yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Obycejny_clovek (324) napsal 27.01.2024 v 08:15+1

Tak z těchto motorek bych si jednoznačně vybral MG V7
Cena stejná, kardan, 850, vzduchem chlazený dvouvál, velká nádrž

Jawa je šrot, viděl jsem, seděl jsem, nejel jsem...
BSA motor mě nevadí, ale značka dojíždí na prodejní/servisní síť.
RE se dá považovat za slušnou motorku, jen to sedlo je prkno (dá se řešit) a poměr váha/výkon by mohl být lepší.

vitik (78) napsal 11.01.2024 v 21:54

K Jawě doporučuji kanál Red velc na YT. Skoro mi vypadly oči, když na Týneckém zázraku sundal sedlo a hle, byla vidět guma. Prostě zadní blatník fuč, bordel cáká přímo na sedlo. O křivém klaksonu nemluvě. Jestliže některé stroje stojí za každou vydanou korunu, tak tohle mi přišlo zadarmo drahé..

Codo (354) napsal 03.01.2024 v 00:58

Jawa mi dávno nesmí do baráku bez ohledu na nynější veletoče, BSA vypadá krásně, ale je to jen jednohup, takže bez debat vychytanej Interceptor. Sedlo třeba ovšem vyřešit, co to ty pitomce napadlo nabízet za hnus

zzzmrzlinar (471) napsal 02.01.2024 v 19:48

Vždycky mě rozhodí jak na Jawach nelicujou ty kastliky, na sport jsou roztlemeny do stran a na ohc je zase ten původně vodorovny pruh z kopce.

PetanB (9) napsal 02.01.2024 v 13:47

BSA je super povedená motorka, měl jsem možnost ji projet díky prodejně Eurocycles ve Vitezove u Kolína kde půjčovali předváděcí motocykl zcela zdarma. Jede pěkně, brzdí I svítí na úrovni, jenom těch pět kvaltu je bohužel málo.

Paťa (64) napsal 02.01.2024 v 13:21

Pěkný test, díky za něj! Za mě jediná motorka z tohohle testu, o které bych uvažoval je RE. Jawa je zoufalost, u BSA mi vadí ty napodobeniny na motoru... Jak už tu někdo psal, Triumph T100, Kawa W800 a MG V7 jsou pro mě hezčí retro biky s historií...

Hooorus (124) napsal 02.01.2024 v 11:02

Na RE jsem jezdil na interceptoru i na GT kafaci. Jako majiteli W650 se mi jizda na obou libila. Taky jsem videl RE interceptor po 2 letech provozu a byl porad krasny. Shineray/Jawa 650 jsem samozrejme na zivo nevidel, cena je lakava, ale videl jsem 2 kusy Jawa 350 OHC po cca 3 sezonach a obe byly rezave ! (Zadni kyvka, spice etc). K tomu notoricky znamy pristup Jawy k jakekoli reklamaci...No, tomu bych se proste radeji vyhnul. U BSA se mi nelibi ten motor, divim se ze tam nerpidelali umelou kralovskou hridel . Takze z techto za me RE. Te za me mnohem vic nez Jawa a BSA konkuruje W800 (i kdyz je o dost drazsi uz) nebo MG V7.

valsidalxam (37) napsal 02.01.2024 v 08:50-4

to sú Hornet, Fazer a Bandit rokov 20-tych ?

WobRetnuh (112) napsal 02.01.2024 v 08:28

Z tech tri motorek jsem nazivo zkousel jen Interceptor a ten me velice prijemne prekvapil. Co se tyka sedla, tak k nemu prodavaji i mekou turistickou verzi. RE jede jemne a je to prijemny kompromis mezi pohodou a sportem. Navic je to vzduchac, takze o pripadne problemy mene.

vonRammstein (67) napsal 02.01.2024 v 01:20

Žádnou z těch tří jsem zatím neosedlal, takže jenom podle testu:
"Jawa" je hezká, ale ne. Interceptor je zajímavější a mám rád Enfieldy, ale nerad vysoký těžiště. Takže za mě BSA.

mirapulec (5) napsal 01.01.2024 v 22:24

Z gauče koukám na Brumlu -RE Interceptor a koupě nelituju.Mínusy-tvrdé zadní pružiny snad časem pořeším a sedlo je opravdu tvrdé.A člověk si moc nepomůže ani výměnou za touringové,ale 400km se dá.Plusy-celkový vzhled a nádherný motor.A projev,chování toho motoru miluju ?Jak na pohodové brumlání po zapadlých silničkách tak jsem si užil i na Červenohorském a Červenovodském sedle.
Díky za super test.

maraton (180) napsal 01.01.2024 v 20:57+1

Originál a předlohu toho, co pohání Jawu, má kromě Dominátora i Honda FMX. Kdokoliv se na ní svezl, by si asi tuhle Jawu nikdy nekoupil, protože jí chybí ten parádní podvozek a skvělá hravost hlavně v zatáčkách. A jak zaznělo v testu, se vstřikováním a dušením katalyzátory bude tenhle tenhle jinak dobrej motor (hlavně v případě dynojet-trysek s propustnějším filtrem a výfukem) pěkně zdechlej.
Jawa je vyřazená, takže zbývají ještě dvě, jedeme dál! Co ty tři flinty pod sebou schovávají? Vodníka Rotaxe, brekeke! Ale babičko, proč má tak vylezlá žebra, když je to vodník? To aby tě lépe ošidil... Tímhle u mě pohádka o klasické BSA končí.
Zbývá Interceptor: mašina krásná, motor skvělej, posezení i jízda tvrdá? Co dělat? Koupit a doladit k obrazu svému? Nebo zkusit SuperMeteora, jestli není lepší? Počkat na Sherpu, či jak se má ten jejich scrambler jmenovat? Případně pořídit něco úplně jinýho?
No máme se krásně, že si vůbec můžeme dovolit takhle uvažovat.
Díky za parádní novoroční srovnávačku a do roku 2024 přeji redakci i nám všem ostatním vše nejlepší!

vinokurov (494) napsal 01.01.2024 v 20:42+3

Mám rád tyhle mašinky,za mě jednoznačně Royal

DeaDDream (13) napsal 01.01.2024 v 19:15-2+3

Diki za članek ,ale.nechcel.by som ani jeden stroj

elvis78 (135) napsal 01.01.2024 v 19:01+1

Děkuji za další super recenzi.
Hodnotim následovně dle designu:
1)RE
2)JAWA
3)BSA

RE cenově dostupný, krásný, a hlavně s krásným zvukem, pak dlouuho nic , pak Jawa design mě nějak nevadí
pak BSA
u BSA mi nesedí ta zadní část

vitik (78) napsal 01.01.2024 v 18:32-1+2

Z klasických motorek od tradičního producenta bych vybral MG V7, RE Interceptor, a dále Bonneville T100, Kawa W800, ale ty už jsou dost drahé. Je tam více vidět ta návaznost na minulost, což je u klasika významný plus. Nehledě na zpracování detailu. BSA se starým Rotaxem, Jawa se starým Dominatorem plus nabastlenou nádrží z kývačky a vůbec disproporčním zjevem bych dal v žebříčku oldschool motorek na poslední místo...Díky za pěkný testik na Nový rok. Potěšilo. Jsem na ty klasiky poslední dobou vysazený

Targus (428) napsal 01.01.2024 v 16:31-1+5

Mně se nesmírně líbí, jak to tady každý hodnotí ze štokrle u kompu, aniž by na těch motorkách seděl.
A čtyři písmenka

"J" a "A" a "W" a "A"

spolehlivě zajistí, aby bylo v diskuzi - pod jinak slušným článkem - jako vždycky nablito.

Aniž bych měl tendenci obhajovat Rejžáka z Týnce, ptám se kohokoli z vás - diskutérů, PROČ neodečtete cenu nejdražšího a nejlevnějšího motocyklu z testu a alespoň se NEPOKUSÍTE odhadnout, co všechno by se dalo na nejlevnější moto za ty prachy, které vám vypadnou po odečtení cen, nakoupit a namontovat.

Pokud byste to udělali, v tu ránu byste seděli na jiné motorce.

Takže tato debata mi připomíná jistou pohádku, v níž se vede rozprava o jitrnici, jakou svět ještě neviděl...

MartinXL650V (172) napsal 01.01.2024 v 15:50+3

Líbí se mi tahle testovaná kategorie. Novoroční porovnání potěšilo Díky moc. Klasických motorek není nikdy dost

K167 (1481) napsal 01.01.2024 v 14:04+17

Upozornění: následující řádky obsahují drastické výjevy.

Každý den kolem třetí hodiny ráno, se Ti bude zdát tento sen:
Pěkný letní den, Ty sedíš u svého nového motocyklu a leštíš jeho součásti. Ale něco tady nehraje. Proč jen jsou kapky potu, které po Tobě stékají, tak studené? K čemu je ta krytka krytky, po které se pohybuje švédská utěrka, kterou jsi vzal manželce? Proč sedíš u nějaké napodobeniny? "Já vůl, já vůl." Nejprve šeptají a potom řvou Tvoje suché rty. "Já vůl, já vůl! Vždyť originální krásná Moto Guzzi V7 Special 850 byla v První kozí za 209900 Kč a nádherná Kawasaki W800 s opravdovou královskou hřídelí se dala pořídit za 249900 Kč. Já vůl, já ..."
Ještěže Tě z toho hororu vysvobodí Tvoje dobrá žena milými slovy: "Běž si hulákat na gauč do obýváku, já ráno vstávám do práce, ty Ušetřile!"

Gilless (274) napsal 01.01.2024 v 13:34+7

Do nového roku se stylem U mě sice už dávno a definitivně vyhrál Enfield, ale líbí se mi všechny. Dokonce i ta Jawa, vidím tam spoustu potenciálu a za dalších 30 tisíc (a hodně hodin práce) by se určitě dala hodně dotáhnout.

Biker_xx (2325) napsal 01.01.2024 v 13:18+4

Mně se tahle classic třída moc líbí a tak jsem se na ten test docela těšil. Nicméně se mi během koukání na video udělalo dost smutno, jak Evropa svoje dědictví prošustrovala ve prospěch Asie. Asi bych byl ochoten přimhouřit oči u Enfielda, kterej si už nějaký vlastní renomé během svý indický kariéry znovuvydobyl, i když mu to trvalo skoro 60 let. BSA v tomhle čeká ještě dlouhá cesta a dost pochybuju, že jí zvládne. A Jawa, to je hotová tragédie. Zombie značka, která fakt radši měla úplně zaniknout, než aby z ní bylo tohle. Na Jawě jsem před 30 lety začínal, konkrétně na panelce 250 z r. 62 a asi by mě i docela lákalo jí mít znova. Ale na tuhle čínskou mrdku bych fakt nesed ani ze zvědavosti. A protože naštěstí cena pro mě není nejdůležitější parametr, jestli si nějakýho klasika koupim, půjdu k Triumphu. Jasně, taky se vyráběj buhví kde, ale dokud je vlastnictví značky, vedení a vývoj v Anglii, jsem ochoten to akceptovat a podpořit. Já vim, možná je to hloupej postoj, ale já se s tim vzdáváním se Asii nějak nemůžu vnitřně vyrovnat.

Jinak moc povedenej test, duo Dominika a Honzise se hezky doplňuje, už u Diavela s Rocketem jsem si toho všim.

Sir_CHerokee (117) napsal 01.01.2024 v 13:12+2

Děkuji za pěkný novoroční testík. Ještě si to možná pustím jednou. Royaly jsem pořádně vyzkoušel všechny tři 650. A tady se v superlativech neshodnu.... posez je na Interceptoru divný, ani sportovní (jako u Continentala GT) a ani pohodlný (jako u Supermeteora), navíc tvrdý. Motor bez laďáků je přiškrcený a motorka je fakt těžká na svou třídu. Do zatáčky se jí musí pomoct. Brzdy žádný zázrak. Osobně ze všech Royalů mě asi nejvíce bavil jízdně Classic 350.

BSA jsem nezkoušel, osobně bych ji asi z této trojky vybral. Ačkoliv...za tyto peníze už je i Moto Guzzi V7 a to je jiná - lepší liga a to nejen vzhledově a výkonově.

Jawa se mi líbí. Je za super cenu a je lehká. Trošku slabší motor by nevadil. Ale bohužel to Týnec opět nedotáhl. Pro mě zklamání, přitom stačila lepší brzda, lepší spojka, upravit stupačky.... jo a vymyslet a nabídnout přislušenství a mohlo to být jinak. Protože vzhled, cena, váha ... z ní tvoří zajímavou alternativu.

SLAY (824) napsal 01.01.2024 v 13:10

zcela jasně RE ,pak asi BSA a poslední JAWA - působí na mě jako skoro všechny její modely takový slepenec něčeho co už tu bylo a jako celek působí jak stavba kde se použilo co zbylo.

Tuktukjawa (13) napsal 01.01.2024 v 12:43+3

Hezký testík , ale vůči jawě mě přijde nefér testovat olítaný předsériový prototyp s novýma motorkamá.

2 reakce

Jarda
Jarda 02.01.2024 v 08:32

Ahoj, je to vizitka importéra. Počítám, že tenhle prototyp bude jezdit ještě celý letošní rok. Proč by se rozjížděla finální motorka.

Testu jsem se zúčastnil a musím říct, že svezení na 650 OHC bude bavit snad jen ty motorkáře, kteří v životě neseděli na ničem jiném. Kteří neměli v životě jiné srovnání.


Machajda (1) napsal 01.01.2024 v 12:32+1

Děkuji za pěkné novoroční počtení Za mě na první dobrou 1.RE Interceptor 2.BSE 3.Jawa

ivano (499) napsal 01.01.2024 v 11:43+4

Všem zde i redakci krásné novoroční ráno . Za mě, z těchto tří motorek Kawasaki W 800 první verze se zadním bubnem. Aha, ta tu není...asi se mi ještě motá hlava

rousini (161) napsal 01.01.2024 v 11:37+11

V téhle kategorii podélně uložený Véčko s kardanem, vyrobené v Evropě s historií značky a autentičností.
Guca V7, 200k Kč...

Vikmanov2 (42) napsal 01.01.2024 v 11:15-1+1

Super článek 3 krásné a jednoduché stroje. Bral bych je všechny. Když bych měl určit pořadí tak se to téměř nedá tak to vemu dle svého subjektivního vnímání jawa by se mi líbila více ve verzi klasik ale 1. jawa lehká , super cena a klasický český vzhled, RE krásný stroj motor 2 válce,ale ta váha, 3 BSA nádherný vzhled jen bych zrušil to zbytečné chlazení vodou. co tam není se nekazí.

rogih (1023) napsal 01.01.2024 v 11:10+2

Motorka je pro mne hlavně o jízdě, takže z tohoto výběru bych volil BSA. Když odbočím trochu stranou, tak vzhledově asi RE Continental GT. Ale ve třídě 650 je pro mne stále nejlepší volbou Suzuki SV650. Vzhledově je to méně retro (spíš začátek milénia), ale cenou je to stejná kategorie (model 24 je za 178t, 23 za 170t na oficiálních cenících) a ve všech ostatních parametrech jasně vítězí.

papiboy (1266) napsal 01.01.2024 v 10:57-1+3

Jawa tam vyzerá trochu, ako chudobný príbuzný...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist