stalo se ,že z Jawy 638 nějak nadměrně uniká olej,což bylo vidět i na podleze v garáži.Po vymontování motoru jsem zjistil prasklý pravý karter viz foto.CHtěl bych se zeptat jestli je možné tohle zavařit, (nejlépe středočeský nebo severočeský kraj) nebo jestli někdo nemá přebytečný karter případně motor.
Díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
musíš to pořádně odmastit. Nic by se zkřivit nemělo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý karter Jawa 638
Naposledy editováno 18.05.2009 21:13:47
state>Cizmik> nechal jsem svařovat kartery na Stadecu a pohly se o čtyři desetiny a už to bylo na nic - souosost.
docela záleží na síle stěny a vyztužení, podle toho co je na fotu by to mohlo jít
jinak nečekal jsem, že se může zkroutit, ale máš osobní zkušenost tak může
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
Kartery pry praskaj pri jeho pouziti, jinak jsem o takovem pripadu neslysel.
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý karter Jawa 638
krtek86>Mrkni se taky, na kolik by tě vyšly 2 kartery, aby si pak za to firma neřekla majland a ty za ty peníze měl 2 jiný. Ale co nedělej, tak abys vyměnil jen jeden karter-vždycky jsou vrtaný 2 společně a pokud vyměníš jen jeden, tak to nebude dělat dobrotu...
je fakt že u jawy možná výjde levniji koupit nový karty nebo jety to je jedno než repase a přesně jak říká kolega vždy oba bo jsou spárovaný1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý karter Jawa 638
2stroke>CZJawa - rozpul motor, vykuchej celý vnitřek a kartery k sobě zase zpátky smontuj - když si takhle zakontruješ ten prasklý pravý karter pomocí levého, tak se ti to při svařování nehne - můj názor . Jinak jak už ti tady radili - nejlepší je na to TIG s Argonem. Určitě to zkus svařit, bude to stát pár kaček. Na koupi nového motoru je vždycky dost času.
..... Jo přesný postup
Na javách 250 a 350 se mi podařilo fáaaakt mockrát padnout a vždycky sem při poškození
bloků nechal svařit.
Za komančů byly nové bloky dooost drahé.
Jak klasickým CO nebo TIG to funguje, teda pokud si s tím tyká svářeč a s hliníkem to umí.
Je to otázda max 1/2 hoďky a tudíž max 500,-Kč
Neboj se toho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý karter Jawa 638
Na druhe fotce je 638 kde je motor přichycen rovnou k rámu bez mezikusu.
Deadman>Zeptal bych se vas dvou, co vam to ruplo u zadniho drzaku, zda nemate vepredu mezi plechem predniho drzaku a ramem gumovy silentblok?
Kartery pry praskaj pri jeho pouziti, jinak jsem o takovem pripadu neslysel.
[img]
Už u dvou motorek jsem opravoval stejnou závadu...oboje nebourané (první majitel) a bez silentbloku...nevím jestli je to příčina nebo souvislost, ale u jednoho byl únavově ulomen celý ten pravý plech rámu (ten na kterém je nalevo číslo) a u druhé opět únavově roztržená a půl utržená ta spodní vidlička uchycení motoru (šr. M 8 inbus).
Podrobnosti o ukládání motorů u jaw...i když uznávám, trochu nemístně...jsou na tomto vlákně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |