globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MrBelly (0) napsal 03.05.2024 v 17:21

Na MBP C1002v jsem najel asi 100 km. Koupi teto moto rozhodne nedoporucuji. Zadni pruzina je spatne vyvazena, po dosednuti na moto poklesne jen vzadu. A to hodne. A toto se jeste zhorsuje do zatacek. Vlevo budete skrtat i pri mirnem naklonu stupacku a v pravo zase stribrny ramecek spodniho vyfuku. A nesklopne stupacky to je prusvih. Dle meho, moto je celkove velice nebezpecny stroj. Chapu, ze cinanum, vzhledem k jejich vzrustu, to asi problem nedela. Nechapu, jak tahle moto mohla dostat homologaci na 180kg vahy dle COC!

IchBinMartin (23) napsal 28.02.2024 v 19:36

To musel byt riadny kram, ked sa toto vsetko dostalo az do vysielania. Dizajn zase jeden z pokusov napodobnit Diavela, alebo aj Breakouta, ta 240ka vzadu je nieco, co sudruhovia vobec nepochopili. Ja som zase nepochopil, preco je to 1002, ked to ma 997 kubikov. To k tomu pripocitali aj sviecky a blinkre? Spojkova a brzdova packa su kazda ina. Tlacitka vyzeraju, ako keby ich niekto doma robil z drevenych kociek ci co. Celkovo je dizajn dalsi cinsky nevkus. Ani len ten motor nevyzera pekne.
Tym ludom, co si myslia, ze sa cinania naucia casom lepsie kopirovat kvalitu hovorim, ze aj ked to technicky bude fungovat, dizajn bude stale skareda zlatanina. Oni to skratka maju v krvi. Elegancia, vkus a styl su im pojmy nezname a nevedia, co si pod tym predstavit. Su schopni aj na zlatu tehlu prilepit lepiacou paskou gumeneho ruzoveho slona. Alebo inak, bez toho im ta zlata tehla nebude vobec pripadat pekna. Nakoniec, staci sa pozriet na nove auta, napriklad BMW. Co sa z neho stalo, ked sa chce pretlacit na cinsky trh. Grc.

Matro2T (1) napsal 24.02.2024 v 12:16+1

Mne prislo Dominove hodnotenie objektivne, stupacky asi nejde hodnotit inak, dizajn s nim uplne suhlasim je to slabota a na videu je vidiet ako to s nim drnca a ze to je tvrde… zaujimave by bolo vidiet ako by na tom poskakoval niekto kto ma 70kg.

Navyse cena je hrozna, len blazen by nevzal Hondu - cisto objektivne. Keby novodobe cinske auta MG boli drahsie ako akakolvek Honda, nikdy by tu nic nepredali, pre motorky to ma byt OK ?

Nepride mi uplne ok aby dealer strkal pod recenziu pozitivne recenzie od inakadial, vacsinou sa s kritikou vsetci zrovnaju - to je ta ona nazorova diverzita, vyvazenie nazorov.

K167 (1481) napsal 24.02.2024 v 11:59

Když už tu zadarmo dělám reklamu MBP, dovolím si ještě odkaz na cestovní enduro MBP T1002V:
https://www.keeway-motor.cz/stroje/mbp-t1002v/
Závěr: hledáte-li stránky italského výrobce MPB (viz příspěvek nevima-group 23.02.2024 v 16:53):


musíte na stránky v Maďarsku narozené značky Keeway (viz "Kdo jsme" na stránkách https://www.keeway-motor.cz/o-znacce/):

Obycejny_clovek (324) napsal 23.02.2024 v 20:26+2

Design je věc názoru, ale fotky 51-56 mi přivádějí k smíchu. Ten motor zastavěný do okénka, asi mechanismus spojky přilepený zvenku na bok, to je hrůza.
Co nemůžu pochopit je hmotnost. Jak to může být o cca o 40 kilo těžší než Rebel?
Ale beru, je to první vlaštovka, každý nějak začínal.

@Nevima-group - možná než se tady dohadovat by to chtělo
- udělat stránky, na kterých se při prokliku na MBP nedostanu na Keeway
- vzít těch 12 nadšených majitelů a nechat recenzi od nich - jako upřímně tady není v katalogu nikdo a často je právě zkušenost majitelů lepší než testování jedním redaktorem
- přinést na CZ trh cestovní enduro MBP T1002V, která má rozhodně větší základnu potenciálních zájemců
- udělat něco s prodejní a servisní sítí, aby se případní zájemci měli kam jít podívat a sami vyzkoušet

Waskezova (4) napsal 23.02.2024 v 20:00

Když už tedy „čínský velkobjemák”, tak to bych raději šel do Brixtona Cromwell 1200 (dop. c.: 249.000,-). Jezdil jsem ho, jede krásně, zvuk parádní, na pohled pěkná a detailně udělaná motorka. Vlastně stroj ze stejného koncernu.

nevima-group (4) napsal 23.02.2024 v 16:53-1+5

Obvykle necháváme testy motocyklů bez komentáře, respektujeme názory testovacích jezdců, protože co člověk to názor. Nikdy žádné novináře neovlivňujeme a z tohoto testu je to více než patrné. V tomto případě ale považujeme za důležité alespoň v komentáři se ohradit. První motocykly MBP C1002V jsme dovezli v loňském roce v polovině října v množství 12 kusů. Všechny motocykly se okamžitě prodaly a zákazníci jsou nadšení. Navíc evidujeme mnoho předobjednávek, ale další stroje vzhledem k aktuálním dlouhým dodacím lhůtám dorazí bohužel až v dubnu. Dále - motocykl má Italské vin, protože výrobcem je MBP – Itálie, a i proto nás velmi mrzí, že hlavním lifemotivem celého testu je země kde se stroj montuje, tedy Čína a ne země jež řídí výrobu. Dále také nerozumíme tomu, proč je půl testu o špatném tlumení, když je např. zadní tlumič plně nastavitelný!? A také proč není zmínka také o předních tlumičích Kayaba, o tempomatu, elektronickém plynu, plné konektivitě displeje atp.…
Trochu nás v tom kontextu zaráží, proč se také v ostatních testech zavedených, především Japonských, značek, nehovoří o tom, kde se jejich konkrétní motocykly vyrábí a kolik obsahují dílů z jakých zemí? My se ovšem stejně jako ostatní dovozci, kteří mají ve svém portfoliu motocykly z Číny, za ně nestydíme. Současné motocykly vyráběné v Číně, tedy alespoň ty v našem portfoliu, jsou totiž opravdu velmi dobré. Navíc model vyvíjet v Evropě či USA a vyrábět ho v Číně, Indii, Thajsku nebo v podobných zemích je aktuálně více než nutností a dělají to úplně všichni - a to buď z části nebo vše.
Pro vyvážení názorů na stejný motocykl přikládáme test jiných českých novinářů, kteří stihli motocykl otestovat ještě v závěru loňské sezony. Dalším motocykl velmi rádi zapůjčíme v tomto roce. Také jsme pro zajímavost zhlédli dostupná videa na youtube a názory jsou vesměs pozitivní.

Test zde: https://drive.google.com/file/d/1Q136b17y-hfq8VhKI3wjc-hDc9rr9f0E/view?usp=sharing

V tuto chvíli můžeme udělat navíc už jen to, že vás všechny čitatele článku zveme k nám na naše velké stánky č. 204 a 205 v hale F, výstavy Motosalon 29.2 – 3.3. v Brně, kde vystavíme 70 motocyklů z nichž je mnoho novinek.
Následně od dubna bude také možné otestovat naše motocykly u dealerů po celé ČR a SR .

7 reakcí

Viper
Viper 24.02.2024 v 23:59

Zdravím a samozřejmě moc rád odpovím. V první řadě téma Číny, potažmo toho, do jaké míry je jaká motorka čínská. Samozřejmě je dnes prakticky nemožné, abychom se čínské produkci zcela vyhnuli, a to v jakémkoliv odvětví. Je to dáno už jen tím, že se v Číně vyrábí nejrůznější komponenty pro všechno možné, motorky nevyjímaje. Je ovšem velký rozdíl, když si někdo nechá vyrobit komponentu u externího dodavatele (a mnohé japonské a korejské firmy moc dobře vědí, proč v Číně nikdy nenechávají vyrábět v jedné továrně vícero komponent, které dají dohromady funkční celek), případně když někdo něco vyrábí ve vlastní továrně v Číně. To ale není tento případ, Celá motorka je vyrobená v továrně Chongqing Gaokin Industry Co.,Ltd. a pod značkou Gaokin jí lze na některých trzích také koupit. Obávám se, že tady si musíme nalít čistého vína - značka je "italská" prostě jen proto, že to dobře zní.
Že se za čínské stroje ve svojí nabídce nestydíte je samozřejmě naprosto v pořádku a sám naprosto nemám problém s tím, když je motorka a značka přiznaně prezentovaná jako čínská. Tady mi ovšem připadá, že se právě někdo trochu stydí - proto zastřešující manévr s Itálií.
Vyrábět motorky v asijských zemích samozřejmě nutnost není - pořád se naštěstí vyrábí dost motorek v Evropě i USA - a než mě někdo chytne za slovo, že jsou Harleye pro evropské trhy vyráběné v Thajsku, tak to je bohužel důsledkem dovozního cla... A vyrábí se z amerických a v Americe vyvinutých komponent.
Co se tlumičů týče, zadní nastavitelný tlumič je sice fajn, ale je potřeba mít na paměti, že nastavení tuhosti může probíhat jen v určitém omezeném rozsahu - zbytek je dán konstrukcí. Navíc, i kdyby se podařilo zadek motorky výrazněji změkčit, výsledkem by byla motorka s tvrdým předkem a měkkým zadkem, která by navíc měla ještě omezenější náklonové úhly. Že je přední vidlice Kayaba padlo v textu, ale nic to nemění na tom, že je tvrdá skutečně extrémně.
A k výtce s nezmíněnou výbavou - výbavu nezmiňujeme vždycky, a navíc jakkoliv může být výbava příjemným bonusem, kvality motorky jsou pořád tvořeny primárně jejími vlastnostmi.


Frankie (731) napsal 23.02.2024 v 09:02-1+1

MBP mi připomíná zkratku z jednoho filmu...MCBP
Akorát nevím, co přesně by se mohlo vztahovat k tý motorce. Že by třeba Motorka Co Bych Plakal ?

jdodo2 (3) napsal 23.02.2024 v 06:28-1+2

Cena je hodně sebevědomá nicméně za pár let se to chlapci naučí.

Anti (392) napsal 23.02.2024 v 05:39+4

Test jsem si rád přečetl s překvapením do jakého segmentu se Čína pustila. Negativní hodnocení akceptuji, koneckonců považoval bych za zázrak kdyby se to napoprvé podařilo. Ale tak nějak postrádám potřebu flusání a vyjádření averze. Vždyť tu máme svobodný trh a nikdo mě nenutí daný produkt kupovat. Průser by to byl v případě, že by se jednalo o jediného zástupce na trhu jak za dob Jawy...

K167 (1481) napsal 22.02.2024 v 22:22

"Tvrdá je přední nenastavitelná vidlice od Kayaby, i elegantně schovaný zadní tlumič. Navzdory mojí hmotnosti dost přes sto kilo se prostě tlumiče ne a ne rozhýbat, navíc rázy od zadního kola přichází pod takovým úhlem, že je cítíte přímo v páteři, což je mimořádně nepříjemné."

Trochu jsem projel čínské weby a je to takhle:
1) zadní tlumič není "elegantně schovaný", on tam prostě není. Je to totiž "hardtail". Číňan není žádnej pozér, šel do toho prsama (vlastně prdelí).
2) v průběhu výroby došlo k výpadku dodávky předních vidlic. Protože se však (nejen) v Číně jede tvrdě na plnění plánu výroby, bylo rozhodnuto, že motocykly budou montovány s pevnými náhražkami předních vidlic, aby mohl nový motocykl projít celým výrobním procesem a byl na konci výrobní linky započítán jako vyrobený kus. Do vyrobených motocyklů byly následně po obnovení dodávek přední vidlice montovány. Bohužel na několika desítkách kusů se to nestihlo a mělo to být vyměněno až u autorizovaného zástupce. Je na to vydána servisní informace MBP 20240132.

Tento motocykl už je po provedení výměny a nadšení pána není třeba překládat.
https://youtu.be/N3AwUT8qWlM?si=bLdUbqXO6gMN9aO8

Pape (13) napsal 22.02.2024 v 21:43+3

Zatím se tomu smějeme...ale co za rok, za dva ? Asiati jsou velmi učenliví.

pavnov (5) napsal 22.02.2024 v 21:26-1+2

Dominiku diky za srozumitelné hodnocení motorky...
Designem si jde MBP svojí cestou a nesnaží se někoho napodobit. To se mi líbí.
Ale tím to končí. Popsané neduhy převládají nad dobrým dojmem z originální motorky a tak se Honda nemusí obávat této "konkurence".
Jenom si nejsem jistý, jestli dealer MBP ještě někdy půjčí nějakou motorku Dominikovi na testování

JardaBar (166) napsal 22.02.2024 v 21:16

Designově slušný, ale jinak je to střep. Podvozek šílený.

DeaDDream (13) napsal 22.02.2024 v 20:02

Vidim ze vsetkych anti china motorkarov članok potešil,ale ked je to vrak,je to vrak

Jofré (213) napsal 22.02.2024 v 19:32

Stejně si myslím, že ta zadní guma byla podhuštěná.

BRIDY67 (104) napsal 22.02.2024 v 19:13

China ma velky vyrobny potencial. Niekto na apple nakresli a da vyrobit a tak dookola do zblbnutia , nepotrebne blbosti urcene pre Aziu no asi nie v tej cene a objeme.

nevo7 (97) napsal 22.02.2024 v 18:06

Cena tieto čínske mašinky často zabíja. Niečo síce zákazník dostane vo výbave /nie tento model/, ale pár tisíciek Kč dolu moc zákazníka nepresvedčí.
Ale som obyčajný motorkár. Bral by som ju zadarmo pravdaže.

zzzmrzlinar (471) napsal 22.02.2024 v 17:38

Je dobrý, že výrobci motorek jako (nejen) zmíněná Honda narozdíl od výrobců aut, zejména VW pochopili, že by jim mohli soudruzi kapitalisti z Číny dost zatopit a šli s cenama na nevídaně nízké úrovně

1705ol (6) napsal 22.02.2024 v 17:36+1

všechno je špatný a ještě o 10 dražší než rebel

Signum68 (35) napsal 22.02.2024 v 17:34-1

fujtajbl ve spolek.Zase cinska kocicka s pejskem pekli dort...a neda se zrat.Sorry nic proti nekterym ,,povedenym,,kopiim v ostatnich segmentech,ale tohle ma tolik minusu,ze ani zadarmiko.

SekošGSF (18) napsal 22.02.2024 v 16:27+1

Co tohle je za kekel? obecně proti čínským strojům nic nemám, některé se mi fakt líbí, ale tohle? dobrá parodie

Neeno (13) napsal 22.02.2024 v 15:44+1

No video na kostkách mluví za vše...
Nezapomněli jste kluci tu vidlici nějak odaretovat po vyndání z kontejneru?
Živá hmotnost přes 100kg by tlumiče a pružiny už měla nějak rozhýbat. Testovat to Honzis se 70kg,tak dejme tomu...

Rich9 (9) napsal 22.02.2024 v 14:57-5+4

Člověk se srdcem motorkáře přece nemůže tíhnout k číně. To u mne není motorkář, ale spotřebitel. Hawk.

Sharkcom (49) napsal 22.02.2024 v 14:50-1+2

Tak tohle se jim fakt nepovedlo. ale oni se to naučí, bohužel pro evropský Motocyklový průmysl...

puffybodie (390) napsal 22.02.2024 v 14:26

Jediny vstup, ktery muze byt co k cemu a cekaji na nej vsichni je SWM Stormbreaker V1200 toto jaro. Aneb obnoveny HD Sportster s Evo motorem.

edyx (4) napsal 22.02.2024 v 14:03+1

Na naše veľké šťastie nás od týchto čínskych a indických vrakov ochráni nenažratosť eu distribútorov a tým pádom vysoká cena
O servisnom zázemí ani nehovorím
Oproti napr . japan.moto by toto malo stáť 1/3 .
Ďakujem predajcom že chcú zbohatnúť na odpade ktorý sem vozia a tým nás chránia
Aby som to trošku upravil..úplný odpad to nie je ale vzhľadom k cene a čo za to dostaneš je to prepadák

elvis78 (135) napsal 22.02.2024 v 13:44

krásný fotky
spojková a brzdová páčka mi připomíná jedno ze synkových Sobi 20
Technické řešení napnelismu řemenu vypadá ale zase pěkně
technické řešení celkově vypadá zajímavě
ale zatím mě značka i styl nic neříkají
každopádně díky za recenzi

Codo (354) napsal 22.02.2024 v 13:39+1

...a navíc ten příšernej zvuk tý motorky...

Ijon (46) napsal 22.02.2024 v 12:42+2

Nu, je to evidentně čínský pokus o power cruisera, proto je motorka nejspíš tak tvrdá. Ale zase nesouhlasí posez, který je více než podivný. Na druhou stranu to má evidentně docela zajímavý motor (o kterém jsme se toho mnoho nedozvěděli), řemen a dobré brzdy. Ostatně v prosinci uvedlo MBP enduro MBP T1002V se stejným motorem. To by mohlo být zajímavější. Možná.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist