Cestovka pro motorkáře

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Pinďa.B (1) napsal 05.03.2012 v 21:56+1

Já bych ještě jednou využil tuto cestu a varoval všechny ostatní co se chystají vycestovat s Rajbasem.Je to fakt nakažlivé!!!Jednou zkusíš,pak už MUSIŠ!!!Thaisko,jako Nepál bylo super.Broněk Piňos

BarčaXJR (0) napsal 09.12.2011 v 14:21

tak tohle mě láká! A láká moc.
Taky jsem pro cestování ,,na divoko". Už mám malý kousíček Evropy a spoustu zážitků za sebou. Ale do Vietnamu a na Nový Zéland prostě nedojedu .
Kamarád teď na onen NZ vyráží a já mu děsně závidím. Pravda, je to o penězích.
Ale kdyby se opakoval Vietnam, tak bych byla moc ráda u toho.

josef496 (2) napsal 06.12.2011 v 17:25+2

Byl jsem letos s Rajbasem V Indii a v Nepálu na Enfieldu a musím říct, že to byla nejlepší dovolená v mém životě. Jestli mi zdraví a manželka dovolí, tak bych si ještě jednu cestu střihnul. Chvílemi to bylo docela drsný, je mi šedesát a síly ubývají ale pohled na Anapurnu ze sedla motorky ničím nenahradíš. Josef496

Kába (0) napsal 14.10.2011 v 18:30

S Rajbasem jsem byl před třemi roky v Indickém Kašmíru a byla to asi nejhezčí dovolená co jsem zažil. Myslím, že mohu srovnávat rozdíl mezi výletem na motorce s cestovkou a na vlastní pěst - loni na Enfieldech Indie-Nepál a rozhodně peníze které člověk vydá navíc nejsou vyhozené z okna. Vše klapalo perfektně, průvodce naprosto super (zdravím, Láďo a zážitky které se s "evropskou" dovčou nedají vůbec srovnat. To vše bez předchozích starostí se zajištěním cesty, s pronájmem motocyklů, jejich servisem, hledání ubytování... Navíc v Indii je většinou všechno jinak než si člověk předem naplánuje a tak mít sebou zkušeného průvodce, který se postará když ty večer s nohama na stole popíjíš místní rumík nebo testuješ zakoupený vzorek něčeho méně legálního, neni vůbec od věci. Já rozhodně doporučuji

RadoTP (1) napsal 26.05.2011 v 13:59

Podle mě to za ty peníze může být odpovídající zážitek

Hostale (0) napsal 25.05.2011 v 12:35

Se zájmem jsem si přečetl Zdeňkův příspěvek.
Zdeňku, pokud můžu:
Samozřejmě ideálem je zorganizovat si svou motocyklovou cestu sám a sám si ji užít, něco si dokázat. Vím o čem mluvím, takhle jsem ve vlastní režii projel přes Ukrajinu, Rusko a Mongolsko až do Pekingu a následně do Paříže. Taky jsem si střihnul Hedvábnou stezku, cestu s válečným sidecarem BMW Sahara do kopců Andorry, nebo výlet na armádním Harleyi do Normandie, na oslavy vylodění spojenců.
Jenže: ne každý je schopen zorganizovat si všechno sám. Nebo na to prostě nemá čas. Spousta kluků má v dnešní hektické době celý rok natolik napilno, že uvítají, když pro ně někdo takovouhle expedici zorganizuje a vezme je s sebou s tím, že za ně vyřídí všechny formality a vezme na sebe garanci za stroje, na kterých se jede, i garanci za program cesty.
Já cestu s Rajbasem po Nepálu podniknul v podstatě právě proto, abych zjistil, co za své peníze dostaneš, když do toho s touhle cestovkou půjdeš - a pak s výsledkem čtenáře ČMN, kam občas píšu, seznámil. Výsledek byl pro mě příjemným překvapením.
Cesta byla zajímavá, dobře zajištěná i dobře gradovaná. Od lehčích zážitků na začátku, až po dost náročný terén v kopcích nad Jomosomem, kde jsme s půllitrovými Royal Enfieldy jeli skrz brody, kamení, prach i schody až do skoro 4.000 metrů.
Že si to o cestě po nepálu nemyslím jen já, dokumentují i některé další příspěvky v téhle rubrice.
No a necítím se o nic míň motorkářem, jen proto, že nás jelo pět a že jsme s sebou měli indického mechanika, prima kluka Rika...
Petr Hošťálek

Rossi.Vale (0) napsal 17.05.2011 v 10:11

Fakt dobrá věc..už abych začas šetřit ..jen škoda,že nejezdí taky po Skandinávii, to by mě lákalo ještě víc

-OutdoorsRiders (0) napsal 10.05.2011 v 20:21

Cestovku Rajbas mohu jen doporučit - zúčastnil jsem se s Ladou Lazarem jejich moto dovolené v rámci expedice Blue land 2009 (www.janajede.webnode.cz). I s vozíčkářkou Janou Fesslovou jsme zvládli celou trasu v pohodě - a to hlavně díky pomoci Ládi a kluků jako je Hřib z HO Vsetín.

CK Rajbas doporučuji. ahoj Radek MC Outdoors

Jilmoň (3) napsal 10.05.2011 v 09:28+1

Zdeněk má nějak omezený pohled na to, co je to vlastně motorkář. Já jsem si úžasně užil s CK Rajbas národní parky a podhůří Nepálského Himaláje. A musím říct, že za celé ty tři týdny nebylo dne, kdy bych nezažil něco nového, nádherného a nezapomenutelného. Je jasné, že na takovou cestu se může vydat jen motorkář, který má něco najeto, ale přes to nebylo nijak extrémně náročné. Hodný Enfield člověka brzy naučí, jak s ním zacházet a když nenaučí, tak si to prostě jeho měkce běžící jednoválec přechroustá po svém a bezpečně a podle mě i pohodlně doveze svého jezdce do neuvěřitelných míst. Jednoznačně doporučuji jet s CK Rajbas. Člověk neřeší spoustu starostí, které souvisí s plánováním cesty, dokonale efektivně využije čas své dovolené a z přírody i kultury vidí vše to, co za to stojí. Vůbec nelituji vynaložených nákladů, protože mám celoživotní zážitky, nemluvě o tom, že mentalita Nepálského národa přinejmenším donutí k zamyšlení se nad sebou samým, nad kvalitou našeho života. A to je podnět k nezaplacení.

Pinďa.B (1) napsal 09.05.2011 v 08:18

Měl jsem tu čest se v listopadě zůčastnit expedice po Nepálu a byl jsem z toho nadšený.Pokud to všechny okolnosti dovolí,rád bych na podzim s Rajbasem do Thaiska.Já jsem ten géesák,který prohlásil,že v tamních podmínkách bych svoji motorku možná párkrát zahodil někde v brodu.Enfield se choval naprosto fantasticky.Lehká,nízká motorka.Když to někde na kamenu uskočí,šlápneš na zem a jedeě dál.
Minulý týden jsem se vrátil od Černého moře a pár podobných výletů na motorce mě letos doufám ještě čeká.A jestli jsem či nejsem motorkář,nebo co si o tom kdo myslí Zdeňku,to je mi opravdu jedno.Broněk Piňos

zdenek.hry (-1) napsal 06.05.2011 v 22:53-4

BÝT MOTORKÁŘEM NENÍ O TOM LETĚT LETADLEM DO NEPÁLU, TAM PÁR DNÍ JEZDIT NA MOTORCE PO MÍSTNÍCH PASTVINÁCH A PAK ZASE LETADLEM LETĚT ZPÁTKY, ALE O TOM VYCHUTNAT SI TU JÍZDU DO PŘEDEM URČENÉHO CÍLE (NEPÁL) A MÍT RADOST Z TOHO ŽE DOJEDU TAM I ZPĚT.

thegrid (0) napsal 04.05.2011 v 15:33

musím říct, že mít zbytečný prachy, tak dotoho jdu