Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě si ji zajedu otestovat a pokud sedne ergonomie (765ka mi byla při 178cm už skoro malá), tak do ní jdu, jen si ještě zkusím počkat na čachry s cenou, aktuálních 239k by třeba na podzim mohlo být méně
V každém případě je to za ty peníze jasná volba, hledal jsem lehkonohého naháče s dostatečným výkonem ještě použitelným na silnici (což např. 160k+ u některých supernakedů není, tedy alespoň pro moje "pilotní" schopnosti) a agilním, hravým podvozkem, který mi umožní být rychlejší v utaženějších zatáčkách a techničtějších úsecích (tam je můj současný autobus na hraně možností a to není příjemný pocit) a sám moc nemusím elektroniku, co mi kecá do řízení, a Kawa přesně v tu chvíli, kdy už přemýšlím o tom, že půjdu do starší CB1000R vyleze s takovouhle trefou do černého, hurá! . A doma to máme hezky rozdělené. Přítelkyně mění CBF600S za Street Triple 765 R a já GSX750F za Z900
Testovačka cca 80 km najeto ,výborné brzdy s ABS , páčka spojky na prst , lehké (krátké) zpřevodování ,
spotřeba 14 km na litr.. Hodně dobrá ovladatelnost v zatáčkách , na dlažkách od 4000 hrabe ,odpružení je kompromis tzn ani v okolí Prahy není moc tvrdé . Hodně fouká i se štítkem. na 3. 160km/h na 4. 190km/h.
Pořád mi tam blikaly čárky na otáčkoměru... Pěkné svezení.
Tak jsem si ji vyzkoušel a moje dojmy v porovnání se Street Triplem ( rok 2008 ).
Ovladatelnost, tedy točivost a držení stopy stejné. Posez : Street je sportovnější s větším předklonem.
Motor : Street - lineární průběh bez mezer, ale nemá rád podtočení. Z900 - pružnější, cca od 6 000 ot citelný zátah. Těch 20 koní navíc je tam prostě sakra znát.
Podvozek : Z900 - daleko vhodnější pro naše silnice. Street - tvrdší, ale na perfektním asfaltu výborný.
Řazení a brzdy lepší Z900, ale Street nemá ABS, takže jeho brzdy tak akorát.
Vzhled je individuální pro každého.
Celkově : Street - anglický chuligán ( jak ho v recenzi nazvali ), vhodný pro trochu vyježděného jezdce. Z900 - User friendly, zvládne ho i méně zdatný jezdec. Oceňuji, že kromě ABS nemá žádné elektronické fičury.
Chtělo by to porovnat se Streetem 2017.
Moc hezká a povedená motorka. Bohužel nechápu cenovou politiku Kawasaki v CZ. Od začátku prodeje kdy začínala na 223900,- potom 229900,- a nyní 239900,-??? Trochu mi to připomíná začátek prodeje Yamaha MT 07
Tak jsem právě dnes po dlouhém přemýšlení složil zálohu. Nechce se mi opustit mého 5 let starého Zedíka Sedmpade, ale pokrok nezastavíš
Jediné, co mě na novém Zedu trochu štve je ta přístrojovka. Ta je fakt nepovedená až hnusná, jak podle fotek tak v reálu. Vypadá to neuvěřitelně levně až archaicky, bez nápadu, šeď šeď nuda. Naštěstí zbytek a hlavně svezení tento nedostatek vynahrazují a už se nemůžu dočkat pěkného počasí
to Roumen S a t_freedom: Jsem od mala Kawasista, t. j. někdy z první poloviny ´70 let. Ano jsem se Streetem spokojený, ba přímo nadšený, ale Kawa je Kawa. Pokud bych si mněl Z900 koupit, samozřejmě si ji napřed projedu a nepadne-li mi do ruky tak ji nekoupím. Prostě se mi zatím jen líbí a možná bude fakt dobrá. Uvidíme. Má to zatím čas. Nespěchám, mám na čem jezdit. A co se 765ky týče, jasně že má výhodu. Právě ve zkušenosti s předchozím modelem. Ale jak píši výše, není to na pořadu dne. Určitě ne letos a nejspíše ani příští rok. To raději aspoň část potřebných peněz vrazím do závodění jednoho u nás dost oblíbeného jezdce RR.
Krásná mašina..Ten design se mi fakt líbí.Agresivní,dynamický a bude s tim určitě výborný poježdění.Jedinou potíž bych měl asi s výběrem barevný kombinace..
Samej scifi tvar, kubatury se posouvaj po 100cm a každej test tvrdí, že zrovna tahle je nejlepší...
...to už je jak s tím pivem. Každý pivo v ČR je vítězem nejakýho PIVEXU. At piješ co piješ, at jezdíš na čem chceš, všechno je to nejlepší v cely galaxii...
Ossicz:
posez jsem zkoušel na Motosalonu...
Osobně nemám rád sedla, kt. nutí jezdce do jedné pozice - zde přimáčklý na nádrži.
Ale sedlo není neřešitelný problém. Určitě by šlo někde poladit.
Hezká Kawa, ALE příliž nízko sedlo a ještě k tomu pitomě se sklonem k nádrži. Viz. obr. 45.
Je to vidět i na fotkách, že jezdec nad 180 cm není v dobré jízdní pozici.
Konečně Kawa, kterou bych si chtěl koupit. Před časem jsem z důvodu nevhodných modelů přešel k na Streeta, ale tahle Z900 je fakt pěkná. A na rozdíl od autora se mi palubka líbí. "Moderní" palubky ala KTM či Duc semi hnusí a o přehlednosti nemůže být ani řeč. Na naháči je nejdůležitější otáčkoměr, k tomu ukazatel kvaltu. No a pak ty povinné kontrolky, jako blinkry, dálkové, neutrál a rychloměr, ale ten je už jen vedlejšák. No nevím, nevím. Asi to bude v budoucnu souboj Street 765 versus Z900.
Fullgas1: Pro vychodoevropana je 220 000 Investice na X let. Pro Itala/Nemce/Frantika je to spotrebni zbozi, jak psal Deluxa. Takze "Zapadan" si to koupi, za dva roky chce zkusit jinou...tak to za 50% porizovaci ceny proda...Prekupnik to doveze a se ziskem proda u nas
Moc 2+3 letych motorek s ceskym rodokmenem sem nevidel.
Veľmi často sa objavujú v inzercii mladé kusy týchto naháčov strednej kategórie a mňa by len zaujímalo prečo niekto vysoli plnú sumu za novú motorku a po chvíli ju predá. A tým nechcem nijako urážať alebo poukazovať na nekvalitu potazmo menší objem týchto naháčov. Podľa mňa je ideálny objem pre naháč tak 750 alebo dvajvalec 1000...
Fullgas1: kde jich vidíš plný inzerce ? když si tady v rychlosti otevřu bazar z800 tak tam vidím 3. pak jedna bouraná a další 35kw ... zbytek jsou nové kusy
to Fullgas1: lebo to su kvazi lacne rychlovyrobky na 2 roky. To je taka ista otazka ako ..Preco ludia kazdy rok kupuju nove telefony ked tie stare funguju spolahlivo a dobre? Skoda toho vzhladu mne sa to nepaci, keby to malo vizual starsieho zeda ten bol podareny inak nepochybujem ze to je zabavna motorka...
Už ji mám doma pánové a je to bomba. Dokonce mi ji závidí můj muž, který má kawu ninju 1000 zx10r. Za mě prst nahoru.
Ještě si ji zajedu otestovat a pokud sedne ergonomie (765ka mi byla při 178cm už skoro malá), tak do ní jdu, jen si ještě zkusím počkat na čachry s cenou, aktuálních 239k by třeba na podzim mohlo být méně
V každém případě je to za ty peníze jasná volba, hledal jsem lehkonohého naháče s dostatečným výkonem ještě použitelným na silnici (což např. 160k+ u některých supernakedů není, tedy alespoň pro moje "pilotní" schopnosti) a agilním, hravým podvozkem, který mi umožní být rychlejší v utaženějších zatáčkách a techničtějších úsecích (tam je můj současný autobus na hraně možností a to není příjemný pocit) a sám moc nemusím elektroniku, co mi kecá do řízení, a Kawa přesně v tu chvíli, kdy už přemýšlím o tom, že půjdu do starší CB1000R vyleze s takovouhle trefou do černého, hurá! . A doma to máme hezky rozdělené. Přítelkyně mění CBF600S za Street Triple 765 R a já GSX750F za Z900
Testovačka cca 80 km najeto ,výborné brzdy s ABS , páčka spojky na prst , lehké (krátké) zpřevodování ,
spotřeba 14 km na litr.. Hodně dobrá ovladatelnost v zatáčkách , na dlažkách od 4000 hrabe ,odpružení je kompromis tzn ani v okolí Prahy není moc tvrdé . Hodně fouká i se štítkem. na 3. 160km/h na 4. 190km/h.
Pořád mi tam blikaly čárky na otáčkoměru... Pěkné svezení.
Tak jsem si ji vyzkoušel a moje dojmy v porovnání se Street Triplem ( rok 2008 ).
Ovladatelnost, tedy točivost a držení stopy stejné. Posez : Street je sportovnější s větším předklonem.
Motor : Street - lineární průběh bez mezer, ale nemá rád podtočení. Z900 - pružnější, cca od 6 000 ot citelný zátah. Těch 20 koní navíc je tam prostě sakra znát.
Podvozek : Z900 - daleko vhodnější pro naše silnice. Street - tvrdší, ale na perfektním asfaltu výborný.
Řazení a brzdy lepší Z900, ale Street nemá ABS, takže jeho brzdy tak akorát.
Vzhled je individuální pro každého.
Celkově : Street - anglický chuligán ( jak ho v recenzi nazvali ), vhodný pro trochu vyježděného jezdce. Z900 - User friendly, zvládne ho i méně zdatný jezdec. Oceňuji, že kromě ABS nemá žádné elektronické fičury.
Chtělo by to porovnat se Streetem 2017.
To je zase blábol,Kawasaki Z900: kopec srandy za půl darma, Celá Kawa má rypák moc nahoru
to je celé
To je tak hnusna motorka,ze vubec nechapu,jak si ji nekdo muze koupit
Moc hezká a povedená motorka. Bohužel nechápu cenovou politiku Kawasaki v CZ. Od začátku prodeje kdy začínala na 223900,- potom 229900,- a nyní 239900,-??? Trochu mi to připomíná začátek prodeje Yamaha MT 07
Tak dnes testovací jízda...rozhodla . Příští týden bude doma
Frankie: protože je to ZED
Trubkovej rám je krasnej, absence elektroniky skvělá...přístrojovka mimořádně hnusná že oni musejí každou motorku něčím zazdít
Ale jinak pěkná. Moje krevní skupina. Jestli za čas chytnu dobrý bazar kup,vezmu si ji.
Já bych tam chtěl vidět opravdu slušné budíky. Opravdu se tam nehodí. . A hodil by se tam klín pod motor, ať zakryje troch ty svody.
Tak jsem právě dnes po dlouhém přemýšlení složil zálohu. Nechce se mi opustit mého 5 let starého Zedíka Sedmpade, ale pokrok nezastavíš
Jediné, co mě na novém Zedu trochu štve je ta přístrojovka. Ta je fakt nepovedená až hnusná, jak podle fotek tak v reálu. Vypadá to neuvěřitelně levně až archaicky, bez nápadu, šeď šeď nuda. Naštěstí zbytek a hlavně svezení tento nedostatek vynahrazují a už se nemůžu dočkat pěkného počasí
to Roumen S a t_freedom: Jsem od mala Kawasista, t. j. někdy z první poloviny ´70 let. Ano jsem se Streetem spokojený, ba přímo nadšený, ale Kawa je Kawa. Pokud bych si mněl Z900 koupit, samozřejmě si ji napřed projedu a nepadne-li mi do ruky tak ji nekoupím. Prostě se mi zatím jen líbí a možná bude fakt dobrá. Uvidíme. Má to zatím čas. Nespěchám, mám na čem jezdit. A co se 765ky týče, jasně že má výhodu. Právě ve zkušenosti s předchozím modelem. Ale jak píši výše, není to na pořadu dne. Určitě ne letos a nejspíše ani příští rok. To raději aspoň část potřebných peněz vrazím do závodění jednoho u nás dost oblíbeného jezdce RR.
Romanko : Jestli vahas mezi 765 a timhle, tak neco neni v poradku pokud mas dostatek financnich prostredku na 765, tak je to jasna volba
tak ja jsem zvedavy (asi jako hodne lidi) na srovnani Z900 vs MT-09
Krásná mašina..Ten design se mi fakt líbí.Agresivní,dynamický a bude s tim určitě výborný poježdění.Jedinou potíž bych měl asi s výběrem barevný kombinace..
Hezká motorka vypadá jinak...
Samej scifi tvar, kubatury se posouvaj po 100cm a každej test tvrdí, že zrovna tahle je nejlepší...
...to už je jak s tím pivem. Každý pivo v ČR je vítězem nejakýho PIVEXU. At piješ co piješ, at jezdíš na čem chceš, všechno je to nejlepší v cely galaxii...
Ossicz:
posez jsem zkoušel na Motosalonu...
Osobně nemám rád sedla, kt. nutí jezdce do jedné pozice - zde přimáčklý na nádrži.
Ale sedlo není neřešitelný problém. Určitě by šlo někde poladit.
Romanko>tak tebe fakt nechápu... Ani kousek. Streeta v Rku za tuhle rozpočtovku? Co by tě k tomu vedlo?
Bezkonkurenční bike... věřte mi.
No tak ono soudit jizdni pozici podle fotek asi nebude nejpresnejsi. Dokud se na tom clovek nesveze tak poradne nevi.
Hezká Kawa, ALE příliž nízko sedlo a ještě k tomu pitomě se sklonem k nádrži. Viz. obr. 45.
Je to vidět i na fotkách, že jezdec nad 180 cm není v dobré jízdní pozici.
Konečně Kawa, kterou bych si chtěl koupit. Před časem jsem z důvodu nevhodných modelů přešel k na Streeta, ale tahle Z900 je fakt pěkná. A na rozdíl od autora se mi palubka líbí. "Moderní" palubky ala KTM či Duc semi hnusí a o přehlednosti nemůže být ani řeč. Na naháči je nejdůležitější otáčkoměr, k tomu ukazatel kvaltu. No a pak ty povinné kontrolky, jako blinkry, dálkové, neutrál a rychloměr, ale ten je už jen vedlejšák. No nevím, nevím. Asi to bude v budoucnu souboj Street 765 versus Z900.
Paradna motorka za tie prachy
Ešte tak 15 rokov dozadu sa mi aj novinky páčili,ale teraz sú to väčšinou už len vesmírne scifi monštrá.Asi starnem.
Fullgas1: Pro vychodoevropana je 220 000 Investice na X let. Pro Itala/Nemce/Frantika je to spotrebni zbozi, jak psal Deluxa. Takze "Zapadan" si to koupi, za dva roky chce zkusit jinou...tak to za 50% porizovaci ceny proda...Prekupnik to doveze a se ziskem proda u nas
Moc 2+3 letych motorek s ceskym rodokmenem sem nevidel.
Veľmi často sa objavujú v inzercii mladé kusy týchto naháčov strednej kategórie a mňa by len zaujímalo prečo niekto vysoli plnú sumu za novú motorku a po chvíli ju predá. A tým nechcem nijako urážať alebo poukazovať na nekvalitu potazmo menší objem týchto naháčov. Podľa mňa je ideálny objem pre naháč tak 750 alebo dvajvalec 1000...
Fullgas1: kde jich vidíš plný inzerce ? když si tady v rychlosti otevřu bazar z800 tak tam vidím 3. pak jedna bouraná a další 35kw ... zbytek jsou nové kusy
to Fullgas1: lebo to su kvazi lacne rychlovyrobky na 2 roky. To je taka ista otazka ako ..Preco ludia kazdy rok kupuju nove telefony ked tie stare funguju spolahlivo a dobre? Skoda toho vzhladu mne sa to nepaci, keby to malo vizual starsieho zeda ten bol podareny inak nepochybujem ze to je zabavna motorka...