1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
http://www.nakupunas...by-s-funkci-intercom
do uzavřené přilby je to jinak řešeno a to už není tak levné cenově 3000,- + ???
Naposledy editováno 14.10.2008 11:49:36
RendaBK>taky mě to docela zajímá je to tohle ??? je to ale do otevřené přilby za 1460,-:
http://www.nakupunas...by-s-funkci-intercom
do uzavřené přilby je to jinak řešeno a to už není tak levné cenově 3000,- + ???
jojo, je to ono - já mam tu uzavřenou variantu. Cena byla 3500 - teď už by to mělo být levnější... funguje to i jako handsfree k telefonu nebo BT sluchátka k navigaci...
Jak je upevněný ten mikrofon u typu pro uzavřené helmy je taky na samodržném tenším drátu nebo jen na měkkém drátku ???
Naposledy editováno 15.10.2008 09:17:07
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
ale na stránkách výrobce jsem viděl sklopku právě s tím řešením s pevným mikrofonem tak je to jasné :
[img] bude těsno, jěště můžu odseparovat ten molitan a mohlo by to být gut i do integrálky, no za ty prachy nekup to
Naposledy editováno 15.10.2008 10:16:33
Ta fotka je integrální přilba, tak jen vyzkoušet kolik máš místa před obličejem (jsem na tom stejně se sklopkou), ale myslím, že se bude dát mikrofon "doupravit a připasovat".
drobný testík zde:
http://www.autofun.c...zdy-na-motorce-1307/
Jo a INTERPHONE FULL FACE TWINPACK je na SLovensku za skoro 10litrov a to je brutal
RendaBK>
když bude těsno, jěště můžu odseparovat ten molitan a mohlo by to být gut i do integrálky, no za ty prachy nekup to
to rozhodně nedělej !!!! má drahá polovička ten molitan sundala a bylo to takřka nepoužitelný - velmi účině tlumí hluk kterej vzniká průvanem v helmě !
Další fígl webshopů je v tom, že zaměňují sadu CityPhone za Interphone. Měli jsme to v ruce už tolikrát, že to ani nespočítám. Prostě si lidi koupí super výhodnou sadu do helmy a nejde jim spárovat s dalším interphonem a tak to donesou, protože webshop jim obvykle poradí prd. No a ejhle - nejde o interphone (s funkcí interkom) ale cityphone bez funkce interkom. Na první pohled vypadají absolutně identicky.
Jinak standardní cena v kamenných prodejnách by měla být kolem 4000Kč s DPH a každá slušná prodejna by měla nabízet náhradní sady do další helmy (dělají se jak drátkové - integral, tak s mikrofonem na tyčce - do ostatních), nabíječky (do sítě i z motorky), sady se dvěma sluchátky (zatím jen verze s mikrofonem na tyčce) a službu kvalifikované montáže. To co někdy vidíme jako "montáž zdarma" je fakt peklo. Nedivím se že někdy lidi nadávají. Nesmí to být po montáži ABSOLUTNĚ cítit. Sebemenší tlak bude po pár hodinách nesnesitelný.. Někdy se to nedá namontovat bez úprav (prořezu) polstrů - typicky ve vyklápěčkách Schuberth nebo BMW ale zatím do všech přileb to šlo namontovat tak, že prakticky nikde nic nebylo vidět, všechno schované a pevné. Chce to fakt věnovat té montáži čas.
mám ve sklopce hodně málo místa před obličejem cca. na tloušťku prstu a budu muset naimplantovat sadu s mikrofonem na měkkém drátku kdy ho přichytím k polstrování na levé straně u tváře, ta Shoeika má to boční polstrování daleko do předu. Tj. nákup s pevným mikrofonem ruším a sháním sadu do integrálky.
Naposledy editováno 19.10.2008 11:03:54
2 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
a jestli jsem debil tak mě nekamenujte :)
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
http://www.ake.info/...radkommunikation.htm
dva_hrnce>to nevypadá zle.. ty režimy párování fungujou jak? když jsem s někým spárovanej a zvoní tel. nebo mluví navigace, tak to slyším nebo ne?
a jestli jsem debil tak mě nekamenujte :)
Před časem jsem o tom něco sepsal na téhle stránce. Tak to projdi, hlavně dole otázky a odpovědi:
http://www.touratech.cz/html/bluetooth.html
Nicméně spárovat můžeš jak několik telefonů nebo navigací a jako u všeho - co zapneš první, nebo co je první v dosahu, to se spojí a pro další je to nedostupné. Takže když máš párovací profil jak telefonu, tak navigace (která má 2x BT jako má třeba Zumo), tak záleží na tom, co zapneš dřív. Může to být:
1) Helma navigace telefon
2) Helma telefon
Profil se nijak nevybírá - zapneš helmu a co první "chytí" z párovaných zařízení, k tomu se připojí. Jako každé jiné HF.
Pokud ale používáš i komunikaci jezdec-spolujezdec (nebo jezdec-jezdec na druhé motorce, což je totéž na těch 500m), tak to je jiný párovací profil. I když to výrobce nikde nepíše, oni pro tu komunikaci nepožívají běžný BT profil, protože takový, který by fungoval na 500m neexistuje. Používá se něco podobného DECT telefonům - uzavřený šifrovaný fullduplex kanál. V tom momentu, kdy se rozhodneš začít si povídat "s druhou helmou", zmáčkneš určitým způsobem tlačítko na helmě a zařízení začne hledat tu druhou spárovanou helmu. Nespojí se s nějakou ale jen s tou, se kterou jsi předtím provedl párování. Takže když jede ve skupině 6 lidí s těmi sadami, spojíš se jen s tou, se kterou jste se domluvili předem a nastavili jste aby si povídala helma A s helmou B a ne s helmou C. V tom momentu, kdy to ten protějšek najde (je v dosahu a není busy na telefonu apod), tak se to propojí a povídáte si jako do telefonu. Žádné mačkání klíčovacího tlačítka a můžou současně oba mluvit a oba slyší. Full duplex. Pro jakékoliv BT zařízení je tvoje helma nedostupná, to znamená že se telefon nebo navigace od helmy odpojí stejně jako kdybys to vypnul. Záleží na tom, co je k tomu propojené. Většina telefonů a navigace Garmin Zumo s nejnovějším FW updatem BT chipsetu se po ukončení komunikace s druhou helmou (což může udělat jeden i druhý) během vteřiny automaticky propojí zpátky na BT. Takže když vidíš že ti někdo volá nebo chceš poslouchat co ti říká navigace, ukončíš hovor s druhou motorkou (nebo se spolujezdcem) stiskem tlačítka (což tedy může udělat i druhá strana) a hned se to propojí zpátky jako HF pro to BT zařízení, kde to bylo předtím, obvykle stihnu vzít telefon a vyřídit to. Takové zařízení, které by umělo víc kanálů současně zatím neexistuje. Helmy, které umí současně interkom, navigaci i telefon nebo i muziku, to řeší pomocí více kanálů - stejně jako bys mohl mít na helmě dva moduly - jeden stále spojený s navigací/+telefonem a druhý pro kecání se spolujezdcem. Jasný?
Naposledy editováno 22.10.2008 01:46:53
s mobilem:mám to spárovaný s N73,zazvoní mi to do ucha a hned to samo přijme hovor,kvalita zvuku i za jízdy velice dobrá
s navigací:mám tomtoma rider1,hlášení je krásně slyšet,výhodou je,když už mi navi nechce nic zdělit,interkom se uvede do klidu,tím se šetří baterie.
na jaře sem koupil ještě jeden interphon,podařilo se mi to spárovat stím starým,takže když jedu se ženou,slyším ju krákat čistě a zřetelně,výdrž baterie sem nezkoušel,páč po pár hodinách sem měl hlavu jak škopek od těch krákanců,tak sem se radši odpojil abych měl klid na řízení,takže baterie vydrží dýl než moje hlava.
jednou sem zkoušel na moto se ženou interkom z lídlu s drátkama za dvě kila,kdybyste ho někdo chtěl,určitě ještě fčil leží v kopřivách někde u uherskýho hradiště,už nikdy více.
INTERPHONE CELLULAR LINE po těch zkušenostech co stím mám marně přemýšlím co tomu vytknout,snad jen cenu,ale ani tak nelituji,že sem do toho šel,kdo chce bez problémů komunikovat,tomu to doporučuji
- ve standardu řešení pouze pro levé ucho. Kdo je na levé nahluchlý, musí koupit navíc sadu se dvěma sluchátky ale standardně kabel nevyjde tak, aby se dalo ovládání vlevo a sluchátko vpravo.
- výdrž akumulátoru při trvalém režimu interkom nevydrží celý den ale jen tak 5 hodin. Jasně, ne každý si povídá tak dlouho ale i takové lidi známe. Řešíme to nabíječkou na motorku se dvěma konci, takže během oběda se oba přístroje dostatečně dobijí aby to vydrželo zbytek dne
- hlasitost by mohla být ještě vyšší
- mohlo by to mít A2DP profil pro kvalitní přenos hudby po BT. Teď to sice hraje ale díky neustále zapnutému DSP je zvuk filtrovaný a i s dvojitými sluchátky není stereo.
Jiné námitky nemám a nedovedu si představit jezdit bez toho. Je to 100% návykové.
Jinak z Prahy se rozhodně vyplatí jet z Chodova na Šeberov a kolem průhonického parku do Dobřejovic a přijet k nám v pohodě paralelní silnicí, protože exit 11 stojí každou chvíli a po téhle silnici nemůžou jezdit (naštěstí) kamiony. Je to docela rychlé. Teď se opravuje silnice v Dobřejovicích směrem na Čestlice, jinak by další možnost byla sjet v Průhonicích, projet nákupní zónu rovně, přejet most přes dálnici kolem střelnice a přijet do Dobřejovic z druhé strany ale teď to je rozkopaný. Od Brna když jsou hlášený kolony nebo odpoledne, když vím že exit 11 stojí, tak je lepší odbočit o jednu dřív a přijet sem okreskama - ideální je to od odbočky kde je Mountfield. Z hlavy si teď nepamatuju to číslo exitu ale jsou to tuším Všechromy a jede se pod dálnicí směr Chomutovice a přijede se k nám z druhé strany. Dá se jet i po druhé straně dálnice na Jažlovice a tam podjet pod dálnicí ale tím se člověk dostane k tomu kritickému kruháči na exitu 11, kde to stojí, takže to není moc lepší.
Jesenickou prakticky nejezdím, to je totéž jako menší D1, to samý zkratka břežanským údolím na Zbraslav. Tam už je skoro lepší jet přes Točnou do Břežan než ze Zbraslavi přes most a do lesa. Tuhle zkratku používají kamiony a je to pořád zasekaný. Ostatně kde to zasekaný není?
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
Asi to chcem moc prekombinovat