globalmoto_kveten





Téma: výlet do Itálie
 
28.10.2010 v 22:24
Zdravim dostal jsem nápad vyrazit do Itálie na fichtlovi. Chtěl bych se zeptat zkušenějších cestovatelů jestli už to někdo zkoušel, popřípadě zkušenosti.Jestli nebude nějákej problém na hranicích. Na co si dát bacha atd. A kdyby se chtěl někdo přidat vůbec bych se tomu nebránil. Mám to v plánu tak nějak přelom červenec, srpen 2011.

Předchozí
1 2
Následující

výlet do Itálie

28.10.2010 v 22:51 | Nahoru | #1
Zkus prohledat diskusní forum na Jawamanii. Nebo vznes dotaz tamtéž. Vím že na Pionýru jezdil po světě Erik ze Slovenska, ale odkaz na jeho stránky mi už nefachá. Zřejmě už je nikdo neudržuje. Parta borců jezdila na Stadionech, ti byli nejdál tuším v Londýně. Pak znám tenhle cestopis na Motoramě-na pařezech do Monaka Takže zkušeností je k nalezení dost...

Naposledy editováno 28.10.2010 22:51:49

výlet do Itálie

28.10.2010 v 23:16 | Nahoru | #2
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:bVqI25Qo26OrCM:

A aspoň 2 nahradní motory sebou

1 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie

28.10.2010 v 23:29 | Nahoru | #3
_

[img]

výlet do Itálie

28.10.2010 v 23:34 | Nahoru | #4
drzim palce

5 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie

29.10.2010 v 00:54 | Nahoru | #5
Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 06:40 | Nahoru | #6
lerak..>
Proč bys to nedělal? Kvůli čemu ti je hamba že to je českej stroj?

výlet do Itálie

29.10.2010 v 06:53 | Nahoru | #7
Něco takového musí být super výlet
Obdivuji a držím palce, ať to šlape

Tady kamarád procestoval kus Evropy taky na staré české motorce, ale na silnější, na ČZ150, a vzal to s kamarádem skoro přes celé Alpy k moři, tady je cestopis Alpy a Itálie na veteránu. Další cestu na tom jel do Polska k moři a pak ještě jednou do Monaka.

Jinak pohledej googlem a myslím že najdeš dost výletů na Pionýrech k moři, nebo prostě někam dál (dokonce i na stadionech)

např.

Pionýři na cestách - Cesta za polární kruh do Finska



Fichtlmanie II - Cesta na pařezech do Monaka 3.427 km



Fichtlmanie III - výlet na Ukrajinu



S padesátiletou Jawou pionýrem 2497 Km do Chorvatska



atd...

PS: jinak změň si název diskuse z nicneříkajícího "výlet do Itálie"
a "výlet do Itálie na fichtlovi" nebo "výlet do Itálie na Pionýru" a uvidíš že tu budeš mít více příspěvků

Naposledy editováno 29.10.2010 07:20:09

výlet do Itálie

29.10.2010 v 07:15 | Nahoru | #8
ještě jsem našel tyto fotky...

[img]

[img]

výlet do Itálie

29.10.2010 v 07:57 | Nahoru | #9
Ve Slovinsku jsem potkal kluka, který jel na kozím dechu do Chorvatska :)

(reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 11:12 | Nahoru | #10

lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........



Proč?Proč?Proč?Nachápu tě.A hanba?Nezapomeň,že je to stroj vyráběný před mnoha lety.A už jen pro ty vzpomínky z mých začátků,budu na fichtla vždycky rád vzpomínat!

Zpohodlněl jsem však díky většímu obsahu a sám bych na ten výlet určitě neměl.Jedině v partě podobných nadšenců,pak to bude určitě super srandavýlet.Držím palce!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 11:56 | Nahoru | #11

lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........



To snad nemyslíš vážně?Tyhle stroje jsou starší než většina znás a budou jezdit mnohem déle než dnešní motorky...a to nemluvím o tom,že jsou to krásné stroje..Sakra chlape

(reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 12:16 | Nahoru | #12

lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........

No hele..mě je zas hanba, když vidím...ale to je fuk. To že někdo cestuje na starých strojích, notabene českých, je podle mě fajn zábava a vyžaduje to notnou dávku zručnosti a odvahu. A především chuť někam dojet...a to je to hlavní. I když chápu, že to není hustokrutý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 12:34 | Nahoru | #13

lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........



Myslím že jsi teď mimo. Ti kteří se rozhodnou cestovat na maloobjemových strojích, tak si zaslouží spíš obdiv za odvahu, výdrž a popř. za dovednosti při odstraňování závad.
Ten kamarád co jel na ČZ150 (myslím že z roku 1950), tak ten mi myslím říkal, že mu při výjezdu do jednoho sedla v Alpách tleskali němci, co tam byli (samozřejmě) na baworácích.

Jo a ještě něco - cestovat na českých strojích si myslím taky souvisí s národní hrdostí.

Jawa ČZ150 na GrossGlockneru, cestou po Alpách k moři


(reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 13:09 | Nahoru | #14
Roman2bk> Moc pěkný

1 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie

29.10.2010 v 13:19 | Nahoru | #15
na padesátce každej kopeček na jedničku - fakt odvaha, trpělivost a tak.....
- jezdit jen max. 50 - 60 km/h je na dnešní dobu docela i hazard s vlasním zdravím, tisíce řidičů vás budou předjíždět, tisíce kamionů - stačí jeden debil.......

připadá mi daleko bezpečnější jet na normálním stroji, co jede alespoň 90 km/h, ale možná je to tím, že jsem 50kám už dávno odvyknul, přestože jsem na nich taky jezdil od 15 do 17 let a jsem zhejčkanej nyní svým strojem, kde jsem zvyklej na svižnou jízdu, ale přeju hodně zdaru, ať se daří

(reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 13:26 | Nahoru | #16

fašoun>na padesátce každej kopeček na jedničku - fakt odvaha, trpělivost a tak.....
- jezdit jen max. 50 - 60 km/h je na dnešní dobu docela i hazard s vlasním zdravím, tisíce řidičů vás budou předjíždět, tisíce kamionů - stačí jeden debil....


V tomhle máš pravdu, občas se svezu na starý 175ce a i to je do provozu slabota. Musíš si vybrat silnice s malým porovozem, což pak při dálkových trasách znamená i značné navigační problémy.. Sranda to určitě není. Co se rychlosti týče, kamarád byl na padesátce v jižním Chorvatsku, a dokázal se denně přemisťovat až o neuvěřitelné kilometry. Jel sice 50-60, ale měl je tam skoro pořád, prostě se vždy promotal po krajnici.. Což na litrový mašině s kuframa až tak nejde...

výlet do Itálie

29.10.2010 v 15:09 | Nahoru | #17
Jak už psal Sema, asi největší cestovatel je Erik - Erikovy dialkove cesty Dnes už toho moc nenajezdí (nejdál asi na Krucemburk ), ale za sebou má úctyhodnou řádku kilometrů.

výlet do Itálie

29.10.2010 v 18:12 | Nahoru | #18
Já všem děkuju za příspěvky :) měnit název radši nebudu stačí mi kultivovaný příspěvky nějáký hlášky si číst nechci. A s objemněší mašinou taky není problém ale musíte mi dát za pravdu, že 600 rr není na cestu do Itálie :D. Nehledě na to spotřeba kole 8l cestovní rychlosti už vůbec.

výlet do Itálie

29.10.2010 v 18:57 | Nahoru | #19
kdo nejezdil nikdy na fichtlu neni motorkář... a kdo se za fichtla stydí je debil...

(reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 22:39 | Nahoru | #20

Mirrek>lerak..>
Proč bys to nedělal? Kvůli čemu ti je hamba že to je českej stroj?


Nedělal bych to proto,že jsem na fichtlovi najezdil spoustu kilometrů a cestovat na něm daleko musí bejt utrpení.Hanba to snad uplně není,ale zdá se mi že z produkce českejch motorek je JAWA 50 snad ta nejhorší.Není na ní co obdivovat.Vyrábělo se to třicet let stále stejně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

29.10.2010 v 23:13 | Nahoru | #21

Valid>To snad nemyslíš vážně?Tyhle stroje jsou starší než většina znás a budou jezdit mnohem déle než dnešní motorky...a to nemluvím o tom,že jsou to krásné stroje..Sakra chlape


Ten stroj není o mnoho starší než já.Měl jsem jich několik ,používal je a opravoval v době kdy ho měl kde kdo a byl to hlavně dopravní prostředek.Vím moc dobře co umí,jak pohodlně se na něm jezdí.Žádnej "krásnej stroj " to není,možná první PAŘEZ měl svoje kouzlo a taky nejlíp jezdil.V době kdy ho komunisti bez inovací stále vyráběli,jezdily po celým světě už daleko lepší a výkonější padesátky.Nevím co to tady kecáte,má význam jen pro nadšence a veteránisty, na delší cestování je naprosto k ničemu.Jet na tom třeba do ALP je sebemrskačství.Je mi jedno,že to někdo dělá,je to jeho věc .Víc mi vadí,když se nad tím spousta lidí rozplývá a ví o tom moc málo.

Naposledy editováno 29.10.2010 23:21:16

(reakce na) výlet do Itálie

30.10.2010 v 11:29 | Nahoru | #22
lerak..> víš proč sem to zařadil do statusu"rady"? :D tvůj názor mě zajímá, ale za každou cenu ho nemusíš prosazovat. Vyplněnou motorku v profilu nemáš... tak mi poraď co levného a obratného si mám vzít s sebou? Ono třebas v případě neopravitelnosti stroje není problém odtáhnout to na první skládku a koupit si letenky dom. Ale motorku za 100k nechat v cizině to si asi nedovolíš žeo.

1 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie

30.10.2010 v 17:51 | Nahoru | #23
bych se i přidal,ale nemám tento úžasný stroj-tak si můžeš vybrat jestli tě má doprovázet ural nebo enfield,když tak napiš nějaký detaily cesty a nebo to můžem vymyslet společně.Vzhledem k vlastnictví těchto dvou strojů sem si myslím celkem obstojnej mechanik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

30.10.2010 v 19:34 | Nahoru | #24
privateer> no tak paráda. Cestu můžem promyslet dohromady.

(reakce na) výlet do Itálie

31.10.2010 v 00:30 | Nahoru | #25

strejda_Jenda>privateer> no tak paráda. Cestu můžem promyslet dohromady.


Jo v pohodě a zřejmě by se přidala i drahá polovička na javce.
Když tak písni PM

výlet do Itálie

31.10.2010 v 17:51 | Nahoru | #26
Tož tohle sou cestovatelé.Na starejch dobrejch "českejch" strojích a ještě tak daleko,úctyhodný

Naposledy editováno 31.10.2010 17:51:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

4.11.2010 v 10:03 | Nahoru | #27
Ještě se chci zastavit u té fotky, co tu dal Lubos92

[img]

Myslím si že jde asi o nejvíce připraveného cestovatele na Pionýru, co jsem tak při brouzdáním po internetu viděl.
Když se na to pozorně podíváte, tak uvidíte:
+ přídavné nádrže
+ náklad vepředu pomáhá vyvážit celý stroj
+ vlevo nad řidítkem to vypadá jako držák navigace nebo mobilu
+ pohodlné cestovatelské sedlo s vysokým polstrováním
+ velká praktická dřevěná bedna (zřejmě na zamknutí proti odzizení), umístěna hned za jezdcem (vzorem se stal zřejmě Sjaak Lucassen a jeho Yamaha R1, se kterou objel celý svět, video )
+ zleva na bedně camping židlička pro odpočinek jezdce
+ vzadu na bedně rezervní pneumatika, navíc s off-road vzorkem
+ textilní závěsné brašny na bocích
+ a hlavně ten DRUHÝ REZERVNÍ motor !!!
to vše dává tušit, že majitel opravdu myslel na všechno!

Vždyť celý Touratech může jen a jen závidět!!!

Lubos92 - to je tvoje vlastní? nebo jsi fotku odněkud zkopíroval? Zajímá mě, na jakou cestu se s tím majitel připravil a kam až dojel?

Naposledy editováno 04.11.2010 10:08:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie

4.11.2010 v 10:21 | Nahoru | #28
Roman2bk> Mám za to, že jsem ho viděl na fotkách z několika ročníků Elefentů...

(reakce na) výlet do Itálie

4.11.2010 v 11:00 | Nahoru | #29
Dunstal> tak to je drsné, jezdit s tímto a navíc v zimě, i po sněhu....
Tak proto ta guma se vzorkem vzadu.

výlet do Itálie

4.11.2010 v 11:07 | Nahoru | #30
Jo, je to borec

Mám za to, že je někde od Pardubic, ale nerad bych kecal.. někdo ho tady z webu musí znát.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist