Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Osobne si myslím, že alternatíva ( a luxusná) je Trrs xtrack one. Sherco mám rád, vlastne som fanúšik, ale v tomto prípade je to lacná verzia ktorá časom omrzí.
Hodně dobrý popsané . Já to měl podobně, jen jsem šel do civilnějšího strojka Alpa 200 se stejným motorem jako mám ve Vanku ale 125 Akorát jsem to ještě nestačil zaprasit...ani nechci. Nezkusíš - nevíš a protože loni nebyla u nás ani jedna, tak vlastní dovoz. Akorát na ně teď nezbývá času...
Déja vu? S chutí jsem přečetl. Pokud by měl někdo zájem, mohl bych nabídnout zánovní Montesu 4Ride.
Srovnatelná hmotnost, ale 260 ccm. Mezi těmito pasteveckými trialkami je možná nejsofistikovanější(?)
Dobrá škola pre balans je na semafóroch sa zastaviť v pruhu a snažiť sa nedať dole nohy. Baby v autách vo vedľajších pruhoch sa pozerajú, smejú sa a fandia - a ty sa o to viac snažíš...
Na Betke Urbánkovej sa mi celkom darí, ale som sa už párkrát prichytil, že to robím aj na SV-čku.
Ale pravá šlapačková zábava je postaviť si prekážky na hoci aj celkom malom pozemku a keď to zvládaš, postupne pridávať zložitejšie úseky.
Fakt lepšie, ako jazdiť z poobedňajšej nudy 50 rokov okolo toho istého komína, a nevadí ani to, že Dougie Lampkin už zo mňa nikdy nebude...
Tak tyhle příhody mám dost podobný s GG Randonne 125. Zábava neskutečná, když se tomu člověk 2-3 týdně věnuje tak se zlepší v terénu i na výrazně těžších endurech. Značka vyřešena sundavacím rámečkem na dvě páčky (drží fest).
Teď mi došel čas (2 děti no) tak jí prodávám.... možná se zas o víkendu projedu a z inzerce jí stáhnu (to už jsem zažil ).
Loni k 50 jsem si taky takový vehement po 4 letech přemýšlení pořídil. Sherco 2,9. U prodejce svezl po zahradě, twl co to je???
Zajel pro peníz, zapřáhl vlek a večer byla ve stodole. Ok, tak zkusím ten balanc na místě, to je základ. Asi půlhodky jsem zkoušel stát, pořád padal a neskutečně se tlemil, do čeho jsem, vůl stará, vrazil tolik korun. První jízda a pokusy něco přejet, jet po zadním, atd a rohlík ve tváři, neskutečně mě to baví. Ale chce to každý den, aspoň na 20min potrénovat balanc. Po přečtení pěkně sepsaného vidím, že nejsem sám, divný patron na uskákané koze
Tak ať tě to pořád baví a zlepšuješ se, a jezdíš aspoň jako Toník Bou po obrně
Potěšilo mě to celé, trialka je úžasná hračka, po které jsem nedávno taky "šilhal", vtipné obraty a jinak spisovná čeština tomu dodává rámec článku, který pobaví i kdyby to nebylo prvoplánové...
Chechtám se ještě teď a jistě si to s radostí přelousknu znovu
Žádný olej, ani tuk nechrání tak dobře, jako gumová prachovka.
V tomto punktu bych se přimlouval v rámci boje za udržení provozuschopnosti přední vidle za větší zatížení motorky "gumovým balastem".
Neustále strhávaná a rolovaná "plechová nádhera" představující boj eráru proti silničním pirátům a vrahům (SPZ, po novu RZ) se dá ošéfovat následujícím způsobem.
Mezi držák tabulky a blatník se namontuje bazmek, zhotovený na principu stojanu motorky. Tedy plechový profil na pantu (kloubu), který je držen v obou krajních polohách pružinou.
Rolování tabulky se předejde zhotovením "dorazu" v podobě plechového pásku ve tvaru "V".
Pneumatika se zvedne, cvakne do plechové plošky "Véčka", síla úderu se přenese do stojánku a ten se vyklopí.
Po projetí terénní vložky jezdec sklopí tabulku pouhým přitlačením prstem na tabulku.
Případné kecy na STK se vyřeší vhodným umístěním jednoho šroubku, který bude funkci vyklápění blokovat.
Po dlouhé době jsem si přečetl něco co mě fakt pobavilo. Moc hezky a zábavně popsaný .Kdysi jsem o trialu taky uvažoval, ale protože všichni okolo jezdili enduro, skončil jsem u něj taky.
Ještě jednou autorovi
To není "shoz" pisatele, to je jen takový povzdech s úsměvem.
Stane se.
HLAVNÍ PŘÍČINA "neúspěchu":
dnešní motky jsou jednoduše "přetažené".
Naprostá většina zoufalců, kteří by rádi předstírali, že jsou "motorkáři" - VČETNĚ MÉ MALIČKOSTI! - touží po motorce UNIVERZÁLU, který by uměl - jak říkáme my od Ostravy UPLNĚFŠECKOGANC!!!
Tzn. odvézt mne do práce, přitáhnout týdenní nákup, vyhrát GP v Monze (to nejmíň!), zválcovat FŠECKY na šestidenní,odskočit si pro věnec z TT na ostrov Man - třetí místo by stačilo, bo nebyl čas na trapný a potupný trénink, a hned na to zmáknout po vzoru zdejší cestovatelské ikony Nora - NostalgicRidera - Magadan.
A to všechno jednou motorkou, která by byla pořád krásná, mladá a chytrá a pochopitelně navíc LEVNÁ. Asi tak těch 500 Kč by bylo akorát.
Přátelé, proberme se. Takové motky byly snad možná před 70 lety. Dnes je jiná doba a slovy klasika - HOST VYHAZUJE VRCHNÍHO.
Dnešní motky mají podávat poněkud extrémnější výkony, než kafemlýnky z padesátek, tudíž je nutná i extrémní specializace na tu kterou disciplínu.
Nu a z toho plyne rozčarování nás - dědků, kteří stále sníme o tom, jak tenkrát, když...
Motory dělají v Číně nebo ještě dodává Yamaha? Fajn čtení. Já mám starou trialku a začal minulý rok, má to svý kouzlo, ale taky umím hovno a času pomálu...
Z Keeway Exceed sa mi eŠPéZetka stratila až trikrát, scenár u mňa vždy podobný: po 30 minút jazdy dve hodiny hladania ŠPZ aj s ulomeným kusom blatníka v burine... Vždy sa to našlo.
Pár rokov jazdím aj na - u konkurentoch spomínanej - Bete Urban 200 (mám ju v profile), vybral som si ju z dôvodov, že Beta Alp 200 nebol v dohlade a že som starý nízky kkt.
Teda Urban má kolesá 19/16 (Alp 21/18), spomínaná o niečo vyššia váha znamená pevnejší podvozok, 15 koní (motor Suzuki 200) a 115 km/h maximálku (technický preukaz), čo je na tacháči 122 km/h. To je pri presunoch po asfaltkách veľká výhoda, pohodových 90-100 km/h to zvláda dlhodobo, sériové pneumatiky sú tiež skôr univerzálne, takže na "pravý trial" to nebude.
Ale úzučké sedlo je na asfalte k ničomu, najväčšia vzdialenosť naraz 110 km tam a večer 110 km späť, týždeň som potom necítil zadok... Fakt je to pre terén a 90 % v stoji.
Takže budúca sada pneu bude špeciálne pre trial, možno aj väčšia rozeta.
(Na cesty mám predsa SV-čko...)
Paradní počtení. Hned mám lepší den. Díky
Skvostně napsáno!!!
Osobne si myslím, že alternatíva ( a luxusná) je Trrs xtrack one. Sherco mám rád, vlastne som fanúšik, ale v tomto prípade je to lacná verzia ktorá časom omrzí.
Hodně dobrý popsané . Já to měl podobně, jen jsem šel do civilnějšího strojka Alpa 200 se stejným motorem jako mám ve Vanku ale 125 Akorát jsem to ještě nestačil zaprasit...ani nechci. Nezkusíš - nevíš a protože loni nebyla u nás ani jedna, tak vlastní dovoz. Akorát na ně teď nezbývá času...
Velice pěkně vtipně napsané
Vlastním Rieju Tango 125, ještě s motorem Yamaha. Skvělá motorka, která vyjede všude.
Déja vu? S chutí jsem přečetl. Pokud by měl někdo zájem, mohl bych nabídnout zánovní Montesu 4Ride.
Srovnatelná hmotnost, ale 260 ccm. Mezi těmito pasteveckými trialkami je možná nejsofistikovanější(?)
1 reakce
Dobrá škola pre balans je na semafóroch sa zastaviť v pruhu a snažiť sa nedať dole nohy. Baby v autách vo vedľajších pruhoch sa pozerajú, smejú sa a fandia - a ty sa o to viac snažíš...
Na Betke Urbánkovej sa mi celkom darí, ale som sa už párkrát prichytil, že to robím aj na SV-čku.
Ale pravá šlapačková zábava je postaviť si prekážky na hoci aj celkom malom pozemku a keď to zvládaš, postupne pridávať zložitejšie úseky.
Fakt lepšie, ako jazdiť z poobedňajšej nudy 50 rokov okolo toho istého komína, a nevadí ani to, že Dougie Lampkin už zo mňa nikdy nebude...
https://www.youtube.com/watch?v=SZkW6FU_szs
Díky za bezva článek. Vyzkoušel jsem různý mutanty mezi trialem a endurem a po mnoha letech se vrátil k Trickerovi. Ten už z domu nepůjde.
Skvělej článek!
Tak tyhle příhody mám dost podobný s GG Randonne 125. Zábava neskutečná, když se tomu člověk 2-3 týdně věnuje tak se zlepší v terénu i na výrazně těžších endurech. Značka vyřešena sundavacím rámečkem na dvě páčky (drží fest).
Teď mi došel čas (2 děti no) tak jí prodávám.... možná se zas o víkendu projedu a z inzerce jí stáhnu (to už jsem zažil ).
A co takhle Tricker? Je celkem fajn i na silnici...
https://www.motorkar...aha-tricker-250.html
Loni k 50 jsem si taky takový vehement po 4 letech přemýšlení pořídil. Sherco 2,9. U prodejce svezl po zahradě, twl co to je???
Zajel pro peníz, zapřáhl vlek a večer byla ve stodole. Ok, tak zkusím ten balanc na místě, to je základ. Asi půlhodky jsem zkoušel stát, pořád padal a neskutečně se tlemil, do čeho jsem, vůl stará, vrazil tolik korun. První jízda a pokusy něco přejet, jet po zadním, atd a rohlík ve tváři, neskutečně mě to baví. Ale chce to každý den, aspoň na 20min potrénovat balanc. Po přečtení pěkně sepsaného vidím, že nejsem sám, divný patron na uskákané koze
Tak ať tě to pořád baví a zlepšuješ se, a jezdíš aspoň jako Toník Bou po obrně
Díky za skvělý článek
Potěšilo mě to celé, trialka je úžasná hračka, po které jsem nedávno taky "šilhal", vtipné obraty a jinak spisovná čeština tomu dodává rámec článku, který pobaví i kdyby to nebylo prvoplánové...
Chechtám se ještě teď a jistě si to s radostí přelousknu znovu
Díky za příjemnou porci zábavy
Ještě technická k článku.
Tedy rovnou dvě.
Žádný olej, ani tuk nechrání tak dobře, jako gumová prachovka.
V tomto punktu bych se přimlouval v rámci boje za udržení provozuschopnosti přední vidle za větší zatížení motorky "gumovým balastem".
Neustále strhávaná a rolovaná "plechová nádhera" představující boj eráru proti silničním pirátům a vrahům (SPZ, po novu RZ) se dá ošéfovat následujícím způsobem.
Mezi držák tabulky a blatník se namontuje bazmek, zhotovený na principu stojanu motorky. Tedy plechový profil na pantu (kloubu), který je držen v obou krajních polohách pružinou.
Rolování tabulky se předejde zhotovením "dorazu" v podobě plechového pásku ve tvaru "V".
Pneumatika se zvedne, cvakne do plechové plošky "Véčka", síla úderu se přenese do stojánku a ten se vyklopí.
Po projetí terénní vložky jezdec sklopí tabulku pouhým přitlačením prstem na tabulku.
Případné kecy na STK se vyřeší vhodným umístěním jednoho šroubku, který bude funkci vyklápění blokovat.
Po dlouhé době jsem si přečetl něco co mě fakt pobavilo. Moc hezky a zábavně popsaný .Kdysi jsem o trialu taky uvažoval, ale protože všichni okolo jezdili enduro, skončil jsem u něj taky.
Ještě jednou autorovi
OMG, tose zas potkali dva u Kolína!!!
To není "shoz" pisatele, to je jen takový povzdech s úsměvem.
Stane se.
HLAVNÍ PŘÍČINA "neúspěchu":
dnešní motky jsou jednoduše "přetažené".
Naprostá většina zoufalců, kteří by rádi předstírali, že jsou "motorkáři" - VČETNĚ MÉ MALIČKOSTI! - touží po motorce UNIVERZÁLU, který by uměl - jak říkáme my od Ostravy UPLNĚFŠECKOGANC!!!
Tzn. odvézt mne do práce, přitáhnout týdenní nákup, vyhrát GP v Monze (to nejmíň!), zválcovat FŠECKY na šestidenní,odskočit si pro věnec z TT na ostrov Man - třetí místo by stačilo, bo nebyl čas na trapný a potupný trénink, a hned na to zmáknout po vzoru zdejší cestovatelské ikony Nora - NostalgicRidera - Magadan.
A to všechno jednou motorkou, která by byla pořád krásná, mladá a chytrá a pochopitelně navíc LEVNÁ. Asi tak těch 500 Kč by bylo akorát.
Přátelé, proberme se. Takové motky byly snad možná před 70 lety. Dnes je jiná doba a slovy klasika - HOST VYHAZUJE VRCHNÍHO.
Dnešní motky mají podávat poněkud extrémnější výkony, než kafemlýnky z padesátek, tudíž je nutná i extrémní specializace na tu kterou disciplínu.
Nu a z toho plyne rozčarování nás - dědků, kteří stále sníme o tom, jak tenkrát, když...
3 reakce
A to jsem ani nevěřil,že to přečtu Super napsáno a super stroj na blbnutí
Motory dělají v Číně nebo ještě dodává Yamaha? Fajn čtení. Já mám starou trialku a začal minulý rok, má to svý kouzlo, ale taky umím hovno a času pomálu...
2 reakce
Zábavný popis, spoznávam seba...
Z Keeway Exceed sa mi eŠPéZetka stratila až trikrát, scenár u mňa vždy podobný: po 30 minút jazdy dve hodiny hladania ŠPZ aj s ulomeným kusom blatníka v burine... Vždy sa to našlo.
Pár rokov jazdím aj na - u konkurentoch spomínanej - Bete Urban 200 (mám ju v profile), vybral som si ju z dôvodov, že Beta Alp 200 nebol v dohlade a že som starý nízky kkt.
Teda Urban má kolesá 19/16 (Alp 21/18), spomínaná o niečo vyššia váha znamená pevnejší podvozok, 15 koní (motor Suzuki 200) a 115 km/h maximálku (technický preukaz), čo je na tacháči 122 km/h. To je pri presunoch po asfaltkách veľká výhoda, pohodových 90-100 km/h to zvláda dlhodobo, sériové pneumatiky sú tiež skôr univerzálne, takže na "pravý trial" to nebude.
Ale úzučké sedlo je na asfalte k ničomu, najväčšia vzdialenosť naraz 110 km tam a večer 110 km späť, týždeň som potom necítil zadok... Fakt je to pre terén a 90 % v stoji.
Takže budúca sada pneu bude špeciálne pre trial, možno aj väčšia rozeta.
(Na cesty mám predsa SV-čko...)
OSSA To je sen
Ja myslim, ze v tomhle odvetvi je asi nejlepsi aktualne prave elektro. A to konkretne taky z Francie EM
https://www.electric-motion.fr/en/
Konkretne takove civilnejsi https://www.electric-motion.fr/en/models/escape-s , to by asi pokrylo i tvuj najezd km
krásný stroj Díky za zábavnou recenzi