Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Obrovská škoda... Ale znáte to "Co tě nezabije, to tě posílí" a já věřím tomu, že to Erik za čas zase rozjede. Alespoň očistí fabriku a zase to pak pojede plně v jeho režii. Zároveň doufám, že nikdy nepodlehne tlaku trhu a nezačne dělat motorky bez duše po x-set tisícovejch sériích jako většina rejžožroutů. Bohužel dneska mít motorku je pro spoustu lidí už jen móda a nic jinýho. Trh se tomu přizpůsobil a podle toho to taky vypadá. Naštěstí díky takovým jako je Erik Buell a jemu podobní existuje i něco jinýho. Takže, víc takovejch jako je Erik Buell a držím palce ať to co nejdřív zas rozjede.
Nechte toho furt...Motorka pro chlapy s koulama...motorka s charakterem...
Ano,je to škoda,zanikl jeden z výrobců zajímavých motocyklů,ale to neznamená že zanikl jediný výrobce dobrých motorek.Kupte si v Hypernově knížku s názvem Encyklopedie Motocyklů,a začněte listovat.Zjistíte,kolik super značek s velmi zajímavou produkcí poslal nemilosrdný zákon trhu do propadliště dějin...
na Buella musí mít chlap koule, proto se jich moc neprodá, měl jsem XB12s, stroj s velkym charakterem a syrovym projevem.
Orgovany> totálně mimo, segment o ktery mluvíš absoulutně ovládá čína a fabriky jako třeba Suzuki maj v tomhle segmentu veliký potíže.
Holt dnešní doba moc nefandí originálním věcem. A v ČR už vůbec ne.
Škoda, každopádně po posledních modelech s těmi šílenými náfuky bych neúspěch pochopil. Za modely Firebolt a Lightning je ale musím zbožňovat a litovat!!!
to Orgovany:Proto jsis koupil gigantickou oplastovanou obludu kterých je u nás mraky,za to Buell když projede ulicí a uslší člověk ten hluboký sportovně upravený dvojválec tak se i člověku co nemá s motorkou nic společného rozzáří tvář úsmévem.Je to veliká škoda,už od 13 let si říkám že jednou u mě bude stát.Nic jiného si už od začátku nepřeju jen motorku která má pravý charakter.
Není mi veselo, když se dozvídám tuto smutnou zprávu,ale nevím proč to někdo pomlouvá, když to nikdy nezkusil.Buell byl bráchův sen, který si splnil a já mu to přeju, o to víc mi je smutno za něj. Mám na Buellu pár stovek kilometrů a je to motorka s duší a může tady kdokoli napsat cokoli...tohle se nezmění... Erik stavěl motorky celý život, proč by se to po třiceti letech mělo změnit za tři roky představí nový model, který HD zase začne vyrábět...ale dnes si dáme s bráchou panáka na žal. Přeji všem bezpečné kilometry (i rejžařům ) a na příští sezónu třeba i nové moto...jako budu mít já hihi
twzko rict jestli prechodem pod HD udelal dobre.kdyz nekdo chce moc nemusi mit nic,ale urcite zase ozije! jen nechapu proc tu resite design a vyznam teto znacky. to je na kazdym
pro "Váňa" : Jo palce nestačí,to je pravda, ale na novýho Bullíka nemám a tak mi musí stačit zánovní, a tak nezbývá než jen ty držet palce ale ono to půjde vždyť mají palcový i nářadí
To se ta Fúze s HD Erikovi moc nevydařila.A chlapci z HD jsou padlí na hlavu,když se ho zbavují.Zase bude Americká produkce pořád stejná.Zase z nich nepoleze nic jiného než ty chromoželezní mastodonti
BUELL je na trhu s masinama neco tak uplne jinyho a specifickyho, ze by byla skoda kdyby tenhle rebel mezi motorkarskym konzumem zanikl. Fajnsmekri, co nechteji masinu, kterou na vyjizdce potkas dvacet si k temto kraskam cestu najdou a casem BUELL jako Fenix povstane z popela a bude delat radost a hladit ego svym hrdym majitelum a v nas ostatnich budit cirou zavist
Takze Eriku nebud smutnej, krize tu nebude vecne
Rada pro smutnící Buell fans. Pošlete do Mukwonaga závazné objednávky a když vás budou řádově desetitisíce tak to Erik v poho zase rozjede... Držet palce moc nepomůže
Tak to je nemilé když musely tak hezký stroje přestat vyrábět je to škoda buell má podle mě styl a velice promyšlený desing a prostě škoda že jsou na bubnu.
Tak to je smutný ale co naděláme život jde dál a Buellu je ještě hodně takže budu pořád říkat "To je prostě Buell" má hodně velké kouzlo. škoda že novější modely už nebudou.
Tak hlavně pro rejpálky... diskuze je o Bullíku...a je to smutný, ja mám ty Erikovo motorky rád, vždycky se mi Buell moc líbil a věřím že se ještě Buell dá dohromady, věřím že další piloti se na tyhle stroje stále těší.Já držím palce ať to ještě Buell zachrání. Naděje umírá poslední No tak B U E L L s náma i s Erikem
myslim, ze takova to znacka, ktera patrila mezi nejskromejsi, ale zaroven jasne vyprofilovana, nebojici se inovaci a vyvoje, si misto na slunci vzdy najde. To bude, jak Triumph. Chvilku nic, pak se najde par silencu (Ericovi to take jiste neda spat) a postavej ji zase na nohy. A myslim, ze to bude jen a jen dobre tahle pauza, protoze myslim, ze pak dojde jeste na mensi produkci, ale o to zajimavejsi!
Mám Buell rád ale nikomu necpu že vše ostatní jsou sračky.. A i kdyby, nepočítám že by to někoho zajímalo, neboť to má z nějakého důvodu, ať je jakýkoliv. Buellu však nelze upřít spousta úspěchu jak po stránce vývoje, tak i odvahy za originalitu a preferování jedinečnosti před masovou výrobou. Toť asi vše..
To wolakus: Myslel jsem to z legrace. Každý ať si má v garáži co chce. Nechápu jen lidi co tady pomlouvají design Buella přitom sami jezdí na motorce, která je třeba pro mne obyčejná sračka. Ale já svůj názor nikomu necpu, ať si každý jezdí na čem chce. Radit ale, co měl Buell vyrábět a že měl v podstatě dělat konfekci, tak to tedy ne, děkuji. Díky Bohu že ještě existují značky, které se dají identifikovat na první pohled. Navíc spousta značek má dnes třeba výfuk pod motorem a ať se každý zeptá kdo s tím přišel první, kdo to první poslal do praxe.. Buell!!
no s těma špagetama ses trochu minul ale neva... přidal bych taky polínko do ohně...docela mě tady zaujaly(v zápornym slova smyslu) některý názory, a zvlášť ten s těma skůtrama a užitkovýma strojema... to sem se fakt zasmál...dovedete si představit skůtr nebo sekačku na trávu která bude mít ve znaku BUELL??? já teda ne...a to byl práve erikův cíl,bejt jinej než ostatní...nejsem zrovna fanda amíků,ale buell se mi fakt líbí...je to prostě motorka,která má ego a styl...a ne jak ty zas.aný japonský velkovýrobní rejže co sjížní z pásu jak tatranky v opavii...
Buellu je škoda...velká...a hádky o tom že je to kepka a rejže sou extra a naopak jsou debilní. Mě je fuk kdo na čem jezdí a nemusim se kuli tomu oněkoho otírat... Mě se Buell líbí a mám ho a jsem rád...kuli tomu ale nemusim házet na rejže a jiný hnuj . Některý jsou tu jako malý děti
Rejže a špagety patří na talíř, tam mi vcelku chutnají. Do garáže to však nepatří. Tam má být, je a bude Buell. A na tom zastavení výroby nic nezmění.. Buell je prostě Buell a věřím, že Erik to zase časem rozjede..
Ne že bych po Buellu nějak extra toužil, ale obdivuju lidi, co dovedou dělat věci jinak a nepodbízejí se širokým masám oslňujícími tabulkovými výkony. Dnešní doba, kdy má motorku každý Tonda, bohužel přeje spíš sterilním japoncům, takže dražší malosériovky to mají těžké. Ale fandím jim.
Obrovská škoda... Ale znáte to "Co tě nezabije, to tě posílí" a já věřím tomu, že to Erik za čas zase rozjede. Alespoň očistí fabriku a zase to pak pojede plně v jeho režii. Zároveň doufám, že nikdy nepodlehne tlaku trhu a nezačne dělat motorky bez duše po x-set tisícovejch sériích jako většina rejžožroutů. Bohužel dneska mít motorku je pro spoustu lidí už jen móda a nic jinýho. Trh se tomu přizpůsobil a podle toho to taky vypadá. Naštěstí díky takovým jako je Erik Buell a jemu podobní existuje i něco jinýho. Takže, víc takovejch jako je Erik Buell a držím palce ať to co nejdřív zas rozjede.
Nechte toho furt...Motorka pro chlapy s koulama...motorka s charakterem...
Ano,je to škoda,zanikl jeden z výrobců zajímavých motocyklů,ale to neznamená že zanikl jediný výrobce dobrých motorek.Kupte si v Hypernově knížku s názvem Encyklopedie Motocyklů,a začněte listovat.Zjistíte,kolik super značek s velmi zajímavou produkcí poslal nemilosrdný zákon trhu do propadliště dějin...
na Buella musí mít chlap koule, proto se jich moc neprodá, měl jsem XB12s, stroj s velkym charakterem a syrovym projevem.
Orgovany> totálně mimo, segment o ktery mluvíš absoulutně ovládá čína a fabriky jako třeba Suzuki maj v tomhle segmentu veliký potíže.
Holt dnešní doba moc nefandí originálním věcem. A v ČR už vůbec ne.
Škoda, každopádně po posledních modelech s těmi šílenými náfuky bych neúspěch pochopil. Za modely Firebolt a Lightning je ale musím zbožňovat a litovat!!!
to Orgovany:Proto jsis koupil gigantickou oplastovanou obludu kterých je u nás mraky,za to Buell když projede ulicí a uslší člověk ten hluboký sportovně upravený dvojválec tak se i člověku co nemá s motorkou nic společného rozzáří tvář úsmévem.Je to veliká škoda,už od 13 let si říkám že jednou u mě bude stát.Nic jiného si už od začátku nepřeju jen motorku která má pravý charakter.
Není mi veselo, když se dozvídám tuto smutnou zprávu,ale nevím proč to někdo pomlouvá, když to nikdy nezkusil.Buell byl bráchův sen, který si splnil a já mu to přeju, o to víc mi je smutno za něj. Mám na Buellu pár stovek kilometrů a je to motorka s duší a může tady kdokoli napsat cokoli...tohle se nezmění... Erik stavěl motorky celý život, proč by se to po třiceti letech mělo změnit za tři roky představí nový model, který HD zase začne vyrábět...ale dnes si dáme s bráchou panáka na žal. Přeji všem bezpečné kilometry (i rejžařům ) a na příští sezónu třeba i nové moto...jako budu mít já hihi
fuck
ja bych to videl na posledni pokus marketingu.verim,ze by jim to mohlo vyjit.pokud ale fakt skonci,tak me to v dnesnim konzumu vubec neprekvapuje!
Ericovi došel fuel, tak musel nechat padnout Buell...
Mě se nejvíc líbil firebolt, hlavně se divím, že se toho kotouče nikdo nechytl, když je pak kolo lehčí. Ale smutnint budu až pro triumph
twzko rict jestli prechodem pod HD udelal dobre.kdyz nekdo chce moc nemusi mit nic,ale urcite zase ozije! jen nechapu proc tu resite design a vyznam teto znacky. to je na kazdym
pro "Váňa" : Jo palce nestačí,to je pravda, ale na novýho Bullíka nemám a tak mi musí stačit zánovní, a tak nezbývá než jen ty držet palce ale ono to půjde vždyť mají palcový i nářadí
To se ta Fúze s HD Erikovi moc nevydařila.A chlapci z HD jsou padlí na hlavu,když se ho zbavují.Zase bude Americká produkce pořád stejná.Zase z nich nepoleze nic jiného než ty chromoželezní mastodonti
BUELL je na trhu s masinama neco tak uplne jinyho a specifickyho, ze by byla skoda kdyby tenhle rebel mezi motorkarskym konzumem zanikl. Fajnsmekri, co nechteji masinu, kterou na vyjizdce potkas dvacet si k temto kraskam cestu najdou a casem BUELL jako Fenix povstane z popela a bude delat radost a hladit ego svym hrdym majitelum a v nas ostatnich budit cirou zavist
Takze Eriku nebud smutnej, krize tu nebude vecne
Rada pro smutnící Buell fans. Pošlete do Mukwonaga závazné objednávky a když vás budou řádově desetitisíce tak to Erik v poho zase rozjede... Držet palce moc nepomůže
Tak to je nemilé když musely tak hezký stroje přestat vyrábět je to škoda buell má podle mě styl a velice promyšlený desing a prostě škoda že jsou na bubnu.
Tak to je smutný ale co naděláme život jde dál a Buellu je ještě hodně takže budu pořád říkat "To je prostě Buell" má hodně velké kouzlo. škoda že novější modely už nebudou.
Tak hlavně pro rejpálky... diskuze je o Bullíku...a je to smutný, ja mám ty Erikovo motorky rád, vždycky se mi Buell moc líbil a věřím že se ještě Buell dá dohromady, věřím že další piloti se na tyhle stroje stále těší.Já držím palce ať to ještě Buell zachrání. Naděje umírá poslední No tak B U E L L s náma i s Erikem
myslim, ze takova to znacka, ktera patrila mezi nejskromejsi, ale zaroven jasne vyprofilovana, nebojici se inovaci a vyvoje, si misto na slunci vzdy najde. To bude, jak Triumph. Chvilku nic, pak se najde par silencu (Ericovi to take jiste neda spat) a postavej ji zase na nohy. A myslim, ze to bude jen a jen dobre tahle pauza, protoze myslim, ze pak dojde jeste na mensi produkci, ale o to zajimavejsi!
jedine pekne moto ktore sli z USA ... snad sa to este dajako rozbehne inac je to moooc skoda.
za nějaký čas se Buell rozjede znovu stejně jako Škodovka...
Rafan.
taktak
Mám Buell rád ale nikomu necpu že vše ostatní jsou sračky.. A i kdyby, nepočítám že by to někoho zajímalo, neboť to má z nějakého důvodu, ať je jakýkoliv. Buellu však nelze upřít spousta úspěchu jak po stránce vývoje, tak i odvahy za originalitu a preferování jedinečnosti před masovou výrobou. Toť asi vše..
To wolakus: Myslel jsem to z legrace. Každý ať si má v garáži co chce. Nechápu jen lidi co tady pomlouvají design Buella přitom sami jezdí na motorce, která je třeba pro mne obyčejná sračka. Ale já svůj názor nikomu necpu, ať si každý jezdí na čem chce. Radit ale, co měl Buell vyrábět a že měl v podstatě dělat konfekci, tak to tedy ne, děkuji. Díky Bohu že ještě existují značky, které se dají identifikovat na první pohled. Navíc spousta značek má dnes třeba výfuk pod motorem a ať se každý zeptá kdo s tím přišel první, kdo to první poslal do praxe.. Buell!!
no s těma špagetama ses trochu minul ale neva... přidal bych taky polínko do ohně...docela mě tady zaujaly(v zápornym slova smyslu) některý názory, a zvlášť ten s těma skůtrama a užitkovýma strojema... to sem se fakt zasmál...dovedete si představit skůtr nebo sekačku na trávu která bude mít ve znaku BUELL??? já teda ne...a to byl práve erikův cíl,bejt jinej než ostatní...nejsem zrovna fanda amíků,ale buell se mi fakt líbí...je to prostě motorka,která má ego a styl...a ne jak ty zas.aný japonský velkovýrobní rejže co sjížní z pásu jak tatranky v opavii...
Buellu je škoda...velká...a hádky o tom že je to kepka a rejže sou extra a naopak jsou debilní. Mě je fuk kdo na čem jezdí a nemusim se kuli tomu oněkoho otírat... Mě se Buell líbí a mám ho a jsem rád...kuli tomu ale nemusim házet na rejže a jiný hnuj . Některý jsou tu jako malý děti
Eriku do DÁŠ! zase to rozjedeš, krize přejde a zase se to rozeběhne. Nedej se.
Rafan... to určitě do garáže patří hlavně československé moto a potom už je to jedno
Rejže a špagety patří na talíř, tam mi vcelku chutnají. Do garáže to však nepatří. Tam má být, je a bude Buell. A na tom zastavení výroby nic nezmění.. Buell je prostě Buell a věřím, že Erik to zase časem rozjede..
Ne že bych po Buellu nějak extra toužil, ale obdivuju lidi, co dovedou dělat věci jinak a nepodbízejí se širokým masám oslňujícími tabulkovými výkony. Dnešní doba, kdy má motorku každý Tonda, bohužel přeje spíš sterilním japoncům, takže dražší malosériovky to mají těžké. Ale fandím jim.