globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (184) napsal 17.10.2022 v 11:05-1

Líbí se mi kardan u verze Rally, oboustranná vidlice vzadu, je to hubenější a symetričtější, rovnoměrnější namáhání částí

martjan_1098 (272) napsal 13.06.2022 v 15:45

Oni vám na předváděčce zatajili, jak se vyslovuje jméno značky a model motorky?

Kybergreg (88) napsal 04.04.2022 v 15:05

Mám dotaz k motoru. Vzhledem k tomu, že mu změnili časování zapalování jednotlivých válců - jak je to znát na charakteru motoru? Je to výrazný rozdíl oproti minulému anebo je to spíš drobnost?

1 reakce

iVlada
iVlada 04.04.2022 v 18:15

Je to znát, to určitě ano, ale nečekej, že by to bylo úplně vzhůru nohama. Stále je to ten tříválec, který je ve svém živlu hlavně ve středním pásmu otáček. Za mě motor patří mezi největší přednosti nového Tigera 1200, a to díky skvělému dávkování výkonu a lineárnímu průběhu. Do 5000 ot./min. se dá jezdit hezky na pohodu a nad 5000 letí jak z praku. Jen pro představu, nejvyšší výkon 150 je v 9000.


iVlada (80) napsal 03.04.2022 v 15:33

Díky všem za pozitivní komentáře a rekce! Zrovna tak Zajochovi za sestříhání videa, a že to neměl jednoduchý, protože materiálu byla tuna

Plameňák01 (24) napsal 02.04.2022 v 23:23

Zatím jsem zkouknul pouze video, za mě moc povedený, jsem rád, že jsi řekl i to co se ti nelíbilo.
Třeba ten displej, je takovej chudej, stejně jako u GS, To se mě líbilo u KTMky 1290, tam jsem si mohl nastavit, jaké údaje, se mi na displeji zobrazují.
Měl bych takovej dotaz, na podvozek, jelikož je to Showa, stejně jako u Afriky, jak to je s komfortem.
děkuji za odpověď

1 reakce

iVlada
iVlada 03.04.2022 v 15:21

Ahoj Plameňáku, díky! Podvozek si můžeš naladit podle sebe a nabízí hodně široký spektrum nastavení. Jednak má definovanou charakteristiku podle jízdního režimu a pak si ho můžeš dál doladit v devíti stupních. Rozdíl mezi komfortním a sportovním nastavením je hodně znát.


mendosk (13) napsal 01.04.2022 v 21:12+1

Bravo rally pro neskutočná mašina. Na valanie sa v teréne by som ale radšej 900 ku . Už len kvôli reťazi. Nehovoriac o cene , 21 tis európskych je už dosť .
Každopádne pekný pokrok

Miklasek (21) napsal 01.04.2022 v 13:24

Vďaka za veľmi detailný a podrobný rozbor Triumph postavil rozhodne zaujímavý stroj! Oproti minulému modelu pôsobý takým štíhlejším dojmom, i keď je to stále kus hmoty.

JanKam (2) napsal 01.04.2022 v 10:43

Super predstavenie!
Trošku vo mne vzbudzujú nedôveru tie nádržky na brzdovku, no snáď to páni v Triumphe vymysleli dosť odolne.

pbul (66) napsal 01.04.2022 v 10:12

Zajímalo by mě porovnání zvednutí lehlé motorky z boku (se starším modelem ale i s jinýma cendurama) a jestli nový model pořád tak topí do rozkroku jako starší modely, nebo už vyřešili odvod tepla.

1 reakce

iVlada
iVlada 03.04.2022 v 15:29

Ahoj pbule, zvedání je u velkých cestovních endur dost podobné a vždycky si pořádně foukneš do trenek :) pokud teda nemáš boxera, který se díky válcům nepoloží úplně na placku ale velkou roli hraje správný grif...
Topení do rozkroku jsem během prvního svezení nijak nepociťoval, protože bylo docela chladno. Podle slov lidi z fabriky na tom ale hodně makali, tak uvidíme, až si Tigera vyzkoušíme v létě za vyšších teplot.


JohnnyS08 (219) napsal 01.04.2022 v 09:16

Pecka představení novýho modelu, pánové

Z promo materiálů jsem měl dojem, že Triumph udělal všestraně lepší verzi GS, z článku to na mě působilo, že je to spíš sportovnější verze GS. Což tak nějak odpovídá duchu doby, kdy "sportovní" musí bejt i těžký vysoký mastodonti, byť se k tomu prinicpielně moc nehodí. Takže si myslim, že by novej Tiger moh mít úspěch

31081 (679) napsal 01.04.2022 v 07:29

Novej Tigřík 1200 se jim opravdu povedl.Za mě určitě A pěkná recenze.

šmudla (3) napsal 31.03.2022 v 21:17

Asistent rozjezdu do kopce ?

xavier (2) napsal 31.03.2022 v 20:48+2

Opravdu pekne udelany video. Super.

Ales600 (54) napsal 31.03.2022 v 17:59+1

super testík jako vždy díky kluci!

nevo7 (97) napsal 31.03.2022 v 16:45

Už je konkurencieschopná. Ale dizajn žeriem z predošlej verzie.

pk14 (175) napsal 31.03.2022 v 14:15-1

Rocket III//3 je vlastně minolovka...

Další univerzální dálniční kroska

jardusking (112) napsal 31.03.2022 v 14:12+4

Vláďo,
musím před tebou smeknout... spolu se Zajochem děláte nejlepší recenze a ty jsi prostě na tu šotolinku a Zajoch na cesty. Moc krásně popsaný a na to, že to byla taková představovačka a žádný dlouhodobý test to bylo pěkně vysvětlený, názorně ukázaný a člověk v tom má jasno!
Chlapi, jen tak dále. Držím palec a jak říkám, nastavte i vyšší částky na odměny za článek.

3 reakce

iVlada
iVlada 31.03.2022 v 17:00

Moc díky





TOPlist