yamaha_demo_tour




Royal Enfield Meteor 350: Tikka Masala Cruiser aneb Takhle si Indové představují pohodu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLAY (823) napsal 30.08.2021 v 22:44

měl jsem možnost se na Meteoru svézt a můžu říct že ten test není žádná placená reklama a motorka tak skutečně funguje přesně ,ale přesně popsaný.Na okresky a silnice s minimálním provozem tam je to krásný svezení.Zkusil jsem to i na dálnici ,ale to fakt ne měl jsem pocit že kamion za mnou mě brzy bude hrtnout před sebou.,Osobně bych volil variantu žlutou jen nápisem na bandě a komplet černým laufem,sice v základu není ani opěrka ale líbí se mi zě všech nejvíc.Tak uvifdíme ....

Blonďák01 (-2) napsal 27.08.2021 v 08:32-2

Mám rád Retro styl ale upřímně tahle motorka se mi vůbec nelíbí.

jandaxx (192) napsal 27.08.2021 v 07:36-1+5

Nemyslím si, že se člověk nemůže bavit na moderní motorce při nižší rychlosti než při stopadesátce. To je o úhlu pohledu. Častokrát se na své moto ploužím okolo devadesátky, stovky. Každou chvilku jsem předjet. I tak se bavím. V klidu si to brblám, nikam nespěchaje a neviditelně se usmívám do svého kokosu. Prostě se jedu jen tak projet a nepotřebuji nikomu dokazovat, jak motorka jede. Vážně uvažuji o další malé moto k té velké. Jednovál, dvouvál, max pětikilo. Jiný styl než mám. Čili něco takového jako je Meteor, nebo malé cenduro typu Stromek 250, malé TRK 251. Klidně těch 20, 30 koníků. Na ježdění do práce a po Praze zcela dostačující. Jako jedinou motorku RE Meteor ne, druhá do party klidně. Do úplně klidné jízdy jsem ještě nedozrál, rad si občas zalumpačím na "litru". Takže jako jediný by Meteor začal za chvilku nudit. Když ale vím, že kdykoliv mohu přesednout ze slabé na silnou, považuji Meteor za dobrého parťáka na pohodové nedělní odpoledne.

Co se týče úniku oleje, tak je to u nové motorky nepříjemné a dovozce by to měl vyřešit. Tím víc, že se to tady rozmazává a přečtou si to tisíce lidí. Ale upřímně. Pokud by to byla jediná vada, mávnu nad ní rukou. Lepší než utrhnuté magnety na FZ, vylágrovaný motor na MT, praskající poslední válec na R6, odcházející regulátory na Hondách. I renomované značky mají problémy. Připadá mi ale, že jsou víc tolerované, než u "nových" značek. Jak se něco objeví, tak se objeví čínobijci, indobijci a hlásají zde neco o šitu, chčijícím oleji, sračce, nasrání a podobně. Já na to koukám střízlivě. Stačí se podívat do světa aut, kolik je svolávacích akcí u renomovaných značek. Problém to je, myslím ale, že dovozce / výrobce vyřeší.

SuperSic58 (1308) napsal 27.08.2021 v 05:20

Vypadá pěkně, i když ještě víc mě bere ten H'Ness... na pohodový bublání po našich zdevastovaných okreskách ale musíš mít něco s dlouhozdvihovym podvozkem, tedy enduro.

plejtvak (79) napsal 27.08.2021 v 02:30+1

Líbilo by se mi, mít ho zaparkovanýho vedle svého Bulleta 500

ondrejj (22) napsal 26.08.2021 v 21:17

Začíná to být v té Indii zajímavé. Moto vypadá pěkně. Na EICMA má být přestavena nová BSA 650 GT. Jsem zvědav.

Hooorus (124) napsal 26.08.2021 v 20:27+6

Zdarec, ja nevim, ja na uklidneni stylu jizky koupil pred par lety W650 a tech 35KW mi prijde v dnesni dobe fakt jako totalni minimum pro bezpecny navrat domu. Vim ze driv par koni taky stacilo, jenze to po bezne okresce nelitaly auta 120km/h. Mel sem chvili jako druhou masinu i buletta 500, uplne bozi kochacka po mikro lokalnich cestickach, styl a charizma s toho strikaly na metry daleko...Ale nedokazu si predstavit mit to jako jedinou motorku...

4 reakce

Honzis
Honzis 27.08.2021 v 08:13

Hoši hoši... Minulý týden jsem najel 800 km na 8kW Hondě CB125F a těch aut, co jsem předjel... A to jsem jezdil dost silnice 1. třídy i dálnici. Jediný místo, který bylo docela nepříjemný, byla "kolínská" od Kolína do Čáslavi, páč tam jsem jel "jenom" kilo a ostatní tak 120-130, protože to je neoficiální dálnice, že. Proto po těchto vybraných nekonečně rovných silnicích jezdím fakt nerad na čemkoli, ať to má 8 kW nebo 80 kW - buď jedeš tak, že neustále vyhlížíš četníky a bodový/finanční příběh, nebo nějakej lehkej nadpředpis, ale to zase pořád čučíš do zrcátek, kterej pitomec v Oktávce s očouzeným zadním blatníkem tě zase bude v táhlý zatáčce nutně potřebovat předjet.


Tdicko (32) napsal 26.08.2021 v 20:20

Hm. Sorry, ale mam pocit, ze na obrazkoch vyzera lepsie ako v teste..

Dzawar (112) napsal 26.08.2021 v 18:33+1

TAk mám pocit , že ti ta motorka kápla do noty . Ono se v dněšní uspěchané době člověk rád " zastaví" a nadachne při pomalé jízdě , na něčem , na čem se spěchat ani nedá a jen si užíváš krajinu a posloucháš jak si motor bublá . Zvlášť když je motorka dobře odpružená a vytlumená. To se potom zastavíš na místech , kde jsi jinak projel , procouráš malý vesnice ...

bubaris (35) napsal 26.08.2021 v 18:24+2

Nějak zapomínáme, že cílovým trhem pro RE je primárně trh domácí. Kolik v EU a zbytku světa prodají motorek? Za celý rok zdaleka ne tolik, co v Indii za měsíc.
Ta motorka je cílená na JV Asii a tam je potřeba aby byla mechanicky odolná a jednoduchá, za dobrou cenu, dokázala přepravit člověka i náklad a o zvířatech ani nemluvě.

Každý máme jiné chutě, nicméně cílovka nemusí být nutně začátečník nebo pilot nižšího vzrůstu.
Docela klidně to bude motorkář, který chce jen tak brouzdat odlehlou krajinou, někdo, kdo se už nepotřebuje přesunovat na stovky kilometrů více než stovkou. Nebo motorkář, který se po letech vrací za řídítka a rozhodl se prostě jezdit a stroj se mu líbí.

No, počkejme, jak dopadne "příjezd" CB350 Hns/RS - vypadá to slibně

Na YT už kluci indický řeší jak vykuchat kaťák a další fičury. Vůbec se nebojím toho, že se najde nebo se už našel způsob, jak z motoru dostat další koníky.
Když se na 650 už dělají kity 750/850, mohlo by to jít časem i u Meteoru...

viking.2 (123) napsal 26.08.2021 v 17:54-2+4

Prijde mi,ze to byla 20min placena reklama.
Mam dost. Nova motorka,predvadecka a malinko to ROSI. To bych chtel vedet,kdo to chce.

Codo (354) napsal 26.08.2021 v 14:36-1

Dotaz na autora článku: kolipak si tenhle novej OHC motor tak polkne při jízdě, odpovídající naturelu motorky - tedy při tý pohodový, "akurátní" jízdě?

3 reakce

Honzis
Honzis 27.08.2021 v 08:15

Sakra kámo, týhle otázky jsem se bál Samozřejmě že jsem tankoval a počítal spotřebu a vím, že to bylo hodně málo, jen se mi ta přesná cifra už vykouřila z hlavy. Ale myslím, že to bylo kolem tří litrů, možná i pod. Čtyři určitě ne a pod dva taky ne


JarinGagarin (2) napsal 26.08.2021 v 14:27-1+3

Plně souhlasím s Honzou úžasná pohodovka jako druhá mašina do města nebo jen tak si provětrat hlavu po hokně a neletět furt na limitu,je krásně čitelná a při výkonu agregátu vhodná i pro úplný začátečníky.Když jsem předváděčku vracel zrovna si byl novýho meteora vyzvednout pán tak tipl bych kolem sedmdesátky a viděl jsem na něm že se na motorku těšil jak mladej Jůra :-$

panTerek (82) napsal 26.08.2021 v 13:50-4+1

„Starý“ Enfieldy byly aspoň hezký, ale toto? Hnusný, těžký, nevýkonný, pomalý...

papiboy (1261) napsal 26.08.2021 v 12:06-5+2

Nič ma zo svetovej produkcie posledných 5-6 rokov nenúti predať svoje SV-čko a šetriť na niečo "lepšie".
Tento muzeálny Enfield váži toľko, jak moje SV650, lenže SV dá nad 200.
Podobných olejničiek bolo dosť v mladosti, žiadna nostalgia sa u mňa nekoná.
To, že moderná produkcia má väčšinou otrasný design?
Však nech má ...

Romansan (15) napsal 26.08.2021 v 11:48

Je to moc pěkná alternativa k mojí babičce Viragu 250 .
Olej: mohu se mýlit, ale vypadá to na víčko olejového filtru. Takže tam může být jen špatný O kroužek. Na Viragu je to podobně a také mi to loni rosilo po větším zahřátí.

JardaBar (164) napsal 26.08.2021 v 10:51-2+2

Chčije z toho olej a ono je to v pořádku . Za mě ne. Jak asi bude takový zmetek fungovat za 5 let?!

hrochi (155) napsal 26.08.2021 v 10:39+2

Mám radost, že někdo světu ukáže, že i EURO 5 jde se vzducháčem.

vitik (78) napsal 26.08.2021 v 10:25-1+4

Si nemůžu pomoct , ale v konkurenci Jawa OHC /CL, Benelka Imperiale se mi líbí tohle nejvíc. Value for money by asi vycházelo nejhůř po CL, ale u motorky je to vždycky čistě subjektivní a nehraje to tam tak roli. Kdybych si měl vybrat commutera s esencí klasiky nebo choppera, šel bych do ní. U jawy i Benenenli jsou vždycky nějaké nehezké detaily. Minimálně se na ní svezu, když to půjde. Jo a ten ucházející olej, no snad to časem vyřeší....

650ccm (88) napsal 26.08.2021 v 09:34+1

Za ty peníze je Jawa 350 OHC v plné palbě (nosiče, kufry). Výkonově je Jawa taky o dost dál.
Mám rád menší objemy, ale ...malý chopper (cruiser) je trošku dorostenecká či dívčí záležitost, 20 poníků je na dolní hranici pohodlné bublavé jízdy. V jiných kategoriích je naopak roztočený motůrek žádoucí.
Jde tedy o preference. Mně se ta hračka moc líbí, ale za svoji Hondu CBF250 bych ji neměnil.

Ijon (46) napsal 26.08.2021 v 08:32

Pěkné moto, se svými 185 cm bych na tom ale vypadal asi jako odrážedle. Maximální rychlost je bohužel až příliš blízká běžné cestovní, ale je jasný, že od 20 indických koníků nemůžeme čekat extra víc.
Docela potíž je taky s nějakými brašničkami, v nabídce toho moc není, na ebayi jsem něco našel, ale vesměs je to jen jeden dost hnusný box.

Wiltord22 (1) napsal 26.08.2021 v 08:20+1

No to tam vyzera ze mu tam tecie olej z toho srobu na boku a z druhej strany tiez na tom veku? To je divne nie? Vsak je to nova motorka. Z mojej Yamahy rocnik 1999 netecie nic...

HiddenSnake (27) napsal 26.08.2021 v 07:27

No nevim … tahle objemova a velikostni kategorie asi neni pro me. Ale prcek v duchodu to asi uzije.

Codo (354) napsal 26.08.2021 v 07:04-1

Kdyby to nebyla čtvrtá motorka do baráku, byl by už Meteor doma...

Bicista (12) napsal 25.08.2021 v 22:50+2

a v Jawe nebudou mit co žrát.
Meteor je hezci, kvalitnejsi, levnejsi nez indicka Jawa 300

Sir_CHerokee (117) napsal 25.08.2021 v 22:47-1+2

Zajímavý stroj za zajímavé peníze.

Stanooo (8) napsal 25.08.2021 v 22:02+2

Vizuelně to už pro mě není taková krása jako starý Bullet, takže si to nepoběžím hned koupit. Těší mě ale, že si řada výrobců po dlouhé době vzpoměla (včetně Hondy), že i nadčtvercový jednoválec má pro řadu lidí svoje kouzlo. A určitě to je vítané zpestření trhu, takže svoje kupce si v ČR určitě najde.

TryznitelDemonu (25) napsal 25.08.2021 v 21:38

Z svého dlouhého pobytu v Indii si pamatuju, že byl všude buď prach nebo bláto - když byl monzun. Motorka by měla mít řemen, aby se nemusel řetěz čistit a mazat na denní bázi.

nevo7 (97) napsal 25.08.2021 v 20:47+1

Po dizajnovej stránke skôr hocičo by Jawa. Ale budík na navigáciu je zaujímavý.

Dzawar (112) napsal 25.08.2021 v 20:46+1

Jedno plus , má nastavitelný předpětí zadních tlumiču , pánové .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist