Kámoš měl problémy s tim, že mu občas za jízdy začalo blikat F1. Dovez to do Suzuki na Háje a tam mu řekli, že stim něco udělali a je to OK. Ale hnedka jak to dostal tak se to sralo znova. Dovez to tam teda znova a dneska mu volali, že je tam vadnej servomotůrek co řídí sekundární škrtící klapku a že oprava bude stát 40 000 bez práce. Je vůbec v tý posraný motorce něco co je tak drahý??
Je to Bandit 650 rok výroby 2009. Po nastavení ta klapka běží OK, ale jak mile dá prostě jednotka pokyn přenastavení, tak motůrek stim nepohle...
Kluci pomoooooc....
Je fakt možný aby to bylo tak drahý a je vůbec reálný aby nešl objednat samotnej motůrek??
Naposledy editováno 27.06.2011 21:28:21
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
Nevím jakou má tento servis pověst, ale autorizované servisy většinou nejsou servisy, ale pouze "slepí měniči dílů", které si musíš u nich zakoupit (s velice tučnou marží 30-40%). I kdyby byl motůrek vadný (což se mi fakt nezdá..) tak ho objednáš z venku skutečně o třetinu až polovinu levněji. SPíše bych tipoval špinavý TPS senzor, zoxidovaný kontakt nebo jen takovou nějakou blbost..
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
Ohledně TPS. Měl jsem tu jednu 9tku Horneta a tam byl špatnej právě senzor klapky. Nejde koupit samostatně, jen celá lišta vstřikovacích hrdel a ta stála v té době 38000,- Takže bouračka a TPS jsme vzali z ní, nastavili a byl klid.
"garazova" oprava je mozna, bud sehnat funkcni servo z jine motorky, nebo jde moturek i rozkuchat, propajet studenak na tistaku a poskladat zpet.. ale neni na to stavenej, takze se tam odvrtavaj nejaky nejtky a zpet se to sroubuje... operace kterou zadnej servis na vlastni pest delat nebude, protoze dava pul roku nebo jak dlouho zaruku na opravu a pokud se to timhle zpusobem opravit nepodari tak bude muset ten dil nakonec vymenit za novej, ale uz to bude platit ze svyho = duvod proc servisy tyhle "garazovy" typy oprav nedelaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
Dřík píše: Jak říká c.j. Zkus někoho jinýho. v dnešních servisech mění díly a čtou jen to co jim řekne diagnostika. Co je např. osciloskop už málokdo z nich ví
Ohledně TPS. Měl jsem tu jednu 9tku Horneta a tam byl špatnej právě senzor klapky. Nejde koupit samostatně, jen celá lišta vstřikovacích hrdel a ta stála v té době 38000,- Takže bouračka a TPS jsme vzali z ní, nastavili a byl klid.
ty to tak udelat muzes, servis tohle nedela, kdyby to nepomohlo tak na tom nakonec na reklamacich prodelaj gate, navic nabizet opravu zpusobem "koupime dil z bouracky" proste v takovyhle firme asi moc nejde....
levnejsi reseni jen takove ze si motorku odvezes k nakymu kutilovi co ti tam da servo/snimac co koupi z naky bouracky, nebo i zkusi opravit stavajici (dost casto se to povede) nebo to muzes zkusit opravit sam, na zahranicnich forech najdes postup opravy krok po kroku ... nejcastejsi je to u GSXR.. takze to spis hledat jako opravu "STVA" u GSXR....
ja ted nemam cas sem ted psat podrobnej popis opravy....
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
Kikan píše: Hele nevim jak je to třeba u Suzuki, ale co to zkusit uhrát na záruku?? Už sem se i setkal stim, že takovýdle "razantní" opravy si vzala na triko fabrika. Mám osobní zkušenost u Hondy s timhle.
nooo muze zkusit u importera suzuki uhrat nakou kulanci, ale driv s importerem moc rec nebyla, treba doslo k nejaky zmene tak to zkusit muze...
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
navic na hajich ze me budou mit velkou radost ze jim kazim ksefty
Naposledy editováno 28.06.2011 10:28:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
Kikan píše: assassin> Domluvim to s Dwoltem, napadlo mě, že bych zkusil Hondu ve Vestci, jestli by to nezkusili. Mám tam jenom ty nejlepší zkušenosti... Kdyžtak ti Dwolt napíše a třeba něco vymyslíte..
ja bych mohl promluvit s klukama na Hajich.. ale jak rikam, tohle je dvousecna zbran, oni neco opravi z dilu z bouracky nebo neco "zbastli" na tom dilu co se ofiko neopravuje.. ale zaruku na tu opravu drzej.. takze kdyz ten dil z bouracky odejde taky, nebo se to proste nepovede tak pak s tim budou mit same problemy.. protoze to pro ne taky muze skoncit tim ze ten drahej novej dil nakonec zaplati z vlastni kapsy... nehlede na to ze pripadne az to nekdo otevre casem a uvidi opravovany servo klapky a rekne "tohle ze delal servis suzuki? vzdyt se to ma vymenovat jako novej dil" ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
Kikan píše: assassin> To chápu no, je to na hovno, ale stejně tak na hovno je platit za opravu 40 000 4 měsíce po konci záruky. Nebo se snima zkusit domluvit prostě aby to nešlo přes "offiko" papíry a neměli stim pak problém. Je přecijenom jedno jestli se to nepovede v tom a nebo v tom servise žejo...
jasny tak kdyz se to nepovede me kdyz si s tim budu hrat ve svym volnym case tak na me tak maximalne muzete bejt nastvany, u ofiko servisu leda ze by to bylo neofiko bez papiru.. a to zas si asi malokdo vezme na triko, z toho kouka vic problemu nez vyhod... kdybych mel servis asi bych taky nabidnul to ofiko reseni...
s tim ze je to par mesicu po zaruce a s tim ze je to pomerne typicka zavada na suzuki vstrikovanich bych to zkusil na suzuki czech jestli by to neslo na nakou kulanci.. v dobach kdy sem s nima neco resil tak moc vstricni nebyli, treba uz se to nejak zmenilo, nebo sem mel jen smulu.. takze za pokus nic neda....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
1 reakcí na tento příspěvek Specialisti na Banditu sem!!
Naposledy editováno 28.06.2011 12:44:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Specialisti na Banditu sem!!
pepi650 píše: Dwolt> prosím Tě kolik má bandaska najeto?mám taky k9,tak jestli mám s něčím podobným počítat,thx.
u gsxr s tim mely problemy rocniky 04-05 hlavne... potom snad uz davali naky lepsi to servo...
u bandita fakt nevim...
jinak u te typicke zavady toho STVA jde o poruseni pajeneho spoje v dusledku vibraci... takze spis pujde o to jak se ten kterej moturek povedl... no a najety km by mohly mit taky vliv - unava materialu
jinak u GSXR je to kod chyby C28 .. STVA, u bandita by to melo byt stejne...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit | Davekel | 3 | 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6 |
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 8 | 25.8.2021 v 20:11 kratkej01 |