yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krtek.Sileny (1) napsal 03.12.2015 v 07:02

video se trhá šílený

Ttorxx (3) napsal 05.01.2015 v 18:48+3

Původně jsem motorkář a skůtrař se ze mne stal až postupem času. Rád bych něco napsal ke Kymcu.
Řeší se tady značka - neznačka, kvalita - nekvalita, ...apod. Mimo Kawasaki a BMW jsem mněl fakt hodně motorek od tisícovky nahoru. Takže nejsem Lojza co neví co plácá. Ke Kymcu jsem se dostal asi před deseti roky díky své profesi v domnění že jde o nějakou lepší čínu. Zkrátím to protože se to stejně nikomu nechce číst. Dnes mám už pátý skůtr této značky a zrovna pokukuju po Xciting 400i. Kymco jsem si vždy koupil pro jeho spolehlivost, výbavu, technické parametry, servis a dostupnost levných a kvalitních náhradních dílů. A nově vyvinuté motory ( 300i - 400i ) jsou bomba. To že v Čechách halda lidí pořád nevníma Kymco jako značku je jejich blbost. V Evropě je Kymco jednička. Kdyby tomu tak nebylo tak si tam nenechá BMW dělat motory, Kawasaki skútry a Kymco motorárna dnes vyrábí pro celý svět.

dr.ric (3) napsal 29.06.2014 v 13:27+1

2. Uz dlouho by to chtelo rozlisovat skutry a skutry... je zasadni rozdil 125ccm a 850ccm... kdo da vsechny do jednoho pytle a srovna s "klasickou" motorkou nevi o cem mluvi
3. Variator a automaticka prevodovka v aute toho NEMA moc spolecneho, krome toho ze ridic nemusi radit
4. Spotreba se u tohohle obsahu znacne odviji od stylu jizdy pripadne nastaveni variatoru. Na Tmax 500 se da jet pod 4l/100 ale i pres 6l/100
Lacer: Cim vetsi obsah motoru tim mene prostoru pro helmu apod pri zachovani rozumnych proporci. Proto ma 250ccm vetsinou vetsi prostor nez 400ccm
Otackomer je na skutru pro moznost ladeni variatoru a automaticke spojky. Zaroven diky nemu jsi schopny detekovat vcasne zavady ev opotrebeni.

PBM2 (114) napsal 28.06.2014 v 23:16+1

Jak píše Rosi45, v tom našem malém slzavém údolí s českou povahou určité věci neuznáme za hodny pozornosti, natož abychom vyjádřili uznání. Malý český člověk... Srovnávat klasickou silniční motorku se skůtrem se nedá, přesněji toto srovnání nebude nikdy objektivní, natož když bude srovnávat někdo, kdo na jednom nebo druhém nikdy nejel. Někdo nedá dopustit na japonské stroje a to svého času Japonsko znalo motorky jen z obrázků. Dneska jejich stroje ale někteří jedinci vynášejí do nebe a druhé naopak neuznávají. A přitom k tomu často nemají jediný důvod a argument. Design je relativní, každému se líbí něco jiného, stejně jako je tomu u žen. Někdo rád štíhlejší, jiný spíše "slovanský typ". A stejné je to i u motorek a skůtrů. Buďte rádi, že je výběr a ne jako v minulosti, kdy vám dali do ruky jeden typ něčeho v jedné barvě a byli jste rádi, že jste ho vůbec sehnali . Někdo si koupí Dacii, protože "mu stačí" nebo na víc nemá. Jiný jde do Hyundaie, protože chce něco modernějšího, vybavenějšího a cenově vcelku přijatelného. A jiný kupuje pouze "bávo", protože je to "značka", drží cenu, spolehlivost "je u nich přece jasná" a cenu neřeší, i když je diskutabilní, jak moc odpovídá tomu, co kupující dostane. Takže kdo chce Kymco, koupí si ho, kdo ne, jde dál. Komu se nelíbí, dobře mu tak, komu ano, o to líp. A cena? Relativní. Vezměte nové PCX 2014. 70.000,- a když ho někteří viděli, jen povzdechli, že palubka je lacině vyhlížející, ochrana před větrem je stále až na druhém místě po vzhledu. A tak by se dalo brát jednu značku a jeden model za druhým a všude by se našli ti, kdo ho budou bránit svým tělem a ti, kteří by ho nechtěli ani v Tescu k rohlíkům (samozřejmě je to trochu nadnesené ...). Za mě vzhledově príma, cena je vyšší, ale pokud by mi peníze nedělaly až tak moc hlavu, klidně beru. A o tom to je, vybrat si, co se líbí tomu nebo tomu, netrvat na tom, že jen to jeho je nej...

radi5 (73) napsal 28.06.2014 v 12:13-2+2

Jenom blázen si koupí Kymco, když je za stejnou cenu Yamaha X-max 400. Kolik by se asi prodalo Hundajů, kdyby stály jako BMW??

Rosi45 (41) napsal 27.06.2014 v 19:55+1

Kdy začne být na tom našem mrňavém písečku Kymco "značka" ?
Před pár lety všichni ohrnovali nos nad Kia a Hundai a docela nedávno nad Dácií - a ejhle.
Proti tátošovi B400 je XC400 sporťák.
Nejlepší je hodnocení všech,kteří nikdy v životě neujeli na scootu ani metr

Kuzin (10) napsal 27.06.2014 v 17:31

Díky za reakce. to Zoido:K te max. rychlosti.(155km/h dle tacho).
Takže v reálu o trochu méně.
LR.

alesmoto (36) napsal 27.06.2014 v 15:45

MajoKE - máš plnou pravdu...
A těm co jim skůtry nevoní : asi jste si nezkusili v dopravní špičce přejet napříč městem na lehkonohý stopětadváce. Rozhodně tomu dávám přednost, před svou 220kg těžkou/lehkou motorkou.
A koho může napadnout srovnávat moto s převodovkou a variátor...??? Vždycky bude na spotřebu lepší řazená převodovka, jak automat - stejně jako v autě.
A průměr 4.2 vč. města ?? ani jinej skůtr s takovejma výkonovejma parametrama na tom nebude o moc jinak.
Hoši, hoši, některý názory jsou dost úsměvné. Ale Vaše

DOMINATOR (1260) napsal 27.06.2014 v 07:39

SuperSic58

Ja jsem se jen ptal ja na tych plastovych heblach nejezdim tak nevim ,ale když za tebou nekdo jede 1000km a tankujete stejně tak asi vidiš kolik dobira tak jsem to viděl nejsem žadny teoretik.

Zoido (0) napsal 27.06.2014 v 06:33

Zdravím!
Koukám špatně nebo tam nikde není zmíněná maximální rychlost? Každopádně musím říct, že celkový dojem z toho skútru kazí spousta nedodělaných detailů... Přijde mi, že všude něco přebývá, vyčuhuje a vůbec celý skútr je hrozně členitý. Musí se to špatně umývat. "Budíky" se mi zdají fakt hnusné a působí levným dojmem. Asi jim to všechno funguje, když za to chtějí tolik peněz. Já bych se teda více přikláněl k Downtownu 300i.

MajoKE (51) napsal 26.06.2014 v 23:07+2

Vlastnil som Xciting 500, Honda SW T 400, Honda SW T 600. Mozem prehlasit,ze cena je opravnena, na niektorych trhoch je garancia 3, alebo 5 r.

Slovensko a Cesko nie su ukazovalmi skutroveho trendu a niektori diskutujuci by mohli vytiahnut paty z rodnej dedinky a pozriet sa do sveta.

gresini (4529) napsal 26.06.2014 v 20:07

krásný skůtr,jen ta cena je vysoko-ale design se opravdu povedl za 110 000,- by to bylo OK!

maco (-3) napsal 26.06.2014 v 18:24

Malá nádrž,jenom 12,5 litru,takže po najetí nějakých 230 kilometrů vyhlížet pumpu by mě moc nebavilo.

SuperSic58 (1313) napsal 26.06.2014 v 18:24

Za 160 táců??? To je neprodejný... Dominator> a nechtěl bys, aby to jezdilo na vzduch? 4,2l v testu je uplně v pohodě, adekvátní k motoru. 3,5l na 7kilu, to už tu tvrdilo několik lidí, ale realita bud jinde. Nebo jezdí z kopce na volnoběh. Každej si rád přisadí, v maximálce, spotřebě a výši mzdy, všichni to známe

mmjd (1) napsal 26.06.2014 v 14:40

tak ta cena je otrasna a zvysok nebudem hodnotit

Lacer (3) napsal 26.06.2014 v 14:13+2

Nemám "neznačkové" stroje v oblibě, ale přesto jsem recenzi přečet. Asi se budu opakovat, ale k čemu je na skútru otáčkoměr? Na tento objem/velikost skútru je nemožnost uložit dvě přilby pod sedlo úsměvná (značková konkurence toto umožní již u 250ccm!) K ceně verzus značkové konkurence se raději vyjadřovat nebudu.

neznamyScooterD (1103) napsal 26.06.2014 v 13:53

dominator> tak z principu fungování variátoru je celkem zřejmý, že není možný dostat se se spotřebou níž, než na motorce...

Kymco tuhle politiku ala německý ceny/čínskej stroj praktikuje delší dobu a asi jim to funguje, přístojovka je v porovnání s downtownem otřesná. Nicméně po Paříži už lítaj a jako celek

DOMINATOR (1260) napsal 26.06.2014 v 11:34-1

Jak řek machala... krom toho nevim jak to maji skutry ale spotřeba 4,2 400ccm neni to nějak moc?? kamoš ma hondu 700 jezdi do 3,5l ja jezdim na 1200 bavku za 5L

machala (15) napsal 26.06.2014 v 09:29+3

Skutr je hlavně o praktičnosti. Když porovnám s Suzuki Burgman 400 kufr cca 60 l (dvě přilby)a vysoké plexi v základu a to za stejnou cenu a japonec.

skywalker.L (64) napsal 26.06.2014 v 09:11+1

Stroj se mi zamlouval, po stránce designu se oproti předchozím generacím hodně vylepšil. Ale cena mě zklamala a asi bude i kamenem úrazu. Za 160 kolíků mít ve zpětném zrcátku neustále logo Kymco mi připadá úchylný. To si pánové mohli odpustit.

crhyv (11) napsal 26.06.2014 v 08:07

To se pánové pletete, J300 vychází z Downa, Xciting je o level výše, je to úplně jiný model.

jean192 (153) napsal 26.06.2014 v 08:01

Frujt, no vzhľadom na to, že kawa J300 je kymco v zelenej farbe, tak sa ti to nezdá

frujt (0) napsal 26.06.2014 v 07:36

Zdá se mi to nebo vypadá prakticky stejně jako Kawa J300?




TOPlist