globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rubi (45) napsal 29.09.2015 v 10:26

Je to krása.

HiddenSnake (27) napsal 27.07.2015 v 21:05

Za ty prachy to vypada levne, je to nepohodlne a pokud ma nekdo prez 180cm tak nepouzitelne. Ja s 190 sem se na nej realne nevysel. Designove to ma hezkou prdel a hnusny kozy.

Šotek (96) napsal 27.07.2015 v 18:23

líbí se mi opravdu moc a chci ho jeden kotouč je fakt málo, sám ho mám na motorce se suchou hmotností 299 kg a brzdný účinek v krizových situacích je více než nedostatečný. ale jde si na to zvyknout a nechávat si před sebou větší prostor, toho ovšem zneužívají ostatní, kterým to nedojde a do toho místa mě předjedou

Zedsdead (293) napsal 07.07.2015 v 21:52

Já jsem se na Scouta moc těšil, ale v Letňanech mě totálně zklamal...
Je to asi pro holky, nebo co, prostě drobeček.
Ani se na něj nemohlo sedat, divný přístup vystavovatele u nového modelu...

Kraťomír (36) napsal 07.07.2015 v 17:43

Badarala> To není tak úplně pravda - každý majitel chopperu či cruiseru rozhodně nejezdí jenom na bubláka a věř mi, že i na takovém stroji se dá užívat celkem zábavně svižná jízda. Co se slabších brzd týče, občas to člověka zaskočí i ve městě, když je zvyklý na sportovní stroj. Jízda po zkroucených okreskách pak může končit i odvařením brzd a naprosté, i když jen chvilkové ztráty jejich účinnosti, což rovněž přidá trochu toho adrenalinu... Mě osobně baví svižnější kochání i na takovýchto strojích, byť se na něčem podobném moc často nesvezu, což je trochu škoda, protože krotit pořádné železo (klasik by řekl "heavymetal thunder"), to je opravdu celkem zážitek!

Badarala (13) napsal 07.07.2015 v 16:33

Seikos: Jo, máš pravdu, ale lidi, co jezdí 200 si takovou motorku nekupují. Ti, co si ji koupí a náhodou pojedou těch 200km/h 2x za rok (pokud vůbec), s tím budou počítat, vždyt to není na závody.

seikos (975) napsal 07.07.2015 v 13:12

Kratomire, rekni nam prosim jeste nejake historky o tvem kratkem penisu. Uz jsem dlouho nic necetl

mongol_ (128) napsal 07.07.2015 v 13:09

co si budem nalhávat - s Indianem - nemá tohle plastové levné šidítko zcela určitě nic společného, ale prodávaj se ještě horší paskvily

Kraťomír (36) napsal 07.07.2015 v 12:47+2

Chief to není, co si budeme nalhávat, přesto si ale myslím, že i tento stroj má své místo na slunci - třeba zrovna v porovnání s ostatními modely Victory je tento ještě pořád o třídu výše - navíc musím uznat, že těch pár linek na válcích dělá z tohoto motoru jeden z oku nejvíce lahodících vodou chlazených motorů, jaké je možné v současných motocyklech spatřit, tedy samozřejmě spolu s motorem z V-Roda...

Jedno sedlo by mi také vůbec nevadilo - pro jezdce jako jsem já, kteří nikdy v životě nemohou mít vztah a budou žít až do smrti v samotě, je to poměrně dobrá volba - když nemůžu (kvůli malému penisu), tak se alespoň nemusím vymlouvat, proč někoho nechci vozit - prostě mám jen jedno sedlo, takže to jednoduše nejde... Spíše by mi vadila menší velikost stroje - ne snad tedy, že bych si chtěl něco dokazovat (pravého chlapa ze mě stejně ani velká motorka neudělá ), ale zajišťuje to určitý komfort a určitě to neurazí ani při delších výletech. Každopádně za mě palec nahoru - moc krásný stroj a důstojné oživení jedné staré zaniklé značky!

onderfaus (24) napsal 07.07.2015 v 04:13

Nevím, nějak mi celkově nepadl do oka.

KAREL_PLAY3 (34) napsal 06.07.2015 v 21:56

Je pravda, že v porovnání s řidičem působí nový Indián jako menší exemplář, ale jinak je to velice pohledný stroj. Alespoň mě by při průjezdu kolem zaujal a při zastavení bych si ho rád prohlédnul

V mých očích má tenhle motocykl asi jen jednu větší vadu na kráse a tou je chybějící druhé sedlo. Inu, tenhle "rudoch" bude zřejmě určený jenom pro skutečný "vlky samotáře"

Spazik (28) napsal 06.07.2015 v 20:58

Redaktor na tom vypadá jak vosa na bonbónu

smartin1 (55) napsal 06.07.2015 v 20:33

Menší rozměry možná budou dělat vrásky těm, kdo měří víc než metr sedmdesát
Polohu řídítek, sedla a stupaček lze pomocí doplňkového příslušenství měnit v rozsahu zhruba pět centimetrů

AJS2 (10) napsal 06.07.2015 v 20:28

Od nádrže dozadu dobrý, ale ten předek mi k tomu nějak nesedí.

seikos (975) napsal 06.07.2015 v 18:27+1

Badarala: brzdy se nedimenzuji na to, kolik se asi bude na motorce jezdit, ale kolik ta motorka opravdu jede pod plnym zatizenim na maximu, pri opakovanem brzdeni na krev. Plus dejme tomu 20% rezerva. A tak si taky myslim ze 100-konova motorka s hmtnosti 250 kilo (+ cca 120 kilo jezdec) by mohla mit dva kotouce na radialnich brzdicich. Tohle se mi take zda poddimenzovane

Badarala (13) napsal 06.07.2015 v 12:07

Moc pěkné mimochodem, provozní hmotnost 253kg, viz článek A na co dva kotouče vpředu na motorce se kterou se jezdí kolem 100 km/h, možná 120...

Opatrný (29) napsal 06.07.2015 v 10:05

Moc hezká. V testu se mi nezdá hodnocení brzd " jeden kotouč na každém kole stačí". Při pohotovostní hmotnosti 370 kg ?
Ano stačí, ale řidič musí brát neustále zřetel na slabé brzdy.
Špičkové brzdy nejsou žádná fajeřinka.
Nárust ceny za třetí kotouč by určitě za vyšší bezpečnost stál. Dokonce si myslím, že by měl být už v té základní ceně 370 tis..

Míra (211) napsal 06.07.2015 v 09:10

Přijde mi,že jsem tuhle motorku viděl nedávno jet u Vysočanské.
Moc hezká,ale chybí místo pro spolujezdkyni.

sered (113) napsal 06.07.2015 v 08:06

pro testfaru!




TOPlist