globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kelt-P (2) napsal 04.12.2014 v 18:45

Měl jsem možnost zkusit W800 , krásná věc ,ale ten motor je opravdu slabý...byť chápu smysl využití. Tady je to s výkonem asi ok ,ale pokoukávám spíš po Scrambleru , výfuk horem je prostě pro enduráře výzva

JirkaB (16) napsal 22.09.2014 v 16:42

ty kelímky od hořčic na řídítkách to fakt kazí. Jinak se mi líbí a škoda že to nemá 2 kotouče, aby to bylo víc symetrický

Džef (1) napsal 16.09.2014 v 15:13+1

Manželka má Bonneville výročku 2013 a byli jsme s ní na dovolené. Je to bezva motorka s nízkým sedlem pro ženskou,která už něco na motorce umí. Kdo se nesvezl, tak ať raději nediskutuje a porovnání s W800. Tohle je živý retro stříkačka s falešnýma karburátorama, loukotěma a dobrou ovladatelností a W800 je čistý retro na projížďku na kafe.

stráťa (104) napsal 15.09.2014 v 22:41

Zdenektdm: Bonneville má s hurikánem společnýho hodně málo, rozhodně né dost aby se dalo říct že je to "skoro stejný".

Zdenektdm (2) napsal 15.09.2014 v 13:43-1

Skoro stejný moto bylo vymyšleno a na koleně sestrojeno v Čechách o skoro deset let dříve. Hlavním konstrukterem byl pan Vlk. HURIKAN

Piwell (21) napsal 15.09.2014 v 10:22

Dutohlav_Rimmer:

Přesně, co se týče retro vzhledu, částečně i techniky, tak Bonnie je zparchantělec. W650/W800 je mnohem hezčí.

Dutohlav_Rimmer (6) napsal 15.09.2014 v 06:35+1

Tak jako není to špatné, ale když se podívám na Kawasaki W800, na Triumph okamžitě zapomínám

Zedsdead (293) napsal 14.09.2014 v 12:31-6

DejvGSR:
Sorry ale 50kW je na moto málo. Neříkám, že se na tom nedá jet. Mám doma Hondu 125, co má asi 11kW a taky se svezu. Měl jsem v ruce GS500 i Horneta 600 a bylo výkonově to fakt o ničem. Když retro, tak bych už šel do XJR1300 nebo Ducati GT1000. To jsou mašiny s pořádným zátahem...

Steve-CZ (259) napsal 14.09.2014 v 11:49+1

Hodně se zde řeší možnost drátěného výpletu kol, se kterým "Bonnie" vypadá lépe a dá se ale pořídit. Mě spíš děsí odbytá přístrojová deska s digitálním počítadlem, máme doma tento motocykl z roku 2008, kdy ještě dávali poctivou "mechaniku" a je to fakt rozdíl, na retro to prostě patří. Bohužel se dnes šetří, kde se dá. Jinak to vůbec není špatný motocykl k jakémukoliv použití.

mongol_ (128) napsal 14.09.2014 v 07:17

hodně levné a nedotažené, asi vyrobeno pro export do zemí jako somálsko, česko, kde je jediným kritériem CENA

DejvGSR (52) napsal 13.09.2014 v 21:08

Zedsdead: Musíč k motorce přistupovat né dnešníma očima. Těch 50 kw není na retro stroj málo. Půjčil jsem si ho. Den před tím jsem měl HD Breakouta, obsah 1703 cm3, přes 130 krouťák, a byl jsem rozčarovanej. Od Bonniho jsem nic nečekal, a o to víc překvapil. Jasně na broušení slajdrů to není, ale na druhou stranu umí i celkem upalovat.

Zedsdead (293) napsal 13.09.2014 v 15:26-1

Hezká moto. Ale dle mě až moc slabá...

Manzak (5) napsal 11.09.2014 v 22:07

Vsak o tom pisu, kdo si mysli, ze na bonnyho patri draty ma moznost koupit T100.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 11.09.2014 v 21:48

A podle někoho jinýho dráty patří i na Bonnevilla, jen to
není žádná láce je pořídit. Všichni máme stejnej výběr

Manzak (5) napsal 11.09.2014 v 21:31

Nevim co brblate furt s tema dratama. Me se ty lity kola libi vic nez draty. Podle me draty patri na thruxtona nebo scramblera. Chcete draty, kupte T100, nastesti mame vsichni na vyber, tak v cem je problem?

PýDžej (16) napsal 11.09.2014 v 18:05

Kontrolky a gripy jsou jak na Číně, falešnej karburátor ...Jinak dobrý...

IvanDvoutakťák (5099) napsal 11.09.2014 v 17:36

No a o tom, že na klasickýho bajka (i když už jen vzhledem)
patří dráťáky, snad není třeba diskutovat

IvanDvoutakťák (5099) napsal 11.09.2014 v 17:31

Itall Já zase odjakživa "bazíruju" na tom, že SEDMI-
paprskový liťáky s přímejma paprskama,jak je zastara míva-
la Yamaha, nebo Kawa, vždycky vypadaly jako kola od žebři-
ňáku ... Možná ale dnešní dizajnéři už neví,co byly žebřiňáky
Kdyby tu "hrůzu" aspoň zakryli z OBOU stran kotoučem !

panTerek (82) napsal 11.09.2014 v 16:50+1

Spazik - chápeš že jsou i lidi o 20 cm menší? I my chceme pěkný motorky pro prcky , a tahle pěkná je

seikos (975) napsal 11.09.2014 v 16:42

mateSAS: měl jsem teď pár týdnů v pazourách předváděcí Stelvio na liťácích. A jel na V7 Stone (liťáky) a Speciál (dráty). A v každém případě jsou motorky s litými koly v nízkých rychlostech lépe ovladatelný. Liťáky jsou holt lehčí a mají nižší setrvačné síly.
To nic nemění na faktu, že dráty vypadají mnohem lépe

mateSAS (7) napsal 11.09.2014 v 15:54

PetrAT> mensi kolo = mensi gyroskopicky efekt? Jezdec sedi niz = nioz teziste?! :)

Spazik (28) napsal 11.09.2014 v 14:49+3

Proč ty motorky dělají tak mrňavý? Mám 192cm - nevím kolik redaktor, ale podle fotek to vypadá že bych na tom vypadal jak na pitbiku, průměrná velikost muže v Evropě bude okolo 180cm a to na tom bude jak vosa na bonbónu. Chápe to někdo?

PetrAT (74) napsal 11.09.2014 v 14:09

mateSAS , a včem je teda ten rozdíl, že ta základní na litých je hravější ?

PetrL3 (27) napsal 11.09.2014 v 13:19

Ty hnusný kola mi tam vadí. Ostatní není problém, to jsou prkotiny co se dají odstranit.

Mates56 (5) napsal 11.09.2014 v 12:58

Honest review - tam je vse podstatny receno. Ja mam 177cm a byl sem na ni zkroucenej jak paragraf - zadny sedlo to nevyresi - ZADNY. Brzdy - nebrzdi, motor - kdyz se vymeni vyfuky tak hezky tahne, ram se krouti jak uzovka pri kazdy prilezitosti a sposuty drobnosti ktery nekomu muzou vadit nekomu ne. Jediny za co ma tahle motorka plusy je design...

agatas2Tm (0) napsal 11.09.2014 v 12:39

Nádhera.. kdyby to nemělo digitální počitadlo kilometrů, oranžovou kontrolku motoru a bylo to na dráťákách tak je to ještě lepší. Mám Bonneville America 2002 a je to parádní, spolehlivá a neokoukaná mašina

Itall (10) napsal 11.09.2014 v 11:47

Uf! Nechápu. Má vsřikování, ale aby to vypadalo jako karburátory . To pak asi měli udělat kotouče, aby vypadaly jako bubny...liťáky, aby vypadaly jako dráťáky...pilot má mít moderní přílbu, ale musí vypadat jako hříbek...Teda soudruzi, máte to zábavu...

Krvel (2) napsal 11.09.2014 v 11:20+2

https://www.youtube.com/watch?v=RsKFsce5phw
An Honest Review of The Triumph Bonneville

stráťa (104) napsal 11.09.2014 v 11:11+1

Mě se naopak základní verze líbí víc jak u Bonevilla tak i V7 (kde je taky na liťácích).
Asi je to tak trochu o tom co od té motorky kdo čeká. Kdo chce opravdu retro ten nemá jinou možnost než vzít verzi na drátěných kolech. Kdo chce "jenom" motorku bez moderního ufo designu s bachratou nádrží, kulatým světlem atd. ale netrvá na tom aby vypadala jako by jí bylo 40 tak má na výběr.

mateSAS (7) napsal 11.09.2014 v 10:15+1

dovolim si nesouhlasit - kdo se svezl na tomto "zakladnim" a na T100, tak hned rekne, ze ten zaklad je hravejsi a obratnejsi ... :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist