Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
krásná motrorka a skvěle napsané Sám po ni pokoukávám jako o motorce kolem komína. Ale mám moc plnou garáž a málo času Myslím, že je to velmi dobrá volba za ty peníze, svezl jsem se na na 800MT a krom toho ucukaného plynu, prý už vyřešili softwarově.... to bylo skvělé svezení. Jakmile bude příležitost, zkusím ji nebo možná verzi X ADVENTURE.
Užívej ve zdraví
Pěkně popsaná recenze Měl jsem možnost tento typ moto vyzkoušet při předváděcích jízdách a byl jsem velmi spokojen. Chová se to jako japonec a jede to až nezvykle dobře..právě při vytáčení motoru nad 6tis. se projevil ten správný zátah a měl sem taky rohlík přes celou hubu už jsem po zbytek cca 45ti minutové jízdy neubral... Co se týče zmiňovaných brzd, tak jsem nějakou slabost nezaznamenal, možná byla motorka opatřena jinými destičkami, nevím, chovala se prostě hodně dobře ve všem, ovladatelnost, podvozek Jezdím na moto přes 30let jsem zvyklý na silné stroje, vlastnil jsem mimo jiné několik litrových supersportů a nikdy jsem nic nešetřil, ale můžu zodpovědně říct, že ti číňani dou sakra nahoru, ať se to líbí někomu nebo ne ...apropo vyzkoušejte uvidíte a za ty prachy...no stres
Euroil je běžně bez bio ptákoviny. Stačí stáhnout jejich aplikaci do mobilu a tam vidíš u každé pumpy poslední závoz benzínu včetně obsahu bioslozky a pokud tam vůbec byla (na většině pump nebývá a když, tak jen výjimečně)
Díky za upřímně napsané poznatky ze života. Ještě bych se chtěl zeptat, jak to vypadá při jízdě v dešti, jestli od zadního kola nelítá voda až na záda?
No je to na zamyšlenou. Je mi podobně let a ta motorka se mi líbí, hlavně ve verzi Adventure, co má být v prodeji od příštího roku. Pořád mi ale vrtá v hlavě, zda před tímhle SUV nedat přednost nějakýmu jetýmu motárdovi, protože nejvíc zábavy jsem si stejně užil za řidítkama Hondy FMX, která sice neměla moc výkonu a po dvou hodinách mě z ní bolel zadek, jenže ta lehkost a obratnost v zatáčkách byla skvostná. Asi si to budu muset vyzkoušet, z pohodlí ani výkonu nemám obavy, umí to ale taky trochu zazlobit, aby se člověk vyblbnul a probudil pár čertů?
Pěkně popsáno individuální vnímání .
Sám si hraji s myšlenkou podělit se o > 100 000 km absolvovaným na motocyklu Honda během 20 let vlastnictví.
Ono není nad syrovou vlastní zkušenost, až na dřeň https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/43/617182_f24b5bd1bb36b469b17c6150f36d2b48.jpg[/img]
Ať ti to jezdí a ať jsi dál spokojený, jen je to recenze ve stylu celej život jsem jezdil MBéčkem a Š120 a teď jsem si pořídil Fábii a je to nejlepší vozítko pod sluncem.
Můj šálek kávy to není, jsem na klasičtější tvary, jinak ale poměr cena výkon tam oproti tem uni čínskem 500 x krát jiné jméno je .A věřím tomu že tam bude i přijatelné servisní technické zázemí. Ale zase moto bez normálních blatníků. Jak na tom pojedu z práce když bude pršet nebo mokro?? asi nijak,protože bych byl jako prase.
Moc čtivě napsané..
Mám to úplně jak přes kopírák.. Už prvních sát let, po delší době 1/2 sezony TNT 125, pak sezona na DUKE 390 a teď Heritage. Koupeno 1. 10. 21, najeto 9952 km dodnes bez problému! Mám to sice ještě uděláno trochu do cestovna, ale se vším co píšeš musím souhlasit. Co se týče přední brzdy, mi to od cca 2000 km brzdí už dostatečně (pravda, trochu jsem tomu dával za uši, ale pomohlo..)
Přeju hodně šťastných dalších km!!!
Skvěle napsaný článek, za 3 měsíce mne čekají šedesátiny a tady od toho "mladého kluka" mě jeho test moc potěšil. Přeji hodně šťastných kilometrů. Já z důvodu odcházejícího kolene přešel na tříkolku - Spydera.
Ohledně brzd, možná bych jenom zkusil destičky s jinou směsí. Řešil jsem to kdysi u nové Cagivy Raptor 1000, brzdy Brembo, pancéřové hadice, ale brzdilo to vážně mizerně. Byl jsem z toho dost nešťastnej, už jsem začal řešit jinou pumpu, ale pak jsem ještě zkusil jiné destičky a účinek okamžitý a fantastický.
Tím samozřejmě neříkám, že to pomůže tady, ale je to asi nejlevnější pokus...
krásná motrorka a skvěle napsané Sám po ni pokoukávám jako o motorce kolem komína. Ale mám moc plnou garáž a málo času Myslím, že je to velmi dobrá volba za ty peníze, svezl jsem se na na 800MT a krom toho ucukaného plynu, prý už vyřešili softwarově.... to bylo skvělé svezení. Jakmile bude příležitost, zkusím ji nebo možná verzi X ADVENTURE.
Užívej ve zdraví
Pěkně popsaná recenze Měl jsem možnost tento typ moto vyzkoušet při předváděcích jízdách a byl jsem velmi spokojen. Chová se to jako japonec a jede to až nezvykle dobře..právě při vytáčení motoru nad 6tis. se projevil ten správný zátah a měl sem taky rohlík přes celou hubu už jsem po zbytek cca 45ti minutové jízdy neubral... Co se týče zmiňovaných brzd, tak jsem nějakou slabost nezaznamenal, možná byla motorka opatřena jinými destičkami, nevím, chovala se prostě hodně dobře ve všem, ovladatelnost, podvozek Jezdím na moto přes 30let jsem zvyklý na silné stroje, vlastnil jsem mimo jiné několik litrových supersportů a nikdy jsem nic nešetřil, ale můžu zodpovědně říct, že ti číňani dou sakra nahoru, ať se to líbí někomu nebo ne ...apropo vyzkoušejte uvidíte a za ty prachy...no stres
Asi si pôjdem pozrieť verziu Sport
Euroil je běžně bez bio ptákoviny. Stačí stáhnout jejich aplikaci do mobilu a tam vidíš u každé pumpy poslední závoz benzínu včetně obsahu bioslozky a pokud tam vůbec byla (na většině pump nebývá a když, tak jen výjimečně)
Hnus, takhle vychvalovat čínskou motorku...
4 reakce
No pokud to pán srovnává s Dněprem tak to o fous asi lepší bude ..-)
Pěkně napsáno a snad bude i pokračování třeba po 30 nebo více tis.km. Btw Eurooil Optimal biosložku obsahuje. Bez biosračky je na Eurooilu jen nafta.
Díky za upřímně napsané poznatky ze života. Ještě bych se chtěl zeptat, jak to vypadá při jízdě v dešti, jestli od zadního kola nelítá voda až na záda?
1 reakce
No je to na zamyšlenou. Je mi podobně let a ta motorka se mi líbí, hlavně ve verzi Adventure, co má být v prodeji od příštího roku. Pořád mi ale vrtá v hlavě, zda před tímhle SUV nedat přednost nějakýmu jetýmu motárdovi, protože nejvíc zábavy jsem si stejně užil za řidítkama Hondy FMX, která sice neměla moc výkonu a po dvou hodinách mě z ní bolel zadek, jenže ta lehkost a obratnost v zatáčkách byla skvostná. Asi si to budu muset vyzkoušet, z pohodlí ani výkonu nemám obavy, umí to ale taky trochu zazlobit, aby se člověk vyblbnul a probudil pár čertů?
5 reakcí
Ja to rikam porad, je to skvela a zabavna motorka!
Pěkně popsáno individuální vnímání .
Sám si hraji s myšlenkou podělit se o > 100 000 km absolvovaným na motocyklu Honda během 20 let vlastnictví.
Ono není nad syrovou vlastní zkušenost, až na dřeň https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/43/617182_f24b5bd1bb36b469b17c6150f36d2b48.jpg[/img]
Chlapská záležitost, vyzrálá a plnokrevná.
Tohle umí přitáhnout!
Strasne moc ctivy clanek.Diky!
Škoda. Kdyby to nemělo ten dnes "módně" ufiknutej zadek, tak je to docela hezká motorka.
1 reakce
Ať ti to jezdí a ať jsi dál spokojený, jen je to recenze ve stylu celej život jsem jezdil MBéčkem a Š120 a teď jsem si pořídil Fábii a je to nejlepší vozítko pod sluncem.
3 reakce
Výborná recenzia. Prajem dlhé bezproblémové jazdenie.
Moc pěkné pěkně napsané.
Můj šálek kávy to není, jsem na klasičtější tvary, jinak ale poměr cena výkon tam oproti tem uni čínskem 500 x krát jiné jméno je .A věřím tomu že tam bude i přijatelné servisní technické zázemí. Ale zase moto bez normálních blatníků. Jak na tom pojedu z práce když bude pršet nebo mokro?? asi nijak,protože bych byl jako prase.
Moc čtivě napsané..
Mám to úplně jak přes kopírák.. Už prvních sát let, po delší době 1/2 sezony TNT 125, pak sezona na DUKE 390 a teď Heritage. Koupeno 1. 10. 21, najeto 9952 km dodnes bez problému! Mám to sice ještě uděláno trochu do cestovna, ale se vším co píšeš musím souhlasit. Co se týče přední brzdy, mi to od cca 2000 km brzdí už dostatečně (pravda, trochu jsem tomu dával za uši, ale pomohlo..)
Přeju hodně šťastných dalších km!!!
8 reakcí
Skvěle napsaný článek, za 3 měsíce mne čekají šedesátiny a tady od toho "mladého kluka" mě jeho test moc potěšil. Přeji hodně šťastných kilometrů. Já z důvodu odcházejícího kolene přešel na tříkolku - Spydera.
1 reakce
Hezky napsáno...
Ohledně brzd, možná bych jenom zkusil destičky s jinou směsí. Řešil jsem to kdysi u nové Cagivy Raptor 1000, brzdy Brembo, pancéřové hadice, ale brzdilo to vážně mizerně. Byl jsem z toho dost nešťastnej, už jsem začal řešit jinou pumpu, ale pak jsem ještě zkusil jiné destičky a účinek okamžitý a fantastický.
Tím samozřejmě neříkám, že to pomůže tady, ale je to asi nejlevnější pokus...
2 reakce