Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem starší model a jen kvůli malé výšce a me větší orientaci na offroad jsem jí dal pryč.
Nicméně ten sprostý hlinikový profil místo zadní kyvky si už mohli odpustit.
ak zachovali povodne vlastnosti a len "vylepsili" dizajn, co je subjektivne.. tak to je super moto.. inac videl som ju novucicku orange na prechode Nova Bystrica /SR/ a bol to pekny pohlad
Mám starší verzi už čtvrtý rok a nemůžu si ji pořád vynachválit. Jezdím po celé Evropě za 4,5 l/100km. Bezproblémová, absolutně spolehlivá motorka. A vyšší objem ? Můj názor je,že když člověk jezdí nabalený na dlouhé trasy +/- podle předpisů, tak je naprosto zbytečný. Když za to občas trochu vezmu, tak těch 160 km/hod je tam stejně raz dva Vyšší rychlosti jsou na dnešních silnicích (tankodromech) stejně spíše o strach než o požitek z jízdy
Jestli tomu dobře rozumím tak věta z článku vydaného 22.06.2011 "Praktickou novinkou je elektronické ovládání polohy předního štítku (3 polohy)" je jaksi pasé? Pořád se to šteluje ručně pomocí imbusů?
Keby bol obsah 1000 ccm tak nie je čo riešiť... Je to škoda že kvoli nejakym nezmyselnym normam je na trhu len tento " čaj ". Objem je objem a tym padom aj fun factor ...
Asi by stálo za připomenutí,že Strom je "cestovní enduro" To není hračka pro velké kluky, kteří se nudí a chtějí si zablbnout To není naháč, který vypadá skvěle když stojí, ale delší jízda na něm je utrpení Enduro, jak my všichni angličtináři víme, znamená vytrvalý či oddolný..a cestovní = pohodlný posez, dobrá ochrana před větrem a deštěm, příjemné ovládání.. A jestli někomu připadá zrychlení 0 - 100 za 4sek nuda tak tedy smekám
TomCBF1000:presne si to vystihol , na krátke vzdialenosti je to nuda nemá význam sa obliekat, radsej auto.Ale Versys je zábavnejší aj od tvojej CBF1000.
Ale celkovo ked chcete usetrit benzín tieto 650ky ale aj bmw 650twin /ja ju mám/ su idealne.Tak je píšerne nudná, ze ma motorky pomaly prestávajú baviť a tak menej jazdím a šetrím.
Hoj, souhlasím s Mike70 s plastovým dojmem, stejně na mě působí i Gladius, ale verdikt je přesto: líbí. Za mě pěkně rozložené barevné vs. černé části, kapsa pod sedlem a je možné, že ty zakulacené nehrany půjdou dobře odmušovat
Díry pro šrouby v plexi vůbec (hnus).
Po přesedlání z GSR 600 na V-Strom 650 2008 (test drive) jsem postrádal možnost svižnosti, byl jsem z toho trochu špatný, ale křeslo pohodlné a na výlety vyrobeno. Pokud je nový svižnější, pak jezdit sám, šel bych ho projet.
Těším se na něj v Holešovicích. Jinka co se mi nelíbí a vůbec k němu nesedí, jsou ty digitální budíky. Vlastně to už nejsou budíky, ale nějaké tabulky. Škoda. Menší nádrž snad nebyla nutná. Zatím asi zůstanu věrná svému staršímu modelu.
Podle mapky veletrhu Suzuki vystavovat asi nebude, ale každopádně na stánku SUMOTO bude k vidění s výbavou od SW-Motech. Mám to zjistěný, protože si chci na ni koupit nějaký "tankbágl" od této firmy...tak jsem se na to ptal...
Tiez dufam ze sa ukazu v Brne... Akurat neviem co sa niekomu nepaci na kontrolke mrazu. Ja som pocas snezenia v horskom sedle nevedel bez teplomeru rozlisit, ci je +3 alebo 0 stupnov. Ked uz sa clovek vala prdelou na lede, uz je potom jasne ci primrza.
Jelikož jsem novým vlastníkem toho motocyklu, nemohl jsem si nevšimnout výrázného škrábance na sedle (fotogalerie článku). Že bych nebyl nešika jen já a nebo materiál, ze kterého je sedlo vyrobeno, je tolik náchylné na poškrábání ???
Měl jsem možnost se na tom povozit a je to dobrá motorka-motor a podvozek perfektní.Hravá kočička s možností sedět na ní 12 hodin denně. Starej strom je mohutnější a v některých věcech praktičtější (nádrž, budíky,sedlo spolujezdce)..ale mládí je mládí..
Meli jsme 3 roky vetsiho litroveho Stromka a jen sama chvala, musel z domova a az se budeme nekdy vracet k motorkam, bude to prave sestkovy Strom, ani ke konkurenci nepujdu... Idelani mix usporne spolehlive motorky na delsi cestovani, nechybelo nam na ni vubec nic a to se jak vidim nezmenilo, coz je dobre.
Mám předchozí verzi a jsem nadšen... jen ta světlá výška to je bída... jinak o nudě nemůže být řeč. Na trhu jsem dosud nenašel (pro mne) vhodnější... možná tenhle novej model
Pokud jde o výstavu tak myslim že Suzuki je v Praze na Motocyklu, takže v Brně ji neuvidíme
na starším V-stromu jsem měl tu čest řádit dohromady cca 1500-2000 Km a musím říct, že supr motorka jako celek, ALE na kratší vyjížďky je moc nudná (pro mě), takže jsem si hodně rozmýšlel jestli vytáhnu motorku nebo raději auto a na delší cestu ve dvou mě strašně bolelo pozadí (nevím čím to, sedlo to má široký až až). Novej Stromek vypadá tak nějak tuctově oproti starší verzi, ale je to jen můj názor. Sám jsem si ho nekoupil ikdyž jsem ho mohl mít místo CBF 1000F - ta je přeci jenom se zábavností úúúúplně v jiné třídě (pro mě ) . Navzdory tomu si myslím, že si Stromka její případný majitel zamiluje pro svoji nenáročnost, praktičnost, universálnost a určitě i vzhled
Asi stojí za zmíňku, že v prvním srovnávacím testu Motorradu zvítězil. Porazil Transalpa i baworské GS s 800cd motorem. Starší brácha ale porazil BMW 1200 GS i 1200 RT,takže má ještě co dohánět.
//www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/vergleichstests/reiseenduros-von-suzuki-honda-und-bmw-im-test/387702
Měl jsem starší model a jen kvůli malé výšce a me větší orientaci na offroad jsem jí dal pryč.
Nicméně ten sprostý hlinikový profil místo zadní kyvky si už mohli odpustit.
ak zachovali povodne vlastnosti a len "vylepsili" dizajn, co je subjektivne.. tak to je super moto.. inac videl som ju novucicku orange na prechode Nova Bystrica /SR/ a bol to pekny pohlad
Mám starší verzi už čtvrtý rok a nemůžu si ji pořád vynachválit. Jezdím po celé Evropě za 4,5 l/100km. Bezproblémová, absolutně spolehlivá motorka. A vyšší objem ? Můj názor je,že když člověk jezdí nabalený na dlouhé trasy +/- podle předpisů, tak je naprosto zbytečný. Když za to občas trochu vezmu, tak těch 160 km/hod je tam stejně raz dva Vyšší rychlosti jsou na dnešních silnicích (tankodromech) stejně spíše o strach než o požitek z jízdy
Jestli tomu dobře rozumím tak věta z článku vydaného 22.06.2011 "Praktickou novinkou je elektronické ovládání polohy předního štítku (3 polohy)" je jaksi pasé? Pořád se to šteluje ručně pomocí imbusů?
Keby bol obsah 1000 ccm tak nie je čo riešiť... Je to škoda že kvoli nejakym nezmyselnym normam je na trhu len tento " čaj ". Objem je objem a tym padom aj fun factor ...
Zatky sikoupite od touratechu za dva litry tak furt nehucte
Akorát ty jámy v plexi mohli zadělat nějakou slušnou zátkou.
mr.Mic, a v čem je lepší ? Protože ho máš ty ?
Není to špatný, ale:
Původní V-Strom = lepší V-Strom...
Pivko, ty jsi to tedy rozsekl. Podle mně pořád lepší setřít mouchy z pléga na motorce, než se čudlat s čištěním bundy.
moc pěkné moto, včera jsem se na něj byl podívat u Chalupa motors v Pardubicích, pro mě číslo jedna pro letošní nákup
slušny plasták ten designer asi jezdi v audi...
Ty ďury v plexi ,to bude jízda z muzikou asi ?! a těch nachytanych much ,asi jako svačinka po vyjížďce , dobrá práce ,jdu zvracet.
Asi by stálo za připomenutí,že Strom je "cestovní enduro" To není hračka pro velké kluky, kteří se nudí a chtějí si zablbnout To není naháč, který vypadá skvěle když stojí, ale delší jízda na něm je utrpení Enduro, jak my všichni angličtináři víme, znamená vytrvalý či oddolný..a cestovní = pohodlný posez, dobrá ochrana před větrem a deštěm, příjemné ovládání.. A jestli někomu připadá zrychlení 0 - 100 za 4sek nuda tak tedy smekám
TomCBF1000:presne si to vystihol , na krátke vzdialenosti je to nuda nemá význam sa obliekat, radsej auto.Ale Versys je zábavnejší aj od tvojej CBF1000.
Ale celkovo ked chcete usetrit benzín tieto 650ky ale aj bmw 650twin /ja ju mám/ su idealne.Tak je píšerne nudná, ze ma motorky pomaly prestávajú baviť a tak menej jazdím a šetrím.
Hoj, souhlasím s Mike70 s plastovým dojmem, stejně na mě působí i Gladius, ale verdikt je přesto: líbí. Za mě pěkně rozložené barevné vs. černé části, kapsa pod sedlem a je možné, že ty zakulacené nehrany půjdou dobře odmušovat
Díry pro šrouby v plexi vůbec (hnus).
Po přesedlání z GSR 600 na V-Strom 650 2008 (test drive) jsem postrádal možnost svižnosti, byl jsem z toho trochu špatný, ale křeslo pohodlné a na výlety vyrobeno. Pokud je nový svižnější, pak jezdit sám, šel bych ho projet.
Těším se na něj v Holešovicích. Jinka co se mi nelíbí a vůbec k němu nesedí, jsou ty digitální budíky. Vlastně to už nejsou budíky, ale nějaké tabulky. Škoda. Menší nádrž snad nebyla nutná. Zatím asi zůstanu věrná svému staršímu modelu.
Tiez sa chystam do Brna a tesil som sa ze tam bude Suza, ale podla katalogu firiem tam nebude :(
//ikatalog.bvv.cz/motosalon-2012_vystavovatele17
Podle mapky veletrhu Suzuki vystavovat asi nebude, ale každopádně na stánku SUMOTO bude k vidění s výbavou od SW-Motech. Mám to zjistěný, protože si chci na ni koupit nějaký "tankbágl" od této firmy...tak jsem se na to ptal...
Tiez dufam ze sa ukazu v Brne... Akurat neviem co sa niekomu nepaci na kontrolke mrazu. Ja som pocas snezenia v horskom sedle nevedel bez teplomeru rozlisit, ci je +3 alebo 0 stupnov. Ked uz sa clovek vala prdelou na lede, uz je potom jasne ci primrza.
Meli
doufám, že v Brně budou taky
Nezlobte se, ale mně tahle motorka připadá moc plastová. Dělá dojem číny, to asi ty černý plasty. Starej STROM byl hezčí...
Jelikož jsem novým vlastníkem toho motocyklu, nemohl jsem si nevšimnout výrázného škrábance na sedle (fotogalerie článku). Že bych nebyl nešika jen já a nebo materiál, ze kterého je sedlo vyrobeno, je tolik náchylné na poškrábání ???
KONEČNĚ! konečně pěknej článek/test.. to jsme se načekali, pane redaktore
Měl jsem možnost se na tom povozit a je to dobrá motorka-motor a podvozek perfektní.Hravá kočička s možností sedět na ní 12 hodin denně. Starej strom je mohutnější a v některých věcech praktičtější (nádrž, budíky,sedlo spolujezdce)..ale mládí je mládí..
Meli jsme 3 roky vetsiho litroveho Stromka a jen sama chvala, musel z domova a az se budeme nekdy vracet k motorkam, bude to prave sestkovy Strom, ani ke konkurenci nepujdu... Idelani mix usporne spolehlive motorky na delsi cestovani, nechybelo nam na ni vubec nic a to se jak vidim nezmenilo, coz je dobre.
Dobrá motorka za dobrý prachy.
Mám předchozí verzi a jsem nadšen... jen ta světlá výška to je bída... jinak o nudě nemůže být řeč. Na trhu jsem dosud nenašel (pro mne) vhodnější... možná tenhle novej model
Pokud jde o výstavu tak myslim že Suzuki je v Praze na Motocyklu, takže v Brně ji neuvidíme
na starším V-stromu jsem měl tu čest řádit dohromady cca 1500-2000 Km a musím říct, že supr motorka jako celek, ALE na kratší vyjížďky je moc nudná (pro mě), takže jsem si hodně rozmýšlel jestli vytáhnu motorku nebo raději auto a na delší cestu ve dvou mě strašně bolelo pozadí (nevím čím to, sedlo to má široký až až). Novej Stromek vypadá tak nějak tuctově oproti starší verzi, ale je to jen můj názor. Sám jsem si ho nekoupil ikdyž jsem ho mohl mít místo CBF 1000F - ta je přeci jenom se zábavností úúúúplně v jiné třídě (pro mě ) . Navzdory tomu si myslím, že si Stromka její případný majitel zamiluje pro svoji nenáročnost, praktičnost, universálnost a určitě i vzhled
Asi stojí za zmíňku, že v prvním srovnávacím testu Motorradu zvítězil. Porazil Transalpa i baworské GS s 800cd motorem. Starší brácha ale porazil BMW 1200 GS i 1200 RT,takže má ještě co dohánět.
//www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/vergleichstests/reiseenduros-von-suzuki-honda-und-bmw-im-test/387702