globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kybergreg (88) napsal 14.08.2023 v 14:45+1

Brzdu na jeden prstíček, spojku na jeden prstíček, tvrdá přední vidle, trošku nějaký vibrace... třindu na vás, zhýralci zhejčkaný!

deluxa (347) napsal 13.08.2023 v 11:22

Tym ze do hovna nalejete hustejsi olej z neho neurobite plnohodnotny tlmic. To je fakt ktory nezmenite. Bohuzial skusal som to a podvozkovo je to katastrofa...neospravedlni to ani cena ani urcenie. Presadnete na KLX (z ktoreho ma hen to skopirovany motor) a potom pochopite o com pisem...

maraton (180) napsal 11.08.2023 v 18:31

Motorka nic moc, ale jeden sympatický rys má: konečně někdo pochopil, že menší objem motoru neznamená automaticky i menší velikost. Já si klidně pořídim menší objem, chci se ale na takové mašině cítit uvolněné, ne jako žirafa v metru (180 cm).
Jinak po lese nejezdím ani na kole, ani na motorce, chodím pěšky a je to fajn.

ufafil (12) napsal 11.08.2023 v 13:29

Jako vetsina recenzi tady. I nejvetsi kram je vlastne super. Nerikam, ze tato motorka je spatna, urcite ma sve klady a sve kupce si najde, ale prohlasit o ni, ze ma silu? Tam sem se prestal divat.

eversub (2) napsal 11.08.2023 v 08:19+2

Na Voge 300 Rally jsem najel 4000km bez závad. Osobně jsem velmi spokojen. Pro rychlejší jízdu na silnici stačí vyměnit zadní rozetu. Motor se uklidní ve vyšších rychlostech. Přední brzda se postupně zlepšila. Bosenské šotoliny jsem si v sedle Voge velmi užíval . Sedačka je také v pohodě . Ideální v terénu a na okrsky. Zpracování je velmi dobré, nikde nic neupadlo. Na okreskách si kolegové na Tiger 900 , KTM 790 nestěžovali, ze jsem brzda ?. Dálniční přesun bych určitě nedoporučoval.

ALW (30) napsal 11.08.2023 v 08:04+1

Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci Za mě raději ojetý japonec než nový číňan. A jak tu někdo píše o čínské kopii motoru Kawasaki - právě proto, že Číňan umí jenom levně kopírovat, nenese za jejich chyby odpovědnost ten, koho kopírují, takže Kawu bych neobviňoval. A další - ojetý číňan bude ztrácet hodnotu výrazněji než ojetý japonec, rozuměj "o víc procent", protože k němu najde důvěru málokdo, zato ojetého japonce koupí kdekdo

Robertak (120) napsal 11.08.2023 v 00:47+4

fakt nejsem milovnikem cinskejch keplu.. ale za 110k trikilo s padakem v zakladu na vyvaleni po kdejaky polnacce si skoro rikam, proc ne?

Sir_CHerokee (117) napsal 11.08.2023 v 00:23-1

Tady prostě přesně pasuje ... čínská mrdka.

nahllowSKY (320) napsal 11.08.2023 v 00:10

Čínskou motorku tak možná jako kotvu ke člunu.

pernik92 (163) napsal 10.08.2023 v 21:11+2

tvl, po 30 letech se kubatura 250 nikam neposunula.
Mám Hondu NX 250 z roku 92 a výkon má jen nepatrně nižší, spotřebu stejnou, cestovní rychlost stejnou a k tomu má o 25 kilo nižší váhu a intervaly oleje 12 000 km a filtru 24 000 km.
Ten vývoj se jaksi zastavil no

ale chápu, pro chalupáře a pro ty co chtějí novou tak je to ideál. Nicméně ta váha 158kg natankovaná mě vždy překvapí.

Mart-Dx (0) napsal 10.08.2023 v 14:48-2

Jenom pro upřesnění: Vjezd do lesa a na lesní cesty je motorovým vozidlům, včetně motorek zakázán lesním zákonem!!, žádná značka tam nemusí být umístěna!
Neplatí samozřejmě pro vozidla pro obsluhu lesních porostů..práce v lese, lesní technika apod.

robfor (28) napsal 10.08.2023 v 14:15-1

Ha, takze nez zacneme pomlouvat ten cinsky motor.
Jedna se s pravdepodobnosti rovnajici se jistote o jednotku HE XIANG YF300, pasuje take do Loncin CR6 a VOGE300R a je to vicemene presna kopie Kawasaki KLX300.



Cili pokud se vam ten motor nelibi nebo se vam zda technicky zaostaly, reklamujte to prosim u Kawasaki :D

traki (121) napsal 10.08.2023 v 12:45+2

Jan Rameš - to by jsi byl opravdu ochotný vyměnit to Xtéčko za nějaký moderní střep? Já to mám doma, povedlo se mě ukořistit uloženku z roku 2000 s 9-ti tisícema najetých kilometrů, teď mám po asi šesti letech jednou tolik a když vidím kam se ten moto svět ubírá tak z baráku to půjde jedině přes moji mrtvolu. To je prostě ještě ta poctivá kovařina, na který nejsou žádný moderní elektronický zhovadilosti a tudíž se tam nemá ani co rozbít.

Paťa (64) napsal 10.08.2023 v 11:30

Prostě ne, sorry jako... Motor vibruje, přední brzda naprd, podvozek naprd, sedlo naprd, ale hlavně, že je to levný...

KX500 (-1) napsal 10.08.2023 v 11:18-1

Taková lepší Jawa 350 Brzdou v dnešním provozu nebudete

Targus (429) napsal 10.08.2023 v 10:50+1

Slávek - TDM

Za ojetou čajnu dostaneš přesně tolik, kolik za Hondu, pokud odečteš rozdíl původních pořizovacích cen.
Jinak osobní zkušenost z druhé ruky - synek si Voginu pořídil a zatím naprostá spokojenost.

Targus (429) napsal 10.08.2023 v 10:45+2

Johny_Servis

Kde není zákazová značka, tam můžeš jet. Netýká se lesů v národních parcích, případně v chráněných krajinných oblastích.
Takže klasická polňačka - není problém.
Ovšem v zájmu zachování stavu PROZATIMNÍ absence legislativní brzdy jízdy po nezpevněných komunikacích bych si dovolil nabádat NEJENOM tebe ke střídmosti a OHLEDUPLNOSTI k okolí.

Přeloženo do češtiny - brzy se najde nějaký ocas, který bude tak dlouho rajtovat kolem baráku nějakého poslance či senátora, až se tento nas*re a o ten zákaz jízdy po polňačkách se postará.

Tou ohleduplností míním např. sériové výfuky a alespoň trochu ohleduplnou jízdu vůči cyklistům a chodcům. OPRAVDU není nutné prlítnout stovkou přes kaluž, když vedle ní stojí rodinka s dětmi na nedělním špacíru.
A ještě bych doplnil jízdu po poli. Bacha na to, jestli je pole oseté nebo jinak zemědělsky ošetřené. To je pak normální ničení majetku a zavání to trestním stíháním.

Slávek-TDM (129) napsal 10.08.2023 v 10:38+1

Tahle motorka asi nikoho neurazí, ale přes zřejmě na čínu dobrý zpracování je několik důvodů, proč si připlatit za Hondu.
1. Díly a servis - u CRF jsem si jistý, že ještě mnoho let bude obojí dostupné (nebavme se o ceně)
2. Doplňky - na CRF je k dispozici mrak příslušenství, o podvozku ani nemluvě. Takže i z podprůměrného (který na Hondě fakt je) lze udělat velice slušný bez nutnosti bastlení nebo zkoumání kde ho sehnat.
3. Prodej ojetiny - ačkoliv ztráta hodnoty po pár letech bude nominálně podobná, tak ojetou čínu prodat je problém, u Hondy i když bude krize, tak jsou šance vyšší.

robfor (28) napsal 10.08.2023 v 09:38

naštěstí se v Číně nepokoušeli z nějakých prapodivných pohnutek, které chápou jenom oni tam, zakrývat motor a podvozek.
Cinani maji pohnutky principialne dve. A nedelaji to samozrejme jen CInani.
Zakryvani motoru se u malych kubatur deje proto, ze maly motor na velke motorce vypada trapne.
Na fotce dole je Honda Hornet 2, coz je motorka urcena pro Indii a v sirsim kontextu pro Asii a do Evropy se nedovazi. Co jsem pochopil z indickych diskusi, tak v Indii 400vka je asi totez co u nas litr, cili velka kubatura. A cokoliv mensiho nez 400vka miva v Indii (Asii) ony plasty na motoru, aby prostor na motor nevypadal "prazdny". Vyjimkou jsou "retro" motorky ala Enfield a pak noname zoufale pociny, ktere design nikdy, nevidely.
Zakryvani ramu se deje z podobneho duvodu, ze levne trubkove ramy pusobi hnusne, takze je druhotne obaluji plastama, aby pusobily jakoze hlinikovy deltabox.



SennaAyrton (530) napsal 10.08.2023 v 09:08+1

No správně by jsi někomu po pozemku létat opravdu neměl, to by se asi nikomu nelíbilo.
Faktem ale je že valná většina má enduro stejně jen kvůli špatným silnicím u nás v Česku a že momentálně zažívají takové bom. Jinak jezdí 90% jen silnice…..na polnačku sem tam zajedeš na čemkoli, na to enduro mít nemusíš.

Johny_Servis (72) napsal 10.08.2023 v 08:46

jakožto endurem zcela nepolíben se zeptám znalců. Jak je to v Česku s ježděním po polních a lesních cestách? To můžu jako normálně třeba ze silnice sjet na polnacku a projet pole a nějaký lesní úsek ? Nejsou náhodou všechny tyto cesty něčím soukromým majetkem? Nerad bych dostal sutrem do hlavy, nebo aby mě odpraskl nerudný myslivec.

Jako nějaký malý enduro by se mi líbilo, ale fakt nevím, jestli se tady vůbec dá jezdít legálně mimo silnice




TOPlist