pojďme hanit svoje stroje! Měl jsem ty nejhorší motorky na světě a chtěl bych se podělit o všechny závady, co se mi staly.
1. Motka,
2. Původ - už mě fakt štvou dotažený moto a stočený o desetiticíce.
3. km (do závorky nástřel či skutečný) + daná porucha(cena opravy)
4. další porucha atd atd atd.
1.Simpson bráchy, vysrala se převodovka(nebyla to motorka).Oprava asi za 5 tis. Stál 15 tis
2.Mz - byla po bouračce, v 15 tisících začalo hučet ložisko v převodovce, tak jsem to rozpůlil a opravil do 2 tis.
3.NSR 125 -Dovoz a bůhví, kolikátej majitel. Trochu jela šejdrem a na motor nikdo nešáhl, ani já nic neměnil a 2 roky jezdil, ani olej!! Bouchalo v tom chrastilo ale pořád jelo, než přišel náraz do stromu.
3:Suzinka GS 500, jen simeringy v tlumičích.Ale ten vzducháš chrastil ale pořád valil. NAjeto 20 tisíc.
1. Suzuki DR 650
2. ČR
4. 45 000 km(doufám že stočená) + vydřený kolečka v převodovce, začaly vypadávat rychlosti. Oprava 18 tisíc.
5. to mě fakt tenkrát sralo, bylo to těsně před sezónou.
I po opravě to nebylo ono a ty vybrace z kliky, fuuj.
-------------------------------------
CBR 600 F
2. Itálie
3. Koupeno s 30 tis. km. Po roce jsem našel v servisce číslo na pana Italiano 1.majitele.Prodával s 60 tis. Jen o 30 stočeno.
Opravy : 62 tisíc km - repase přední tlumiče, výměna rozvoďáku, po chvíli zase drnčelo.Holt ty Hujdí napínáky.Cena 5 tisíc.
70 tisíc km. - výměna zadního tlumiče, totálně vydřený pouzdro uchycení. Cena 3500 kč.
80 tisíc -ložiska v krku -2 tisíce.
85 tisíc - tyčka od řadičky v převodovce -cena 2500 kč.
Auta psát nebudu, protože to je kapitola samých oprav )
Stroje jsou dokonalý?? A netlačte sem věci, se o to musíš taky starat
2. Zakoupeno v Německu, ale provoz asi jen v ČR. Jsem 2.majitel v ČR.
3. Kilometry 13000km, vzhledem ke stavu pneu, destiček a všeho soudím, že jsou skutečné. Nyní 31,5tis km.
4. po 24000km odešel brzdový spínač - koupil jsem nový za 220Kč.
2 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2.Koupená nová, 1maj.
3.6tis. najeto když sem to prodal
4. Ve 4tis totálně v piči, go 21tis
1.Yamaha YBR 125
2.Koupená v německu. 3maj. v ČR
3. Ani nechtějte vědet..
4. Zatim nic, naštestí, (mam najeto s ní jen tisic km.)
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2.ČR 5tý majitel, poznal jsem náhodou prvního vše sedí, serviska také
3.cca 73000
4. orosené gufero vidlice na cca 60 000km , oprava asi 900kč i s olejem (velkoobchod)
žárovka zadního světla cca 18Kč, desky,pneu,olej,filtry,řetězovka nepočítám poslední přetěsnění tlumiče řízení cca 800kč ... pryž na řadící páčce 2x á 38kč:)
1.ČZ 175
2. DRUHÝ MAJITEL po kamarádovi od dědy
3. netuším já osobně 20 000km
4. cívka 200,- , spojka 300,- , klikovka 1900,- ložiska 500,- řetěz z textilního stavu - zadarmo :) plášť 300,- duše 70kč ..... jezdí dodnes
2. Majitel sem druhý, ale druhý v česku Co bylo před tím mě raději ani nezajmá
3. Prý 40 000km. Za 21 let??? Pochybuju. Tak 90 tisíc sem si dal. Ani nevím co je tam měněno apod. Ale každý říká že je jako nová motorově.(ale já tomu stejně nevěřím)
4. Po 5 000km zatím žádné, snad nebudou. Předchozí majitel jen vyměnil gufera. Tam se něco vysere a hledám nejbližší skálu........
Naposledy editováno 24.01.2011 19:57:46
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2. 2hy majitel
3. koupena neco kolem 10 prodana asi neco pres 34
4. Nic a vsechno , mlady a blby tuner
-------
1. Aprlia AF1
2. majitel neznamy v tp 4ty
3. najeto malo furt se srala
4. 10x tesneni pod hlavou , ostatni byla jen prkotina
-------
1. Aprilia RS
2. V CR 3ti majitel
2. Rozebrana , vycistena , vymenene krouzky a spojkove lanko
3. Najeto neco pres 25 000 km , koupena se 45tkm na Tacho
4. Jen se vychrchlal sroubek na spojce , oprava za 1.50 kc , vetsi dirka , novy sroubek a vyrezat zavit, Dokonala motorka
-------
1. Suzuki GSX R 600
2. 3ti majitel realne
3. 36tkm vcetne servisni knizky
4. koupena bourana , skladam ji doma sam takze celkove jsem zatim pod cenou toho sameho rocniku a stavu
5. nenajel sem skoro nic , nejakych mozna 500 - 600 km ?
Prodat ji nechci, proč taky, dostal bych za ní pár peněz. No snad mi jednou vyjde čas, abych na ni udělal kompletní GO jako u toho Caferacera co mám v profilu - toho tu popisovat ani nebudu, to bylo moto opravdu jenom na ND, ale těžká práce se vyplatila...
Tzn. proti spolehlivosti GSX 1100 F nemůžu nic říct. No až na malý problém s elektrikou - mám někde malý zkrat v hlavním svazku, moc se mi budil altík, takže mi přebíjel baterii, ale to se vyřešilo velice snadno....
No stejně, vyšlo mě to dohromady (před tím crashem) tak na 50 - 55 000, proto už nikomu nedoporučuju kupovat si "lehce" zbořenou motorku. Ono se to všechno celkem prodraží, když chcete moto uvést do původního stavu...levněji vyjde koupit moto v dobrém stavu...no a hlavně ji za chvilku nesbořit
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2) Třetí majitel v ČR, předtím Německo
3) Nalítáno 52 tácků, jenže budíky z novýho modelu takže kdo ví?!? Jinak bych těm kilákům věřil...
4) Majitel při koupi řek, že už ten před ním s ní lehnul, nové budíky a maska z novějšího modelu + celá komplet do laku včetně rámu. Moje první motorka na papírech, toho času strávenýho na brigádách, toho škudlení!!! Při koupi jsem si nevšim ubroušenýho kusu typu motoru, pak s tím byly problémy jako kráva, myslel jsem, že to snad nidky nezlegalizuju. Nakonec se všechno povedlo, samo, že to stálo pěknou vatu. Těďka jsem sundal kapotáže, maska svařovaná... Přes to všechno vypadá jak nová, prolezl jsem ji skrz naskrz, šlape jak hodinky a doufám, že ještě dlouho šlapat bude. Moje blbost kvůli tomu číslu, ale nepřál bych to nikomu...! Nejlepší na tom je, že si jí o to víc vážím.
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2.majitel Cr
Najeto:65000
momentalne 83000 zadna zavada jen tece gufero u vidlice a jedine co jsem do toho nasypal je za retezovku olej a benal-Super stroj
Suzuki GSX-R750SRAD
puvod:Nemecko , jsem treti majitel
Najeto:35000 kdyz sem to koupil -podle originalnich kotoucu retezovky atd.motor nestocen
momentalne najeto kolem 45asi a probehla vymena rozvodaku,sponovaku,klady od rozvodu,kotoucu,brzdovych desek,retezovka,regulator dobijeni.Nad cifrou za vsechno radci nebudu ani premyslet hold je to hobby a to neco stoji.
Momentalne zdelana palica na vystruzeni sedel ventilu a vymena gufer u voditek
jinak vetsinou jsme problemy na motorce vyresili doma v servisu byla jen jednou a uz bych ju tam nikdy nedal jak ju slozim bude uplne v cajku a bude jezdit jeste lip nez zamlada
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2.asi 3-je to dávno:)
3.12000
4. po cca 8tkm mi prasklo spojkovy lanko 70kč pak dalších 10tkm nic nez sla do sveta
1.Honda CB400N r.v.89?
2.nevim byla bez not
3.cca 19000-ha ha
4.po 500km se hvizdla na klice-nekdo se v tom predemnou vrtal a dal spatne zamky na sale.
oprava moc- byl jsem na učnáku šla z domu koupil jsem si za to horský kolo-mam doted
1.Husqvarna TE610 r.v. 95
2.2-3.majitel
3.nevim
4.absolutne zadny problem akorat se obcas ulila a nesla nakopnout-malem jsem sel vztey domu pesky za neustaleho titulovani......
1.Yamaha Yzf750r r.v.96
2.cca 8?
3.42000km
4.laminaty na okruh-byla nahata-30000kč ,palivove rele 3x!!!!! cca 5tkč ,žrala olej jak kráva 10000kč zlepšilo se o polovinu-porad moc:)
1.Aprilia RSV1000 r.v.01
2.Francie
3.27000km kdyz jsem koupil..
4.netesny spojkovy valec-300kč,praskla membrana antihopu 1440kč,strihnutej klinek na vyvzovacim hrideli-celkem paseka na primaru cena 440kč za těsněni koupil jsem dva polorozebrany motory opravil můj,a jeste slozil jeden komplet takze sem je prodal za to samy co jsem koupil
1.Aprilia RSV1000 Factory r.v.04
2.Italie
3.1670km
4.Vůbec nic uz mame najeto skoro 2500km
2. Zakoupeno v ČR, první majitel z ČR, já druhý majitel. U MariMoto
3. 45000km, sedí s pravidelně vedenou servisní knížkou.
4. Na 43000km se prodřel kabelový svazek a začal kratovat pod nádrží o rám. Vyhořelé pojistky. Cena opravy 1000,- Kč, odvoz dodávkou 500km do servisu (cca 1300,- Kč)
2.původ CzechoSlovakia (či jak se to píše),podle papírů myslim 7 majitel
3. na tachecu při koupi asi 25 000 (za 50 let?pochybuju )
4.po asi 200km vypadlá segerovka z pístního čepu,výbrus,pístní sada+ložiska a gufera do převodovky.Jinej motor-komplet GO (cenu nevim,a radši ani nechci).Loni odešel čep kyvky-oprava asi 700Kč .
Víc toho radši vypisovat nebudu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2. Zakoupeno v ČR u suzuki kunc Vejprnice, jsem první majitel.
3. 7800km.
4. Při 7tis. praskla jedna ze 4 žárovek v tahometru..Oprava něco kolem stovky za výměnu všech.
Naposledy editováno 24.01.2011 21:05:53
2.Kawasaki VN800-po manžovi,koupená nová po 10letech najeto 33tis.servisovaná.
3.Victory-nová,mám jí zatím 2roky.Co se podělá?Nevím.Najeto11tis.km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
2. Francie, ale koupená v ČR
3. Tachometr 27.000, ale jak řekl prodávající můžu věřit a nemusím
4. Po 5.000 crash, zvedla se přede mnou asfaltka. Opravy nehorázný, ale opravit se musí Mám pocit, že vydělávám právě jen na ty opravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
tkubik2004 píše: Milosek.m> si dostal množstevní slevu na motory pro Aprilku, že jsi hnedka koupil dva
jj frajer asi potreboval love jeden byl skoro kompletni a druhej byl v prepravce na prvokusy tak mi privezl oba no a ja pouzil jen ty z toho rozebranyho motoru a z tech zbytku jsem dal dokupy i ten zbytek-golden čechiše hende2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
tkubik2004 píše: HornisGSX> jako že si u každý motky dělal výbrus jo
ale houno mám asi nějakou nemoc i kdyby to bylo nové musím do toho rejt
1. jawa 250/559
2. československo
3. naštěstí první majtel byl vocas a po tom co denobíjela jí šoupnul do stodoly pod seno takže se dochovala ale pak byla napadena chuligánem kterej jí zprovoznich chvíli na ní jezdil a pak si koupil krosku a mě jí nechal a hubičku
4. takový ty spotřebáky a údržba a pak 3krát crash na předek a pak sem jí ještě
stačil rozlomit stupačky a kulisa řazení
ale motka už je zase v udělaná v původnim stavu a v původnim rámu zaplať pánb sem pochopil že je to veterán a né motokrosová mašina na začátek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |