yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hanz4405 (1) napsal 10.09.2023 v 21:38

Rozměry kol 21-17palců (ala stará africa a tenere) mi přijde, že trošku vybočují z dnešní klasiky 19-17 a 21-18 palců ale na druhou stranu problémy při výběru pneu to dělat nebude..

nexus (61) napsal 09.09.2023 v 18:55+1

Mě se ze současných motorek tohoto typu líbí rozhodně nejvíc. Kamarád ji má už objednanou, tak se těším. A jsem rád i za Suzuki, že konečně zase dělá smysluplné stroje.

cunado (184) napsal 08.09.2023 v 17:07

Povedený počin Suzuki V-Strom 800 DE je kromě toho vítězem Alpen Masters 2023, což má určitě také svojí váhu. Komu by náhodou scházelo V (nebo spíš L), tak původní 650 bude v prodeji minimálně i v roce 2024, nemluvě o obrovském množství starších motocyklů.

Jofré (213) napsal 08.09.2023 v 14:48

Tak si to tady okomentujeme, různě si postěžujeme atd. Jestli si někdo myslí, že ty naše názory toho světového výrobce zajímají, že to čtou, ha ha. Možná si dělají průzkum spokojenosti na velkých trzích v Asii, Americe, ale v ČR? Takže jinými slovy, hlavně v klidu, ať někomu z toho nepraskne cévka.

PEPEE01 (346) napsal 08.09.2023 v 12:59

Moje zkušenost je taková, že když motorka vibruje, ale ještě tak tak, že to na první dobrou neobtěžuje, tak se o tom testovací jezdci všeobecně nikdy nezmíní. Pak se na takové motorce svezu a docela sem překvapený, že tam ty vibrace jsou. A v tomto testu jsou vibrace zmíněny opakovaně. Když se Lukáš rozjede, hned o nich hned ví tak, že je zmíní, ikdyž s dodatkem, že to není nic hrozného. Takže já osobně spíš očekávám, že to do nohou vibruje jak prase. A celkově mi tato motorka a stejně tak i nový Transalp, přijdou strašně nudný "šedý" myši. Takový dělníci bez emocí, vůbec mě nedokážou chytnout za srdce. Dlouho bych ji doma neměl. Ale všechno je to jen můj ryze subjektivní pocit a názor. Protože já mám motorku především pro zábavu. Jako hlavní "dopravní" prostředek mám doma auto.

Yamasaki (394) napsal 08.09.2023 v 12:13+1

P-Strom… Ale jinak motorka celkem pěkná, jen moc nechápu proč v roce 2023 staví motorku na ocelovém rámu, navíc totožném se silniční verzí.

tfoltynek (21) napsal 08.09.2023 v 07:53+1

Se vším se dá bojovat a upravit k obrazu svému, ale ty vibrace od motoru jsou neřešitelné a pro mě také nepřijatelné. Po 2 hodinách v sedle mi začínají vadit i mnohem menší věci a tohle je prostě hrozně moc. Kdo nebude jezdit dálnice, nemusí řešit, prudit to bude jen při konstantní rychlosti nad 110.

DeaDDream (13) napsal 07.09.2023 v 22:17

( za mna ne ,motor taky no sterilny,dizajn hnus ,kokos nudna honda vypada o moc lepsi

Matesimo (28) napsal 07.09.2023 v 21:56+3

Krátce jsem ji otestoval a překvapila pozitivně.
Podvozek příjemný, krásně pobíral nerovnosti, které jsem schválně na cestě trefoval na otestování pohodlí.
Motor pěkně tahavý, rychlořazení nahoru jemné, dolů trošku tvrdší.
Ovladatelnost dobrá, hmotnost 230kg pocitově určitě o dost nižší.
Displej-viditelnost a ovládání režimů mota výborné a hned intuitivní.
Na mou výšku 175cm a váhu cca 90kg ok- paty mírně nad zemí.

Určitě doporučuji vyzkoušet osobně, věřím že budete mile překvapeni.
Mě se vzhled líbí, ale to je individuální, chápu.
Můj adept na koupi nové motorky

Míra (211) napsal 07.09.2023 v 21:30

Řadový dvouválec s označením V mi přijde trochu zavádějící.
Barvy jak na kontejnerech na tříděný odpad. Papír a plast.
Když bych měl vybírat mezi Transalpem a Stromem, vyhrál by Transalp.
Jinak Suzuki se mi většinou líbí. Například Hayabusa, B King, Bandit, starší GSX R.

Pitrz (12) napsal 07.09.2023 v 21:17

Pěkný bajk, líbí se mi

Jofré (213) napsal 07.09.2023 v 21:14

Motorka asi solidní, taková jistota. Její označení vzhledem k použitému motoru je ale úplně mimo mísu, kdoví proč?

Karlos31 (97) napsal 07.09.2023 v 20:42+1

Mě se celkem líbí, jede si svojí cestu, to se dneska už moc nevidí.Krasny je, že si každý může koupit co chce a tady dostane hodně muziky.

Codo (354) napsal 07.09.2023 v 20:00

Nechybí tu už nějaky příspěvky??

Codo (354) napsal 07.09.2023 v 18:57-9

Je šerednej. A navíc ty barvy.... probůh, náhoda?? U Suzuki se pomátli nebo co?!

zahadnytajemny (48) napsal 07.09.2023 v 18:14

Jsem spokojeným majitelem V-Stromu 650, 2019. Na vyzkoušení 800 DE se teprve chystám, ale o výměně neuvažuji. Jednak jsem příznivcem V motorů a pak se mi 800 DE vzhledově vůbec nelíbí.

Ale tato novinka je absolutním vítězem prestižního, tradičního, zahraničního testu Alpen-Masters 2023.
V přímém srovnání porazil nejen Transalpa 750, ale i řadu dalších motorek.

Kuzin (10) napsal 07.09.2023 v 18:13+1

Děkuji za komentáře. Níže se řešilo příslušenství. Nabídka a ceny originálního příslušenství i s dalšími výrobci například zde. https://www.rwn-moto.com/accessories/suzuki/v-strom-800-de-2023/?p=1

freewinds (1) napsal 07.09.2023 v 17:48

Jsem sám,komu se nelibí,jak je tam naroubovaný ten zobák? Jak když je moc vepředu a moc dole. Větší V-strom to tak nemá.
Měl jsem kdysi v pravěku předchůdce téhle motorky, Suzuki Freewind 650.

Obycejny_clovek (324) napsal 07.09.2023 v 15:50+4

V-Stromy byly vždycky neúnavné a především spolehlivé dělnice. Přijde mi, že 800 DE na ně dobře navazuje. Zkušenost mám zprostředkovaně od dvou lidí, co na nich zvládli sjezdit celou Evropu.
Kdyby jen Suzuki zamakala na své síti v ČR, to by byla pecka. Zejména u nás, v Plzni bych, rád viděl něco jiného než Hondu, H-D a BMW.

Jinak dovolím si to napsat jako příspěvek a ne jen jako reakci na něj.

Trapné, ubohé a nedůstojné... ne článek, ne příspěvky, ale každý den nový profil toho, který tady začal jako robfor

robfor
Básník_touží
Kot_Packowy
stát_se_trpaslíkem
klepa
okolo
zerg2
zrg
soukupek

to všechno je jeden zdroj. Zdroj, který poplive jakoukoli nečínskou motorku a lamentuje nad vším možným. Zdroj, který porušuje pravidla tohoto zdarma dostupného skvělého serveru, který je dělaný s láskou k motorkám.

Chtělo by to respekt, robfore. Alespoň kousek respektu k redaktorům a ostatním pravidla respektujícím čtenářům a diskutujícím.

rogih (1023) napsal 07.09.2023 v 14:59+2

Protože jsem se v mládí naučil německy, sleduji i německé a rakouské motoservery. Zatímco na motorkářích vychází testy obou 800kových novinek Suzuki v celku neutrálně, na německy psaných serverech vychází nadšené recenze. Co se týče terénních schopností nového V-stroma, tak hoši s 1000ps na nich bez problémů zvládli letošní Bosna rallye, takže určitě zvládne víc než jen dojíždění do práce.
A ještě poznámka pro fanoušky značky a značkových pohárů: od příští sezóny se v německy hovořících zemích rozjíždí GSX 8S Cup na identických motocyklech, připravených rakouským úpravcem s českými výfuky RP.

EYZINA (1) napsal 07.09.2023 v 14:40

Jé a já se těšil že bude s véčkovým motorem :(
Tahle celosvětová unifikace mě dost mrzí i když jinak dobrá motorka a ten motor bude samozřejmě dobrej , protože Suzuki (snad ..)

lenkochal (26) napsal 07.09.2023 v 13:27+1

Casom sa polda mna zacnu predavat motorky bez motora a ten sa bude kupovat zvlast ako modul, lebo bude vsade pasovat rovnaky - radovy dvojvalec. Takze clovek bude moct mat doma supersport, enduro aj retro nahac a postaci mu jeden motor, ktory si vzdy v piatok po praci prehodi podla toho co na vikend planuje.

K167 (1481) napsal 07.09.2023 v 13:05+1

Velice by mě zajímalo porovnání:
Suzuki V-Strom 800 DE
Honda XL750 Transalp
KTM 790 Adventure

7 reakcí

Kuzin
Kuzin 07.09.2023 v 17:32

Zdravim, myslím, že neprozrdaím nic super tajného. Srovnávák bude určitě, protože již porběhl a je ve zpracování : Transalp vs V-Strom 800DE vs 800MT a druhý V-Strom 800DE vs BMW F 850 GS Trophy


Kot_Packowy (0) napsal 07.09.2023 v 12:58

Prima test. Akorát by to chtělo napsat, jakou má V-Strom 800DE výbavu, když je za těch velice sympatických 254 900 Kč .
Předpokládám, že skoro žádnou, čili v plné verzi, s kufry, vyhříváním centralnim stojanem, padaky a deklem pod motorem bude pravděpodobně velice těsně pod 300 000 Kč, což už tak sympatické není. Nevím, jakou má Suzuki cenovou politiku, ale na ofiko webu jsem se nikde na ceník příplatkové výbavy nedoklikal , narozdíl třeba od Hondy.
A když vezmu konkurenční CFMoto 800 MT, tak podle výbavy je v ceníku za 225 000 (Sport) nebo 259 tisíc (Touring), jenže v té lepší výbavě mívá už úplně všecko, vyhřívání, dekl pod motorem, centrální stojan, tlumič řízení atd. a dokonce i v té základní výbavě má tempomat a na kufry k nové motorce bývají u obou verzí výrazné slevy, konkrétně trojice hliníkových kufrů je za 10.000. Tak vzniká opravdu neodbytná otázka, za co se u Suzuki platí těch cca 50tisíc (odhad) navíc. Asi si dost věří, že Evropani jsou celí naměkko ze zobáku a tří LED světel nad sebou. Prostě nadšení autora článku nesdílím, za tu cenu měla být Suzuki mnohem lépe vybavená a pokud je u ní každá pakárna za příplatek, tak se měli pochlubit na webu a dát to všecko do ceníku, ať nesrovnáváme hrušky s jabkama.

Komik64 (3076) napsal 07.09.2023 v 11:45-4+4

Test i Stromek moc pěkný...

Ale skoro by se mi teď nechtělo jezdit na žlutomodrej motorce, že mne někdo trefí šutrákem apod. a nebo, až zastavím, přijde se mne zeptat ne na motorku, ale na barvy, co tím myslím atd.

Ondros (158) napsal 07.09.2023 v 10:28

Díky za test vzhledově se mi moc líbí

elvis78 (135) napsal 07.09.2023 v 10:28+1

díky za recenzi, krásná motorka




TOPlist