1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
2 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
Tzn. Neuděláš s tím nic, jedině vyměnit.
P.S. Doufej, že jsi neoddělal ložiska výstupní hřídele převodovky
1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
Naposledy editováno 30.08.2012 21:33:18
1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepravidelne napnuty retez
Vyměň řetěz a nepřeháněj napnutí. Udávané cca 3cm znamená zaprvé, že nikdy míň a za druhé to musí být opravdu "prověšení", takže nikoli, že když do řetězu zatlačíš silou, tak o 3cm uhne.
Ale možná dělám moc chytrého. Kolem napínání řetězu je spousta fám a zaručených rad. Nehodlám se do nějaké takové přestřelky zapojit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepravidelne napnuty retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepravidelne napnuty retez
karloss200 píše: docent> kazdopadne dekuji hned zitra koupim novej a trosku ho vic provesim ne zas moc
Taky se přikláním k tomu, že je to nepravidelně vytahaný řetěz. Dareckov píše mazat, mazat tak ještě k tomu bude vhodné čistit a mazat. Řetězovka by měla vydržet mnohem déle. Nebudu psát nesmysly, ale 2000 km je desetina toho co by měla dát. Máš srovnaný zadek rovnoměrně na rysky, tak aby řetěz nabíhal v ose? Přepnutý řetěz. Každopádně jak už někdo psal, průvěs cca 3 cm je věc debaty. Sedni na mašinu a ať ni někdo zkoukne vůli řetězu při zatížení. Pořád tam musí lehce vůle. Nepřežeň to ať ho někde neslékneš. Pokud používáš na myčce vapku, tak vynech žetěz..
pri napinani mej motorku na bocnim stojanku a pruves retezu od dolniho mista k hornimu ma byt cca 3cm (bez nasili)
ale POZOR - pri utahnuti osy zadniho kola se mi retez jeste dopne, na ZX9R to bylo o dost, na ZX10R trochu min, ale taky, takze je to asi bezna vec, takze sem mel retez hodne volny nez sem dal matku na osu kola a utahnul, a pak ma mit ty 3cm pruves (udava se 2,5-3,5cm)
nepravidelne napnuti se nekdy da odstranit poradnym vycistenim (napr. petrolejem a stetcem), kdy jsou nektere klouby zatuhle, ale to mozna neni tvuj pripad, kazdopadne to muzes zkusit, je skoda to hned menit
DID 530 mi na ZX9R vydrzel 30tis km, ted DID 525 na ZX10R 31tis km a jeste byl v norme, jenze ty kola jsou uz deformovany a ztraci to vykon tak sem to vymenil
kazdopadne se i rika, ze lepsi trochu prehnat pruves, nez trochu vic napnuty (tj napr. lepsi pruves 4cm nez 2cm)
1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepravidelne napnuty retez
1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
Máš rovně rozetu vůči řetězu? Když bude křivě, může nabírat řetěz krajem zubu a přepne řetěz.
Ložiska v kole jsi kontroloval (měnil)? Uvažuju nad tím, proč Ti to dělá jen občas. V ložisku se mohla vysypat nebo odlomit kus klece a ten kousek Ti šprajcuje kuličky. Asi bych začal výměnou těch ložisek, je to určitě levnější a určitě jsi je ještě neměnil. Nekupuj "originál", přečti si číslo (popř. změř) na starých a zajdi na Píseckou do Rotomaxu.
1 reakcí na tento příspěvek nepravidelne napnuty retez
Naposledy editováno 31.08.2012 12:02:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepravidelne napnuty retez
Naposledy editováno 31.08.2012 15:57:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepravidelne napnuty retez
Barykator píše: Dom.CZ> nene předchozímu majiteli se musel přetrhnout řetěz a ten se šprajcnul (podle rýh na bloku motoru v okolí pastorku) mezi pastorek a blok a to tak silně ,že pravděpodobně ten hřídel ohnul....je to celkem málo pravděpodobné ..ale nemožné rozhodně né.Toto celé na R6 není vidět ,je tam plastový kryt ,který toto celé zakrývá....mám jej z poloviny ulomený ,ale to také není zvenku bez jeho demontáže hned patrné.Každopádně všichni tři mechanici které jsem oslovil mi řekli v žádném případě na tomto nejezdit..hrozí opětovné přetržení řetězu!!
Hele... měl sem uplně to samé po koupi ducati taky pozdrav od býv.majitele asi.. ohnutá výst.hřídel a po odkrytí, očištění, odbahnění, byl vařený karter v okolí pastorku... nechal sem to opravit, rovnou se udělala i rozborka sborka motoru. Taky se povoloval a napínal řetěz a pak se zjistilo tohle... samotná hřídel, nová, vyšla v tý době skoro 7000,-
Naposledy editováno 31.08.2012 19:10:00
Dom.CZ píše: karloss200> výměna tě určitě nemine,já měl takhle zatuhlý asi 4 články,vyčistil jsem je promazal,bylo to vpohodě,ale po ujetí cca 100km,zase byly zatuhlý,je možný že se ti porušili těsnící kroužky v článkách a dostal se tam bordel,aspoň tak to bylo u mě.
a covece ja po rozhybani a vycisteni najel jeste 10tis km, kazdej to nema jako ty
Tak pro ty kteří si i rádi něco přečtou...skvělý článek o řetězu.
jádydádydá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |