Naposledy editováno 28.10.2010 22:51:49
1 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie
[img]
5 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie
Proč bys to nedělal? Kvůli čemu ti je hamba že to je českej stroj?
Obdivuji a držím palce, ať to šlape
Tady kamarád procestoval kus Evropy taky na staré české motorce, ale na silnější, na ČZ150, a vzal to s kamarádem skoro přes celé Alpy k moři, tady je cestopis Alpy a Itálie na veteránu. Další cestu na tom jel do Polska k moři a pak ještě jednou do Monaka.
Jinak pohledej googlem a myslím že najdeš dost výletů na Pionýrech k moři, nebo prostě někam dál (dokonce i na stadionech)
např.
Pionýři na cestách - Cesta za polární kruh do Finska
Fichtlmanie II - Cesta na pařezech do Monaka 3.427 km
Fichtlmanie III - výlet na Ukrajinu
S padesátiletou Jawou pionýrem 2497 Km do Chorvatska
atd...
PS: jinak změň si název diskuse z nicneříkajícího "výlet do Itálie"
a "výlet do Itálie na fichtlovi" nebo "výlet do Itálie na Pionýru" a uvidíš že tu budeš mít více příspěvků
Naposledy editováno 29.10.2010 07:20:09
lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........
Proč?Proč?Proč?Nachápu tě.A hanba?Nezapomeň,že je to stroj vyráběný před mnoha lety.A už jen pro ty vzpomínky z mých začátků,budu na fichtla vždycky rád vzpomínat!
Zpohodlněl jsem však díky většímu obsahu a sám bych na ten výlet určitě neměl.Jedině v partě podobných nadšenců,pak to bude určitě super srandavýlet.Držím palce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie
lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........
To snad nemyslíš vážně?Tyhle stroje jsou starší než většina znás a budou jezdit mnohem déle než dnešní motorky...a to nemluvím o tom,že jsou to krásné stroje..Sakra chlape
lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........
No hele..mě je zas hanba, když vidím...ale to je fuk. To že někdo cestuje na starých strojích, notabene českých, je podle mě fajn zábava a vyžaduje to notnou dávku zručnosti a odvahu. A především chuť někam dojet...a to je to hlavní. I když chápu, že to není hustokrutý...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie
lerak..>Nedělal bych to.Dost často se vyskytuju v kopci u silnice ,fichtla vždy poznám a je mi hamba,že to je českej stroj.Jistě funguje jistě někam dojede,ale.........
Myslím že jsi teď mimo. Ti kteří se rozhodnou cestovat na maloobjemových strojích, tak si zaslouží spíš obdiv za odvahu, výdrž a popř. za dovednosti při odstraňování závad.
Ten kamarád co jel na ČZ150 (myslím že z roku 1950), tak ten mi myslím říkal, že mu při výjezdu do jednoho sedla v Alpách tleskali němci, co tam byli (samozřejmě) na baworácích.
Jo a ještě něco - cestovat na českých strojích si myslím taky souvisí s národní hrdostí.
Jawa ČZ150 na GrossGlockneru, cestou po Alpách k moři
1 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie
- jezdit jen max. 50 - 60 km/h je na dnešní dobu docela i hazard s vlasním zdravím, tisíce řidičů vás budou předjíždět, tisíce kamionů - stačí jeden debil.......
připadá mi daleko bezpečnější jet na normálním stroji, co jede alespoň 90 km/h, ale možná je to tím, že jsem 50kám už dávno odvyknul, přestože jsem na nich taky jezdil od 15 do 17 let a jsem zhejčkanej nyní svým strojem, kde jsem zvyklej na svižnou jízdu, ale přeju hodně zdaru, ať se daří
fašoun>na padesátce každej kopeček na jedničku - fakt odvaha, trpělivost a tak.....
- jezdit jen max. 50 - 60 km/h je na dnešní dobu docela i hazard s vlasním zdravím, tisíce řidičů vás budou předjíždět, tisíce kamionů - stačí jeden debil....
V tomhle máš pravdu, občas se svezu na starý 175ce a i to je do provozu slabota. Musíš si vybrat silnice s malým porovozem, což pak při dálkových trasách znamená i značné navigační problémy.. Sranda to určitě není. Co se rychlosti týče, kamarád byl na padesátce v jižním Chorvatsku, a dokázal se denně přemisťovat až o neuvěřitelné kilometry. Jel sice 50-60, ale měl je tam skoro pořád, prostě se vždy promotal po krajnici.. Což na litrový mašině s kuframa až tak nejde...
Mirrek>lerak..>
Proč bys to nedělal? Kvůli čemu ti je hamba že to je českej stroj?
Nedělal bych to proto,že jsem na fichtlovi najezdil spoustu kilometrů a cestovat na něm daleko musí bejt utrpení.Hanba to snad uplně není,ale zdá se mi že z produkce českejch motorek je JAWA 50 snad ta nejhorší.Není na ní co obdivovat.Vyrábělo se to třicet let stále stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie
Valid>To snad nemyslíš vážně?Tyhle stroje jsou starší než většina znás a budou jezdit mnohem déle než dnešní motorky...a to nemluvím o tom,že jsou to krásné stroje..Sakra chlape
Ten stroj není o mnoho starší než já.Měl jsem jich několik ,používal je a opravoval v době kdy ho měl kde kdo a byl to hlavně dopravní prostředek.Vím moc dobře co umí,jak pohodlně se na něm jezdí.Žádnej "krásnej stroj " to není,možná první PAŘEZ měl svoje kouzlo a taky nejlíp jezdil.V době kdy ho komunisti bez inovací stále vyráběli,jezdily po celým světě už daleko lepší a výkonější padesátky.Nevím co to tady kecáte,má význam jen pro nadšence a veteránisty, na delší cestování je naprosto k ničemu.Jet na tom třeba do ALP je sebemrskačství.Je mi jedno,že to někdo dělá,je to jeho věc .Víc mi vadí,když se nad tím spousta lidí rozplývá a ví o tom moc málo.
Naposledy editováno 29.10.2010 23:21:16
1 reakcí na tento příspěvek výlet do Itálie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výlet do Itálie
[img]
Myslím si že jde asi o nejvíce připraveného cestovatele na Pionýru, co jsem tak při brouzdáním po internetu viděl.
Když se na to pozorně podíváte, tak uvidíte:
+ přídavné nádrže
+ náklad vepředu pomáhá vyvážit celý stroj
+ vlevo nad řidítkem to vypadá jako držák navigace nebo mobilu
+ pohodlné cestovatelské sedlo s vysokým polstrováním
+ velká praktická dřevěná bedna (zřejmě na zamknutí proti odzizení), umístěna hned za jezdcem (vzorem se stal zřejmě Sjaak Lucassen a jeho Yamaha R1, se kterou objel celý svět, video )
+ zleva na bedně camping židlička pro odpočinek jezdce
+ vzadu na bedně rezervní pneumatika, navíc s off-road vzorkem
+ textilní závěsné brašny na bocích
+ a hlavně ten DRUHÝ REZERVNÍ motor !!!
to vše dává tušit, že majitel opravdu myslel na všechno!
Vždyť celý Touratech může jen a jen závidět!!!
Lubos92 - to je tvoje vlastní? nebo jsi fotku odněkud zkopíroval? Zajímá mě, na jakou cestu se s tím majitel připravil a kam až dojel?
Naposledy editováno 04.11.2010 10:08:56