Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já bych ještě jednou využil tuto cestu a varoval všechny ostatní co se chystají vycestovat s Rajbasem.Je to fakt nakažlivé!!!Jednou zkusíš,pak už MUSIŠ!!!Thaisko,jako Nepál bylo super.Broněk Piňos
tak tohle mě láká! A láká moc.
Taky jsem pro cestování ,,na divoko". Už mám malý kousíček Evropy a spoustu zážitků za sebou. Ale do Vietnamu a na Nový Zéland prostě nedojedu .
Kamarád teď na onen NZ vyráží a já mu děsně závidím. Pravda, je to o penězích.
Ale kdyby se opakoval Vietnam, tak bych byla moc ráda u toho.
Byl jsem letos s Rajbasem V Indii a v Nepálu na Enfieldu a musím říct, že to byla nejlepší dovolená v mém životě. Jestli mi zdraví a manželka dovolí, tak bych si ještě jednu cestu střihnul. Chvílemi to bylo docela drsný, je mi šedesát a síly ubývají ale pohled na Anapurnu ze sedla motorky ničím nenahradíš. Josef496
S Rajbasem jsem byl před třemi roky v Indickém Kašmíru a byla to asi nejhezčí dovolená co jsem zažil. Myslím, že mohu srovnávat rozdíl mezi výletem na motorce s cestovkou a na vlastní pěst - loni na Enfieldech Indie-Nepál a rozhodně peníze které člověk vydá navíc nejsou vyhozené z okna. Vše klapalo perfektně, průvodce naprosto super (zdravím, Láďo a zážitky které se s "evropskou" dovčou nedají vůbec srovnat. To vše bez předchozích starostí se zajištěním cesty, s pronájmem motocyklů, jejich servisem, hledání ubytování... Navíc v Indii je většinou všechno jinak než si člověk předem naplánuje a tak mít sebou zkušeného průvodce, který se postará když ty večer s nohama na stole popíjíš místní rumík nebo testuješ zakoupený vzorek něčeho méně legálního, neni vůbec od věci. Já rozhodně doporučuji
Se zájmem jsem si přečetl Zdeňkův příspěvek.
Zdeňku, pokud můžu:
Samozřejmě ideálem je zorganizovat si svou motocyklovou cestu sám a sám si ji užít, něco si dokázat. Vím o čem mluvím, takhle jsem ve vlastní režii projel přes Ukrajinu, Rusko a Mongolsko až do Pekingu a následně do Paříže. Taky jsem si střihnul Hedvábnou stezku, cestu s válečným sidecarem BMW Sahara do kopců Andorry, nebo výlet na armádním Harleyi do Normandie, na oslavy vylodění spojenců.
Jenže: ne každý je schopen zorganizovat si všechno sám. Nebo na to prostě nemá čas. Spousta kluků má v dnešní hektické době celý rok natolik napilno, že uvítají, když pro ně někdo takovouhle expedici zorganizuje a vezme je s sebou s tím, že za ně vyřídí všechny formality a vezme na sebe garanci za stroje, na kterých se jede, i garanci za program cesty.
Já cestu s Rajbasem po Nepálu podniknul v podstatě právě proto, abych zjistil, co za své peníze dostaneš, když do toho s touhle cestovkou půjdeš - a pak s výsledkem čtenáře ČMN, kam občas píšu, seznámil. Výsledek byl pro mě příjemným překvapením.
Cesta byla zajímavá, dobře zajištěná i dobře gradovaná. Od lehčích zážitků na začátku, až po dost náročný terén v kopcích nad Jomosomem, kde jsme s půllitrovými Royal Enfieldy jeli skrz brody, kamení, prach i schody až do skoro 4.000 metrů.
Že si to o cestě po nepálu nemyslím jen já, dokumentují i některé další příspěvky v téhle rubrice.
No a necítím se o nic míň motorkářem, jen proto, že nás jelo pět a že jsme s sebou měli indického mechanika, prima kluka Rika...
Petr Hošťálek
Cestovku Rajbas mohu jen doporučit - zúčastnil jsem se s Ladou Lazarem jejich moto dovolené v rámci expedice Blue land 2009 (www.janajede.webnode.cz). I s vozíčkářkou Janou Fesslovou jsme zvládli celou trasu v pohodě - a to hlavně díky pomoci Ládi a kluků jako je Hřib z HO Vsetín.
Zdeněk má nějak omezený pohled na to, co je to vlastně motorkář. Já jsem si úžasně užil s CK Rajbas národní parky a podhůří Nepálského Himaláje. A musím říct, že za celé ty tři týdny nebylo dne, kdy bych nezažil něco nového, nádherného a nezapomenutelného. Je jasné, že na takovou cestu se může vydat jen motorkář, který má něco najeto, ale přes to nebylo nijak extrémně náročné. Hodný Enfield člověka brzy naučí, jak s ním zacházet a když nenaučí, tak si to prostě jeho měkce běžící jednoválec přechroustá po svém a bezpečně a podle mě i pohodlně doveze svého jezdce do neuvěřitelných míst. Jednoznačně doporučuji jet s CK Rajbas. Člověk neřeší spoustu starostí, které souvisí s plánováním cesty, dokonale efektivně využije čas své dovolené a z přírody i kultury vidí vše to, co za to stojí. Vůbec nelituji vynaložených nákladů, protože mám celoživotní zážitky, nemluvě o tom, že mentalita Nepálského národa přinejmenším donutí k zamyšlení se nad sebou samým, nad kvalitou našeho života. A to je podnět k nezaplacení.
Měl jsem tu čest se v listopadě zůčastnit expedice po Nepálu a byl jsem z toho nadšený.Pokud to všechny okolnosti dovolí,rád bych na podzim s Rajbasem do Thaiska.Já jsem ten géesák,který prohlásil,že v tamních podmínkách bych svoji motorku možná párkrát zahodil někde v brodu.Enfield se choval naprosto fantasticky.Lehká,nízká motorka.Když to někde na kamenu uskočí,šlápneš na zem a jedeě dál.
Minulý týden jsem se vrátil od Černého moře a pár podobných výletů na motorce mě letos doufám ještě čeká.A jestli jsem či nejsem motorkář,nebo co si o tom kdo myslí Zdeňku,to je mi opravdu jedno.Broněk Piňos
BÝT MOTORKÁŘEM NENÍ O TOM LETĚT LETADLEM DO NEPÁLU, TAM PÁR DNÍ JEZDIT NA MOTORCE PO MÍSTNÍCH PASTVINÁCH A PAK ZASE LETADLEM LETĚT ZPÁTKY, ALE O TOM VYCHUTNAT SI TU JÍZDU DO PŘEDEM URČENÉHO CÍLE (NEPÁL) A MÍT RADOST Z TOHO ŽE DOJEDU TAM I ZPĚT.
Já bych ještě jednou využil tuto cestu a varoval všechny ostatní co se chystají vycestovat s Rajbasem.Je to fakt nakažlivé!!!Jednou zkusíš,pak už MUSIŠ!!!Thaisko,jako Nepál bylo super.Broněk Piňos
tak tohle mě láká! A láká moc.
Taky jsem pro cestování ,,na divoko". Už mám malý kousíček Evropy a spoustu zážitků za sebou. Ale do Vietnamu a na Nový Zéland prostě nedojedu .
Kamarád teď na onen NZ vyráží a já mu děsně závidím. Pravda, je to o penězích.
Ale kdyby se opakoval Vietnam, tak bych byla moc ráda u toho.
Byl jsem letos s Rajbasem V Indii a v Nepálu na Enfieldu a musím říct, že to byla nejlepší dovolená v mém životě. Jestli mi zdraví a manželka dovolí, tak bych si ještě jednu cestu střihnul. Chvílemi to bylo docela drsný, je mi šedesát a síly ubývají ale pohled na Anapurnu ze sedla motorky ničím nenahradíš. Josef496
S Rajbasem jsem byl před třemi roky v Indickém Kašmíru a byla to asi nejhezčí dovolená co jsem zažil. Myslím, že mohu srovnávat rozdíl mezi výletem na motorce s cestovkou a na vlastní pěst - loni na Enfieldech Indie-Nepál a rozhodně peníze které člověk vydá navíc nejsou vyhozené z okna. Vše klapalo perfektně, průvodce naprosto super (zdravím, Láďo a zážitky které se s "evropskou" dovčou nedají vůbec srovnat. To vše bez předchozích starostí se zajištěním cesty, s pronájmem motocyklů, jejich servisem, hledání ubytování... Navíc v Indii je většinou všechno jinak než si člověk předem naplánuje a tak mít sebou zkušeného průvodce, který se postará když ty večer s nohama na stole popíjíš místní rumík nebo testuješ zakoupený vzorek něčeho méně legálního, neni vůbec od věci. Já rozhodně doporučuji
Podle mě to za ty peníze může být odpovídající zážitek
Se zájmem jsem si přečetl Zdeňkův příspěvek.
Zdeňku, pokud můžu:
Samozřejmě ideálem je zorganizovat si svou motocyklovou cestu sám a sám si ji užít, něco si dokázat. Vím o čem mluvím, takhle jsem ve vlastní režii projel přes Ukrajinu, Rusko a Mongolsko až do Pekingu a následně do Paříže. Taky jsem si střihnul Hedvábnou stezku, cestu s válečným sidecarem BMW Sahara do kopců Andorry, nebo výlet na armádním Harleyi do Normandie, na oslavy vylodění spojenců.
Jenže: ne každý je schopen zorganizovat si všechno sám. Nebo na to prostě nemá čas. Spousta kluků má v dnešní hektické době celý rok natolik napilno, že uvítají, když pro ně někdo takovouhle expedici zorganizuje a vezme je s sebou s tím, že za ně vyřídí všechny formality a vezme na sebe garanci za stroje, na kterých se jede, i garanci za program cesty.
Já cestu s Rajbasem po Nepálu podniknul v podstatě právě proto, abych zjistil, co za své peníze dostaneš, když do toho s touhle cestovkou půjdeš - a pak s výsledkem čtenáře ČMN, kam občas píšu, seznámil. Výsledek byl pro mě příjemným překvapením.
Cesta byla zajímavá, dobře zajištěná i dobře gradovaná. Od lehčích zážitků na začátku, až po dost náročný terén v kopcích nad Jomosomem, kde jsme s půllitrovými Royal Enfieldy jeli skrz brody, kamení, prach i schody až do skoro 4.000 metrů.
Že si to o cestě po nepálu nemyslím jen já, dokumentují i některé další příspěvky v téhle rubrice.
No a necítím se o nic míň motorkářem, jen proto, že nás jelo pět a že jsme s sebou měli indického mechanika, prima kluka Rika...
Petr Hošťálek
Fakt dobrá věc..už abych začas šetřit ..jen škoda,že nejezdí taky po Skandinávii, to by mě lákalo ještě víc
Cestovku Rajbas mohu jen doporučit - zúčastnil jsem se s Ladou Lazarem jejich moto dovolené v rámci expedice Blue land 2009 (www.janajede.webnode.cz). I s vozíčkářkou Janou Fesslovou jsme zvládli celou trasu v pohodě - a to hlavně díky pomoci Ládi a kluků jako je Hřib z HO Vsetín.
CK Rajbas doporučuji. ahoj Radek MC Outdoors
Zdeněk má nějak omezený pohled na to, co je to vlastně motorkář. Já jsem si úžasně užil s CK Rajbas národní parky a podhůří Nepálského Himaláje. A musím říct, že za celé ty tři týdny nebylo dne, kdy bych nezažil něco nového, nádherného a nezapomenutelného. Je jasné, že na takovou cestu se může vydat jen motorkář, který má něco najeto, ale přes to nebylo nijak extrémně náročné. Hodný Enfield člověka brzy naučí, jak s ním zacházet a když nenaučí, tak si to prostě jeho měkce běžící jednoválec přechroustá po svém a bezpečně a podle mě i pohodlně doveze svého jezdce do neuvěřitelných míst. Jednoznačně doporučuji jet s CK Rajbas. Člověk neřeší spoustu starostí, které souvisí s plánováním cesty, dokonale efektivně využije čas své dovolené a z přírody i kultury vidí vše to, co za to stojí. Vůbec nelituji vynaložených nákladů, protože mám celoživotní zážitky, nemluvě o tom, že mentalita Nepálského národa přinejmenším donutí k zamyšlení se nad sebou samým, nad kvalitou našeho života. A to je podnět k nezaplacení.
Měl jsem tu čest se v listopadě zůčastnit expedice po Nepálu a byl jsem z toho nadšený.Pokud to všechny okolnosti dovolí,rád bych na podzim s Rajbasem do Thaiska.Já jsem ten géesák,který prohlásil,že v tamních podmínkách bych svoji motorku možná párkrát zahodil někde v brodu.Enfield se choval naprosto fantasticky.Lehká,nízká motorka.Když to někde na kamenu uskočí,šlápneš na zem a jedeě dál.
Minulý týden jsem se vrátil od Černého moře a pár podobných výletů na motorce mě letos doufám ještě čeká.A jestli jsem či nejsem motorkář,nebo co si o tom kdo myslí Zdeňku,to je mi opravdu jedno.Broněk Piňos
BÝT MOTORKÁŘEM NENÍ O TOM LETĚT LETADLEM DO NEPÁLU, TAM PÁR DNÍ JEZDIT NA MOTORCE PO MÍSTNÍCH PASTVINÁCH A PAK ZASE LETADLEM LETĚT ZPÁTKY, ALE O TOM VYCHUTNAT SI TU JÍZDU DO PŘEDEM URČENÉHO CÍLE (NEPÁL) A MÍT RADOST Z TOHO ŽE DOJEDU TAM I ZPĚT.
musím říct, že mít zbytečný prachy, tak dotoho jdu