Návod:
Jako první jsem začal shánět pneumatiky, nechtěl jsem do nich nejlépe nic investovat, a tak jsem zašel do prodejny a dostal jsem přední asi 50% cross pneu a zadní nejetou silniční pneu. Investice za pneu= 0 Kč.
Dále jsem na internetu hledal různé návody, jak to dělají ostatní a rozhodl jsem se, že to udělám s vratovými šrouby a z druhé strany utažené dvěma matkami kontra (proti sobě).
Zašel jsem koupit 135 vratových šroubů, 135 podložek a 270 matek. Šrouby jsem dával nepravidelně do mnou vyvrtaných děr. Do přední jsem dal 48 šroubů ve dvou řadách a do zadní 87 šroubů ve třech řadách. Šrouby jsem zatím nijak nezkracoval, to budu řešit až po první projížďce podle toho jaké to bude.
Náklady na zimní pneu:
Vratový šroub 6x30: počet: 135, 1ks= 1Kč, celkem= 135Kč
Podložka M6: počet: 135, 1ks= 0,30Kč, celkem= 40,50Kč
Matice M6 obyč.: počet:270, 1ks= 0,30Kč, celkem= 81Kč
Celkové náklady: 256,50 Kč
Přidávám taky nějaké fotky jak to vypadá.
Doufám že vám to pomohlo a přeji hodně štěstí s montáží a jízdu bez pádů.
Naposledy editováno 18.11.2011 17:28:15
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na zimu (s hroty)
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na zimu (s hroty)
Ty vruty se mi líbí mnohem víc. Zatím jsem jezdil jen jednu zimu pole louky, trochu les, jednu Snowrallye a vystačil jsem si s crosovýma pneu.
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na zimu (s hroty)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na zimu (s hroty)
gugo píše: MNo hlavne jsem zvedavej jak ti podekuje ten co dostane tim ulomenym vratekm do oka nebo do hlavy. Protoze vrataky v hobby shopech se dalaj z toho nejhorsiho mat co je. Pravda mozna,ze nekadminovany vruty do dreva , jsou snad jeste z horsiho mat .
Z toho bych strach neměl, tyhle šrouby jsou měkký a než prasknou, tak se spíš ohnou. Horší bude ta držka až "ulítne" přední kolo
k tvému výrobku: myslím, že máš hodně špatně řešené umístění šroubů, na předku až pramálo. Naopak bych jich tam přidal víc a hlavně do krajů. Hodně si lidi stěžujou, že u šroubů se časem povolí spoj, proto je zakápnou svářečkou nebo lepidlem. Musíš si taky rozmyslet kde stim budeš jezdit a podle toho upravit výšku, jinak se ti budou ohybat a nebudou moc držet a pneu ti popraská.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na zimu (s hroty)
jinak tech sroubu tam mas fakt malo.a nevim nevim.v hlubsim snehu to muze fungovat ale na naledi nevim
Naposledy editováno 18.11.2011 22:24:26
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na zimu (s hroty)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na zimu (s hroty)
KalTom píše: ... A do hlubokého sněhu nepomužou žádný hřebiky. Jen veliký dezen.
Taky si myslím, ale jak tu někdo psal o 20 cm sněhu, to už je docela dost a motor toho má plný kecky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na zimu (s hroty)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na zimu (s hroty)
Dman píše: Janek> Blobost, když to projel pionýr (zádný blbnutí se nekonalo) tak to musí větší mašina zvládat jako nic...
Jenom jestli trochu nekecáš . U 21" kola je 20 cm skoro 1/3 výšky kola. U 16" kola bude 20 čísel sněhu minimálně po brzdový buben . A to nepřemýšlím o světlý vyšce Pionýra
"Jako první jsem začal shánět pneumatiky, nechtěl jsem do nich nejlépe nic investovat, a tak jsem zašel do prodejny a dostal jsem přední asi 50% cross pneu a zadní nejetou silniční pneu. Investice za pneu= 0 Kč.
"