VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Smart-H9 (0) napsal 17.10.2009 v 12:18

Váňa - to musí být ubíjející...být konzumně tupej masovej spotřebitel... teď nevím, jestli s tebou ještě někdy zajdu na pivo... Buell pičo...

Jinak škoda je každě značky, která skončí... pro mě jako majitele Buella je to velmi smutné...ale věšet se z toho nebudu. Bulíka si už pravděpodobně nechám napořád a budu s ním občas prudit Váňu

devastator (-4) napsal 17.10.2009 v 12:16

DMC...jěžiš ti seš vypatlanej... až vydrží ty americký šroty to co japonec tak si to možná koupim měl jsem možnost si sjet na pseudo enduru od buellu...naprostá tragedie...nemaj na pořadnej stroj tomu se ... proč v americe je stale populárnější honda ??? seš vedle ... řikám vyfiltruj si kolik je buelu unás registrovanejch ... asrovnej si to v hlavě ...nesrovnavej japonské a činské motorky až bude mít tolik sportovních uspěchu jako maj japonci tak třeba ..to bude všechno jinak ... jináč ti doporučuju skoč co nejdřív k doktorovy poněvadž se mi zdá že si nemocnej...

DMC.motobiker (-23) napsal 17.10.2009 v 12:13

Váňa> No tak alespoň že něco!

Váňa (33) napsal 17.10.2009 v 12:12

DMC: S tím patentem souhlasím, je chyba tehdejším mocipámu že jsme se nebránili.
Jinak už jsem se dnes od Buell-fans dozvěděl že jsem tupá masa a konzumní spotřebitel , snad mi trochu pomůže že Hip Hop neposlouchám...

DMC.motobiker (-23) napsal 17.10.2009 v 11:56

No to víte, každá značka se nechová jako Japonci , viz. pan Honda nám ukradl patent atd. atd. ale vývoj něco stojí , není to jen jako v Asii kde stačí vyvolat fotky, zpracovat naměřené údaje z výstavy motorek a už se jede! A pak taky když udělá sračku společnost co pokrejvá celý spektrum motocyklový produkce od Skůtrů až po Superbiky, tak se to tam vcelku ztratí, a přestanou ten model prostě vyrábět , u Buella je to horší, protože ten má jen 4 základní modely, který když skončí, skončí i celá značka , ale stejně si myslím že za jejich koncem nestojí neúspěch, ale spíš pud sebezáchovy značky HD , což mě mrzí o tom víc, protože obě jsou to jedny z mála skutečných motorek... Ale to že mají Japonci navrch je jasná věc , jsou to stroje pro tupé masy který neví co je to motorka , a taky hlavně nemají na pořádnej stoj... Stejně jako dneska plno blbečků poslouchá Rap a Hip Hop jak módní vlnu, stejně tak si lidi kupujou Japončíky - Korejce - Čínu , a mě nezbívá než doufat že jednou až se opět zvedne životní úroveň, tak tohle Asijské sockování už konečně skončí , na druhé straně je ale pravdou že většina lidí co má pořádnou motorku je ráda, že během projíždky nepotká ani jednu tu samou motorku, ale zato 10 eRjeniček...

devastator (-4) napsal 17.10.2009 v 11:49

sorač...nejak jsem to nepobral...okolnostě..

devastator (-4) napsal 17.10.2009 v 11:49

vana ok...

Maxim (21) napsal 17.10.2009 v 11:48

kluci kluci,strilite do vlastnich rad

Váňa (33) napsal 17.10.2009 v 11:45

devastator: Ještě jednou si v klidu přečti co napsal Mbuell v 10.40 a pak mojí reakci. Třeba zjistíš, že střílíš špatným směrem...

devastator (-4) napsal 17.10.2009 v 11:36

co na něm mame zbožnovat jezdil jsem na tom a je to čirý zoufalství ...ps váno ...proč jezdíš japonce ??? ne buell ?? konzumní seš teda ty..

Váňa (33) napsal 17.10.2009 v 11:32

Kdo nezbožňuje Buell je spotřebně konzumní! Už tady padlo dost výborných hlášek, ale tahle je zatím nejlepší...

devastator (-4) napsal 17.10.2009 v 11:29

jěšte at padne do roka hd a bude klid...protože mě nebavjej ti nadutci co si myslej že japonec je něco méněceného...a zustanou tu značky co uměj dělat bajk .. ne šroty s ameriky pod kterejma je loůže oleje když stojej nový na šourumu..

devastator (-4) napsal 17.10.2009 v 11:10

ja nevim proč se stoho všici posraný že skrachoval těd všichni brečíte že buell je mrtvej proč ste si jeho motorky teda nekoupily ??? kdýž je tady vehementně obhajujete ...buell je motorka kničemu proto šla do kytek...protože amici nepochopili jak se má dělat kšeft a zisk...je to jejich boj za ty prachy je to drahej trakturek na zahradu..co se furt sype...

stráťa (104) napsal 17.10.2009 v 10:49

Nějak v tom článku nemůžu najít to že by buell končil proto že se neprodává dost na to aby se udržel, furt tam čtu jenom to že se to H-D nehodí. Myslím že kdyby si to vlastník přál tak se továrna dala zachránit (omezení výroby atd. by asi bylo potřeba ale to teď dělá asi každej výrobce motorek).

Každopádně je to obrovská škoda protože po buellu zůstává na trhu prázdný místo, nic podobnýho se prostě neprodává (i když mám pocit že yamaha se o to s MT01 tak trochu snažila).

marnej (2) napsal 17.10.2009 v 10:49

Nevím jak je kdo netolerantní, to si každej musí sáhnout do svého svědomí, někdo taky píše v profilu u své Yamahy "Honda to není" že "Váňo" . Takže já za sebe, jsem tolerantní, nic proti jiným motorkám nemám,(mám i tu Hondu ) ale prostě Buella žeru a naštěstí i pár jiných

mbuell (0) napsal 17.10.2009 v 10:40

Ano, ten mýtus je přesně tam, kde má být a kde ho spotřebně konzumní člověk nevidí. Je v odlišnosti, technice, koncepci, pojetí celku. Ta "hrstka" technicky cítících příznivců tento MÝTUS ponese dál a bude žít, kdežto konzum a spotřebnost skončí na smetišti.

Váňa (33) napsal 17.10.2009 v 10:26

Netolerantní Buell fans stále opakují: Mýtus, charakter, koule, charisma na straně jedné, plagiát, vysavač, nuda, rejže na straně druhé. Je-li to opravdu tak, proč se tedy, z těch milionu lidí co si ročně na světě koupí novou mašinu, nenajde několik tisíc "správných" kteří by stačili Buellu k záchraně? No možná proto že ten mýtus je někde úplně jinde

mbuell (0) napsal 17.10.2009 v 09:29

Bohužel to není pravda v dnešním světě "velcí výrobci" nenajdou odvahu vyrobit něco specifického, již několik let se konstrukce motocyklů ubírá stejným směrem a neříkám, že je to špatné, jen trochu nudné. Je to dáno dobou, ekonomickými hledisky, jak výrobními, tak společenskými, samozřejmě i poptávkou. Jsou to spotřební motocykly pro konzumní svět, které jsou v podstatě všechny "stejné". Přijít s něčím nekonvenčním, konstrukčně odlišným, ale zase podotýkám, nevyzdvyhuji technicky dokonalým, je obrovské riziko jak pro velkou firmu, tak o to víc pro malokapacitního výrobce, ale Buell to dokázal, byl tu několik roků a samozřejmě bude dál. Našel si celou řadu příznivců, kteří v něm našli to, k čemu byl stvořen a jsou za to šťastni, tak celou řadu odpůrců z řad uživatelů ostatních moto. Rád se svezu na asijských moto, sám jsem je vlastnil, neodsuzuji je a nikdy jsem to nedělal. Jízda na Buellu je však emočně nad nimi a přirovnal bych ji k jízdě na historickém mototcyklu, který nabízí také mnohem víc než jen jízdu, kterou bych u těch dnešních moto přirovnal k zapnutí vysavače. Nastartuješ příjemně uhlazeně lineární dopravní prostředek. BUELL STVOŘIL NOVODOBÝ MÝTUS A DÍKU MU ZA TO!

DaliboRR (1) napsal 17.10.2009 v 09:01

Buellu a jiným podle nich jedinym spravným motorkam dekaji spatnou reklamu zamindrakované decko memphis unv. a zdejší fašoun DMC.motobiker je to tak a kdo čte jejich vylevy a neustalé urazky a pomluvy musi mi dat za pravdu.

kodlisko (1) napsal 17.10.2009 v 08:48

Tak to je škoda! Velká škoda!

Anti (391) napsal 17.10.2009 v 08:05

Nemyslel jsem něco podobného Buellu.Myslel jsem podobně nápaditou konstrukci.Téměř každá značka má něco specifického,něco ojedinělého.I ti vámi odsuzovaní Japonci.Mimochodem,produkci motorek určuje(tak jako produkci čehokoliv jiného)trh,takže potažmo my zákazníci.Takže se musíme zlobit sami na sebe že Buell padl.Erik se zapsal hlavně nápaditou a neoukanou konstrukci,zajímavým designem.Ale i ti Japončíci měli "speciálky".Jako třeba první seriové čtyřvály(Honda),nebo dvoutaktní tříválec(Kawa).
Každý vnímá motocykly trochu jinak.Pro někoho je to nejlepší vrchol spolehlivosti,někdo chce maximálně praktický stroj,někdo dává přednost specifické konstrukci,další potřebuje rychlý stroj,a někteří stroj designově dotáhnutý.Každý ať si vybere dle gusta a uznává volbu toho druhého.Osobně mě pobuřuje pouze snaha o "nadřazování" svojí volby na úkor druhých.

Aaronek (-1) napsal 17.10.2009 v 02:08

Tak jsem si dnes večer jako čestný majitel XB12s na počest Erika Buella otevřel lahvinku, usadil se v křesle a pročetl si všechny své posbírané recenze a články o Buellech.
Všem majitelům a fanouškům této značky bych chtěl ocitovat článek, který dle mého názoru krásně popisuje, o čem jsou motocykly Buell:

"Říká Vám něco jméno Eddy Eagle? Byl to legendární anglický skokan na lyžích, který sice nikdy nezískal žádnou medaili, zato mu však patřila srdce všech diváků sledujících v osmdesátých letech tento sport. Podobně, jako tomuto krátkozrakému Britovi se vedlo i malému výrobci motocyklů Eriku Buellovi. Zatímco velcí japonští výrobci pracovali na stále rychlejších, silnějších a lehčích motocyklech, vydal se Erik Buell zcela jinou cestou. Stál před otázkou, jak postavit skutečně rychlý motocykl, a vyvinul svébytnou koncepci na bázi motoru H-D se vzhledem streetfighteru, který sice nikdy nevyhrál jediný srovnávací test, ale dodnes neztratil nic z toho, čím odjakživa fascinoval".

Eddy Eagle nesmí zemřít.

DMC.motobiker (-23) napsal 16.10.2009 v 23:53

No tak to že jsou Japonci dokolí skoro ve všem co se netýká emocí víme asi všichni , ale to neznamená že je to jediná správná volba , stačí si vzpomenout jak to bylo s tou známou dokonalou a jedinou dobrou čistou Árijskou rasou... Japonci dělají dobrý motorky, vo tom žádná, ale asi bych si tam nevybral , protože nikdy nedokážou vyrobit nic co je tak krásné , tak jedinečné, tak pocitově úžasné jako je třeba Buell , nebo Ducati a další, a určitě nikdy nestvoří nic originálního, vždyť i ta celá jejich Japonská čtyřka je dělaná jako přes kopírák, všechno na jedno brdo , a málo jich pochází z Japonských hlav, většina je spíše z Japonských foťáků! Ale nikomu do toho nechci kecat, každopádně věřím že mezi motorkářema by se našlo desítky lidí kteří by si Buella koupili, bohužel né každý si to může dovolit , zato 20 let starou rejži za +/- 30 tisíc si může pořídit skoro každej, a vo tom to je hlavně...

mbuell (0) napsal 16.10.2009 v 23:13

Anti
Přesně jak jsi napsal,mohou stvořit "něco",ale to něco už bude jenom podobné.BUELL je jenom jeden.A jestli jsi nevyčetl něco mezi řadky,tak by jsi poznal,že ho nikomu nenutím a jsem rád,že jsi také šťastný, s tím co máš

marnej (2) napsal 16.10.2009 v 23:02

To Anti: Jo s tím použitím jinýho motoru než HD, to mě ale taky napadlo. Ale jinak nemyslím že by měl být Rotax špatnej, furt to je dvouvál a o to šlo . A nikdy jsem si nemyslel že HD nabo BUELLU něco nesahá po kotníky ju.

marnej (2) napsal 16.10.2009 v 22:58

To Womanbiker: Ano o tom to je "srdcovka", těžko něco pitvat s někým kdo to nechápe a leze sem jen prudit ostatní. Mám rád i jiný styl , jako Ducati, Triumpha , Benelli a pod. a do jiných taky nešiju. Taky věřím že je to otázka času a zase se Buell vzchopí.

Anti (391) napsal 16.10.2009 v 22:57

A teď mě to trklo...To udělali pánové od HD Erikovi za to,že přestal používat jejich agregáty...

Anti (391) napsal 16.10.2009 v 22:52

Nevím jak ostatní,ale mě osobně Buell zaujal.Jen mě štve povětšinou přístup majitelů(ne nepodobný majitelům HD),že ONI mají něco vyjímečného čemu zbytek motocyklové produkce nesahá ani po kotníky.Holt americká motorka vyžaduje americký přístup...

marnej (2) napsal 16.10.2009 v 22:47

Tyhle diskuze to je někdy trága, jestli někdo Buella nemusí tak nevím proč do těch komentářů leze! Já jsem do toho kouknul protože to byl můj sen, a i když už jsem si ten sen splnil, mě ta zpráva o konci fakt zajímala a taky mě to štve , řekl bych že podle toho videa to samotnýho Erika taky netěší. Bjůůl je pro mě #1 , i když mám i jap, ale Buell mě už dávno chytil a drží za srdce. Jestli někoho ten Bullík tak prudí tak si klidně flusněte do helmy až ho uvidíte a uslyšíte jet kolem

Jaris998 (10) napsal 16.10.2009 v 22:47

je to škoda..


TOPlist