1 reakcí na tento příspěvek chladící kapalina - ztrácí se
1 reakcí na tento příspěvek chladící kapalina - ztrácí se
eště sem zapoměl říct, že to fluše až když se motorka zahřeje....po ujetí cca 2-3 km z ní nešla ani kapka
Naposledy editováno 06.07.2010 14:53:54
Každopádně když se Ti ztrácí voda - chtělo by to napsat jak velké množství ???
Jestli se ti jedná jenom o to ukapávání z přepadové hadičky - je to konstrukční vada starého modelu ER5tky, který má vyústění přepadové hadičky vyrovnávací nádobky vyvedené v přední části nádobky se sklonem dolů, na který navazuje přímo hadička.
Takže stačí abys ses projel někde v zatáčkách, hladina se přelívá ze strany na stranu a něco se logicky dostane do hadičky.
Nový model už má vyrovnávačku s odvzdušněním nahoru s vyústěním na druhé straně u blinkru.
"Každopádně doporučuju pod víčko chlazení vystřihnout co nejtlustší gumový kroužek nebo ještě lépe zalepit ho natvrdo, aby Ti to po zahrátí vody a jejím zvětšení objemu vyrazilo nějaké gufero, okroužek nebo hadici".....
Ve víčku problém nebude.....
1 reakcí na tento příspěvek chladící kapalina - ztrácí se
jaké množství? no, prostě jsem jednů kontroloval stav chlad. kapaliny a v nádobce nebylo skoro nic...mohlo to být po ujetí tak 2-3 tis. km + -
a řekl bych, že to kape furt, nejenom když jezdím v zatáčkách
Rogerer>eab> doufal jsem, že se tu ukážeš
Základní pravidlo je - když něco chceš, tak si o to řekni.
Takže když budeš mít nějaký problém, budeš se chtít na něco zeptat nebo budeš potřebovat nový nebo jetý díl - napiš raději mejla na eab@seznam.cz
Tuhle diskuzi jsem objevil náhodou.....
Rogerer> jaké množství? no, prostě jsem jednů kontroloval stav chlad. kapaliny a v nádobce nebylo skoro nic...mohlo to být po ujetí tak 2-3 tis. km + -
Tak to bych vůbec neřešil.
Kdybys měl prasklé těsnění pod hlavou, úbytek by byl mnohem větší.
Pokud Ti po ujetí těch 3000 km zbyla dole ještě nějaká kapalina a nádobka nebyla zcela suchá, neviděl bych to jako problém.
Jen pro klid duše bych to dolil po maximální rysku (nepřelívej - čím více přeliješ, tím více to bude kapat pod motorku a tím rychlejší úbytek bude) a sleduj to cca 1000 Km.
.....a řekl bych, že to kape furt, nejenom když jezdím v zatáčkách
Rovně snad pořád nejezdíš, nebo jo ?
Ono stačí, abys naklopil a vrátil se zpět, kapalina ve vyrovnávačce šplouchne do hadice a z ní to pomalu samospádem teče dolů a kape pod motorku. Nejvíc je to vidět, když zůstaneš stát a po chvilce máš pod motorkou flek.
Naposledy editováno 15.07.2010 09:50:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |