yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alpiniště (0) napsal 21.01.2024 v 05:19

Proto jsem si jí koupil a byl to asi můj nejlepší životní krok ?

AndyD69 (0) napsal 25.02.2016 v 14:15

Nad tým železničným priechodom mi býva tetka, preto sa ma táto recenzia tak dotkla :D
Boha, že som tam nebol vtedy :D
Inak pekná recka, kúpil by som si radšej afriku :)

iVlada (80) napsal 24.02.2016 v 12:08

AndyD69> hej

AndyD69 (0) napsal 24.02.2016 v 09:37

To sú Krhanice, nie?

DanielDaniel (7) napsal 23.02.2016 v 23:39-1

Najezdil jsem 38tis s 800Xc. Je to prevlecena sipnice za enduro (stejne jako vetsina cest.endur). 800GS je o neco lepsi v terenu (ma lepsi teziste), ale o neco horsi na asfaltu. Nova Africa,navzdor papirovym ukazatelum,je podstatne vic enduro. Servis na Triumph, vzhledem k male siti dealeru,je velmi limitujici. S KTM nebo Hondou se neda srovnat. Pro ty,kteri jezdi 90% po silnici je to ale jedno... Kdo chce ale cestovat opravdu v terenu, mel by volit Afru nebo KTM.

Pivko (85) napsal 23.02.2016 v 21:29

Já mám , za tu dobu už šesté kolena a na jižní spojku kašlu , mám v motoru jednu centralní do všech končin.

Radek_S (11) napsal 23.02.2016 v 18:08

Já mám s Tigrem najeto přes 25t km a teplo od motoru jsem zažil jen 2x a to v koloně na Jižní spojce, kde jsem musel pomalu popojíždět. Takže to jako velký problém tedy nevidím.

Vlnič (199) napsal 23.02.2016 v 10:45

Pivko> sorry, ale ty dle profilu jezdíš na řadovým 4 válci ... ten jako nehycuje, jo?

ondrej-ek (12) napsal 23.02.2016 v 07:00+1

Boží, už semusí testovat, stačí zkušené oko pana odborníka

Pivko (85) napsal 22.02.2016 v 23:03-1

Dá si někdo ovarové koleno ? Kouknu na ten hycující motor a je mi jasné ,že je to motorka tak akorád na Sibiř , nebo do uchcané Anglie.

mateSAS (7) napsal 22.02.2016 v 22:55

znam T800 s cca 70 000km najetymi a po mechynicke strance motorka funguje v pohode :)

motormichal (21) napsal 22.02.2016 v 22:36

deluxa: Motorrad test na 50.000 km dopadl velmi dobře, nedávno na FB nějaký cestovatel dával fotky, že má najetých 50.000 mil... Asi jako každá jiná motorka...

P.S. najedu max 70/30 asfalt/šotolina, les, začátkem léta chystáme Ukrajinu... Nejsem žádný motokrosař, motorka zvládá naprosto všechno, jediným omezením jsem evidentně já... O motorce to vůbec není, ta evidentně zvládne s obutím to, na co já nemám koule nebo ruky...

kerič (0) napsal 22.02.2016 v 22:34

Mě se Triumph líbí. A umím si i představit, že bych ho měl doma. Na silnicích bude skvělej, na dálnici bych s tím určitě moc nejezdil a lehčí terén by taky zvládnul. A pokud jde o výkon, je dostatečný, stejně všude jezdím sám. Takže za mě palec nahoru, je to hezký stroj, který si svoje příznivce určitě najde.

seikos (975) napsal 22.02.2016 v 22:14

deluxa: kup si Hondu XL500. Ta ti splňuje všechno

deluxa (347) napsal 22.02.2016 v 21:11

Ma niekto skusenost s tym tigrom s velkym km najazdom ako drzi ten 3val?...aspon 100tis. km. Proste tomu moc neverim ze je na tom lepsie ako radovy alebo veckovy 2val. Cim viac mam natrieskanych km a chodim kade tade tym viac hladam lahku, nenarocnu, jednoduchu a univerzalnu motorku cim menej elektroniky a veci sa v nej toci tym lepsie (nelahka to uloha :D). Neviem asi idem proti prudu ale moje skusenosti mi hovoria nieco ine...Ak by mi prikazali vyber si z kategorie cestacikov do 800 kubikov (nalepku enduro si nezasluzi motorka ktora vazi 220kg) tak by som vybral male gs adventure. Nie pre to ze mam averziu alebo preferujem znacku, vzhlad a pod. ale podla mojich potrieb by mi to sedelo proste viac. Este by sa tu mohli vyjadrit aj ludia ktori vlastnia >220kg motorky kolko ze km rocne absolvuju na nespevnenej ceste a kolko na asfalte. Tento udaj by ma zaujimal ked uz sa bavime o cestnom "endure" o motorke na vsetko :D.

Toecutter. (275) napsal 22.02.2016 v 20:01

Ale no tak, snad by jste nechtěli s motorkou do lesa

JeckyllHydova (28) napsal 22.02.2016 v 19:34

Oceňuji, že dodávají i ve verzi LOW. Výška sedla 760-790mm. Aspoń někomu dochází, že i malý lidi jezdí na motorce.

Vlnič (199) napsal 22.02.2016 v 19:28

seikos> já to řeknu upřímně, u mě to je spíše o tom, že ta motorka je bez té elektroniky levnější, ne že bych to odmítal, nebo zavrhoval.

Tech (43) napsal 22.02.2016 v 19:23

V tom souhlasím. Kontrola trakce a ABS není žádná velká věda a obojí je vypínatelné.

seikos (975) napsal 22.02.2016 v 19:12

Já nevím co se všichni točíte kolem elektroniky. Vypnu ABS, vypnu trakci, nastavím 100% výkonu a hurá do lesa. Obě ty motorky (Hujda i Trumpeta) ji mají, žádné a nikomu to nečiní problém a fičurky jsou u obou vypínatelné.
A spolehlivost? Pokud v lese neutrhnu čidlo od ABS, tak bych se ji rozhodně nebál.

Vlnič (199) napsal 22.02.2016 v 19:02

Za mě má tenhle Triumph opodstatněné místo na trhu a ani vedle Afriky se nemusí krčit. A pořád má tu výhodu, že jeho základní verze se dá pořídit s ABS, bez ostatních elektro fičur, což Afrika neumí a do budoucna ji to může znvevýhodnit a její základní verze tak bude za 350. Tahle vyladěná verze s podovzkem WP v zákldní verzi bez palivových map je můj favorit třeba to letos vyjde

2lizard (8) napsal 22.02.2016 v 18:36

Teplo od motoru - necítím nějak výrazně, ale v parném letě jsem tu čest ještě neměl. Spotřeba bratru 4,5 - 5l/100 - nádrž by větší mohla být. Jízda ve dvou (partnerka 55kg, já 80Kg) nebyla prakticky poznat - s full naloženejma kuframa ještě nebyla ta čest. Ale za mě raději poznat drobné omezení v nepatrném nedostatku výkonu, než se tahat se zmršeným 1200 GS, po vzoru větší objem = větší chlapská chlouba. Zkoušel jsem 800 XC (2014) vs 800 GS (2013) a Tiger měl pro mě jasnou nepřekonatelnou výhodu. A proč jsem si nepočkal na Hondu? Je to defacto nový stroj, nevyzkoušený a ač Honda má výtečné mašiny, také občas sáhne vedle a proto jsem chtěl něco ošahaného a nedělat testovacího jezdce za cenu vyšší než Tiger. V neposlední řadě nebudu popírat naprosto výtečný přístup DK racing.

Tech (43) napsal 22.02.2016 v 18:29-1

Seikos: Ano jsou to jen mé spekulace, ale omezené na to, co se dá měřit. Afrika má samozřejmě větší točivý moment úměrný litru. Dyno testy ukázali křivku MK krásně plochou od nízkých otáček až po max. výkon (velkozdvihový motor).

Nevím kde si vzal 22kg, podle papírů jde o 10kg. Netuším jak se tomu dá věřit, může to být víc i míň. Ale podívej se, jak je motor uložen u Afry a jak u Triumpha. Nevím proč, ale má hrozně vysokou vanu a pod ní neendurařsky ještě svody, takže těžiště asi nebude ideální. Navíc je do terénu široký (motor). Mám zkušenost s 1050 a projevem je to blízké 4.valu, podle mě se to do terénu vůbec nehodí. O designu se nezmiňuji, to je subjektivní (jasně že Afra je hezčí).

Ano, od poslední generace se zlepšili, spotřebu prý trochu srazili, vylepšili podvozek. Ale na špičku to za mě (bohužel) nestačí.

Wildaja (44) napsal 22.02.2016 v 18:12+1

Co se vám nezdá ? Vzhled od Italů je noblesní a i oni všude strkají a myslím si, že k ničemu - spoustu elektroniky viz. Ducati Multistrada Enduro . Honda je klasika ... nenadchne, ale ani neurazí. Africa Twin CRF 1000L se jim ovšem vážně povedla a i ta stávající cena má své kupce, kdy si rozmyslíš, jestli koupit jetou vránu a nebo přidat a mít klid a radost na hubě . BMW je univerzál ke spokojenosti všech, co jej vlastní. Triumph Tiger XCx je vylepšen zase jen o nadstandart a spoustu elektroniky. Která v terénu bude zavazet a všichni ostatní co nemají tuto vymoženost vám budou ukazovat záda. Ale když se to vezme i z jiného úhlu, ať už si každý říká co chce. Jede mnohem sportovněji, než se od ní očekává a jako tříválec má dole výhodu dvouválce a nahoře čtyřválce, takže je to vážně "schopná" motorka . Na konkurenčním trhu má své místo. Navíc jízda je parádní a pohled na ni, je velmi příjemný .

petrumr (-185) napsal 22.02.2016 v 17:37-2

Já nejsem odborník přes bmw, protože se nekazí, to jak jsem měl moto guzzi tak zapalování duplex od magneti marelli bych zapojil po slepu. 800twin má menší spotřebu, ale zase triumph je levnější. Nevím proč redaktoři jsou proti din zásuvkách, ta pružina(+kontakt) udrží zástrčku i v terénu.

seikos (975) napsal 22.02.2016 v 16:40-1+1

Tech: a na kolika z nich jsi jezdil, že spekuluješ o tom co je lepší? A v čem je Honda dál? Je výrazně těžší (o 22 kilo), je o 10% dražší a má dole stejně mizerný krouťák jako tahle Trumpeta. Triumphy pro r. 2016 mají spotřebu o litr nižší než staré typy. Takže Honda je úspornější už jen o cca 0,7 litru.
Fakt je, že se mě Afrika líbí, moc. Určitě víc než ty všudehranatý Triumphy. Však si Honda nechala design udělat v Itálii. Japončíci by z toho udělali kopii NC-čka.
Ovšem design je věc druhá.
Technicky si tyhle dvě motorky můžou klidně potykat. Říct že je něco ve všech směrech dál, je v tomto případě čistá nevzdělanost.
K BMW se nebudu vyjadřovat. na to jsou tady jiní "odborníci" (petrumr)

Milan1963 (273) napsal 22.02.2016 v 16:36

Dobrý test, parádní motorka. Vůbec bych se nestyděl ji mít ve své stáji...

Tech (43) napsal 22.02.2016 v 15:20-2+3

Dříve byla jediná alternativa GSo a umím si představit, že se někdo rozhodl pro 800XC. Ale teď ? Afrika (ano je to tu zase) je jednoduše motorka ve všech směrech dál a stojí kolik, o 35tis. více ? Já fakt nevidím racionální důvod upřednostnit Trumpetu. 3.válce je do terénu moc, na silnici výkonem neohromí a s tou spotřebou a nádrží malý dojezd.

800GS je alespoň o něco lehčí, houby žere a v adventure verzi má naopak královský dojezd. Na Afru stejně nemá, ale má nějaké výhody.

seikos (975) napsal 22.02.2016 v 14:42

Škoda že tam nejsou nějaké pořádné brzdy. Radiální Bremba (jako má už Explorer) by tomu za ty peníze slušely mnohem víc

spajazacatecnik (30) napsal 22.02.2016 v 12:51+1

Teplo od motoru mě za dva roky s XC skoro nevadilo. Horší byly brzdy a vysoká hmotnost nahoře. Od jistýho úhlu se to vlastně už nedalo zachránit a lepší s tím bylo fláknout.
Výkon nebyl problém.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist