Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem možnost zkusit W800 , krásná věc ,ale ten motor je opravdu slabý...byť chápu smysl využití. Tady je to s výkonem asi ok ,ale pokoukávám spíš po Scrambleru , výfuk horem je prostě pro enduráře výzva
Manželka má Bonneville výročku 2013 a byli jsme s ní na dovolené. Je to bezva motorka s nízkým sedlem pro ženskou,která už něco na motorce umí. Kdo se nesvezl, tak ať raději nediskutuje a porovnání s W800. Tohle je živý retro stříkačka s falešnýma karburátorama, loukotěma a dobrou ovladatelností a W800 je čistý retro na projížďku na kafe.
DejvGSR:
Sorry ale 50kW je na moto málo. Neříkám, že se na tom nedá jet. Mám doma Hondu 125, co má asi 11kW a taky se svezu. Měl jsem v ruce GS500 i Horneta 600 a bylo výkonově to fakt o ničem. Když retro, tak bych už šel do XJR1300 nebo Ducati GT1000. To jsou mašiny s pořádným zátahem...
Hodně se zde řeší možnost drátěného výpletu kol, se kterým "Bonnie" vypadá lépe a dá se ale pořídit. Mě spíš děsí odbytá přístrojová deska s digitálním počítadlem, máme doma tento motocykl z roku 2008, kdy ještě dávali poctivou "mechaniku" a je to fakt rozdíl, na retro to prostě patří. Bohužel se dnes šetří, kde se dá. Jinak to vůbec není špatný motocykl k jakémukoliv použití.
Zedsdead: Musíč k motorce přistupovat né dnešníma očima. Těch 50 kw není na retro stroj málo. Půjčil jsem si ho. Den před tím jsem měl HD Breakouta, obsah 1703 cm3, přes 130 krouťák, a byl jsem rozčarovanej. Od Bonniho jsem nic nečekal, a o to víc překvapil. Jasně na broušení slajdrů to není, ale na druhou stranu umí i celkem upalovat.
Nevim co brblate furt s tema dratama. Me se ty lity kola libi vic nez draty. Podle me draty patri na thruxtona nebo scramblera. Chcete draty, kupte T100, nastesti mame vsichni na vyber, tak v cem je problem?
Itall Já zase odjakživa "bazíruju" na tom, že SEDMI-
paprskový liťáky s přímejma paprskama,jak je zastara míva-
la Yamaha, nebo Kawa, vždycky vypadaly jako kola od žebři-
ňáku ... Možná ale dnešní dizajnéři už neví,co byly žebřiňáky
Kdyby tu "hrůzu" aspoň zakryli z OBOU stran kotoučem !
mateSAS: měl jsem teď pár týdnů v pazourách předváděcí Stelvio na liťácích. A jel na V7 Stone (liťáky) a Speciál (dráty). A v každém případě jsou motorky s litými koly v nízkých rychlostech lépe ovladatelný. Liťáky jsou holt lehčí a mají nižší setrvačné síly.
To nic nemění na faktu, že dráty vypadají mnohem lépe
Proč ty motorky dělají tak mrňavý? Mám 192cm - nevím kolik redaktor, ale podle fotek to vypadá že bych na tom vypadal jak na pitbiku, průměrná velikost muže v Evropě bude okolo 180cm a to na tom bude jak vosa na bonbónu. Chápe to někdo?
Honest review - tam je vse podstatny receno. Ja mam 177cm a byl sem na ni zkroucenej jak paragraf - zadny sedlo to nevyresi - ZADNY. Brzdy - nebrzdi, motor - kdyz se vymeni vyfuky tak hezky tahne, ram se krouti jak uzovka pri kazdy prilezitosti a sposuty drobnosti ktery nekomu muzou vadit nekomu ne. Jediny za co ma tahle motorka plusy je design...
Nádhera.. kdyby to nemělo digitální počitadlo kilometrů, oranžovou kontrolku motoru a bylo to na dráťákách tak je to ještě lepší. Mám Bonneville America 2002 a je to parádní, spolehlivá a neokoukaná mašina
Uf! Nechápu. Má vsřikování, ale aby to vypadalo jako karburátory . To pak asi měli udělat kotouče, aby vypadaly jako bubny...liťáky, aby vypadaly jako dráťáky...pilot má mít moderní přílbu, ale musí vypadat jako hříbek...Teda soudruzi, máte to zábavu...
Mě se naopak základní verze líbí víc jak u Bonevilla tak i V7 (kde je taky na liťácích).
Asi je to tak trochu o tom co od té motorky kdo čeká. Kdo chce opravdu retro ten nemá jinou možnost než vzít verzi na drátěných kolech. Kdo chce "jenom" motorku bez moderního ufo designu s bachratou nádrží, kulatým světlem atd. ale netrvá na tom aby vypadala jako by jí bylo 40 tak má na výběr.
Měl jsem možnost zkusit W800 , krásná věc ,ale ten motor je opravdu slabý...byť chápu smysl využití. Tady je to s výkonem asi ok ,ale pokoukávám spíš po Scrambleru , výfuk horem je prostě pro enduráře výzva
ty kelímky od hořčic na řídítkách to fakt kazí. Jinak se mi líbí a škoda že to nemá 2 kotouče, aby to bylo víc symetrický
Manželka má Bonneville výročku 2013 a byli jsme s ní na dovolené. Je to bezva motorka s nízkým sedlem pro ženskou,která už něco na motorce umí. Kdo se nesvezl, tak ať raději nediskutuje a porovnání s W800. Tohle je živý retro stříkačka s falešnýma karburátorama, loukotěma a dobrou ovladatelností a W800 je čistý retro na projížďku na kafe.
Zdenektdm: Bonneville má s hurikánem společnýho hodně málo, rozhodně né dost aby se dalo říct že je to "skoro stejný".
Skoro stejný moto bylo vymyšleno a na koleně sestrojeno v Čechách o skoro deset let dříve. Hlavním konstrukterem byl pan Vlk. HURIKAN
Dutohlav_Rimmer:
Přesně, co se týče retro vzhledu, částečně i techniky, tak Bonnie je zparchantělec. W650/W800 je mnohem hezčí.
Tak jako není to špatné, ale když se podívám na Kawasaki W800, na Triumph okamžitě zapomínám
DejvGSR:
Sorry ale 50kW je na moto málo. Neříkám, že se na tom nedá jet. Mám doma Hondu 125, co má asi 11kW a taky se svezu. Měl jsem v ruce GS500 i Horneta 600 a bylo výkonově to fakt o ničem. Když retro, tak bych už šel do XJR1300 nebo Ducati GT1000. To jsou mašiny s pořádným zátahem...
Hodně se zde řeší možnost drátěného výpletu kol, se kterým "Bonnie" vypadá lépe a dá se ale pořídit. Mě spíš děsí odbytá přístrojová deska s digitálním počítadlem, máme doma tento motocykl z roku 2008, kdy ještě dávali poctivou "mechaniku" a je to fakt rozdíl, na retro to prostě patří. Bohužel se dnes šetří, kde se dá. Jinak to vůbec není špatný motocykl k jakémukoliv použití.
hodně levné a nedotažené, asi vyrobeno pro export do zemí jako somálsko, česko, kde je jediným kritériem CENA
Zedsdead: Musíč k motorce přistupovat né dnešníma očima. Těch 50 kw není na retro stroj málo. Půjčil jsem si ho. Den před tím jsem měl HD Breakouta, obsah 1703 cm3, přes 130 krouťák, a byl jsem rozčarovanej. Od Bonniho jsem nic nečekal, a o to víc překvapil. Jasně na broušení slajdrů to není, ale na druhou stranu umí i celkem upalovat.
Hezká moto. Ale dle mě až moc slabá...
Vsak o tom pisu, kdo si mysli, ze na bonnyho patri draty ma moznost koupit T100.
A podle někoho jinýho dráty patří i na Bonnevilla, jen to
není žádná láce je pořídit. Všichni máme stejnej výběr
Nevim co brblate furt s tema dratama. Me se ty lity kola libi vic nez draty. Podle me draty patri na thruxtona nebo scramblera. Chcete draty, kupte T100, nastesti mame vsichni na vyber, tak v cem je problem?
Kontrolky a gripy jsou jak na Číně, falešnej karburátor ...Jinak dobrý...
No a o tom, že na klasickýho bajka (i když už jen vzhledem)
patří dráťáky, snad není třeba diskutovat
Itall Já zase odjakživa "bazíruju" na tom, že SEDMI-
paprskový liťáky s přímejma paprskama,jak je zastara míva-
la Yamaha, nebo Kawa, vždycky vypadaly jako kola od žebři-
ňáku ... Možná ale dnešní dizajnéři už neví,co byly žebřiňáky
Kdyby tu "hrůzu" aspoň zakryli z OBOU stran kotoučem !
Spazik - chápeš že jsou i lidi o 20 cm menší? I my chceme pěkný motorky pro prcky , a tahle pěkná je
mateSAS: měl jsem teď pár týdnů v pazourách předváděcí Stelvio na liťácích. A jel na V7 Stone (liťáky) a Speciál (dráty). A v každém případě jsou motorky s litými koly v nízkých rychlostech lépe ovladatelný. Liťáky jsou holt lehčí a mají nižší setrvačné síly.
To nic nemění na faktu, že dráty vypadají mnohem lépe
PetrAT> mensi kolo = mensi gyroskopicky efekt? Jezdec sedi niz = nioz teziste?! :)
Proč ty motorky dělají tak mrňavý? Mám 192cm - nevím kolik redaktor, ale podle fotek to vypadá že bych na tom vypadal jak na pitbiku, průměrná velikost muže v Evropě bude okolo 180cm a to na tom bude jak vosa na bonbónu. Chápe to někdo?
mateSAS , a včem je teda ten rozdíl, že ta základní na litých je hravější ?
Ty hnusný kola mi tam vadí. Ostatní není problém, to jsou prkotiny co se dají odstranit.
Honest review - tam je vse podstatny receno. Ja mam 177cm a byl sem na ni zkroucenej jak paragraf - zadny sedlo to nevyresi - ZADNY. Brzdy - nebrzdi, motor - kdyz se vymeni vyfuky tak hezky tahne, ram se krouti jak uzovka pri kazdy prilezitosti a sposuty drobnosti ktery nekomu muzou vadit nekomu ne. Jediny za co ma tahle motorka plusy je design...
Nádhera.. kdyby to nemělo digitální počitadlo kilometrů, oranžovou kontrolku motoru a bylo to na dráťákách tak je to ještě lepší. Mám Bonneville America 2002 a je to parádní, spolehlivá a neokoukaná mašina
Uf! Nechápu. Má vsřikování, ale aby to vypadalo jako karburátory . To pak asi měli udělat kotouče, aby vypadaly jako bubny...liťáky, aby vypadaly jako dráťáky...pilot má mít moderní přílbu, ale musí vypadat jako hříbek...Teda soudruzi, máte to zábavu...
https://www.youtube.com/watch?v=RsKFsce5phw
An Honest Review of The Triumph Bonneville
Mě se naopak základní verze líbí víc jak u Bonevilla tak i V7 (kde je taky na liťácích).
Asi je to tak trochu o tom co od té motorky kdo čeká. Kdo chce opravdu retro ten nemá jinou možnost než vzít verzi na drátěných kolech. Kdo chce "jenom" motorku bez moderního ufo designu s bachratou nádrží, kulatým světlem atd. ale netrvá na tom aby vypadala jako by jí bylo 40 tak má na výběr.
dovolim si nesouhlasit - kdo se svezl na tomto "zakladnim" a na T100, tak hned rekne, ze ten zaklad je hravejsi a obratnejsi ... :)