Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro zajímavost tady uvedu, že mám sice špičkový skůtr Aprilia z roku 2010 a když jsem ho opravoval, našel jsem na chladiči velký nápis MADE IN CHINA. Už to vypadá, že globalizaci se skoro nic nevyhne
Originál výrobcem Yuki City je ZNEN a označení je A9. Na jejich stránkách je uveden jako novinka ve 125ccm, ale specifikace je pro 50cccm, pokud jsem dobře četl v angličtině. Ještě jsem na něj narazil na stránkách Znen Bangladéš, ale tam je 125ccm nabízena se silnějším motorem než nabízí Yuki v ČR. V Bangladéši jezdí s 8,5KW namísto českých 6kW. Na bangladéšském Znenu je také ukázka krásné kopie Hondy PCX, která je oproti originálu se vzduchem chlazeným motorem, ale toto je jiná písnička . Yuki City jsem viděl v prodejně (červenou i bílou) a u mne jasně vítězí červená. Vše dobrý, jenom ty blinkry! To umístění mi fakt vadí. Vzhledově je to už kus skútru proti Yuki Fairy. Otázka je, jak bude fungovat motoricky, protože poměr cena a výkon je docela slušný. Motor GY6 je asi relativně solidní v rámci čínské produkce, drobné "mouchy-uvolňující se šrouby, atd." u "číňana" pochopím, a také jaký bude přístup prodejce u záručních a pozáručních oprav. Z dnešní nabídky 125ccm čínských skútrů (Maxony, Kentoye, ostatní Yukiny, ZNEN ČR) do 30 tisíc se mi líbí nejvíc.
Uvítal bych informaci, která fabrika skůtr vyrábí. Potom se daj dohledat užitečný info, jak je to s kvalitou ... Yuki je jen nějaká obchodní značka, pod kterou se prodává jak nekvalitní čínská produkce, tak i vcelku slušný zboží.
crhyv: vím ,že není fér porovnávat funglovku s ojetinou ,ale na druhou bych čekal ,že to italové budou mít víc vychytaný. Možná jsem jen narazil na páteční kus :D
Já nechci vyloženě kritizovat ale oni mají problém s kvalitou základních materiálů. Jestliže chrlí tisíce kusů bez odpovídající kontroly, tak se to někde projeví.A když čtu na jinejch diskusích , že životnost je okolo 10000km a pak KO.Tak to musí kvalitu ještě hodně poladit.
Tyhle skůtry nejsou uplně špatná investice. Většina těhle šikmooček má motory Gy6. Ten motor má sice malej výkon ale je blbuvzdornej a nesype se. Sám mam v podstatě tenhle samej skůtr akorát to neni yuki. Už na něm mam přes 5000km. bez problému. A bude jezdit dál. Holt se ale človek musí smířit s tim, že to víc jak 90 nejede a podvozek neni moc vychytanej a přední brzda chce víc síly při razantnim brždění. Ve dvou to bez zadku moc nejde.
Takže skůtr dobrý, ale stojí moc peněz na použitou techniku. Můj názor je že má hodnotu tak do 20 000 kč. pak jo, ale tyhle prachy bych za to nikdy nedal.
už jsem se setkal se dvěma lidma s Yuki strojema a oba měli stejnej problém.Koupili novej stroj 50ccm 2t a jeden měl spotřebu 4l/100 a druhej 6l/100.Servis jim s tím nepomohl a nikdo nevěděl co s tím.Tak potom nevim jestli ta nizká kupni cena je opravdu tak nizká
par km jsem myslel kolem 10-20km denne do prace + cesta zpet, mensi nakupy atd... jsou to nove stroje a vazne zadny problem, jeden jezdi skoro za kazdeho pocasi a nerezne to vice nez ital z italie
2 aldakaw: Jestliže je někdo tak bohatý a má nervy na to, že když vyjede ze své vísky, bude muset mít v záloze na telefonu někoho s valníkem, tak proč ne! Kolega si pořídil !novou! Yuki a tím, že nemá přívěs a auto s koulí, tak už 2 měsíce nejezdí (ujel 500Km), takže jestli myslíš pár Km, jakože 2 Km denně, tak to bude určitě velice spolehlivý strojek.
2 Davidp41 : Ty máš toho Itala nového ??? a v záruce ??? Tady se bavím o nové "jukině". Jestliže máš Itala dotaženého z Itálie, tak to je přeci jiný příběh.
pro crhyv: Já mám italskýho 2T skůtra a ještě tak 2 měsíce a budu ho znát do šroubku takže ať je jekejkoliv tak horší nebude leda by mu upadlo kolo za jízdy :D
crhyv - to platilo kdysi davno, on se ten cinan rychle uci, v mem okoli je par techto stroju a funguji bez problemu, neni to na nejake dlouhe cestovani, ale par kilometru kazdy den do prace to se zakladnim servisem bez problemu zvlada
Pro zajímavost tady uvedu, že mám sice špičkový skůtr Aprilia z roku 2010 a když jsem ho opravoval, našel jsem na chladiči velký nápis MADE IN CHINA. Už to vypadá, že globalizaci se skoro nic nevyhne
sumoto: to bys koukal, jaký (o moc dražší) skútry bočák nemají...
Velkým plusem je boční stojan ve standardní výbavě...
Tak to mě pobavilo !!
Originál výrobcem Yuki City je ZNEN a označení je A9. Na jejich stránkách je uveden jako novinka ve 125ccm, ale specifikace je pro 50cccm, pokud jsem dobře četl v angličtině. Ještě jsem na něj narazil na stránkách Znen Bangladéš, ale tam je 125ccm nabízena se silnějším motorem než nabízí Yuki v ČR. V Bangladéši jezdí s 8,5KW namísto českých 6kW. Na bangladéšském Znenu je také ukázka krásné kopie Hondy PCX, která je oproti originálu se vzduchem chlazeným motorem, ale toto je jiná písnička . Yuki City jsem viděl v prodejně (červenou i bílou) a u mne jasně vítězí červená. Vše dobrý, jenom ty blinkry! To umístění mi fakt vadí. Vzhledově je to už kus skútru proti Yuki Fairy. Otázka je, jak bude fungovat motoricky, protože poměr cena a výkon je docela slušný. Motor GY6 je asi relativně solidní v rámci čínské produkce, drobné "mouchy-uvolňující se šrouby, atd." u "číňana" pochopím, a také jaký bude přístup prodejce u záručních a pozáručních oprav. Z dnešní nabídky 125ccm čínských skútrů (Maxony, Kentoye, ostatní Yukiny, ZNEN ČR) do 30 tisíc se mi líbí nejvíc.
Uvítal bych informaci, která fabrika skůtr vyrábí. Potom se daj dohledat užitečný info, jak je to s kvalitou ... Yuki je jen nějaká obchodní značka, pod kterou se prodává jak nekvalitní čínská produkce, tak i vcelku slušný zboží.
Nejsem tak bohatý, abych si kupoval nespolehlivý věci. Radějc ojetýho a prověřenýho itala, japonce či taiwance, než tyhle čínský DODO
Krása Moc se mi líbí
crhyv: vím ,že není fér porovnávat funglovku s ojetinou ,ale na druhou bych čekal ,že to italové budou mít víc vychytaný. Možná jsem jen narazil na páteční kus :D
Já nechci vyloženě kritizovat ale oni mají problém s kvalitou základních materiálů. Jestliže chrlí tisíce kusů bez odpovídající kontroly, tak se to někde projeví.A když čtu na jinejch diskusích , že životnost je okolo 10000km a pak KO.Tak to musí kvalitu ještě hodně poladit.
to samý
Co jsem tak koukal, tak drzdy, zrcátka a přepínače jsou stejný jako má Maxon Matador 125.Co asi motor?
Tyhle skůtry nejsou uplně špatná investice. Většina těhle šikmooček má motory Gy6. Ten motor má sice malej výkon ale je blbuvzdornej a nesype se. Sám mam v podstatě tenhle samej skůtr akorát to neni yuki. Už na něm mam přes 5000km. bez problému. A bude jezdit dál. Holt se ale človek musí smířit s tim, že to víc jak 90 nejede a podvozek neni moc vychytanej a přední brzda chce víc síly při razantnim brždění. Ve dvou to bez zadku moc nejde.
Takže skůtr dobrý, ale stojí moc peněz na použitou techniku. Můj názor je že má hodnotu tak do 20 000 kč. pak jo, ale tyhle prachy bych za to nikdy nedal.
už jsem se setkal se dvěma lidma s Yuki strojema a oba měli stejnej problém.Koupili novej stroj 50ccm 2t a jeden měl spotřebu 4l/100 a druhej 6l/100.Servis jim s tím nepomohl a nikdo nevěděl co s tím.Tak potom nevim jestli ta nizká kupni cena je opravdu tak nizká
par km jsem myslel kolem 10-20km denne do prace + cesta zpet, mensi nakupy atd... jsou to nove stroje a vazne zadny problem, jeden jezdi skoro za kazdeho pocasi a nerezne to vice nez ital z italie
2 aldakaw: Jestliže je někdo tak bohatý a má nervy na to, že když vyjede ze své vísky, bude muset mít v záloze na telefonu někoho s valníkem, tak proč ne! Kolega si pořídil !novou! Yuki a tím, že nemá přívěs a auto s koulí, tak už 2 měsíce nejezdí (ujel 500Km), takže jestli myslíš pár Km, jakože 2 Km denně, tak to bude určitě velice spolehlivý strojek.
2 Davidp41 : Ty máš toho Itala nového ??? a v záruce ??? Tady se bavím o nové "jukině". Jestliže máš Itala dotaženého z Itálie, tak to je přeci jiný příběh.
pro crhyv: Já mám italskýho 2T skůtra a ještě tak 2 měsíce a budu ho znát do šroubku takže ať je jekejkoliv tak horší nebude leda by mu upadlo kolo za jízdy :D
Je hezky designove, to umi vetsina sikmoocek apod, ale to je vsechno
crhyv - to platilo kdysi davno, on se ten cinan rychle uci, v mem okoli je par techto stroju a funguji bez problemu, neni to na nejake dlouhe cestovani, ale par kilometru kazdy den do prace to se zakladnim servisem bez problemu zvlada
Od tohoto raději ruce pryč. Pokud nechcete být po půl roce zručným motomechanikem.