Chiaravalli a taktéž po roce a půl víceméně těch samých podmínkách a s větším nájezdem kilometrů je to dá se říct teprve pěkně zajeté:)...takže blátokola JT mě nesmí na motorku, ČZ dám možná ještě šanci:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
Kde je kupuješ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězy EK (Enuma Chain) - zkušenosti
z-x-r píše: Hugila> Sefe jeste AFAM ten ma kalene oboje jak rozetu tak kolecko
A rekl bych ze u toho kolecka je to dulezitejsi, to je vic namahane a odchazi nejrychleji z cele retezove sady.