globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu
27.8.2009 v 21:14
Čao, tak se jedu projet jako dicky najednou si zastavim že se podivám jak se ty kravičky pěkně pasou a kua chcu nastartovat a prd.. jako by byla baterka vybitá ani to neškrtne a dalšim mačkánim starteru se kontrolky zhasnou uplně.. No tak to roztlačim a po 200 metrech absolutniho bumláni na snad 1 valec se to malinko chytlo.. ale jelo to jen na volnoběh jak sem překročil otáčky volnoběhu všechno opět zhaslo a přestalo jet než to zase kleslo na volnoběh.. volnoběžne jely všechny 4 v pohodě aji kontrolky šli.. tak s nasránim nasednu nakopu tam 6ku a jedu si na volnoběh těch 45 jo a když sem jakoby vypnul světla tak to nejelo zase vubec.. Přijedu dom rozhodim to a baterka (horká jak prase i regulator) 12,5 voltu řikám to je asi nějakej skrat tak všechny kontaky čistim střikám.. a otočim kličkem a neni tam ani pul voltu.. hmm asi mi regulator rozbil baterku kera je KO.. dal sem bráchovu a hned to naskočilo vše OK ale dobijelo to se zapnutya světlama jen 12,5 a při vyžšich otáčkách lehce min.. Na elektriku nejsem ale myslim že to je ten relulator co mi řeknete? Jo a Bubrak má vstup zakázán

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 21:31 | Nahoru | #1

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 21:33 | Nahoru | #2
měl si změřit baterku a po nastartování kolik nabíjí, pokud Ti to nebude jasné, pošlu Ti odkaz na domací přesnou diagnostiku problému, regulátor poznáš že je propálenej

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 21:41 | Nahoru | #3

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 22:43 | Nahoru | #4
regulator

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 22:48 | Nahoru | #5
......................?

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 08:55 | Nahoru | #6
OK zkusim ten postup.. A ta baterka co sem tam měl je po smrti co? Když má 12voltu a po zapnuti kličku nemá nic.. Jinak to dobiji jen 12,5 volt takže už se divám po tom regulatoru a baterce jinak diky

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 11:55 | Nahoru | #7

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:01 | Nahoru | #8
Tak rozhodně ti to "nedobíjí" 12.5V. Dobíjení bývá v rozsahu od lehce na 13V do cca 14.8V. Takže reglec asi v pr.. jak ti výš popsali. Ten pokles napětí s otáčkama je kvůli častější jiskře, proto vyšší zátež pro baterku. Vsadím se, že by i plných otáčkách kuckala.

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:14 | Nahoru | #9

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:35 | Nahoru | #10
Abych to upřesnil otáčky motoru se nedostaly vic jak na 3000 když tma byl volnoběh vše pracovalo, při přidáni otáček včechno zdechlo a přestalo to házet jiskru než to spadlo na volnoběh kde bylo zase vše ok.. A ještě něco už rok mi to dělá že když jedu všechno je v pohodě a najednou tak na 3 sekundy se všechno rozsviti 2x tolik.. světla, kotrolky všechno a pak je to zase normálni takže sem věděl že tam neni něco v pohodě.. Jo a nevim kery mam koupit regulator jestli ignitech nebo vape a nebo tady na motorkarich na inzerat.. Kdesi sem cetl ze vape dost dobry ale ten s tim inzeratem me zajima ma to i s chlazenim a chtel bych se zeptat jaky je v tom rozdil oproti tomu vape treba.. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:46 | Nahoru | #11
Originální (použitý) regulátor Honda bych nekupoval z toho důvodu, že se ti dříve nebo později stejně usmaží jako ten, co tam máš teď.
O Ignitech se říká, že je takový domácí bastl. Na Vape už je vidět trochu profesionality.
Ignitech nemá možnost uchycení, takže nějakým silikonem a plastovýma škrkacíma páskama. Já osobně jsem koupil Vape (je i levnější než Ignitech). Držák je potřeba trochu upravit. Očko na kostru (na motorce) jsem musel trochu posunout a pro regulátor vrtnout novou díru na uchycení. Práce max na půl hodiny když máš nářadí. Zatím mi to jezdí :)

Říká se, že tyto regulátory motorku přežijou, tak snad :)

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:10 | Nahoru | #12
A ještě k baterce do ted jsem měl Vartu a má startovací proud 80A, a za stejné peníze je Nitro kerá má startovací proud 120A.. vubec se v tom nevyznám poznám to nějak??

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:13 | Nahoru | #13
No jenže on mi k tomu chlazenemu regulatoru nabidnul ještě krásně racingové plexi a to vše za 2000.. prej je to lepši jak ignitech.. Asi ho koupim aji s tim plexi a v zimě koupim a nasadim Vape a ten nechám do zásoby a je to

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:16 | Nahoru | #14
Podle manuálu by měla mít baterka 8 Ah. O startovacím proudu se nezmiňují. Hlavně kup takovou, která se tam vejde.
Já jsem koupil tuhle: http://www.motokralik.cz/zbozi-detail/4328 . Velikostně je tam akorát.

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #15
Velikostně je ta Varta i ta nitro stejná..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 15:48 | Nahoru | #16

pies>Originální (použitý) regulátor Honda bych nekupoval z toho důvodu, že se ti dříve nebo později stejně usmaží jako ten, co tam máš teď.
O Ignitech se říká, že je takový domácí bastl. Na Vape už je vidět trochu profesionality.
Ignitech nemá možnost uchycení, takže nějakým silikonem a plastovýma škrkacíma páskama. Já osobně jsem koupil Vape (je i levnější než Ignitech). Držák je potřeba trochu upravit. Očko na kostru (na motorce) jsem musel trochu posunout a pro regulátor vrtnout novou díru na uchycení. Práce max na půl hodiny když máš nářadí. Zatím mi to jezdí :)

Říká se, že tyto regulátory motorku přežijou, tak snad :)



ten regulátor z mého odkazu nepotřebuje žádnou redukci(jako vape) a domácí bastlení a má žebra, za 1200Kč i s poštou je to superkauf, vape mám taky, ignitech se neráčil ozvat a telefony neznaj, tak ať se jdou bodnout, zbytek jsem sem dal i návod, atd.

Naposledy editováno 28.08.2009 15:48:32

(reakce na) Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 16:06 | Nahoru | #17

poky1>ten regulátor z mého odkazu nepotřebuje žádnou redukci(jako vape) a domácí bastlení a má žebra, za 1200Kč i s poštou je to superkauf, vape mám taky, ignitech se neráčil ozvat a telefony neznaj, tak ať se jdou bodnout, zbytek jsem sem dal i návod, atd.



Jasné, věřím. Já jen psal zkušenosti, které mám s Vape. Rozhodně nechci radit, protože už jsem radil uživateli "goodbreak" a ten měl s Vape problémy (koupil špatný - jestli špatný objednal, nebo mu špatný odeslali nevím...).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist