globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SV-DR (29) napsal 19.09.2023 v 16:39

Na CFku teda stačí trocha skrátiť prevod (o 2 zuby väčšiu rozetu) a bude z nej žihadlo

Marex (2573) napsal 17.09.2023 v 21:12+1

Moc nechapu designery Kawy. Poslednich x let, je to (nejen) v segmentu sportbiku naprosta tragedie a mala Ninja kopiruje vetsi sourozence.
V rozporu s tim, je tohle CF moto opravdu krasna hracka.
Porad se ale bavime o srovnavani Japonske a Cinske motorky.
Zustatkovou cenu u Kawy ocekavam vyssi. I kdyz kdo vi?! Mozna se CF moto zaradi mezi svetovou spicku.

martasjRSV (508) napsal 16.09.2023 v 09:39+1

Neřešit nějakou historii značek, tak na první dobrou vezmu CF Moto, protože ta Kawa prostě i ve srovnání s Čínou vypadá hrozně lacině Hlavně to čím Kawa osadila přední brzdu je prostě v roce 2023 katastrofa. Jo když se na tom při testu pár minut svezeš a dvakrát prudšeji zabrzdíš, tak se to bude zdát dobrý. Ale když to pak mladej rafan vezmena okruh, tak mu tohle po pár ostřejších kolech zvadne a bude bez přední brzdy.

nahllowSKY (320) napsal 16.09.2023 v 01:29-1

Zas to čínské smetí.Kawa sice sešroubovaná v Tchaj sku,ale aňi Vije tnam by mi nevadil.

will83 (11) napsal 15.09.2023 v 21:22

A co věhlas a historie značky? Jasný klad Kawy. Prostě Kawa , přes to nejede vlak, jezdím už čtvrtou a nedokáži si představit, kdyby se mě někdo zeptal, co jezdíš a já řekl Céef moto......Strašná tlačenka Číňanů a Indů....

Motofighter (471) napsal 15.09.2023 v 19:00-1

Smutne je, jak si rudi rakosnici postupne omotavaji cesky narod zalozeny predevsim na cene a vetsina z vas jim to zere .

SuperSic58 (1308) napsal 15.09.2023 v 12:55+1

Pěkný mašinky, vsadim se, že s nima ve finále bude větší hlína jak s nějakym 200koňovym litrem.. Číňan vypadá líp, ale má klasickej čínskej syndrom, nedodělanej motor a další mouchy. Tam maj na japonce ještě co dohánět...

Hooorus (124) napsal 15.09.2023 v 09:55+1

Design vnímá kazdy jinak, ale za me davat křidélka na 450 ku je stejny jako v namontovat zadni křídlo na oktavku 1.9 TDI. Proste za me nesmysl za ktery bych se styděl.

papiboy (1263) napsal 15.09.2023 v 08:56-1+8

Ale no, vážené obecenstvo. Čítajte medzi riadkami :

K167 (1481) napsal 15.09.2023 v 06:51+1

Ten Španěl Carles Solsona Martí umí.

Jofré (213) napsal 14.09.2023 v 20:47

Kapoty už dávno nejsou mojí krevní skupinou, ale díky za pěkný, kvalitně dopodrobna okomentovaný test a video. Měl jsem hezky strávený večer při shlédnutí a čtení.

freewinds (1) napsal 14.09.2023 v 16:30

I tak mi při pohledu z boku přijde, že je Kawa na jezdce líp napasovaná a menší mi nepřipadá.

jardusking (112) napsal 14.09.2023 v 16:11

Kategorie 400 se začíná nějak zahušťovat... teď to toho vlítne Aprilka se svou RS457 a myslím, že to bude nejvíc top závodní stroj.
Jasně, asi se bude remcat na cenu, ale když vidím, kolik lítá po okruzích RS660, tak to svý kupce asi má a to bez ohledu na to, co se zde do diskuzí napíše.
Chtělo by to potom srovnávák, ale kategorie A2 je očividně pro výrobce velmi zajímavý segment trhu na tyhle sportovní střely.

LukeWalker (16) napsal 14.09.2023 v 15:32-1+2

Tady je hezky videt, ze CF nebo proste cina, je jen pozlatko.. Na oko dobry, na fotku jeste lepsi, ale pak to roznese na kopytech proste poctiva kvalitni masina co nepotrebuje na brzdach napis brembo ani upside down vidlice, ani supr cupr parametry na papire.. tohle je fakt pro dnesni motorkare.. ty uz nemaj masinu na zlobeni, ale na machrovani a instagram.. :)

Vikmanov2 (42) napsal 14.09.2023 v 13:38+1

Jo to je takovej vývoj, nejdřív honíš dvácu pak cosi A2, pak ňáký 12 kilo a pak tě boj záda, jdeš na šopra až je na tebe těžkej ,nakonec na starý jabka se dáš na veterány a je ti úplně jedno že to vůbec nejede. Na sobě a svých vrstevnících to pozoruji už dost dlouho.

puffybodie (390) napsal 14.09.2023 v 13:36

Ninju 400 jsem si letos zkousel a je to naprosto sileny stroj. Velikostne jasne, neni to zadny velikan pri mych 193cm. Pocitove asi jak kdyz se sedi na CBR 125 a kdo ma ploutve misto nohou, tak bude mit problem na prave strane kde bude pata nebo i vice z chodidla primo na vyfuku.

Ale ten motor. Jak to je hrave tak bylo dobre ze to pak clovek musel vracet, protoze se jede jak dobytek porad okolo tech 10.000 ot

Prichazejici ZX-4R sice komponentove a zvukove bude lepsi, ale vzhledem k parametrum a charakteristice motoru to nevypada na stejnou zabavu i dle recenzi z USA

libac22 (177) napsal 14.09.2023 v 13:34-2+2

Za mě teda jasnej vítěz CFko , už jsem dával i sprint s Ninjou a vyhrál jsem , tak nechápu pomluvy tohohle motoru ...
A ano je tužší a to k ní a sportovní jízdě na ní patří , protože tahle motorka funguje nejlíp pod full gas

Stadakk11 (277) napsal 14.09.2023 v 12:47+3

Čína do toho hezký šlape...ale to je dobře. I když bych do čínské motorky nikdy nešel tak jsem vlastně rád že tady jsou. Ostatní výrobci mají konkurenci. Takže jen tak dál...

Simier (143) napsal 14.09.2023 v 11:12+2

Kawa prostě umí i z obyčejných komponentů poskládat funkční mašinu. Ale CFmoto je podle mě kvalitní číňan, prostě do toho šlapou a za své jméno se nestyděj! Vzhledově je CFko fakt moc pěkná motorka a hlavně je taková svoje - zbytečně nekopíruje konkurenci. A ten motor by mohli dávat do motorek napříč kategoriemi - 450 naked, cenduro, cruiser.... ta hmotnost je na Čínu taky solidně nízká. Prostě ať chceme nebo ne, jakmile se čínská firma zaměří na určitý segment, tak to dokáže oslovit i evropský trh. Jestli je to dobře nebo špatně si asi každý musí v hlavě srovnat sám. Zavedení výrobci budou muset hodně zabrat, aby udrželi krok/náskok!

Pedl (183) napsal 14.09.2023 v 11:08+1

No čekal jsem, že 450SR bude mít víc navrch, ale jde vidět, že to Kawa má dobře odladěné. Musel bych sám vyzkoušet. Ikdyž je fakt, že CFMoto vypadá hezky a dospěle asi jako Aprilie RS660 plus i ten zvuk.

mRKEF (88) napsal 14.09.2023 v 10:47+1

No musím říct, že CF mota potkávám na silnici docela často. A právě spíš větší motorky typu cenduro. Viděl jsem na Slovači, u nás. Myslím, že svého kupce si to evidentně najde a oni to číňani postupně dotáhnou a bude to rovnocená konkurence zajetým značkám. Stačí se podívat na elektroniku - ta čínská je už naprosto běžná a nikdo neřekne ani popel ...

Robertak (120) napsal 14.09.2023 v 10:20+2

CF moto tlačí.. nutno uznat, že je mi z těch všech číňanů asi nejsympatičtěší.. neschovává se za žádný koupený značky, jde hrdě se svym jménem na trh.. a ty mašiny nevypadaj úplně zle, to se zase musí nechat.. zatím maj spíš menší kubatury, ale jestli si do doby, než se dostanou na pořádný mašiny, zaříděj v Evropě dobrou servisní síť, tak budou velký značky muset začít dost přemýšlet.. u týhle 450 neni zase nějak tragická ani ta hmontnost.. je to sice 10kg, ale ta motorka je evidentně větší a prostornější, takže to je za mě dost odpustitelný.. beztak má dnes každej druhej svejch 10kg navíc kolem pasu..

Díky za pěknej srovnávák, kluci

Mercurio (85) napsal 14.09.2023 v 09:50

Líbí se mi to a zkoušel jsem na lézt,ale nějak se mi tam špatně lámaly
nohy. Inu už 188cm...

WobRetnuh (112) napsal 14.09.2023 v 09:30+2

Díky za pěkný test Myslím si, že každá konkurence je dobrá i ta čínská, protože nutí i zavedené výrobce neustrnout. Nicméně tato kategorie motorek si myslím, že je pro mladší jezdce a už vidím to rozhodování a jak si případný jezdec představí, že se bude chlubit kamarádům co má za motorku.
Hej tak co sis koupil?
odpověď A: Kawasaki Ninja 400
odpověď B: CFMoto 450SR

panTerek (82) napsal 14.09.2023 v 09:30+1

Předevčírem test na motorku s tempomatem, včera na elektriku a dnes na CFMoto, to vám celé toto fórum, jezdící jen na těch pravých japonských, 50-100 let starých motorkách bez asistentů neodpustí.




TOPlist