yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
chatra (22) napsal 16.02.2024 v 23:22

Super test, Zajoch odvedl úžasnou práci! Navnadil mě tak, že bych si tuhle, jinak strašně skaredou motorku, chtěl sám vyzkoušet!

Codo (354) napsal 16.02.2024 v 18:51-1

Mně ty plasty přijdou šílený, a to mám NC... )) Jinak zábavnosti věřím, ostatně malorážky takový bývají, ale KTM mi přijde (minimálně tady v ČR) nedůvěryhodná. Ta motka je zboku fakt dost ošklivá. Sorry, tohle mě nebere. Ale "podle vkusu každýho soudruha".

Mig_35 (345) napsal 16.02.2024 v 09:21

Cituji:
Silniční KTMky jsou, s výjimkou vidlicových motorů, všeobecně známé, že mechanický chod motoru není úplně libozvučný, slušně řečeno, na plnou hubu prostě zní, jak kdyby byly v posledním tažení.
Mohu poprosit o vysvětlení? Všechny silniční KTMky byly do určité doby /pokud to byly dvouválce/ vidlicové. Tedy pokud není řeč o jednoválcích:) a u těch jsem ten zmiňovaný neduh nepozoroval. Jediný silniční motor, který takhle zní je 790/890ka. A tam je to opravdu hrůza.

3 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 18.02.2024 v 20:22

V pohodě, neberu to zle. Myslel jsem právě všechny i jednoválce a jak se to zlepšilo u 390, tak i u 990. 690 není tak zlý, jako "legendární" 790, pořád si ale představuji kultivovanější zvuk, chce to dohnat výfukem :)


K167 (1494) napsal 15.02.2024 v 22:11

Moje zkušenosti s pobočkami KTM:
- TOROLA racing s.r.o. Frýdek-Místek - měl jsem u nich vyhlídnutou bundu KTM a chrániče. Stavil jsem se osobně. Mizerné parkování, v obchodě nezájem, byl tam jeden pracovník, který něco řešil s jedním zákazníkem. Ze zázemí za vystaveným oblečením byl slyšet hlahol zaměstnanců, po čtvrt hodině, kdy si mě nikdo nevšiml, jsem zklamaně odešel.
- KTM Trojan Hradec Králové - koupil jsem zde motorku, dobrá cena. Při údržbě přelit motorový olej nad značku maxima. Chtěl jsem dokoupit doplňky, ale musel jsem se neustále upomínat. Sami mi zpět nezavolají, i když to slíbili. Problém vidím v tom, že mladý Trojan prostě nestíhá. Přivezou nové motorky - běhá on. Přivezou něco poštou - běhá on. Zákazníci do servisu, prodej doplňků - on.
- KTM Kmoto Vlašim - ochota, ale někdy zmatek. Musíte si všechno ohlídat (slevu na díly, kterou Vám řekli, že zadávají do systému při předchozí koupi doplňků, fakturu za servis motorky, jestli je opravdu na tu vaši, napnutí řetězu - dopínají ho podle toho, zda se při zvednutí dotýká krytu, což rozhodně nelze dělat u všech modelů - viz štítek přímo na kyvce a v návodu k obsluze). Ohledně oblečení sice ochota, ale nějak neschopnost poradit a zjistit, co by mi vyhovovalo.
- Shivamotoshop KTM Praha 22 - malý krámek, ochota, snaha nabídnout dobrou cenu
- KTM RACE TOOL s.r.o. Praha 4 - chtěl jsem koupit oblečení, nic moc snaha mi to ukázat a poradit. Nekoupil jsem.
- KTM Autonova Brno - půjčili mi za poplatek k vyzkoušení "adventure" motorku, kterou už jinde na půjčení neměli, ale vyhrožování, že s tím nesmím mimo silnici, že v tom je GPS atd. Snaha mi tu motorku potom prodat žádná.
- KTM Flash-team Mladá Boleslav - po předchozích zklamáních u ostatních prodejců KTM ohledně prodeje oblečení jsem se jen zastavil při pracovní cestě kolem okouknout oblečení. Přirozený pokec o tom, co bych potřeboval. Nabídka odzkoušení, věnování se, nabídka různých variant, odcházím o 14 000 Kč lehčí, s bundou a s úsměvem na rtech.

Dost pracovně cestuji, tak se občas někde zastavím.

Pro KTM celkově to nevyznívá moc dobře, ale také záleží na tom, na koho člověk v určitou dobu natrefí.

---------
Moje nejhorší zkušenost, pokud jde o servis motocyklů, byla ale v BMW Hradec Králové. To byla totální arogance, která tam šla odshora/vedení tohoto dealera a neznalost. Zažil jsem opakovaně a prodal jsem kvůli tomu motocykl BMW. Prodejce motorek Jarda Bekr byl fajn ... odešel jinam.

palmoliveformen (1) napsal 15.02.2024 v 16:39

Byvaly majitel KTM 390 model rok 2022: 100% suhlasim, ze Duke 390 je neskutocne zabavna motorka.

Teraz ku KTM ako takej - Pri navsteve aut. predajcu v Prahe (RACE TOOL s.r.o.) vsetci bez povsimnutia hladeli zaujato do monitorov. Po dobrej chvili cakania som sa odvazil jedneho z nich oslovit - "Mal by som zaujem o Duke 390", odpoved bola bleskurychla - "Tam jsou". Rychla odpoved, rychly koniec. V tu chvilu som premyslal, ci zrovna dnes ked som tu ja, motorky akosi predavat nechcu. A to som chcel v ten den na nej odist domov! Zakaznicky servis veskery zadny.

Duka som nakoniec kupil online nech sa vyhnem tomu, aby mi dalsi KTM predajca pokazil den.

Po cca 200km som si vsimol ulomeny plastovy drzak lanka spojky. Hovorim si "cert to vem", prkotina.
Po cca 500km mi odpadlo odrazka z drzaku SPZ. Reklamacia u Shivamotoshop KTM Praha - podobny scenar, nezajem, reklamacia neuznana. Dobre, zaplatim si to sam, tych 100-200Kc ma nezabije.

Nezabilo ale otvorilo oci - zastupenie KTM v Prahe a kvalita tohoto modelu KTM je uboha. Je to skoda, pre mna osobne KTM ako znacka uz nema miesto v pomyselnom rebricku motoriek o ktore by som este niekedy prejavil zaujem.

Novy Duke po 3 mesiacoch isiel z domu von.

Zakoncim to ale v dobrom a rad to zopakujem: suhlasim ze Duke 390 je neskutocne zabavna motorka, bez ironie. A dufam, ze ako autor pise, tentokrat je to "evropská prémiovka" (premiovy predaj, servis a kvalita spracovania) a "390 už konečně působí prémiově a hodnotně"

nevo7 (97) napsal 15.02.2024 v 16:37

Vyzerá dobre, pekné ovládače na riaditkách, oranžová sedačka /no bude sa rýchlo špiniť/. Padáky zas nevyzerajú moc dobre /uhladene k dizajnu/. To preblikávanie displeja pri prvom zapnutí by ma desilo, viem, že sa predpripravili, keď to za 2-3 roky bude reálne blbnúť.

starej-Lupo (-2) napsal 15.02.2024 v 14:01

Mně by se líbilo, kdyby s tímhle motorem a servisními intervaly udělali dual sport endurko s 21" vpředu. Advik se mi nelíbí na loukotích a "Kiska" ksichtem...

Mercurio (87) napsal 15.02.2024 v 12:44

Jako bývalý a zpočátku i nadšený majitel minulé verze bych to viděl asi tak-
Design mi přijde už trochu překombinovaný,byť vzbuzuje zdání dražší věci Taky jsou z profilu hubené konce a vyprasený střed. Minulá vypadala opticky vyváženější a lehčí. Tohle je jako přežranej chrt...
Funkce podvozku a brzd byla TOP už předtím. Přesun kotouče na pravo se mi nelíbí. Hůř se fouká kolo. Máme motky s kotoučem tam i tam a ty levostraný se foukají líp.
Silnější a vychovanější motor je jasně vždy přínos.
Vylepšený světlo je fajn. Ještě lepší je možnost ladit podvozek a nádobka s kapalinou na viditelném místě. Výfuk pod motkou se mi líbí víc a měla už to tak i první verze.
Váha je v normě ,ale cena je taky "pěkná" . Teď ještě ,zda to nebude podobnej "držák" ,jako ta moje...
Osobně jsem spíš zvědavý na novou Z 500.

Pedl (184) napsal 15.02.2024 v 12:18

Dobré, určitě na tom bude větší zábava než na nějaké pětistovce. Dokonce zdvihy tlumičů 150mm

FORDKUGA (0) napsal 15.02.2024 v 11:44

Ta motorka z profilu vypadá hrozně.

maestro (89) napsal 15.02.2024 v 10:51

No, není to úplně zadarmo, když to srovnáme třeba s RE Himalayan 450 nebo Triumph Speed 400.

milonovo (48) napsal 15.02.2024 v 10:31

Bude to určitě fungovat skvěle, ale co ta váha? To si berou příklad z Číňanů? Moto, že za svý prachy musíš dostat pořádnej kus železa se mi úplně nelíbí. Kdyby to byla 690, tak si řeknu že je to ok, ale u 390 mi 165 kg přijde jako dost.

Romanko (1215) napsal 15.02.2024 v 09:22+1

Máme ji doma, primárně pro ženu, ale jezdiím na něm a je to fakt zábava. Sice to nemá výkon, ale jinak super.

K167 (1494) napsal 15.02.2024 v 09:11+3

No, Zajdo, za "vobočí" jste je brali slušně .
Nechápu, jak u toho při jízdě mezi ostatními testovacími jezdci stíháš ještě něco smysluplného říkat a jak ses tam v provozu začat při tom komentování ještě hrabat v displeji, to už jsem měl normálně strach.
Tak díky, ale hlavně se vždycky vrať bez úrazu.




TOPlist